יום שלישי, פברואר 21, 2012

עונת הקולולוש

בשבוע שעבר חיתנתי את ה-BFF שלי, אחותי הבלתי ביולוגית והנצ'מה שלי, יפית, עם בח"לה גיאצ'וק. כשושבינית ראשית, לא היה לי מושג מה אני עומדת ללבוש. לא היה לי אפילו רעיון כללי. ידעתי שאני רוצה קצת דרמה, אבל לא יותר מדי, ושאני בהחלט לא רוצה ללבוש שחור. הכי מצ'עמם שחור. אני מודה, שבשל הלו"ז הצפוף שיש לי כשגרה, לא יצאתי למסע חיפושים ממוקד ורק שבוע לפני האירוע קפצתי ממש במקרה לדיזינגוף סנטר ונזכרתי שזהו יום חמישי שבו מתקיים יריד המעצבים. עשיתי שם סיבוב ופגשתי את יקירתי, ענבל מימרן שהציעה לי את השמלות המתוקות שלה אבל הן היו מתוקות מדי ואני כאמור, חיפשתי קצת דרמה. ענבל האצילית הפנתה אותי מיד לדוכן של המעצבת נעמה קמלו שאותה לא הכרתי, ונס ופלא - השמלה הראשונה שמדדתי היא זו שחזרה איתי הביתה..!
זו היפיופה. נעמה הורידה את חגורת הבד וסיגננה אותי בחגורה ורודה עם אבזם זהוב. כך זה נראה בעת המדידה ואפשר לראות כמה היא יפה גם מאחור וכמה נדיב הצד האחורי שלי:




 וכך זה נראה בערב הכלולות:


ציידתי אותה בעגילי וינטאג', צמיד צנוע וטבעת ורד גדולה מפלסטיק. את המחשוף השארתי כמו שהוא כי היה חבל לי לחסום אותו עם שרשרת






היא היתה נוחה להפליא וקיבלתי עליה מאות מחמאות אבל בשל האורך שלה, היא חייבת ליווי צמוד של עקבים


עקבים איט איז, וקצת מרד פוקסייתי בכל הרצינות הזו.

הגרבונים מגרמניה והם של HUDSON חברת בת של KUNERT, מותג גרבונים גרמני מעולה
העקבים מ-H&M, סניף תלביב

עוד קצת מיצירותיה של נעמה:
בדיוק כמו המנומרת שלי, אבל בורוד קסום.  בגלל שאני בלתי שזופה בעליל בעונה זו של השנה, נראיתי עם הגוון הזה כמו חולת צהבת, אך כהות ממני יעלזו בה
גם אילנית לוי בעניין. והיא תמיד מזכירה לי את יפית

והנה היפה שלי, שניה לפני שהיא הופכת לאישה נשואה


בתחום הטיפוחיישן לא התחשק לי להתפרע ולרוץ בין בעלי מקצוע. החלטתי שאני משפצרת את עצמי בעצמי, אבל מכיוון ששוב יצא לי להיות בסנטר בבוקר החתונה (כדי לקנות לנועם מלבושים לערב) נתקלתי בדוכן המניקור של LAKA וחשקה נפשי בלהתפנק במניקור בזק. בחרתי גוון שמאוד התאים לשמלה ולכתפיות בגוון הניוד:

הוא מהמם בעיני וכמעט שבוע אחרי החתונה הוא עדיין נח על ציפורניי בשלמות, כי אחרי שטיפות כלים מרובות הוא לא נסדק או התקלף. פשוט אליפות.

את הפנים הפקדתי בידיה של דיקלה הקוסמטיקאית שלי שסידרה את גבותיי, העלימה את שפמפמי והניחה עלי את מסכת הקסמים של פיליפ תומס רות'. התאפרתי לבד וגם הפריזורה זו עבודה שלי.

וכעת, תמה עונת הקולולוש, הקהל מתבקש להתלבש קז'ואל.

לפייג' של נעמה קמלו, הקישו כאן

תנו בקולולוש
וצ'או, בלות





להמשך קריאה...

יום רביעי, פברואר 15, 2012

גם אני אימצתי חיה - צוציק שלנו

הפוסט הזה הוא חלק מפרויקט הבלוגרים 'גם אני אימצתי חיה' שיזמו הבלוגריות מישל עדן  ולובה שרגא, אחת הנשים היותר קדושות שאני מכירה, בטח כשזה מגיע לאהבת והצלת חיות מחמד. אני שמחה וגאה לקחת חלק בפרויקט  ולשתף אתכם באהבה הענקית שזכיתי לה, באופן מאוד לא מתוכנן.

לפני כשלוש שנים וחצי, יומיים לפני יום הולדתי ה-34, יצאנו אני ונועם בן זוגי לסיבוב ערב רגלי עם הגולדנית שלנו סנופי (שאותה אימצנו מבית שלא רצה אותה). הגענו לצומת הרחובות יהושע בן-נון ובזל והתכוונו לפנות ימינה בבן-נון לכיוון הבית כשלפתע סנופי משכה אותנו לכיוון רחוב בזל. זרמנו איתה וכמה צעדים לאחר מכן, ליד קבוצת פחים, עמדו בחור ובחורה עם גור חתולים קטנטן ביד. הם עצרו אותנו ושאלו אם אנחנו מעוניינים לאמץ חתול, כי להם יש כבר כמה בבית. האמת? חשבנו על זה פה ושם בשנה האחרונה אבל לא ממש הגענו להחלטה.

ביקשתי מהם להחזיק אותו וברגע שזה קרה - לא יכלתי להניח אותו.  נועם אמר "יש לך יום הולדת בעוד יומיים, תחליטי אם זו המתנה שאת רוצה לקבל". הזוג שמצא אותו הציע לנו - "קחו אותו לכמה ימים ואם לא תסתדרו, דברו איתנו ואנחנו ניקח אותו".

מיותר לציין שזה פשוט לא קרה. התאהבנו.

ככה הוא הגיע אלינו, קטן, רזה ומטונף:




והיום, הוא משוכנע שהוא קיסר, או לפחות נסיך. אפשר להבין למה:


והוא מאוהב בסנופי אחותו הגדולה


יש לו חיבה לנעליים, בגדים אחרי כביסה, טונה, ולעיסת ניילונים. וגם קצת אלינו:


תחביבים: שינה עמוקה על הממיר של הוט, התכרבלות עם סנופי, לגעור במדפסת ולצוד ג'וקים.

מעולם לא הי לי חתול לפני כן ותמיד אהבתי חתולים, אבל לא הייתי מטורפת עליהם כמו היום. מאז שצוציק אצלנו, אני גם דואגת לחתולי הצ'כונה. אני תמיד מצויידת באוכל לחתולי רחוב (כמעט בכל חנות לצרכי חיות מוכרים שק די גדול של אוכל לחתולי רחוב ב-30 ש"ח) ומאכילה אותם יום יום.


אם יש לכם התלבטות קלה, אם לאמץ חיית מחמד פשוט לכו על זה. מצפות לכם לפחות 15 שנים של אהבה ללא תנאים, וע"פ מחקרים - לחץ דם נמוך יותר..


יום מעולה
ומיאו, בלות.
להמשך קריאה...

יום ראשון, פברואר 12, 2012

פוסט מלבושים FEAT. אמריקן איגל


אם שהיתן על כדור הארץ בחודש האחרון סביר להניח ששמעתן כי אמריקן איגל פתחו את סניפם הראשון בכנען בקניון רמא"ג. הוזמנתי אז קפצתי להשקת הבוקר לעיתונאים ולאחר סיבוב בסניף הבכורה חשתי כאילו נקלעתי לפוקס:





כנראה לא במקרה, בעלי פוקס הם הזכיינים הבלעדיים של אמריקן איגל בישראל. ..

מלבושיי לבוקר זה:


חולצה: C&A
טרנץ': ORSAY
חצאית: קסטרו
גרבונים: KUNERT
תיק: TCHIBO
מגפונים: אמריקן איגל (שנמכרים ברשת PAYLESS)

אינסייד אאוט.

בהשקה קיבלתי שובר נדיב ולכן עפתי מיד על מימושו. בשופינג הגרמני שלי (שעתה נראה כה רחוק ומנוכר) החלטתי שבמקום ללכת לאיבוד בבתי כלבו עדיף לי להתמקד בקונספט של השלמת פריטי בייסיק לגרדרובה כמו ז'קט שחור שלא היה לי (ועכשיו יש) או שורטס חורפיים (צ'ק!) ולכן גם באמריקן איגל הקפדתי על הקונצפט ואימצתי אל ארוני ז'קט ג'ינס שכמוהו בדיוק חיפשתי:

גם הצעיף החביב הזה הוא של אמריקן איגל
החולצה היא ממותג אירופי  ששמו: 1982



שיהיה אחלה שבוע,
וצ'או, בלות.



להמשך קריאה...

יום ראשון, פברואר 05, 2012

טיפוח קל"ב

בחמישי האחרון קפצתי לקוסמטיקאית שלי דקלה לייכטר, כדי להתנסות בטיפול במסכה חדשה שהיא 'מריצה' עכשיו אצלה בבוטיק הקטן והחמים שלה באבן גבירול 155 (חצי דקה מהבית שלי, איזה פינוק). המסכה נקראת INSTANT FIRM X והיא מבית פיטר תומס רות', חברת קוסמטיקה פארא-רפואית וזוכת פרסים. המסכה אמורה להעניק עור פנים מוצק וחלק יותר ואף מצומצם נקבוביות. היא מכילה חומרים פעילים כפנטנול, רטינול פלמיטט, מגנזיום סיליקט, ו-EDTA. העובדים אל תוך עומק שכבות העור. המסכה אף מבטיחה מיצוק והחלקת קמטים ו'שקיות' סביב העיניים, קמטי אף-פה, קמטי קווי המצח ועוד - וכל זאת תוך שבע דקות ולמשך כשבע שעות.



האם היא מקיימת? HELL YA!
על מיטת הטיפולים. עדיף לא לדבר במהלך ההמתנה לפעולתה של המסכה כדי לתת לה לעבוד בשקט. במקום זה אפשר להצטלם ולבדוק איך יצאו הגבות שדיקלה סידרה לי קצת.

התוצאה היתה מרגשת - עור הפנים התמצק, נוסף לו דוק של גלאם והקמטים אכן התרככו.

כמה שעות לאחר מכן - עדיין מוצק, עדיין משמח (והזדמנות חד פעמית לראות אותי נטולת מייקאפ)
התמונה לא ממש משקפת את התוצאה כי הוא צולמה באייפון אבל במציאות ממש חשים בשינוי.

המסכה הנ"ל מומלצת ביותר למי שמתכננת לצאת לאירוע שאליו היא חשה צורך להיראות פיגוז, ובסוף היום רק חשוב לשטוף אותה (ומן הסתם את האיפור שמעליה). בקרוב תתקיים החתונה של ה-BFF יפית, ואני בהחלט מתכוונת לעבור אצל דיקלה לטיפול נוסף. מיותר לציין שתחת ברכתי, גם הכלה כבר עברה את טיפול היופי הטרום-חופתי שלה תחת ידיה העדינות של דיקלה. 

ערב אחרי הטיפול במסכה - גלאמלישס!
הסיפור מאחורי התמונה הזו, שצולמה במסיבת הרווקות של יפית בשישי האחרון הוא ממש מגניב אבל אני ארחיב כשיהיו לי תמונות נוספות. מבטיחה.

את המסכה ניתן לרכוש אצל דיקלה והיא עולה 300 ש"ח. לא יקר רצח ובהחלט שווה את התוצאה וכיוון שהיא לא לטיפול יומיומי אני משערת שגם יקח לה הרבה זמן להיגמר. אפשר גם לבקש מדיקלה לשלב את הטיפול במסכה כחלק מכל טיפול פנים שניתן אצלה.

ולפני סיום, אני ממליצה לקפוץ אל דיקלה בלי קשר ולהתפנק בטיפולים מגוונים מעור פנים ועד מני-פדי. כשהמתנתי לתור שלי, הלקוחה שהיתה לפניי בדיוק סיימה ועמדה בקופה. מבלי לדעת איזה טיפול בדיוק היא עברה חשבתי לעצמי, "וואו יש לבחורה הזו גבות מושלמות" אחר כך הבנתי שזו עבודה של דיקלה.

המחירים נוחים ביותר (פדיקור מלא ב-120 ש"ח, מניקור קלאסי 60 ש"ח, טיפול זוהר 250 ש"ח וכו') ותמיד חמים ונעים אצלה. ואף פעם, אבל אף פעם לא יצאתי ממנה עם פנים אדומות או נטועות ספוטים אדומים.

חמים ונעים.

נותנת שואו ב-"24/7"

למי שמעוניינת להגיע לטיפול: דקלה לייכטר, אבן גבירול 155, טל: 03-6021824

תנו לה בלייק, הבוטיק חוגג החודש שלוש שנים ובקרוב יעלו הטבות מפנקות: http://www.facebook.com/DiklaLeichter.p.m.ecosmetics

טפחו, התפנקו ואמרו 'לא' לשחורים,
צ'או, בלות.













להמשך קריאה...

יום חמישי, פברואר 02, 2012

אשכולית אדומה לפנים

בשבוע שעבר, בעודי הלומת ג'ט לג (כן, אני תופסת ג'ט לג גם אחרי טיסה של שלוש שעות וחצי) התכנסתי יחד עם חברותיי לבלוגי הטיפוח בכדי לחנוך את סדרת הנקיון החדשה לפנים של ניוטרוג'ינה VISIBLY CLEAR PINK GRAPEFRUIT אשר מבוססת על תכונותיה וניחוחה של האשכולית האדומה (בניוטרוג'ינה מתייחסים אליה כ'אשכולית ורודה').




הפרזנטציה נערכה בהאנגר 12 בנמל ת"א במסעדת טוב הטעם Kitchen Market בה הסבנו סביב שולחן עמוס אשכוליות אדומות והקשבנו להרבה מלל


של זו, שאינני זוכרת מהו תפקידה בחברה, מתנצלת

של מנהלת המותג

של רופאת עור שדיברה על אקנה. היה מאוד מעניין אם כי היא אמרה שלא הוכח עדיין קשר בין חצ'קונים למזונות מסוימים. או יה? הבו לי במבה או בוטנים וחצ'קון הבלהות שיתנוסס על לחיי יהיה הוכחה די משכנעת.

אז על מה כל הרעש? "המלחמה בראשים שחורים מעולם לא הריחה טוב כל כך" אומר הקומוניקט ומתגאה בשלושה מוצרים בעלי פעולה זהה אך מרקם שונה: תרחיץ גרגרים (90 ש"ח ל-150 מ"ל), תרחיץ ג'ל (90 ש"ח ל-200 מ"ל) ותרחיץ קרם (90 ש"ח ל-150 מ"ל). המוצרים נרקחו בטכנולוגייה הרשומה כפטנט ונועדו להילחם בניצני האקנה כדוגמת ראשים שחורים ולבנים.

בתכלעס - אחלה מוצר. אני התנסיתי ועדיין משתמשת בתרחיץ הגרגרים והוא עושה עבודה נפלאה של ניקוי יסודי מבלי להותיר את העור מיובש וצמא לקרם לחות. כאזרחית אשר עור פניה יכול לשמש כריזורט נופש ל'שחורים' שמתי לב שהם מופיעים פחות. הניחוח זהה לזה של האשכולית האדומה וחיבובו הוא טעם אישי. לי הוא קצת מציק.

אך עם כל השבחים יש כאן 'אבל' - אני מאמינה שמוצרי טיפוח, עד כמה שהם מהוללים ובעלי תכונות אקטיביות, תמיד יעבדו פחות טוב על פנים שלא עברו טיפול קוסמטי מקיף. לכן אני ממליצה בחום לעבור מדי פעם תחת ידיה של קוסמטיקאית לניקוי עמוק ורענון האפידרמיס.

ובחזרה לנמל - לשמחתי יצא לי לשבת ליד הבלוגרית מיכל מהבלוג מטריושקה שלא הכרתי אישית לפני כן, ושתינו 'תעלפנו יחדיו על עיצוב האריזה הורוד ועל המנות המגרות שהגישו לנו ללעיסה והיא גם צילמה אותי:

ז'קט ושורטס: H&M סניף היידלברג
חולצה: מהבוטיק של רזיאלה גרשון
תיק: Tchibo
גרבונים: H&M
מגפונים: כריסטיאן סיריאנו ל-PAYLESS
טבעת: אמא שלי קנתה לעצמה (לא יודעת איפה) ולא הסתדר לה



ממש במקרה לבשתי את גרבוניי הורודים (בתמונות הם יצאו ניאונים אבל הם לא) מבלי לדעת שכל הקונספט הקישוטי של אותו אירוע יחגג בורוד פוקסייה. בגרמניה התנפלתי על כל מחלקת גרבונים שנקרתה בדרכי כדי למצוא גוונים שקשה למצוא כאן. התרברבויות נוספות בפוסטים הבאים.

טפחו, מרחו וגשו לקוסמטיקאית הקרובה לביתכן. בקרוב מאוד אמליץ על שלי.

צ'או, בלות.
להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...