יום ראשון, אוקטובר 31, 2010

מוצ"ש בר-מצווע

אמש יצאתי לבלות בחגיגת בר המצווה של בן של חברה ותיקה. מכיוון שלא הייתי מוזמנת מדרגה ראשונה, המחייבת אותי במלבושים הדורים, הרשיתי לעצמי להרכיב לוק קז'ואלי אך מקושט במידה, וזה מה יצא:

לא, זו עדיין לא עונת פריחת הסאקורה, זה בגלל שהרקע של התמונות המקוריות לא מצא חן בעיני.
חולצה: מבנגקוק
חצאית: ANNA K
חגורה: ליליגרייס
עקבים: סטיב מאדן

עגילים: מיפן
טבעת: של יעל אוריאלי-גבע

שיהיה שבוע עתיר שמחות,
וצ'או, בלות.



להמשך קריאה...

יום רביעי, אוקטובר 27, 2010

סופה של הדיאטה. אז מה היה לנו?

זהו, נגמר. חזל"ש. אתמול היה יומה העשירי והאחרון של דיאטת הבגדים. מסקנות וסיכומים תוכלו לקראו בכתבה המסכמת באונלייף וכאן אנצל את הבמה לסיכום ויזואלי של עשרת הימים האחרונים, פלוס מינוס.

אלה הפריטים שהשתתפו במבצע (הז'קט הורוד הודח עקב החום):


אז מה היה לנו..


יום 1


יום 2

יום 3 - בוקר

יום 3 - ערב

יום 4

שאבעס! הגיברת שוברת שבת!

יום 9

יום 10 - אחה"צ


מוצאי יום 10 - חוגגת את תום הצום בדשא של שגריר ספרד
בהשקת הבוטיק הראשון של חבייר סימורה בישראל.
השמלה: מבנגקוק.

לכל הכתבות על דיאטת האופנה כנסו לאתר אונלייף.

צ'או, בלות

להמשך קריאה...

יום שלישי, אוקטובר 26, 2010

עיניים של חורף

בשבוע שעבר הגיע אל מגירת האיפור שלי סט צלליות מאט חדשות מבית קרליין, מתוך הקולקצייה החורפית הטרייה שנקראת: Focus on Purple. הייחוד של הצלליות הוא בתכונת ה'רטוב-יבש' שלהן, כלומר אפשר להשתמש בהן גם 'על יבש' אבל גם עם מכחול רטוב ליצירת אייליינר או להענקת אפקט צלליתי מודגש יותר.

החלטתי להתנסות בלוק ה'יבש' ולצורך העניין השמשתי שתיים מן הצלליות:


Very Brown - 202


Smoky Black - 201


והייתי מאוד מבסוטה מהתוצאה:

הגלוס הוא מקולקציית הרשע של מאק)

הצללית החומה מעניקה מראה סגלגל-חום, גוון שלגמרי הדליק לי את הקישקעס. השחורה פחמית בדיוק כמו שאני אוהבת, שלא כמו צלליות מסוימות שרכשתי בעבר בחדווה וגיליתי שהן בעצם אפורות.
בגזרת המרקם, הצללית מאוד דקה וצריך לחזור על הצביעה כמה וכמה פעמים כדי למלא את משטח העבודה אבל בסופו של דבר, התוצאה מאוד משביעת רצון ולא סובלת מאפקט ה'אוי, שמתי יותר מדי צללית. אני נראית כמו פיגוע'. החומר עצמו נעים וקטיפתי והשרידות לאורך השעות טובה פלוס.

עוד חברע'ס מהקולקציה:

Gray Green - 203

Dark purple - 200

Baby pink - 204

Salmon - 205



הערה בונה לסיום - חבל שמוצרים איכותיים שכאלה דרים בתוך אריזות כה משעממות. טוויסט קטן בעיצוב או אקסטרה מייל קטן, היו מקפיצים את תדמית המוצרים רמה אחת למעלה בודאות.
אנחנו עדיין ילדות בפנים ואנחנו נורא אוהבות שמפנקים אותנו חזותית.


צ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שני, אוקטובר 25, 2010

וביום השמיני - מנת השראה בלתי צפויה.

אז לאחר החופש הקטן שלקחתי ממשימות חוץ ביתיות ולאחר שלא שמרתי את השבת וחטאתי נמרצות, ביום השמיני לדיאטת הבגדים של אתר אונלייף, חזרתי למוטב. ועוד איזה מוטב! במקום למצוא פריט חלופי לז'קט הורוד שיצר דרמה קטנטנה חזרתי לטוניקה מהוניגמן ויצרתי ממנה לוק חדש לגמרי ולא האמנתי בעצמי עד כמה פריט בודד יכול ליצור כזו ורסטיליות גרדרובית.
כל זאת, אני משערת, בסיועם של שני פריטים דנדשים (טייטס ונעליים) שהכילו מנת השראה נכבדת ויצרו יחדיו את הלוק הבא:



ענק טווסי: מאמנית תכשיטים שגיליתי בבנגקוק
טוט-בג ג'ינס: SEVEN
טייטס: מתנה מ'קרליין'
נעליים (חדשות ואהובות ביותר): בי יוניק


עוד יומיים למניאק.

צ'או, בלות.

להמשך קריאה...

יום ראשון, אוקטובר 24, 2010

יפה ורעה. but in a good way.

איזה כיף לפתוח את השבוע עם משלוחה מרושעת במיוחד שהגיעה אלי מ-MAC.
הקופסה השחורה והמיסתורית שנושאת את השם המסקרן venomous villains (בתרגום לעברית מצוחצחת: 'בת בליעל ארסית') ואת הלוגו של דיסני, הכילה שלושה מוצרים מהסדרה החדשה של מאק שמורכבת מ-4 קולקציות, כל אחת מהן מבוססת על דמות מנוולת מסרטי דיסני לאורך השנים: קרואלה דה וויל מ'מאה כלבים דלמטים', המלכה משלגיה, המכשפה מלפיסנט ששלחה את היפהפיה הנרדמת לשנ"צ ארוך וד"ר פאסילייר מהנסיכה והצפרדע.



מה בקופסה (שימו לב לשמות המענגים שהוענקו למוצרים):




Darkly My dear - powder Blush
גוון חום שזיף. 115 ש"ח



vainglorious - eye shadow
גוון ארגמן מוזהב. מחיר: 94 ש"ח




Revenge is sweet - lipglass

את הסומק והגלוס כבר הספקתי לנסות והם נראים נפלא ובעלי מרקם נהדר. אני מתה על הריח של ה'ליפגלאס' של מאק. בא לי לתת בו ביס לפעמים.

עוד כיופים מן הקולקציה:






לדעתי הקולקצייה הורסת, אבל אולי אני משוחדת יתר על המידה עקב דליקותי המתמדת על מוצרי מאק ועל קופירייטינג גאוני.

שיהיה יום מ.א.ק.סים
וצ'או, בלות.

להמשך קריאה...

יום חמישי, אוקטובר 21, 2010

מבזק קוסמטיש

והפעם, שלושה טבעיים, אחד לשיניים ושניים לציפורניים:

מוצרי 'מסיק' - קוסמטיקה על טהרת השמנים
קיבלתי להתנסות שלושה מוצרים מבית 'מסיק' המיוצרים משמנים טהורים בכבישה קרה ושמנים אתריים, ללא מים וללא חומרים מלאכותיים: מסכת פנים טבעית, משחת ידיים טבעית ושפתון טיפולי להזנה והגנה (פירות).


שלושת המוצרים הם בגדר 'להשתמש רק אם נמצאים בבית' כיוון שיש להם תכונה שומנית ביותר, מן הסתם בשל אחוזי שמן הזית הטבעי שטומונים בהם וגם בשל הניחוח העז שעולה מהם, שמזכיר מאוד חליטת צמחים טריה. את משחת הידיים מאוד אהבתי - היא נותנת עבודה, גורמת לעור היבש ביותר להיכנע ולהתרכך ומשאירה ברק נאה על העור. אני משתמשת בה לכל חלקי הגוף והיא נהדרת, במיוחד כשבא משהו 'כבד ורציני' לשים על העור. המסכה שע"פ הוראות ההפעלה שלה אמורה להיספג תוך עשרים דקות, כשלה במשימתה ושלחה אותי אל ברז המים, אם כי אחרי השימוש בה העור מרגיש מוזן משהו. תוצאות ויזואליות של אחרי השימוש? אין.
את השפתון הכי פחות אהבתי, בעיקר בגלל הריח העז שלו שמכה בנחיריים והשמנוניות המעיקה. הוא גם לא סייע מי יודע מה לשפתיי המתקלפות תדיר.
המוצרים נמכרים באתר החברה ומחירם:
מסכת פנים: 78 ש"ח משחת ידיים: 45 ש"ח שפתון: 15 ש"ח. המשלוחים חינם לרגל שידרוג האתר.

משחת שיניים מסדרת OXITANT של LIFE (סופר-פארם)
אני מעדיפה כל משחת שיניים בעולם, כולל הודיות ותאילנדיות על פני המשחות רוויות הפלואוריד של קולגייט וחברותיה ולכן כשהגיעה אל מברשת השיניים שלי משחה חדשה מבית LIFE המחוזקת בויטמין E, קמומיל ואלוורה, ששתי לבדוק אותה והצטערתי כשהיא נגמרה. היא טעימה, מרעננת ולא מותירה את תחושת ה'סיד בפה' שמשחות אחרות נוטות להשאיר על השיניים. אחלה מוצר.

מחיר: 15.99 ש"ח


מגבוני ציפורניים של LIFE להזנה / הסרת לק:
אל ציפורניי הגיעו שני מוצרים חדשים, גם הם מבית LIFE של סופרפארם: מגבוני שמן מועשרים במינרלים ובפרו ויטמין B5.
מגבוני השמן, כך מספר הקומוניקט, אמורים לסייע במניעת סדקים ושברים בציפורניים ומועשרים במינרלים ובפרו ויטמין B5 לעור חלק סביב הציפורן. ניסיתי, התנסיתי והתוצאות בהחלט משביעות רצון. העור סביב הציפורן אכן התעדן והתרכך והציפורניים נותרו איתנות וחזקות.
האריזה מכילה עשרה מגבונים. כל אחד מהם ארוז בנפרד.

מחיר: 9.99 ש"ח.

גם מגבוני הסרת הלק מגיעים באריזות נפרדות ויש עשרה מהם באריזה אחת. הם אינם מכילים אצטון (על אף שהם מדיפים ריח כימי עז) וגם הם מכילים ויטמין E ופרו ויטמין B5 להגברת הלחות. הם אכן יעילים, אך מכייון שיש רק עשרה מהם באריזה, וכולנו יודעות שלעיתים לק עקשני במיוחד מצריך כמויות נכבדות של צמר גפן ומסיר לק, מומלץ להשמיש אותם רק בעת הפינאלה, כשרוב הלק כבר ירד ויש לבצע ניקוי יסודי של השאריות.


מחיר: 9.99 ש"ח.


שיהיה סופ"ש מטופח
וצ'או, בלות.








להמשך קריאה...

ארבעה ימים, דיאטה אחת

השבוע הזה טס ואני עדיין עפה על דיאטת הבגדים..
הפרובלמה היחידה שהתחוורה לי מאז תחילת הדיאטה, היא שבין הפריטים נבחר לו גם ז'קט ורוד אחד. זה היה לפני ששיערתי שהשבוע אזכה לעוד ביקור אחד בים. מה זה החום הזה??

בכל מקרה, אני שוקלת להמיר אותו בפריט אחר שיהיה יותר קיץ פרנדלי כי הז'קט הזה הותיר אותי עם חמישה פריטי דיאטה במקום שישה (שרונה - צדקת!).

אז ביום הרביעי לדיאטה היתה לי רק משימת חוץ אחת - צילומים לפינת האופנה ב'תכנית חיסכון' שאני מתארחת בה אחת לשבוע. לבשתי את אותו אאוטפיט שנלבש ביום הראשון אך הפעם בליווי תכשיטי הבד המדהימים של יעל אוריאלי-גבע שנתנו אופי שונה לגמרי ללוק:



להמשך קריאה...

יום רביעי, אוקטובר 20, 2010

וביום השלישי לדיאטה.. פעמיים כי טוב!

בוקר היום השלישי נפתח בפרזנטציה של קולקציית החורף של SEVEN, מותג ג'ינסים יוקרתי שעליו ארחיב באחד מהפוסטים העתידיים. בחרתי ללבוש את גופיית המרילין הבנגקוקית ואת חצאית השיפון השחורה של HM ולשדך להם צעיף חברבורי, גם הוא מ-HM הכפרה עליהם.



לצורך האיבזור, נוספו האקססורייז הבאים:
משקפייש: וינטאג' דיור
תיק: בנגקוק
סנדלים: אן קליין

לפנות ערב לקחנו את האופניים ונסענו להסתפר אצל שרון אלמוג, מעצבת השיער הכי טובה שהכרתי בחיים שמספרת גם בבית ולא עושה נזק בעו"ש (תספורת לי ולנועם ביחד עלתה 200 ש"ח כולל פן). בחרתי להשאיר את החצאית והצעיף ולעטות את הטוניקה מהוניגמן, הפעם בתור חולצה:


קשה לי להגדיר במילים עד כמה הדיאטה הזו עושה לי חיים קלים. אני יודעת מה אלבש מחר, הפריטים משתלבים לי בקלילות והחירות לאבזר ולהנעיל מגלה לי שלל אפשרויות יצירתיות והיכרות מעמיקה אף יותר עם האופציות שיש לי בארון. אך כפוטנציאל החרדתי שהינני, מדי פעם עובר לי בראש 'אבל מה יהיה אם ישבר לי בקרוב' או 'רק שלא אפתח קרייבינג לפריט מסוים שאינו מצוי ברשימה'. ובכן, בינתיים זה לא קורה.

המלצה לפני סיום: קפצו לבלוג של לי וולף. פגשתי אותה אתמול, גם היא לוקחת חלק במבצע הדיאטה וכיוון שלגיברת הזו יש סטייל גם בתנוכים של האזניים. שווה להשקיע הצצה בבלוג שלה.

המשך יום קריר
וצ'או, בלות.

להמשך קריאה...

יום שלישי, אוקטובר 19, 2010

היום השני לדיאטה.

היום השני יחשב כנראה ליום ה'לא חוכמה' - עבדתי כל היום בבית ויצאתי רק בערב. אבל לפחות ידעתי כל היום מה אני עתידה ללבוש ולא שברתי את הראש או שאלתי את עצמי "הממ.. באיזה מצב רוח את היום?" שזו השאלה המנחה אותי תמיד בבחירת המלבושים. אני מודה שהיתה בי משאלונת למשהו 'פשוט אך מתובל' (כי אני שרויה ב-PMS) אבל התחייבות זו התחייבות ואני צריכה להצדיק את הראיון שנתתי היום ברדיו ירושלים, ולפיכך נשלפה שמלת הלבבות מ'ליליגרייס' שבה זכיתי בתחרות ראש השנה הפייסבוקית של החנות (חנויות למען הדיוק, בדיזינגוף ושיינקין).


אירוע ההשקה לחנות הדנדשה המטופחת והמטפחת, כך נלמד בהמשך, של 'סבון של פעם' בשיינקין 28 היה נעים, ריחני ולא צפוף מדי. פגשתי שם את ספי הצהובונת ועשינו צ'ירז עם הקאווה לחיי הבלוגים תוך ששתי אחיות מטופחות להפליא ניגשות אלינו ומבקשות שנספר להן מה אנחנו לובשות ומאיפה לצורך מיזם חדש שהן עובדות עליו.
ואז יפית, המשמשת על תקן אחותי הקטנה והיקרה הצטרפה אלינו לריחרוחים ולסאלוט וצילמה אותי בשלל אובר פוזינג:

לחיי הדיאטה!

טוב, שמישהו יקח לה את הקאווה.

עכשיו.

היה גם פילינג לידיים. הריח היה נפלא (ונשאר שעות!), עור הידיים יצא מופלא.

הכניסי את הבטן, עימדי בפוזה המרזה.
הפרופס שצורפו לשמלה:
עגילים: חנות ה'שלושה שקלים' (לא באמת קוראים לה ככה) באבן גבירול מול מגדל המאה
חגורה: מאמ'ז
עקבים: גלי. הו יס.

חלק מהתמונות צולמו ע"י צלם אלמוני שנידב את שירותיו אחרי ששמע באקראי את יפית מקללת את הסלולרי שלי בכמה שפות בעת ובעונה אחת וחילץ אותה מן המשימה רגע לפני שהיא מגיעה למרוקאית.

יום שלישי, הנה בא.
צ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שני, אוקטובר 18, 2010

היום הראשון לדיאטה.

היום הראשון לדיאטת האופנה חלף עבר. איך המרגש? סבבה!
בתור אחת שביצעה פה ושם אי אילו דיאטות, אני מודה שזו לא חוכמה ושהיום הראשון תמיד הכי קל.
המשימות האזרחיות שלי אתמול היו לצאת אחה"צ לכיוון ד"ר פאבל שוורץ הקוסם, שעושה לי דיקור סיני ומרפא מכאובים, אחרי זה נועם אסף אותי למרכז השירות של פלאפון שהגיעו אמנם אלינו עד הבית בשבוע שעבר עם מכשירים דנדשים אבל משום מה לא העתיקו את רשימת הממוענים שלו ואחרי זה קבענו ללכת לאכול.


לאור אופי המשימות הקזו'אליות, החלטתי שמן הראוי לעטות גרדרובה נוחה, מחמיאה ולא מוגזמת באפיל האופנתי שלה.
ואלו הפריטים שעלו בגורל:

סקיני מזארה, טוניקה מהוניגמן

וכך נראה הלוק השלם:



לאאוטפיט הקזו'אלי צורפו כמה אקססוריז למען לא אשעמם את העולם ואת עצמי:
שאל נמרי: יד שניה מכיכר דיזינגוף
חגורה: בנגקוק
נעליים: מונובו
תיק: קיבלתי באירוע של לוריאל, לא יודעת מי ההורים שלו

היום המשימה היחידה שלי היא לצאת לאירוע של 'סבון של פעם' ולעטות את שמלת הלבבות מליליגרייס שזכיתי בה בתחרות תגובות בפייס בראש השנה וטרם יצא לי ללבוש:

תמונות נוספות יגיעו מניאנה.

צ'או, בלות ושיהיה בתאבון.
להמשך קריאה...

יום ראשון, אוקטובר 17, 2010

דיאטת האופנה הנה באה!

פורטל הלייפסטייל onlife פנה אלי ואל כמה מרעיי לבילגוג וגייס אותנו למבצע נועז בעורף הסטייל - דיאטת אופנה שתימשך עשרה ימים. מה זה אומר? שבעשרת הימים הקרובים, אוכל לעטות על עצמי רק שישה פריטים מהארון שלי, לא כולל אקססוריז ונעליים (נשיפת רווחה) אך כן כולל ז'קטים ועליוניות.

הבחירה היתה קשה. מה ילך עם מה, מה אפשר למחזר ולחבר ואיזה פריט ייצוגי אבחר למען אירועי השבוע?
אבל, על אף הקושי, היה זה אתגר משעשע (דיאטות יש לקחת בהומור) שבסופו נבחרו הפריטים הבאים:


ג'ינס סקיני של זארה – כי חייבים ג'ינס אחד לפחות

שמלת לבבות מ'ליליגרייס' – כי עוד לא לבשתי אותה ויש לי אירוע השבוע

חצאית שיפון של HM – כי היא תמיד מחמיאה

ז'קט ורוד מיפן – כי טרם הצטיידתי בז'קט חדש והחמוד הזה מעניק איכות מגניבולית לכל אאוטפיט

טוניקה מהוניגמן – כי אפשר ללבוש אותה גם עם גרביונים וגם עם סקיני

גופייה מבנגקוק – כי היא מאוד מגניבה ומחמיאה ומתאימה לסקיני ולחצאית

אחלו לי בהצלחה ושבעוד עשרה ימים אהיה רזה יותר. אז מה אם זה לא קשור, אני תמיד מקווה לצאת רזה יותר.

שיהיה שבוע חסכוני

וצ'או, בלות.

להמשך קריאה...

יום שלישי, אוקטובר 12, 2010

גומי הוא פוראבר

ביום חמישי האחרון הגיע אל צווארי פיס מיוחד במינו מבית היוצר של BATUCADA, מותג תכשיטי גומי צרפתי המשווק בארץ תחת המותג המקומי MADEO (ראשי תיבות של Modern And Designed Eco Objects) השייך לגיברת בשם מירונה קורן, אדריכלית במקצועה ששמה לה למטרה לקדם את טרנד האקו-שיק בארצנו המתכלה בכל הנוגע לאופנה, אקססוריז והום-סטיילינג.

היצור המהמם שקיבלתי וכבר הספיק למגנט מחמאות בהופעת הבכורה שלו עלי, עשוי גומי בעל הרכב ייחודי ומודעות סביבתית (הייצור שלו מחויב להימנעות מפליטת חומרים מזהמים לאוויר), הוא קליל וכמעט בלתי מורגש על הגוף, ובגזרת הלוק הכללי, יש בו תכונה קעקועית משהו שהופכת אותו למעניין ומסקרן אף יותר ("אפשר לגעת?" שאלה המלצרית מבזל).

הוא הגיע באריזה המקסימה הזו:


והנה המקסימון:


הנה אנחנו מצולמנים יחדיו:


והנה עוד כמה פיסים מהקולקציה המיוחדה הזו:



תכונה קעקועית משהו

כמו שלי רק בצבעים אחרים

יש גם צמידים!
תמונה ממש טובה שלי עם קארה. כן, תחלמי.

מחירים: 100-250 ש"ח

ניתן לחמוס ב:

סוהו - קניון רמת אביב, דיזינגוף סנטר

מתחם סי אנד סאן

נקודותיים - ליבריה 29 חיפה

עמק רפאים 25 ירושלים

אומנות ונשמה - יואל משה סלומון 19 ירושלים


לא לשכוח להתקשט,

וצ'או, בלות.





להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...