יום שני, יולי 04, 2011

can i smell your choo?

כמה כיף זה בושם חדש. וכמה כיף זה בושם חדש וממש דנדש שמגיע מבית היוצר של ג'ימי צ'ו! אם לא נהלך בנעליו, לפחות נתבשם בפרחיו, הלא כך?
אז מה הסיפור? הבושם נולד כהשראה מדמותה של תמרה מלון, המייסדת והמנהלת האמנותית (הכוסית) של ג'ימי צ'ו העולמית, שנחשבת לרוח החזון היצירתית שמאחורי המותג. גם הבקבוק אגב, נוצר עקב אהבתה של מלון לעתיקות. למה לא.

תמרה מלון. ביצ'.

הבושם, ואריזת הנחש הורוד שלו. כל כך אני, שזה רק צודק שהוא יהיה שלי.

בממלכת צ'ו.

דבר המפרסם

והניחוח? חבל שאי אפשר להצמיד דוגמית לפוסט. הבושם הזה שייך לז'אנר שאני קוראת לו "לילה באופרה". הוא מנפיץ יוקרתיות של גיברת אדורה בפרווה ועדויה ביהלומים, מתאים אך ורק לערב ובגרסת הפרפיום שיש לי, הוא אופף את המשתמשת בהילה מתקתקה - אך במידה. או במילים אחרות: מדמואזל של שאנל למתקדמים.
אני התאהבתי. מאוד.

מחירים:
או דה פרפיום 60 מ"ל - 464 ש"ח
או דה פרפיום 100 מ"ל - 630 ש"ח

בשמו טפחו, עלו והצליחו ובעיקר שתו המון מים!
צ'או, בלות.







2 תגובות :

  1. הי.לא יצא לי להריח, אפילו שחזרתי מניו יורק.הצחיק אותי רק הרעיון שאצלנו הכל עולה ככ יקר, ומה שנשאר הוא רק לקנות את הבושם! מבטיחה להריח בקרוב.יום טוב.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...