יום שני, אוקטובר 17, 2011

בכיס הקטן

מה קונים לגבר שיש לו הכל - חוץ מארנק נורמלי? ארנק נורמלי! אם יצא לכן לאחרונה לחיות לצד גבר, ודאי שמתן לב שבאקססוריז הוא לא מי יודע מה חזק וגרוע מכך, הארנק שלו תמיד פרום, מעוך וחסר צורה, כזה שלא מוחלף בזמן רק כי הוא "מתאים בול לכיס". יופי.

לשם כך, הוקם אתר הארנקים לגבר wallet.co.il שמציע מגוון ארנקים מעוצבים, שגם הם מתאימים בול לכיס, אבל נראים מצוין.
באתר אפשר למצוא ארנקים ממותגים ברחבי העולם, כמו OGON השוודים שעשויים מאלומיניום, J. FOLD ו- STEWART/STAND הניו יורקרים, עם עיצובים נפלאים ומקוריים וגם תיקי לפטופ, שעונים ואביזרים (ארנק לדרכון, ארנק מטבעות וכו') ויש גם מבחר מצומצם של ארנקי נשים מהמותג ההורס FLUFF.

על כן, חשתי ומיהרתי לצייד את נועם בנזוגי בארנק דנדש מן האתר וכעת, הוא בעליו הגאים של היפיוף הזה מבית J.FOLD:


319 ש"ח
הרכישה בטוחה, ניתן להחזיר את המוצר באריזתו עד 30 ימים לאחר הקניה ולקבל את כספכם במלואו. בכל קניה תצברו קרדיטים לקניה הבאה.

עוד יציאות שוות מהאתר:


ארנקי האלומיניום של OGON


J.FOLD

DUCTI




I PRAVES
149 ש"ח


ארנק נירוסטה של STEWART/STAND
429 ש"ח

ואחד שבא לי עליו לעצמי:


FLUFF
129 ש"ח


את כל הארנקים באתר, ניתן למצוא גם במגוון רחב של בוטיקים, חנויות אופנה, חנויות מתנות יוקרתיות, וחנויות תיקים מובילות כגון: רשת חנויות סוהו, רשת חנויות טופ תיק, רשת חנויות ג'נטלמן, Maschio, קלקשוז, רשת NEW  ועוד.

לא עוד ארנק מבורדק!
שיהיה סוכות שמייח
וצ'או, בלות














להמשך קריאה...

יום חמישי, אוקטובר 06, 2011

אוף קורס

הוזמנתי להתארח בבלוג fifty four של רשת חנויות המותגים FACTORY 54 ולכתוב פוסט אורח על קולקציית הסתיו/חורף של מייקל קורס שהיא בעיני הורסת וחצי. את הפוסט תוכלו לקרוא כאן וגם ממש כאן.
SHALL WE?


מייקל קורס – סתיו חורף 2012


האיש והיידיש
מייקל קורס, מעצב האופנה הותיק, חבר פאנל השופטים בפרויקט מסלול והאיש שלימד את היידי קלום להגיד 'אונגה-פאצ'קע' ביידיש (תרגום: כל מה שעמוס, קיטשי, טו מאץ' וכואב בעיניים) חוגג השנה 30 שנים של עשייה אופנתית. בתחום האופנה שבו יום אחד אתה למעלה וביום שאחריו אתה מתרסק על הטוסיק, זהו מפעל חיים של ממש.

את הדרך לברייאנט פארק החל קורס לסלול כבר בגיל 19 כאשר עיצב לבוטיק האמריקאי הנודע Lothar's ושנתיים לאחר מכן, בשנת 1981, השיק את מותג האופנה בעיצובו הנושא את שמו, מותג שהפך ברבות השנים לשם נרדף לקז'ואליות זוהרת, על זמנית וחסרת מאמץ.

הקולקצייה
במסגרת חגיגות השלושים, הוצגה קולקציית סתיו/חורף 2012 בערב גאלה מנצנץ שהכיל את מיטב אנשי האופנה, שבמהלכו (שוב) הוכיח קורס שאין מה לדבר על יציאה לפנסיה בקרוב ושגם אחרי שלושים שנים במקצוע, אפשר עדיין להפציץ ברעננות ובשיק שעושים וואו.


וואו
שוב ושוב הידסה על המסלול דמותה של הניו-יורקרית מעוררת הקנאה, זו שיש לה ג'וב שווה, ארנק תפוח וטעם בלתי מתפשר, זו שקארי ברדשאו נראית לידה כמו סמרטוט חד פעמי לניקוי כלי נירוסטה. אותה ניו יורקרית, ששזורה בכל הסגמנטים בקולקציה והיא בטח שכנה של קורס בפיפת' אבניו, נעטפה לקראת העונה הקרה בפלטת גוונים הרמונית של אפור, ניוד, בורגונדי, שוקולד וקאמל ובחומרים כקשמיר, שיפון, עור ונצנצים של שטיח אדום, והכל בסילואטות ארוכות ומאריכות ובשלל אוברולים, שמלות, חליפות מכנסיים ומעילי פרווה, לא עלינו. לא ברור איך קורס מצליח לייצר כל כך הרבה ניגודים שמשתלבים כה יפה בקולקציה אחת: מחויט, אך לא חמור סבר, דרמטי אך אורבני, קרוקודילי אך שמרני. כנראה יש לו את הגן המיסתורי הזה שיודע להפיק פריטים פשוטים להפליא לכאורה, שעמוסים בעצם, באפיל מפיל של יוקרה ועושר בחומרים.






הקמפיין



קולקציית הסתיו/חורף אף זכתה לקמפיין מודעות מרהיב שהושתת על קונספט צילומי הפפראצי משנות ה-70 המאוחרות וצולם בידי צלם האופנה מריו טסטינו. לדברי קורס, "אם תזכה להצצה לתוך מכונית של זוג זוהר שזה עתה הגיע לאיבנט – מה יכול להיות יותר פאביולס מזה?".  

באמת מה?

את קולקציית הסתיו חורף 2012 של מייקל קורס אפשר לפגוש לראשונה בישראל בפקטורי 54.

טווחי מחירים:
קולקציית הבגדים: החל מ- 690 ₪ ועד 2,490 ₪.
נעליים: החל מ- 690 ₪ ועד 2,390 ₪.
אקססוריז: החל מ- 390 ₪ ועד 3,490 ₪.

תבקשו יפה סליחה מכל הבגדים שלא הלכתן איתם השנה
וצ'או, בלות





להמשך קריאה...

יום שבת, אוקטובר 01, 2011

מבזק קוסמטיש!




סרום
APRES SOLEIL מבית קרסטס להגנה מפני נזקי השמש




דבר הקומוניקט: "להחייאת הברק ולהחלקה מושלמת של שיער צבוע הנחשף לשמש. משקם שיער צבוע אשר ניזוק והתייבש בעת חשיפה לקרני השמש (UV), מי-ים ומי בריכה. השיער חלק וגמיש, קל לעיצוב, צבעו זוהר לאורך זמן"
בתכלעס: אמת בפרסום. הסרום הופך כל שיער וכחני לחבר מפויס ומעניק לו גמישות וברק
ניחוחון או מסריחון: לסרום נלווה ניחוח עדין ונעים שאני קוראת לו 'ריח של מספרה'
כמה: 154 ש"ח ל-50 מ"ל
איפה: במספרות מורשות קרסטס בלבד
פרטים נוספים: בסדרה גם מסכה ושמפו
ציון: 9

תרחיץ Topic body and face cleanser  מבית קאמדיס

דבר הקומוניקט: "מיועד להרגעת תופעות עוריות הכוללות גרד, אדמומיות, יובש או עור סדוק, ומתאים גם לקרקפת מתקלפת אצל תינוקות". 
בתכלעס: כמי שנוטה לעור יבש באיזור הרגליים (פסוריארזיס קל) לא מצאתי בתרחיץ עזרה גדולה. בנוסף, המרקם והלוק שלו מזכירים תכשירים רפואיים מה שדי גורע מהחוויה
ניחוחון או מסריחון: כמעט חסר ניחוח
כמה: 54.9 ש"ח (25% הנחה עד סוף אוקטובר)
איפה: ניו פארם, עדן טבע מרקט, בתי המרקחת של קופת חולים מאוחדת, בתי המרקחת של שופרסל וכן בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ.  לבירור נקודת מכירה: 1800-350-320.
פרטים נוספים: להזמנת דוגמיות בפייסבוק -  kamedis- www.kamedis.co.il.
ציון: 6

רול לטיפול ממוקד בפצעונים PURE ACTIVE ROLE מבית GARNIER

 דבר הקומוניקט: "מכיל נוסחה ייחודית המעניקה טיפול ממוקד ויעיל בפגמי עור, ומונע את הפיתוי של "לשחק" עם פצעים בפוטנציה ובכך להחמיר את מצבם ובמקביל מכיל פיגמנטים מינרלים לכיסוי הפגמים והפצעונים לאורך זמן".
בתכלעס: התכשיר יעיל במקרים של חצ'קונים צנועים בתחילת דרכם. את החצ'קונים הבומבסטים של טרום מחזור הוא ממש לא מרשים. עם זאת, אפקט הפיגמנט לכיסוי יעיל ביותר כחיזוק לשכבת המייקאפ.
ניחוחון או מסריחון: נטול ניחוח
כמה: 79.99 ש"ח
איפה: רשתות הפארם, המזון ופרפומריות נבחרות
פרטים נוספים: אין
ציון: 7

בושם או דה פרפיום LOVERDOSE מבית DIESEL

דבר הקומוניקט: "ממנדרינה נוצצת ועסיסית, המתלקחת מיד בבואה במגע עם כוכב אניס פיקאנטי, דרך תמצית מוגברת של לקריץ אבסולוטי בשילוב נשיות של עלי יסמין סמבק וגרנדיה ועד לחליטת וניל מעורבבת עם אמברוקס ומתוחזקת בליקר של לקריץ וניחוחות עציים עמוקים - לאברדוז מותיר שובל ממכר המושתת על חוצפה ומתיקות".
בתכלעס: מסכימה עם כל מילה. בשפריץ הראשון הבושם מעט מבהיל – הוא מתחיל בניחוח אניס עז (אחד הריחות השנואים עלי) אבל תוך כמה שניות משחרר את ניחוחם של כל מרכיביו האחרים שיוצרים תרכובת מתוקה וחריפה במקביל. והתוצאה – עוד בושם אהוב שנכנס לרשימת הפייבוריטים שלי.
ניחוחון או מסריחון: פצצה של ניחוח
כמה: 420 ש"ח ל-50 מ"ל, 580 ש"ח ל-75 מ"ל
איפה: ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל ובפרפומריות המובחרות
פרטים נוספים: הבקבוק מהמם
ציון: 9.5
  
גלוס JUICY TUBES OF LOVE בעיצוב מיוחד


דבר הקומוניקט: "לנקום מזמינה את האמנית היפנית Yayoi Kusama להעניק פרשנות מחודשת לסיפור על אהבה מתעוררת ומשיקה את Juicy Tubes Awakening Of Love. יותר מאשר יצירת אומנות מיניאטורית, האריזות  טומנות בחובן את מהות האהבה והאושר בפורמולות מענגות ובמהדורה מוגבלת לאספנים".

בתכלעס: העיצוב לגמרי KAWAEE (המינוח היפני לכל מה שנחשב חמוד, ממי, מתוק, וכו'). לא יעזור, אני כולי חלושעס בפני עיצוב יפני. גם הנצנוץ הקטן שמתווסף ללוק של הגלוס מעצים את החוויה הקוואית. רק חבל ששרידותו של הגלוס כה קצרת מועד.
ניחוחון או מסריחון: אני התנסיתי בדגם VIGOROUS FRUIT שמכיל פטל ונגיעת מנטה. טעים זה לא.
כמה: 100 ש"ח ל-10 מ"ל
איפה: בנקודות מכירה מובחרות ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם והמשביר לצרכן
פרטים נוספים: בסדרה יש חמישה גוונים נוספים
ציון: 9 על העיצוב, 7 על היעילות ועל הטעם הפלסטי.


מסכת לחות ULTRA MASK מבית חוה זינגבוים

דבר הקומוניקט: מסכת ULTRA MASK הינה מסיכת לחות ייחודית, נטולת שומן, הפועלת במספר מישורים על מנת להעניק לעור הפנים את רמת הלחות האופטימאלית. המסכה מתאימה לכל סוגי ומצבי העור, בייחוד לעור שמן מיובש, ועור הסובל מאקנה, בשל הענקת הלחות. 
בתכלעס: יופי של מסכה. מרעננת, מחדשת ועושה נעים באפידרמיס.
ניחוחון או מסריחון: ניחוח דקיק ולא מזיק וכמעט בלתי מורגש
כמה: 345 ש"ח ל-60 מ"ל
איפה: רק אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E.® העובדות בשיטת חוה זינגבוים
פרטים נוספים: www.havazingboim.com
ציון: 8


ג'ל ניקוי מסדרת NORMADERM  מבית VICHY

דבר הקומוניקט: "מבוסס על חומצה גליקולית וחומצה סיליצילית כמו גם על מי מעיינות וישי שיחד פותחים את הנקבוביות ומנקים את העור לעומקו"
בתכלעס: אחלה מוצר. יש לו מרקם נעים, הוא לא מייבש, ואינו מוגזם בפעילותו.
ניחוחון או מסריחון: נושא ניחוח רענן נעים ויוקרתי
כמה: 149 ש"ח ל-400 מ"ל
איפה: בבתי מרקחת פרטיים בלבד. לבירור: 03-6178299
ציון:  8.5

בושם לגבר ARMANI CODE SPORT  מבית ארמאני

דבר הקומוניקט:  לב הבושם מציג את העוצמה הנדירה של ארמני קוד ספורט המתבטאת בפירות הדר  בריכוז גבוה מאי פעם – אמברוקס בניחוח ריחני לתשוקה פיזית מתחמם עד לנקודת רתיחה עם קומפלקס של וטיבר וג'ינג'ר בעלי תחכום וחושניות.
בתכלעס: ניחוח של גבר הורס אשר פוגשים בחופשות אקזוטיות מעבר לים. הורס וחצי.
ניחוחון או מסריחון: כאמור, הורס ביותר.
כמה: 480 ש" ל-75 מ"ל, 560 ש"ח ל-125 מ"ל
איפה: ברשת סופר פארם, המשביר לצרכן, אפריל, ניו-פארם ובפרפומריות המובחרות
ציון: 9.5

התבשמו, טפחו והתייפיפו,
וצ'או, בלות



























להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...