יום ראשון, פברואר 28, 2010

איך עושים קטלוג

בשבוע שעבר הושקו קולקציות הקיץ של מותגי הלנז'רי 'פמינה' ו'בוניטה דה מאס' וגם ליין הבגדים התחתונים של לי קופר ושלושתן נחגגו בתצוגת אופנה לא מי יודע מה מלהיבה ב'מרינרו' בנמל. מאוד טיפוסי לתצוגות בארץ להעלות חמש דומגניות שאמורות להציג שלושה מותגים שונים, לדחוף דיסק להיטים שישמש כסאונד טראק, לא להעביר על הדוגמניות ויש מינימלי של שיזוף מלאכותי וגם להשתמש בחומרים זולים כשזה מגיע לסטיילינג. מה שעובר סבבה באדיטוריאל, עושה כואב בעיניים בלייב ומזה מארגני התצוגות נוטים להתעלם - אולי מעייפות או זלזול ואולי כי הם פשוט לא מבינים באמת מה זה קונספט מגובש.

נאלצתי לנחש שאומץ כאן קונספט נערות הבורלסק ואם אכן כך הדבר, אז חבר'ה, עד הסוף בבקשה. זה לא מספיק להבריג על הדוגמנית עקבי סטילטו וכפפות תחרה מ'כפר השעשועים' בחמשת השקלים ולשחרר אותה ככה למסלול כשיש כל כך הרבה מקורות השראה בנושא כמו דיטה פון טיז ומופעי בורלסק מודרניים שאפשר לגגל ולהתרשם. אבל פה בארץ כולם משוכנעים שהם יודעים הכל. וככה זה גם נראה:







צריך רק לפתוח גוגל, ההשראה כבר בפנים:


דיטה פון טיז על שער פנטהאוז. ככה עושים את זה נכון.

מי שכן הפנימו מה זה אומר 'ללכת עד הסוף' כשבאים לסגנן תוצר תדמיתי הם מותג הלנז'רי 'פמינה' ששחררו קטלוג חגיגי לכבוד יובל להיווסדם וקישרו באלגנטיות בין חגיגות חמישים שנה, לשנות החמישים ולסטייל הסקסי של הפין אפ גירלז, שאמנם מאפיינות את יותר שנות הארבעים, אבל מתקבלות כהשראה לגיטימית במקרה הזה.



בקטלוג המושקע והמעוצב לעילא שצילם עידו לביא מופיעות מלי לוי ושחקנית החיזוק המצוינת אוריה זריהן (ל'רוברטו'), כנערות וינטאג' מפתות שובביות ומחוייכות שעושה חשק לצבוט להן (הכותבת סטרייטית למיטב ידיעתה, ועדיין). על הרקע המינימליסטי בולט הסטיילינג המדויק של כדורי אלישר שאחראי גם על הארט הנוסטלגי של הקטלוג וכל העייסק כולו עושה שירות סופר מצוין לפריטי הלנז'רי המקסימים.

ממתקים מהקטלוג:


חזייה מרופדת וחוטיני לבן, שחור, אדום, מידות: 75-80B / 75-85C / 75-80D


חזייה מרופדת, שחור לבן וחום, מידות: 75-90C+D / 75-85DD+F


חזייה ללא ריפוד ותחתוני ביקיני, לבן, שחור, כחול, מידות: 75-90C+D+DD


חזיית דאבל פוש אפ ותחתוני ביקיני, לבן, שחור, זהב, מידות: 75A / 70-80B / 75C


חזייה מרופדת ותחתון ברזילאי, קרם, ירוק, שחור, מידות: 75-80B / 75-85C / 75-80D

אני עומדת לקבל בקרוב את החזיה בתמונה השניה - מבטיחה לדווח על ביצועים.

צ'או בלות.

להמשך קריאה...

יום רביעי, פברואר 24, 2010

הכינו עיניכן לקיץ. יהיה לוהט.

בצהרי היום של היום, הגעתי למעונם של א.שטויר, יבואני מותגי אופטיקה יוקרתיים שהזמינו אותי ואת קולגותיי להציץ במדגם נאה מקולקציית קיץ 2010 של הוגו בוס, בוטגה ונטה, דיור, ולנטינו, בלנסיאגה, מארק ג'יקובס יקירי ושימו לב - קולקציית הקיץ של ג'ימי צ'ו שנחתה לראשונה על אדמת הקודש.

הבשורה היא בגדול - עיזבו אתכן מנצנצים ואבני מחמד, כנסו כנסו למוד של וינטאג'. הולך להיות מה זה חם. הקולקציות המרטיבות מצוידות בקלילות שיקית, הומור דק ותחכום קוטורי מענג. כמובן שתצטרכו לוותר על רבע משכורת כדי לספח זוג לעצמכן או לבויפרנד אבל מה זה מקרר מלא לעומת לב פשניסטי מעודכן ועולץ?

גשו נא והרהרו בסחורה:

שחר ב MARC של מארק ג'ייקובס

עוד מ-MARC:



אני במארק ג'ייקובס (תמונה לא מצ'ו)

עוד מג'ייקובס:


רויטל בבוטגה ונטה

עוד מבוטגה ונטה:


לימור וגם שחר בג'ימי צ'ו

עוד מג'ימי:

אייל ב- FERRE

FERRE נוספים:


אני בפייבוריטים שלי: בלנסיאגה
הנה הם ביותר ברור ובאדום:
ועוד כמה בלנסייאגים:



עוד שתי טעימות ואתן משוחררות:

ולנטינו


דיור

בסיומו של הביקור, שחר ניאות לצלם את מרכולתי (ואת הפריזור שעבר התעללות ברוח):

חולצה: גריפ
חצאית: קסטרו
חגורה: מאמ'ז
נעליים: בנגקוק

ולסיום סיומת קיבלנו זר פרחים - איזה יופי!

כל הדגמים נמכרים ברשתות האופטיקה המובחרות ברחבי הארץ.
אני מסתערת. גם ככה תכננתי חודש על חסה.

צ'או, בלות.





























להמשך קריאה...

יום שני, פברואר 22, 2010

ערב פשטידות וכישרונות

בשישי האחרון, החלטנו נועם ואני שמזמן לא עשינו ערב בבית שהיו בו יותר מארבעה אורחים ולכן קיבצנו קמצוץ מחברינו הטובים שרובם כבר מכירים אחד את השני ועשינו ערב פשטידות בו הבנות רקחו מאפים, הבנים פירגנו אלכוהול ונציגי הקהילה הביאו את הקינוח. האלכוהול עשה את שלו והיה בעיקר מצחיק.

בעיצומו של הערב הגיעה קרן, שהיא בעצם חברה של קרן אחרת שהיא חברה שלנו. מלבד סיפורים משעשעים שיש לה בארסנל הפרטי, הגיברת הזו יודעת לאחוז במכחול ולהוציא תחת ידיה יצירות מוריבידיות ויפהפיות, חלקן משעשעות וחלקן נוגעות ללב וכולן עם סטייל משגע ועדכני. לכן החלטתי להביא לכאן כמה מיצירותיה.

זו קרן (לבושה מקסים, בערב אחר):



ואלה היצירות המשגעות שלה:






היה קשה לבחור, אבל אפשר לראות יצירות נוספות של קרן שפועלת תחת השם MissK כאן.

ובינתיים, בארץ הפשטידות...
זה שולחן המטעמים:


וזו נטע שפינקה את הערב בסטייל חמדמוד ונעלי מליסה הורסניות:



ואלה זאב ומאיה שהפגינו יחדיו קז'ואל נינוח. זאב החמוד שמורגל במפגשים עסקיים בסין הגיע עם עניבה, אך נפרד ממנה כבר בתחילת הערב. לדעתי הוא נראה מהמם איתה.



וזו כמובן גאלמרישס הלא היא גאלה שהפציעה בשוקינג פינק. שוקינג אנד פאב.


אני עצמי שכחתי להצטלם ולכן אנדב תיעוד לאילתור שרקחתי על ראשי - קיבלתי מבגיר (אופנת גברים, יפ) פפיון שלא היה לי ממש מה לעשות אותו, חוץ מאת המובן מאליו:



לחיי מאפים וחברים טובים.

צ'או, בלות.



להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...