יום ראשון, ספטמבר 16, 2012

בממלכת הניחוחות של SABON

זמון זומנתי עם יחד עם אחיותיי לבילגוגיה, לסניף של SABON ('סבון של פעם') בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה בכדי להתרשם מקולקציית החגים הדנדשה ולכדרר הטבה בתיבת הכדורים אשר ניצבת בקומה הראשונה של הקניון (גם אתן מוזמנות).


יש.

קולקציית החגים GOLDEN IRIS המבושמת בניחוח פרח האיריס, מכילה נצנצים זהובים ונתונה באריזות שחורות המעוטרות בזהב ומפתות, יש לציין, עד מאוד, כמו בערך כל פריט שגר שם בחנות. התקשינו להישאר אדישות אל מול הניחוחות הנהדרים של SABON, עיצוב האריזות המופלא ותחושת החו"ל המבורכת שחשים בשניה שנכנסים אל סניפי המותג.




מאוד מזכיר את LUSH

שימו לב לאריזת כריכת הספר המדהימה

'באר המשאלות' שהיא בעצם פינת טיפוח ידיים שבה תוכלו להתפנק בסבון פילינג וקרם ידיים

שבתי הביתה אפופה בגאווה ישראלית שמאוד לא אופיינית לי (לרוב אני נבוכה מדימוייה של ישראל בתודעה הבינלאומית, לא קשה להבין מדוע) כי בסופו של דבר, SABON הוא בעיני אחד ממותגי כנען הבודדים שהבין את חשיבותם של 'לוק אנד פיל' ולא חדל מליישם אותם על המוצרים ועל עיצוב סביבת החנות ובנוסף (מנסיון בשימוש במוצרים לאורך זמן) גם לייצר מוצרי איכות - שאינם עושים חור בכיס. ככה עושים ריטייל! וככה כנראה, מגיעים ללא מעט סניפים ברחבי העולם.

קולקציית GOLDEN IRIS: 
סבון מוצק (19.90 ש"ח ל-70 גרם), סבון שמן נוזלי (45   ל-250 מ"ל), מפיץ ניחוח 'ארומה' (92  ל-250 מ"ל),  קרם גוף (86   ל-200 מ"ל), פילינג גוף (105   ל-200 מ"ל)
המוצרים אינם מכילים פראבנים

אם לא היה ברור עד כה, אני די מעולפת ממה ש-SABON עושים גם כגיברת חובבת טיפוחים וגם כפרסומאית/מעצבת גרפית. פעם כשלמדתי ב'אסכולה' (ז"ל), מנהל המכללה אמר לנו באחת ההרצאות שלו 'אם אתם מקנאים, סימן שזה טוב'. אז כולי קנאה. אבל קנאה עם פירגון ON TOP.

טפחו, מירחו, עלו והצליחו, כי עוד שניה נכנסת עוד שנה!
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...