יום רביעי, נובמבר 23, 2011

פוסט מלבושים!

אז אחרי מלבושי המעושרות מן הפוסט הקודם - הנה מה שנלבש בגזרת הפרולטריון. אני עדיין לא בטוחה אם זו היתה קומבינציה מוצלחת, אבל היה לי ממש נוח. הפריזור העגום נמצא בשלב הביניים של לא להסתפר-אפילו שאני נראית כמו נער מקהלה - עוד מעט יגדל קצת ויסתדר- כי אני כעת במגמת הארכה. 

משקפייש: X RAY
וסט פרווה סינ-תטי: רנואר
שמלה: יד שניה
מגפיים חדשים שאני מאוהבת בהם קשות: B UNIQUE
תיק: רנואר



וזו תמונה שצולמה בטעות (תודה ללימור ריחנה) אבל יצאה אמנוצ'יץ'

בקרוב - עוד פוסט נעליים, סקירת קוסמטיש ופריטים מהארון שלי שהופיעו בטלויזיה. לאו דווקא בסדר הזה.
צ'ה-צ'או, בלות





2 תגובות :

  1. הי, איפה קנית את המגפיים? (איפה מוכרים את B UNIQUE)?

    השבמחק
  2. בתל אביב - אבן גבירול, קצת לפני כיכר מילאנו או שיינקין 26

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...