יום חמישי, יולי 29, 2010

על כנפי הטיפוח


והפעם, פינת הקוסמטיש מוקדשת לשני מוצרים חביבים ביותר מבית היוצר של DOVE אשר הגיעו אלי למקלחת. האחד לעור, השני לפריזור. הבה נעוף על זה:

סדרת תחליבי הרחצה Go Fresh:

קיבלתי לידיי תחליב בניחוח רימונים ולואיזה, אחד משבעת הניחוחות בסדרה שמאופיינת בבקבוקים לבנים למען תוגדל תחושת הנקיון ומן הרגע הראשון שהשמשתי אותו הוא הפיץ ריח ניחוח סופר נעים בחדר האמבטיה וגם על הגוף. יש לו נוכחות ריחנית שנשארת על העור וגם מרככת אותו כקרם גוף מקצוען, הוא נוח לשימוש ובגלל שהוא סמיך מאוד, אין צורך לסחוט ממנו גלונים של חומר בכדי לסבן ביסודיות - אך זהו גם חסרונו - בעת השטיפה, מתלווה אליו תחושה שומנית מעט וצריך 'לעזור' לו להישטף. אבל אני סולחת וממליצה בחום.





סדרת השמפואים Therapy עם הסרום המשקם:

את השמפו רכשתי לאחר תקופה נואשת של בד הייר דיי יומיומי. מלאת ספק ניגשתי למלאכת החפיפה והנה, משהו אשכרה השתנה בהתנהגות המחפירה של השיער שלי - הוא הפך לרך יותר, ממושמע יותר וסייע בתחזוק התספורת החדשה שלי, מה שמעולם לא קרה לי עם שמפואים אחרים. אני חייבת לציין שאני לא משתמשת יותר במרכך (מומלץ!) לכן איני יכולה לפאר את הקונדישינר של אותה סדרה, אבל אני משערת שגם הוא נותן בעבודה.
לסיכום: שמפו שמפו שמפו.


גוד הייר דיי לכולכן,
צ'או, בלות.



להמשך קריאה...

תכשיט כתמר

לאחר כשנתיים של היכרות לא רשמית פלאס שני אייטמים שכתבתי במדור שלי (לשעבר) ב'את' על מעצבת התכשיטים תמר אריכא, בעלת מותג התכשיטים הנד מייד 'תמרא', הבנתי שהגיע הזמן שניפגש.
קבענו בקפה במתחם בזל ומהרגע הראשון שפגשתי אותה ועד היום, בשיחות המסנג'ר המזדמנות שלנו, לא הפסקתי להתרשם מהאישה הגדולה הזו. באמצע החיים החליטה אריכא שנשבר לה מלהיות שכירה בתחום ההייטק ושבא לה יצור קטן משלה בבית והחליטה ללדת גם ילדה מתוקה וגם ליין תכשיטים בעיצובה, החליטה וקיימה. אבל כיוון שזהו בלוג על אופנה ולא על אימהות, נתמקד בתכשיטים.

הקולקציה שיצרה אריכא לקיץ 2010 ממשיכה בקו הייחודי שיצרה לעצמה בשימוש בחומרים טבעיים כצדפים, עור ואבני חן המשולבים בחומרים תעשייתיים כמתכות וקריסטלים. התוצאה - הורסת. הפריטים אמנם עמוסים בכל טוב אבל הם קלילים ביותר ואינם מכבידים על האיבר שנושא אותם. בדקתי על עצמי.

בקולקציה אפשר למצוא צמידי עור צבעוניים ועדויים בכוכבי ים צבעוניים שנכרכים על היד מספר פעמים, שרשראות וואן פיס עם אלמנטים משתנים וצמידים/שרשראות עשויים חוטי סיליקון מצבעים שונים בשילוב נגיסוניי מתכת מצופי כסף/זהב ושרשת מתלפפת עם קריסטל סברובסקי וגם כפכפי אצבע מתוכשטים.

צפו והינמסו:







מסתבר שגם סלבריקיות מהנכר כמייסי גריי, נשות הקאסט של 'היפים והאמיצים' והמלבישות של 'עקרות בית נואשות' אוהבות את התכשיטים של 'תמרא', וזו הסיבה שהם זכו פעמיים לפרגונים במדור שכתבתי:



את התכשיטים ניתן להשיג בחנות "בסט סלר" בכפר שמריהו וישירות דרך תמר. כל הפרטים בקבוצה של המותג בפייסבוק.

והנה תמר, מספרת על פועלה ב'המקצוענים' עם שירה פליקס בערוץ 10

מקווה שהתרשמתן ממש כמוני.
צ'או, בלות.










להמשך קריאה...

יום רביעי, יולי 28, 2010

הגיברת מסוקרת

טרי טרי, היום היום במוסף 'זמנים מודרנים' של ידיעות אחרונות. תודה לשלי גרוס שצי'פרה אותי בתוך האייטם!
את הכובע אגב, ניתן יהיה להשיג במכירת וינטאג' סייל ביתית בשבת הקרובה במושב קדימה - כנסו כנסו כל הפרטים בלינק.


אל תשכחו לקחת כובע,
וצ'או, בלות.

להמשך קריאה...

יום שני, יולי 26, 2010

ט"ו באב- לא סוגרים יותר את הריץ' רץ' לבד.

אני לא אוהבת את 'ימי האהבה' שהמציאו רישתות השיווק רק כדי שנקנה משהו. לכן בחרתי לאזכר את ט"ו באב דרך קמפיין חכם של משרד הפרסום מקאן אריקסון עבור ג'יי דייט בשיתוף עם מנגו, פשוט כי אני אוהבת קונספטים טובים בפרסום.

הקמפיין נשען על תובנה רווקית כואבת משהו - "פשוט אי אפשר לסגור את הריץ' רץ' בגב לבד". אאוץ' גדול לרווקות.
לשם כך צוידו פריטי המלבוש של מנגו האוחזים ברוכסן אחורי באטיקט ורוד וגדול מימדים שיאפשר למודדות לראשונה בהיסטוריה, לסגור את הריצ'רץ' לבד. מבלי לקרוא למוכרת.
כן, יש מצב שימצאו את העלמה המודדת כשהיא מבוססת בשלולית יבבות על רצפת תא המדידה, אבל היי, בשביל זה יש את ג'יי דייט לא? ואכן, בכדי לרכך את מכת הבדידות, מציעים בג'יי דייט חודש מנוי במתנה. יופי של קמפיין, יופי של תובנות ויופי של נעיצת קונספט.
אני חייבת לציין שהקמפיין מתנהל כבר שבועיים ולכן גם התזמון שלו נפלא - כביכול, מספיק זמן בכדי להיכנס לג'יי דייט ולשריין רווק חלומות לט"ו באב.
שמפו שמפו שמפו לשהר לוינשטיין הקופירייטרית הגאונה שהגתה את הקמפיין, שכמו פגי אולסן מ'מד מן' תמיד תביא את התובנה הנשית הכי מדויקת ותהפוך אותה לקמפיין מוצלח.

צפו:







באהבה,
וצ'או, בלות.


להמשך קריאה...

יום ראשון, יולי 25, 2010

פרויקט ליבנה


יצאתי בשבוע שעבר לפגוש את אלון ליבנה, הזוכה בתכנית 'פרויקט מסלול' גרסת כנען, בכדי להתרשם ממרכולתו המעוצבת. ליבנה, קיבל אותי בחביבות רבה בבוטיק היפה שלו על דיזינגוף פינת ארלוזרוב, והדריך אותי בנבכי הקולקציה, על אף ששנינו נראינו כאילו הקצנו משינה לפני פחות משעה. הייתי בטוחה ששוב אצפה בפריטים גיאומטריים, נוקשים ו'עכבישיים', שאיתם הטביע ליבנה את חותמו בתכנית אך הופתעתי לגלות שמלות רכות ונשיות, מעוטרות לרוב באקססוריז מקסימים מעשה ידיו, מלוא הקולב פריטים ענוגים אך מתוחכמים, ושמלות כלה עוצרות נשימה. ואני לא מתלהבת משמלות כלה בימים כתיקונם. הקולקציה הנוכחית אמנם שואבת את השפעתה מחגיגות החינה המסורתיות, אך הפריטים רומזים אך בקלילות על מקורות ההשראה וממש לא עושים חשק לשים שיר של מרגול ברקע (הסאונדטראק בחנות היה דווקא האלבום החדש והמדהים של גרוב ארמדה).

בין היתר, ליבנה יוצר מיקס מתוחכם ומסקרן בין בדי וינטאג' מקוריים (למשל מבית גוצ'י) לבדים חדשים יותר, מה שמעניק עניין וקסם מוסף לפריטים. ללא ספק מדובר במעצב עם ראש יצירתי, ידיים כשרוניות ואהבה בלתי נלאית לאופנה ולמי שלובשות אותה.

פינת חמד עם אנרגיות טובות


קופת הבוטיק - שניצבת מאחורי פסנתר

חלון הראווה ההורס, שלא רואים כ"כ טוב אבל הייתי חייבת

המחירים אינם נמוכים אבל המשקיעות יוכלו למצוא גם טופים שווים בסביבות ה-400 ש"ח והמשקיעות יותר יוכלו להתפרע ולרכוש לעצמן פיס שיעמוד במבחן הזמן.

להתרשמותכן:

טופ חייתי

מן הקטלוג

שימו לב לאקססורי הנד-מייד. יפהפה

מן הקטלוג #2
שמלת כלולות פודרתית וענוגה.

צילומי פריטים: טל טרי
צילומי קטלוג: דודי חסון

טווח המחירים:

לקולקצית הקיץ 299-3500 ₪

לקולקצית שמלות הכלה 4500-14000 ₪ להשכרה ובתוספת של 30% לקנייה.


איחלתי למעצב בהצלחה.


צ'או, בלות.














להמשך קריאה...

יום חמישי, יולי 22, 2010

הגיברת מוכרת ומציגה - תמונות של פריטים נבחרים

הקאווה כבר מקוררת, הסלון עבר ספונג'ה ועכשיו רק נותר לכן להגיע ולמכירה הביתית שלי, מחר החל מ-10:00
קבלו אפריטיף קמצוצי מהפריטים שלי עצמי קשה להיפרד מהן. אבל אני לא אגואיסטה.










ויהיו גם חגורות, אקססוריז נוספים, ארנקונים ושמלות וינטאג' סטייל.

סיו יו!
וצ'או, בלות.

להמשך קריאה...

יום שני, יולי 19, 2010

הגיברת מוכרת!


יש לי סוד קטן ששמרתי בצד. כשהייתי בבנגקוק כל כך התלהבתי ממהמבחר הפשניסטי המדהים שיש שם, שאמנם עטתי על החנויות בתאווה ותלשתי באמוק פריטי חמד מהקולבים, אך עם זאת, החלטתי לא להיות אגואיסטה השבה לה מחו"ל ומתרברבת בפריטים שלאף אחת אין. על כן, הבאתי עימי כמה וכמה פריטים מדהימים ביופיים שפשוט לא ראיתי בשום מקום בארץ ושחשתי כי הם עשויים להיות חטיפי אופנה גם פה.

אתן מוזמנות!

לדף האיבנט בפייסבוק

הפלאייר:



למי שהתמוססה כמוני מנעלי הג'לי הקסומות, הבאתי כמה וכמה זוגות למכירה, אלה שאפשר לראות בפלאייר. אולי אני לא אובייקטיבית, אבל אלה נעליים פשוט פיגוזיות. הן נראות טוב עם כל מה שלובשים, הן נוחות בטירוף, לא מזיעים בהן והחומרים שמרכיבים אותן הם מתכלים וידידותיים לסביבה. מושלמות.

אז סי יו בשישי, הקאווה והמוסיקה עלי.
בהמשך השבוע אעלה תמונות של פריטים נוספים מהמכירה.

צ'או, בלות.


להמשך קריאה...

יום שלישי, יולי 13, 2010

הוניגמן בליץ

אמנם קניתי טרולי חדש בבנגקוק בכדי להעלות ארצה מלתחה שלמה שהבאתי משם, אך הרעב (או יותר נכון החזירות) לעוד בגדים חדשים אינו הולך לישון ואין לו ג'ט לג. וכך, מצאתי עצמי בסניף של הוניגמן בסנטר, תרה אחר לוק קז'ואלי שיהלום את החמסין הציוני שלעומת אחיו הבנגקוקי נדמה לי כאביב חובבני.

ב-510 השקלים החדשים, מילאתי את שקית השופינג בשורטס נוחים, גופיית פוקסייה, טופ ענוג וחצאית עפרון מד-מנית ולמרות שחשתי כי להוניגמן היו עונות מוצלחות מאלה, נכנעתי לקסמם של המבצעים שמציעים שם (1+1 וכאלה) ושבתי לביתי מצויידת בשריר שופינג מחוזק מתמיד.

לשם ההמחשה הנה מקבץ פוזות המציגות את התושבים החדשים בארון שלי:

מאחורי - ג'ון קליז שמדגים הליכות מוזרות

הנעליים מבנגקוק


משנים פריט אחד - משנים לוק שלם:

החצאית מאוד נוחה ומאוד מחמיאה. כולי במד-מן.



אני צריכה מרשם לתרופה אנטי חזירית. יש רופא בבוטיק?
צ'או, בלות
להמשך קריאה...

יום שני, יולי 12, 2010

a short day

מעולם, בחיי הבוגרים, לא לבשתי שורטס, להלן "מכנסיים קצרים" וגם לא חשבתי שאלבש. לא יודעת למה, אולי כי חשבתי שאני זקיינה מדי בכדי לעטות פריט שובבני שכזה.
הביקור בבנגקוק עשה לי מאה שמונים מעלות בגישה, משתי סיבות עיקריות - א. היה נורא חם ולא היו לי מספיק חצאיות קצרות. ו-ב. היו שם שורטס ממש ממש יפים. אז נשברתי ורכשתי שניים. הבכור מביניהם, הופיע בפוסט הקודם.

יצאתי לי היום לפגישה לא רשמית ולכן עטיתי את מחלצותי הטריות שנרכשו בבנגקוק. כל הפריטים, ללא יוצא מן הכלל היו יפים מדי בכדי שאפרד מהם בחנות ולא אקח אותם איתי לתל-אביב. בייחוד החולצה, שפשוט עילפה אותי כשנתקלתי בה והשרשרת שמספרת סיפור קסום בלי להגיד אף מילה. וכמובן, נעלי הפלסטיק המעולות.

אז ירדנו לשדרה לטיול למען רווחת הכלבה ועשינו פרג':


אני לא תמיד דופקת פוזות כשהכלבה שלי עושה.


חולצת מלחים - מלאכים

יאללה, הביתה.

השרשרת הקסומה באקסטרים קלוז-אפ


היום עשיתי פשיטה על הוניגמן (יש להם מבצעים חביבים) והרכבתי לוק קז'ואל רומנטיש.
תמונות, בקרוב מאוד.

צ'או, בלות


להמשך קריאה...

יום שלישי, יולי 06, 2010

ביי ביי בנגקוק

מחר אנחנו עוזבים את בנגקוק בלב מלא צער אך במזוודה עמוסה ברכישות שוות שייחשפו אט אט בפוסטים העתידים לבוא.
אז לסיום סיומת, הנה טעימונת קטנה מרכישותיי האחרונות.
נועם ביקש לציין שהוא היה בוחר לוקיישן אחר אלמלא הייתי מתעקשת להצטלם כאן ועכשיו ליד האינטרנט הקבוע שלנו ויאללה בוא תצלם אותי כבר ונתקדם עם היום.

גופיה: מבולגריה
שורטס: בנגקוק
נעלי סירה נחשיות (מיד מגיע תקריב): בנגקוק

אקססורי שלא יכלתי לעמוד בפניו

נעלי הסירה הנחשיות והוורודות שלי. התעלפתי ורכשתי.
נתראה בקרוב,
וצ'או, בלות

להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...