יום שני, ינואר 24, 2011

גיסנו במאניה

מסתבר שנירו לוי, 'חפר' מהסדרה הקורעת רמזור, משתעשע בלהיות גם פרזנטור למותג הלבשת הגברים 'מאניה' - שהיה עבורי עלום ובלתי ידוע עד שהגעתי להשקה שלו. מדובר במותג אופנה שאינו מתיימר לחדש או להפתיע אך מספק קולקצייה נאה, בסיסית ונוחת מחיר לגבר שמעט יותר מודע לעצמו ואין לו בעיה להפגיז בגוונים כסגול וורוד שבאירופה למשל נחשבים ללגמרי קבילים אך בישראל עדיין גורמים לרעד סטרייטי מטופש בקרב לובשי חולצות הסוף מסלול.

ל'מאניה' יש גם מבחר ענף ביותר של כ-50 דגמי ג'ינסים ולראשונה שיחררו שם קולקציה המיועדת גם לנוער בגיל 11-15. חלק מדגמי הג'ינסים מאופיין באובר קרעים (להרגיע!) אך ניכר שיש התחשבות ומחשבה במבנה הגוף הגברי ובצורך להתאים לו ג'ינס שיהיה גם נוח, גם נאה ועם לוק איכותי.

הנה מבחר מהדגמים שחיבבתי:

149 ש"ח
199 ש"ח
199 ש"ח

199 ש"ח
389 ש"ח

389 ש"ח

גיסנו במאניה:



מחירים:

חולצות מכופתרות: 199 ₪.

חולצות טי שירטים: 129-149 ₪.

סריגים: 149-189 ₪.

ג'ינסים: 389- 429 ₪

להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ ובאולם התצוגה ברחוב התבור 31 בתל אביב

לבירור החנות הקרובה: 03-5164080

אתר המותג: כאן

תגידו להם שזה בסדר ללבוש ורוד

וצ'או, בלות.

להמשך קריאה...

יום שישי, ינואר 21, 2011

פוסט מלבושים - לילה בקניון

הוזמנה הגיברת להשקתו של סניף 'רנואר' בארנה. השוס - זוהי חנות ראשונה של רנואר המאכלסת מחלקת נשים פלאס גברים בכפיפה אחת. סיבה למסיבה או לא? מיטב סלג'ים הצטופפו והתנדבו לכל פוטו אופ אופציונלי, אך אני, שנוכחותם ועצם הווייתם הם לא אחר מאשר פיהוק בריא, הצמדתי אלי את ה-BFF יפית ההורסנית ויצאנו למסע כיבוש הבר. לאחר כמה (וכמה) קפיריניות נאותנו אף להנציח את עצמנו. ראו ראו:

האחיות לבית אוסקה עושות את ארנה. יפית כהרגלה, נראית כאילו גזרו אותה ממגזין.


איזה מעצבנת אני - דווקא בתמונה של הטוטאל לוק עצמתי עיניים. נו,, לפחות האייליינר קיבל ניראות.
שמלה: יד שניה, לא זוכרת מאיזו חנות
עגילים: חנות זולה זולה, מול מגדל המאה בארלוזרוב (סמוך לחנות האלכוהול)
נעליים: ניין ווסט

לא השמנתי, למחרת קיבלתי. הכי נפיחות קדם וסתית.

הסלב הכי שווה בסביבה - ליטל סמדג'ה! והבחור האלמוני שלצידה:
"אלכס, תנצל את ההזדמנות, לא כל יום בחורה אדמונית שכזו באה להצטלם איתך" כך, במקור.

שיהיה סופ"ש דבש
וצ'או בלות.
להמשך קריאה...

יום חמישי, ינואר 20, 2011

זהירות-גבר מושך! ספיישל קוסמטיש לגברים


דאודורנט סטיק AXE DARK TEMPTATION בריח שוקולד
ב-AXE שיחררו את דאודורנט הסטיק מסדרת ה'דארק טמפטיישן' המצטרף לבודי ספריי וג'ל הרחצה באותו ניחוח תחת הקונספט 'נשים לא אומרות לא לשוקולד'. ובכן, על אף העיצוב השוקולדי והקונספט הנחרץ, הניחוח אינו מזכיר ולו במעט את ריח השוקולד המוכר. המוצרים של AXE באופן עקבי מזכירים את ריחו של בושם האבות 'אזארו' ולכן יש מצב שנשים פשוט לא אומרות לא לריח שמזכיר להן את אבא. פרוידיאני? לגמרי! אני אגב, חושבת שהניחוח לגמרי לא רע. אפילו טוב. הגיע הזמן לחזור לטיפול.

מחיר: 29.99 ש"ח ל-76 גרם

קיט נסיעות לגבר SABON GENTELMEN KIT מבית 'סבון של פעם'
מדובר בקיט אלגנטי, המכיל שלוש שפופרות: קרם גילוח המיועד לריכוך הפנים טרם הגילוח ומכיל חומרי לחלוח, קרם לאחר גילוח ללחות והרגעה וקרם ידיים המכיל שמן אלוורה (כל אחד מהם 30 מ"ל). הכל טוב ויפה, ואף מריח מעולה: קרם הידיים והקרם לאחר גילוח נספגים במהירות ומתהדרים בניחוח עדין ודי יוניסקסי, אך כשהגשתי בשמחה את הקיט לנועם, להלן הבנזוג והנסיין, הוא עיקם פרצופו בהתנשאות סטרייטית ופסק: "זה קיט שעשו כדי שנשים יקנו לגברים". יש מצב.

מחיר: 68 ש"ח. להשיג בחנויות SABON בארץ ובעולם.

בושם לגבר BIG PONY מבית ראלף לורן
בראלף לורן שיחררו נבחרת של ארבעה בשמים תחת השם הכולל BIG PONY המבוססת על ארבעה ז'אנרים גבריים: הספורטיבי, המפתה, ההרפתקן והסטייליסט.
אל פינת הבשמים שלנו נחת בושם מס' 4 (הכתום) 'הסטייליסט', כמה הולם, שעשה לנו ניסים בנחיריים. וואו וואו וואו איזה ריח מעולה! יש בו משהו נקי וקליל (מנדרינה חמצמצה ועץ קיארה) ועם זאת גברי למשעי ומעורר פרומונים קשות. על הגבר המתבשם בבושם זה יש לשמור טוב טוב כי הוא בהחלט מסחרר. לראיה, הייתי צריכה לקלף את הבי.אף.אף שלי יפית מהצוואר של נועם. אבל אני לא מאשימה אותה.


מחיר: 480 ₪ ל – 125 מ"ל


פנקו את הבנזוגים, אבל לא יותר מדי.
צ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שני, ינואר 17, 2011

מחמאות במידות גדולות

לצורך צילומי פינת האופנה ב'תוכנית חיסכון', הפעם תחת הקונספט של מידות גדולות, נחתנו הכתבת המתוקית עופרי אסא ואני במגה חנות הקונספט 'בורדו' בכפר מל"ל. כמי שמגדלת אחות בכירה שהינה קהל היעד המובהק של החנות, הורגלתי משחר נעוריי לבקר בחנויות המציעות מרכולת גרדרובית לשופעות הקימורים אבל כשנחתתי ב'בורדו' לא האמנתי למראה עיני - איזה מבחר, אילו דגמים, איזה יופי! אקססוריז, גרבונים, קז'ואל, ערב, בחיים לא ראיתי כזו כמות של בגדים במידות שכאלה במקום אחד ועם דגמים כה מוצלחים ומחמיאים. ישר הרמתי אסמס לאחותי שהעירה לי כי איני מעודכנת וכי כבר יצא לה להשאיר שם כמה משכורות. כמה יומרני מצידי היה לנסות לחדש לה כשההיצע בשוק כה ירוד.. what was i thinking..
לפתע חשתי צורך עז לתפוס קונה אקראית ולנסות עליה חצי חנות אך הסתפקתי בלהתאים קלאץ' לשמלת ערב לאחת מנאמנות החנות שהואילה לדגמן לנו.
היו שם אגב, המון דגמים שהצטערתי שאין 'במידה שלי', אבל אם כבר אפלייה מתקנת, אז רק ככה.

על כל פנים, הנכנסת בשערי 'בורדו' תקבל יחס חם, ייעוץ וסטיילינג ותצא, קרוב לודאי, עם לוק הורס ארוז בשקית. או שתיים או שלוש.

לוק הורס.

להמשך קריאה...

מבזק קוסמטיש



ושוב, הגיברת בדקה ומצאה:

מסכת הזנה 'אינטנסיב' מבית HAIRCOP ESSENCE
המסכה הינה חלק מסדרת 'אינטנסיב' המבוססת על צמח האובלפיחה לטיפול מקצועי בשיער מרדני ויבש ומכילה ויטמינים. הפעם, ניתנה המסכה לנסיינית עם שיער ארוך ונוטה ליובש. היא מדווחת כי לאחר החפיפה והייבוש השיער הרגיש בריא ונינוח, אולם בבוקר שאחרי, ההשפעה פגה והשיער חזר לסורו. אני משערת שזה עניין של סוג שיער, שגרת הטיפול בו ומזג האוויר הנוכחי. בכל אופן, שווה להתנסות ולו עבור ההזנה שהמסכה מספקת.

מחירים: שמפו: 70 ש"ח, מסכה: 170 ש"ח. להשיג במספרות המובחרות, בחניות לצורכי מספרות וברשת "דרך היופי". לבירור הסניף הקרוב ניתן לפנות לטלפון 03-6596538.

ג'ל לניקוי פנים EFFACLAR מבית מותג הדרמו-קוסמטיקה LA ROCHE-POSAY
הג'ל הוא חלק מסדרה חדשה המיועדת כעקרון לבני נוער הסובלים מאקנה אך מתאימה גם לעור שומני ורגיש. המוצר אינו מכיל אלכוהול, סבון, חומרי צבע ומבוסס על נוסחה חדשה. העור שלי אינו שמן אבל הוא אכן רגיש ולמרות זאת, הג'ל לא בדיוק התחבב על עור פניי ואף עודד את הופעתם של כמה חצ'קונים באיזור עצם הסנטר - אך עם זאת - יש מצב שאני לגמרי לא קהל היעד של המוצר. לשיקולכן.

מחיר: 95 ש"ח. להשיג בבתי המרקחת המובחרים.

קרם עיניים מתקן advanced eye conture cream של חברת AVANOVA רמת הגולן
הקרם מבוסס על מרכיבים טבעיים, מועשר בתמצית פירות מרמת הגולן ומכיל חמצות אמינו לשמירה על גמישות העור. מי אמר שאין קוסמטיקה ראויה תוצרת כחול לבן? הקרם נעים, קליל, נספג במהירות ומותיר רעננות מסוימת באיזור שסביב העיניים. הריח שלו לא משו משו אבל נסבל כל עוד הוא שוכן באיזור העיניים, איפה שהאף לא מריח. אימצתי.


מחיר: 115 ש"ח. להשיג בחנות המפעל, איזור התעשיה בני יהודה ברמת הגולן, רשת עדן טבע מרקט, ניו פארם ובתי מרקחת מובחרים.


מייקאפ מינרלי AFFINITONE MINERAL מבית מייבלין ניו יורק
מייבלין אהוביי שוב סיפקו את רצונותיי הקוסמטיים ושיגרו אלי מייקאפ פשוט נהדר - הוא OIL FREE, מצויד במקדם הגנה ומתאים לכל סוגי העור ומגיע ב-8 גוונים שונים. אבל הכי חשוב - הוא נמרח נהדר ומעניק כיסוי נפלא ומספק ששנשאר לכמה שעיות טובות. אחלה מן אחלה!

מחיר: 139.99 ש"ח. להשיג ב: סופר פארם, H&O, המשביר לצרכן, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות.

ועוד אחד ממייבלין:

מסקרה LASH STILETTO VOLUPTUOUS
הנה לכן עוד מסקרה מוצלחת מבית מייבלין. יש לה מברשת בצורת S שגם אוספת כמות סבירה ובלתי מלכלכת של חומר וגם מגיעה יותר בנוחות לבסיס הריס. למרות ההבטחה לעבות ולהאריך, רק פונקציית הארכת הריסים באמת עובדת כאן אך עם זאת הווליום מספק ומעניק ריסים מאופרים כהוגן - אך לא בהגזמה. יופי.

מחיר: 109.99 ש"ח. להשיג ב: סופר פארם, H&O, המשביר לצרכן, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות.


לטפח לטפח לטפח.
צ'או, בלות.

להמשך קריאה...

סדר עולמי חדש

התכשיטים האומללים שלי סבלו עד לאחרונה מסוג של הומלסיות - לא היה לי איך ואיפה לאחסן אותם והבלגן על השיש בחדר האמבט חגג. ואני? הדחקתי, התעלמתי ודחיתי את ההתמודדות עם גיבוב השרשראות האומלל שנראה בדיוק כך:



מחריד - אך לא עוד! התגלגל אל ביתי מוצר מופלא: ארגונית תכשיטים דו-צדדית, עשוית קנבס ומרובת כיסים שאפשר לתלות בארון. התכשיטים שלי מרוצים מאי פעם וחשים כאסירים שנשלחו לספא. קבלו איך הם מחייכים:


גם השיש באמבטיה אגב, מאוד מבסוט מהספייס שנוצר ומתחושת הסדר החדשה. מומלץ אגב, למקם את התכשיטים הכבדים יותר בכיסים התחתונים והגדולים יותר כדי לא לקבל לוק עמוס ומגובב.

פינת הריספקט - המוצר אף זכה לסיקור בעיתון 'הארץ', קבלו:


המחיר של הניפלאון הזה הוא 120 ש"ח וניתן להשיג אותו בחנויות ENTER ובאתר המשווק ב-99 ש"ח, כאן.

עכשיו הכל בסדר.
צ'או בלות.

להמשך קריאה...

יום שישי, ינואר 14, 2011

תוכנית חיסכון - סיכום חודשי

והפעם, רק שלושה אאוטפיטים, וזאת משום שצילמנו שתי תכניות באותו יום כך שיצא שבמשך שתי תכניות לבשתי את אותה גרדרובה. שוין.

מעילים

מעיל: HM סניף לוקסמבורג
שמלה שחורה: GOLF
שרשרת: בנגקוק
הפינה המלאה כאן דקה 12:15

להמשך קריאה...

יום חמישי, ינואר 13, 2011

במשקפיים עסקינן - חלק ב'

במסגרת טיפוח האובססיה שלי למשקפיישים, הוזמנתי אחר כבוד להתוודע למייקאובר שעבר בוטיק המשקפיים 'אופטיק סנטר' בדיזינגוף סנטר. הבוטיק הותיק שינה את שמו ל'וורובל אופטיק בוטיק" ובמקביל חשף את חנות האאוטלט שהיתה עד כה פינה נסתרת המוכרת למעטי מעט, שם אפשר למצוא דגמים מעונות קודמות של מיטב המותגים במחירים סופר סופר נוחים.

יצאנו לבדוק את ההיצע:

BURBERRY

FENDI


ETRO

LUXOTICA

הדיירים החדשים בסלסלה שלי אחרי חיפוש של שנים אחר משקפי קרן שיתאימו לפרצופי - VERA WANG

ROMEO GIGLI
VIVIENNE WESTWOOD

טווח מחירים:
ראיה: 49-299 ש"ח
שמש: החל מ-199 ש"ח

אופטיק סנטר אאוטלט, דיזינגוף סנטר - קומה 3 אגף B

שיהיה סופ"ש קליל
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום רביעי, ינואר 12, 2011

אופנה על ארבע

ביום ראשון הקרוב יתקיים אירוע חשוב ונוצץ המוקדש כולו לחברים הכי טובים שלנו.
להלן פרטי האירוע בקופי פייסט כפי שקיבלתי אותם:

ביום א' ה- 23.1.1 בשעה 20:00 יתקיים במועדון 09 (לשעבר הגריפין) ערב התרמה "מתלבשים על ארבע" בשיתוף בונזו למען עמותת SOS חיות.

במרכז הערב תצוגת אופנה בליווי כלבים אשר ידגמנו את קולקציית חורף 2011 של חברת "ריבוס". בין המעצבים אשר יציגו את דגמיהם: גלית לוי, ונסה ברנס, "פלסמה" אופנת רחוב ואלן לוקש.

ידגמנו: ארז דה דרזנר, נטלי דדון, אלה משקאוצן, אבלין פיוטרובסקה, אדריאנו חאובל, ריטה לוקין.

בתום תצוגת האופנה תופיע הזמרת שמרית גל וינגן די ג'יי אסף ממון.

כל מעצבי האופנה, הדוגמנים והאמנים מופיעים בהתנדבות וההכנסות ממכירת הכרטיסים הן למען טיפול בחתולים ובכלבים.

עמותת SOS חיות הוקמה בשנת 1978 ומטרתה הפחתת סבלם של חיות מחמד חסרות בית. העמותה פועלת בדרך ייחודי- ללא מכלאות, תוך פעולה באמצעות שיטה ייחודית Re-Homing (מבית לבית). שיטה המאפשרת מציאת בית לכלבים וחתולים ומניעת נטישתם. בעל החיים עובר, ככל שניתן, ישירות מבית המוסרים לבית המאמצים, אם בימי אימוץ מיוחדים ואם באמצעות המאגר הממוחשב ואתר האינטרנט של העמותה.

שיטת ה- Re-Homing הוכיחה את עצמה לאורך השנים: בנוסף על היתרונות מבחינת בעלי החיים (ההשפעה החיובית על מצבם הנפשי והגופני), העדר מכלאות מעודד את הציבור להיות מעורב יותר בטיפול ולחוש שהוא שותף לאחריות לגורלם.

23.1.2011 מועדון ה09 רחוב מנחם בגין 23 ת"א, פתיחת דלתות בשעה 20:00, תחילת מופע בשעה 21:00, כניסה - 50 ₪ (ההכנסות תרומה לעמותה).

FACEBOOK: http://www.facebook.com/event.php?eid=142573202466450

בואו להראות אהבה.

צ'או, בלות.





להמשך קריאה...

במשקפיים עסקינן - חלק א'

בשנה האחרונה אני מטפחת בהצלחה אובססיה קלה למשקפי שמש. שמתי לב שסלסלת המשקפיישים שלי הופכת עם הזמן לצפופה יותר ויותר ולכןהגעתי למסקנה שמשקפי שמש עבורי הם בדיוק כמו נעליים - לא משנה כמה את שוקלת, הם תמיד שם ולכן יש לצרוך מהם כמה שיותר.
לכן חשתי כאורחת המושלמת בפרזנטציית משקפי הקיץ הקרוב (שמש וראיה) של לוכסויז'ן המייבאים ארצה מיטב מותגים. הנה כמה מטעמים איתם שבתי מן המאורע:

DSQUARED2






GOHN GALLIANO














ROBERTO CAVALLI


















BLUE MARINE


TOM FORD




טימברלנד לקטנטנים:



שימרו על הקרניות

וצ'או, בלות.



להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...