יום רביעי, מאי 25, 2011

TRUE OR FALSE?

השבוע הלכנו לחתונה של חברה טובה. כבר בצהריים החלטתי שאני לובשת לראשונה שמלה שהבאתי בקיץ שעבר מבנגקוק וטרם נלבשה כי יש בה משהו סופר אלגנטי שלא מתאים ל'סתם' אירועים אבל לחתונה היא יושבת בדיוק על קו ה'לא מוגזם אך מוקפד דיו כדי לייצג את הישבן שלובש אותה בכבוד'. כשהגיע עת הגילחו"ץ והמירוק נזכרתי שיש באמתחתי עוד פריט ששמרתי במגירת האיפור שלי וטרם השמשתי - זוג ריסים מלאכותיים שקיבלתי לפני כמה חודשים וגם להם טרם נמצא האיבנט שיהלום את הופעת הבכורה שלהם.

מכיוון שמעולם לא הדבקתי על ריסיי דבר מלבד גושי מסקרה עבותים, חששתי שאני לוקחת ריסק - את הריסים המלאכותיים יש להדביק רק כשמלאכת איפור העפעף שלמה וגמורה ולכן כל טעות יכולה להסתיים בלוק סנוקרתי אה-לה רוקי בלבואה. "מה יהיה" חשבתי "אם לא אצליח? האם אאלץ להאבק בצללית מרוחה ובזמן הקצוב שיש לי עד שיוצאים?" אמנם, צפיתי בלא מעט הדרכות יו-טיוב של how to בנושא, אבל יש לי ידיים די שמאליות כשזה מגיע לדיוק. כבר בכיתה ד', כשכל הבנות שזרו סלסלאות קש חינניות, שלי נראתה כמו אנטנה פיראטית לקליטת שידורי קול- קפריסין, אז להדביק ריסים? יפה לי היומרנות.

להפתעתי הרבה ביותר, הדבק נמרח בקלות, אחזתי נכון בפינצטה והצלחתי להצמיד את הריסים בקלות, סימני הדבק התפוגגו במהירות ואני יצאתי מהבית מעופעפת ומעופפת - הצלחתי להדביק ריסים מלאכותיים! אני דיוות איפור!
ולראייה:




כפי שאתן יכולות לראות, אין להם אפקט אובר מלאכותי והם בעיקר מדגישים את איזור העפעף ונותנים לו טון חזק יותר.
והחדשות הטובות - הריסים מורגשים רק לזמן קצר והעפעפיים מתרגלים די מהר לנוכחותם.
החדשות המעולות - הם החזיקו מעמד עד לשלב הסרת האיפור ולא הכזיבו. היה פשוט ומהיר להסירם ולאחסן אותם עד לפעם הבאה.


אלה הריסים שענדתי, לצערי אני לא זוכרת מי שלח לי אותם ולכן אני לא יודעת איפה קונים אותם וכמה הם עולים
אבל שימו אותם בפוסט איט בראש. בטוח תיתקלו בהם באיזה פארם.

התמונה היחידה של השמלה שיצאה נורמלית ממצלמת הטלפון של נועם שלא בדיוק נועדה לצילומי לילה.
עקבים מאוד גבוהים: סטיב מאדן

ובברכת רסיסים לריסים,
צ'או, בלות

להמשך קריאה...

יום שני, מאי 16, 2011

הנעלה מאיפנמה

אחרי הנעליים השובבניות של מליסה, חברת האם 'גרנדנה' שיחררה גם את קולקציית הקיץ המכופכפת של המותג 'איפנמה' המחולקת לשלושה סגמנים עיקריים - Sunny Day, Fresh Summer ו- Ethnic Chic ובתוכם מיני כפכפי אצבע שמחים ומשמחים:


109 ש"ח

109 ש"ח

119 ש"ח

119 ש"ח

129 ש"ח

129 ש"ח

129 ש"ח


129 ש"ח

לשמחתי קיבלתי את הכפכפים הלבנים, אך לצערי הם לא החמיאו לכף הרגל הבעייתית שלי (צרה נורא עם אצבעות ארוכות מדי). כיוון שהצהרתי כבר שאיני אגואיסטה, הועבר הזוג המקסים אל גיסתי רעות ומיד נרקם ביניהם סיפור אהבה מרגש.
תראו כמה הם יפים עליה:


ובל נשכח את הקולקציה של ג'יזל בונדשן לאיפנמה:

סתם כונפה. יה, רייט.



169 ש"ח

179 ש"ח


מידות ומחירים:
איפנמה 35 - 42, 59 - 129 ש"ח
ג'יזל: 19-42, 59 - 179 ש"ח


להשיג בשנקין 9, ת"א, יהודה מרגוזה 38 ת"א ובחנויות הנעלים המובחרות ברחבי הארץ


תינעלו יפה
וצ'או, בלות.

להמשך קריאה...

יום שלישי, מאי 10, 2011

לייף אין פלסטיק

ואפתח בהתנצלות: בחודש האחרון הייתי כל כך עסוקה בעבודה שכמעט ולא נותר לי פנאי להעלות כמה וכמה פוסטים שממתינים יפה בתיקיית 'בלוג' במחשב שלי. הברזתי מהשקות ופרזנטציות, ביטלתי פגישות שאינן קשורות לעבודה ואת רוב הזמן ביליתי בתוך קבצי פוטושופ או וורד. אז סליחה.

בטח שמתן לב שבזמן האחרון אני מרבה לכתוב על נעליים ויש לזה שתי סיבות עיקריות - אחת, החולשה הבלתי נלאית שלי לכל מה שקשור להנעלה והשנייה, כמה דברים חדשים וטובים שראיתי לאחרונה ובא לי לחלוק.
כמו למשל, הקולקצייה החדשה של מליסה והקטלוג המופלא שמלווה אותה.

בשבת האחרונה, ההורים שלי קפצו לקפה ועוגה. הם הביאו איתם את האחיינית שלי אלה בת ה-8 וגם אחי וגיסתי קפצו לבקר. וכך, מצאנו את עצמינו, קשישה שמגרדת את הארבעים, עלמה בתחילת שנות השלושים וילדה קטנה אחת וחמודה עם חוש סטיילינג מפותח, מעלעלות יחדיו בקטלוג ומתלהבות באופן ממש זהה.

הקולקצייה
לקולקצייה הדנדשה קוראים 'אמזוניסטה' והיא שואבת את השראתה מיערות הגשם של האמזונס. במליסה ממשיכים אמנם לייצר ולהציע את מרכולתם מהעונה שעברה אבל דאגו גם להוסיף מיני דגמים משגעים על עקבים, על שטוח ועל הכיפאק. גם הקיץ הזה למשל, ויויאן ווסטווד מביאה בעיצובים שובבנים ומרטיבים בגרסאות מתקדמות לדגם ה- LADY DRAGON:

689 ש"ח

השנה הצטרף גם ג'יאטנו פסה, מעצב מוצר איטלקי שעיצב נעל מאתגרת בשיטת ה DIY. הרוכשות את הנעל יוכלו לעצב לעצמן דגם אם רק יגזרו כמה מן הבועות המעטרות את הנעל. ריסקי בהתחשב במחיר הלא נמוך שלהן (479 ש"ח).






וכמו בכל שנה, עיצבו גם האחים קמפנה דגם ייחודי. הפעם זהו דגם COSTELA DE ADAO שעוצב בהשראת הצמח האמזוניסטי הנושא את אותו שם.
349 ש"ח



דגמים נוספים:


VIOLETTA - גרסת הגלדיאטור של מליסה:


329 ש"ח




AMAZONAS - אחד הדגמים המרטיבים יותר בקולקציה:
549 ש"ח



PATCHULI - דגם הורסני ביותר:


549 ש"ח

ARARA - פליפ פלופס שובי לב:

249 ש"ח



Jean Paul Gaultier X - שיש את שמי עליהן:

999 ש"ח

ולסיום סיומת, הדגם הקלאסי ULTRAGIRL של ויויאן ווסטווד שממשיך משנה שעברה והעונה נצבע בגווני האמזונס:



379 ש"ח


אגב, אם התאהבתן קשות בדגם, אבל המחיר כואב לכן בארנק, תוכלו למצוא גרסה פחות יקרה, כמעט זהה ושלא נופלת באיכותה בנעלי מונובו התאילנדיות. ליחצו כאן כדי לעבור לפייג' הישראלי שלהם בפייסבוק.

מונובו. 245 ש"ח



הקטלוג
בנוסף לבחירת הפרזנטורית המושלמת לתפקיד - קייטי פרי נערת הפלסטיק הצבעונית, שיחררו במליסה קטלוג מגזיני מרהיב, מעניין ומעוצב לעילא. משולבות בו כתבות, הפקות אופנה נפלאות וכמובן שלל הדגמים הנהדרים של מליסה.


הקאבר







אך שבתה את לבבי במיוחד הפקה מתוקה בכיכובה של ברבי שלכבודה הונפקו נעליים מזעריות ועוצבו אאוטפיטים בהוט קוטור (מתנצלת מראש על איכות התמונות הבוטלגית, פשוט לא מצאתי את ההפקה בשום מקום ונאלצתי לצלם אותה בעצמי):

מרמייד ברבי בז'אן פול גוטייה

אמזוניאן ברבי נטרפת באאוטפיט של NEON

ברבי וקן בגרסת 'ליידי נץ', לבושים ב-Osklen

אמזוניאן ברבי לבושה ב-Do Estilista


שיהיה חג עצמאות שמייח
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שבת, מאי 07, 2011

מבזק קוסמטיש!


GLYCO HOME SOLUTIONמבית חווה זינגבוים


על מה כל הרעש: תכשיר לחידוש העור
דבר הקומוניקט: מטפל בנזקים הנגרמים עקב קרינת השמש, תזונה לקויה, לחץ והגיל, כאשר הוא יוצר שכבת עור צעירה ורעננה יותר, באמצעות חומרים פעילים. מכיל חומצה גליקולית וחומצה ציטרית,המסייעות בהשלה עדינה של שכבת העור החיצונית וביצירת תאים חדשים. מכיל גם חומצה אזלאית וחומצה פיטית – המסייעות בהבהרה הדרגתית של כתמי עור, יצירת גוון עור אחיד ובמניעת הופעת כתמי עור חדשים.
בתכלעס: לא רע, אכן שומר על עור הפנים מפני הופעת כתמי שמש (ולי יש נסיון רב איתם) אבל זה לא שהבחנתי בשינוי מקצה לקצה באיכות עור הפנים. עם זאת, אין לזלזל במלחמה שלו כנגד הכתמים.
מריחון או מסריחון: התכשיר נטול ריח
כמה::370 ש"ח ל-30 מ"ל (שמספיקים להמווון זמן(
איפה: רק אצל קוסמטיקאיות רפואיות העובדות בשיטת חוה זינגבוים
ציון: 7.5
פרטים נוספים: www.havazingboim.co.il


מסקרת אניגמה מבית קרליין

על מה כל הרעש: מסקרה בעלת מברשת פטנט דו-צדדית בעלת פעולה כפולה מליין המוצרים החדש בשיתוף עומר אסף, מאפר הבית של קרליין
דבר הקומוניקט: מסקרת "אניגמה" בעלת המברשת הדו- צדדית פותחה על מנת שתוכלי להשיג בעצמך את תוצאות האיפור הטובות ביותר. צד אחד מגדיר את הריסים בשכבה עבה בבסיס. הצד השני מפזר את הצבע לאורך הריס ויוצר ריסים ארוכים, מופרדים, מלאים וטבעיים.
בתכלעס: מסקרה נפלאה ודו צדדית, בעלת יכולות עיבוי והארכה מהטובות שראיתי, מעניקה לוק מאופר בדיוק במינון הנכון. רשמית אחת מהפייבוריטיות שלי. בכלל, אני מאוד מבסוטה ממוצרי האיפור של קרליין. תכף מגיע עוד אחד.
איפה: בכל הפארמים
ציון: 9
פרטים נוספים: מגיעה בשלושה גוונים: כחול, חום ושחור.

קונסילר מבית קרליין
על מה כל הרעש:: קונסילר באריזת טוש להסוואת קמטוטים ופגמי עור ולמראה אחיד מליין המוצרים החדש בשיתוף עומר אסף, מאפר הבית של קרליין
דבר הקומוניקט: נוח וקל לשימוש, נטול מרכיבים שומניים, מתאים לטשטוש קמטוטים ולהסוואת כל סוגי הפגמים. המברשת עדינה משחררת את הקונסילר באחידות, מעניקה מריחה מהירה, זוהר וכיסוי מלא. הקונסילר עמיד לשעות ארוכות, היפו אלרגני, ומתאים לכל סוגי העור.
בתכלעס: לא נעים להודות אבל הכל נכון. מוצר מעולה שמצליח לבייש אפילו את העיגולים השחורים הנועזים ביותר. הערה קטנה: האריזה מעט חלקלקה וקשה לפתיחה, בטח אחרי שהאצבעות כבר ספוגות במייקאפ.
מריחון או מסריחון: נטול ריח
כמה: 104.99 ₪
איפה: בכל הפארמים
ציון: 9
פרטים נוספים: מגיע בשני גוונים: ונילה – לבהירות עור, קרמל - לכהות עור


ELIXIR ULTIME – שמן עיצוב רב תכליתי מבית KÉRASTASE PARIS
על מה כל הרעש: שמן רב תכליתי לעיצוב והזנה
דבר הקומוניקט: מועשר בתרכובת של 4 שמנים רבי עוצמה: ארגן, תירס, פרקסי וקמליה ומשלב את הטוב שבכל אחד מהשמנים הללו.
בתכלעס: נהדר. השיער מתרצה ומאבד כל שבבי מרדנות, מקבל לוק 'מטופח' ומעניק למשתמשת ימי-שיער-טוב ברצף. לא מותיר את השיער שומני וצל"ש על כך. אפשר לפני החפיפה כתוספת הזנה, לפני פן כמרכך אינטנסיבי, אחרי הפן לגימור וברק נוסף ופעם ביום סתם בנטורל, בשביל הכיף.
מריחון או מסריחון: בעל ניחוח מזוהה של 'שמן מרוקאי' שאני קצת פחות אוהבת אבל לפחות הוא לא נדבק לשיער ולא מציק באף.
כמה: 160 ש"ח ל-125 מ"ל (מספיק להמון זמן- כל שימוש מצריך לא יותר משתי לחיצות).
איפה: מספרות מורשות קרסטס בלבד.
ציון: 9.5
פרטים נוספים: www.kerastase.co.il




שמפו וספריי לשיער מסדרת Gliss Satin Smooth של שוורצקופף


על מה כל הרעש: שמפו עם אפקט אנטי סטטי וספריי משקם ללא שטיפה
דבר הקומוניקט: הסדרה מקלה על סירוק ועיצוב השיער ומעניקה לשיער מתולתל ומרדני מראה מסודר קופצני ומבריק ללא חשמל סטטי. מכילה פורמולה ייחודית עם קומפלקס סאטן המאפשרת שליטה מושלמת בשיער ומעניקה לו 100% ברק סאטן.
בתכלעס: חמוד מאד מאוד. השמפו והספריי יחדיו וגם לחוד, מעניקים לוק שובבני לפריזור ואכן מזרימים מעט ברק לשיער שהתעורר על הצד הלא נכון של הכרית.
מריחון או מסריחון: הניחוח מתקתק ו'קרמי' ואני חושבת שבמקרה הזה זה לגמרי עניין של טעם. עלי הוא קצת מעיק אבל אני סולחת לו כי הוא עובד יפה.
כמה: שמפו: 25.99 ש"ח ל- 400 מ"ל, ספריי: 34.99 שקלים ל-200 מ"ל.
איפה: רשתות הפארם והשיווק המובחרות
ציון: 8
פרטים נוספים: בסדרה יש גם מרכך ומסכה. כנסו כנסו לתחרות THE LOOK OF MUSIC של שוורצקופף שהשנה פרשה את חסותה על טיפוח מחלפותיהם של משתתפי האירוויזיון: http://www.lookofmusic.com/esc/il/he/home.html

דאודורנט ספריי מסדרת TEEN SPIRIT מבית ליידי ספיד סטיק

על מה כל הרעש: דאודורנט ספריי מתוך סדרה המיועדת לנערות בגילאי 10-15
דבר הקומוניקט: מדובר במוצרים אשר מעניקים לחוויית הטיפוח הראשונה של מניעת הזעה ומניעת ריח זיעה, רוח נעורים כיפית, רעננה וקוסמת.
בתכלעס: מכיוון שלא היתה לי נסיינית בטווח הגילאים הנ"ל, נאלצתי להתנסות בעצמי ולחזור עם מסקנה אחת – כנראה שמעל גיל 15 (טוב, הרבה מעל) הפעולה הפוכה לגמרי. לא זכור לי מתי לאחרונה הזעתי כך ביום קריר.
מריחון או מסריחון: בהתחלה ניחוחון, אחרי רבע שעה פוי, מסריחון.
כמה: ספריי 100 מ"ל - 19.99-20.99 ש"ח
סטיק - 26.99-27.99 ש"ח
רול און 50 מ"ל - 22.99-23.99 ש"ח
איפה: רשתות השיווק והפארם
פרטים נוספים: אין
ציון: 5



Guard Right מותג הדאודורנטים האמריקאי לגברים מבית שוורצקופף


על מה כל הרעש: סדרת דאודורנטים דנדשה לגברים
דבר הקומוניקט: פורמולה המועשרת במולקולות כסף הידועות בתכונות אנטי בקטריאליות, הנלחמות במקור ריח הגוף ומעניקות הגנה מפני זיעה ורטיבות למשך 48 שעות.
בתכלעס: דאודורנט מצוין שמגן מפני תחושת רטיבות ומשאיר את איזור השחי יבש ומבושם
מריחון או מסריחון: ניחוח גברי עדין שיכול לעבוד גם כיוניסקס, לא שתלטן אבל גם לא ביישן.
כמה: ספריי 22 ₪ , רול און 22 ₪, סטיק 26 ₪.
איפה: רשתות השיווק וחנויות מובחרות
פרטים נוספים: מגיע בחמישה ניחוחות: Energy Burst בניחוח גברי חם, Cool Impact בניחוח קריר ומרענן, Fresh Blast בניחוח הדרים, Power Flash בניחוח ארומטי אלגנטי ו- Deep Impulsion בניחוח גברי ארומטי חם.
ציון: 9



שיהיה אחלה שבוע, מבטיחה לכתוב יותר
וצ'או, בלות

להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...