יום שני, אפריל 30, 2012

מה בקופסה? גלוסיבוקס אפריל

לאחר שנכחתי בהשקת גלוסיבוקס, כשזו אך הגיעה ארצה, הבנתי שלמרות הקונצפט המפתה, וחיבתי למוצרי התנסות (מה שקוראים בפרסומאית Tryvertising, חיבור בין Try ו-Advertising), הבנתי שכנראה לא אהיה מנויה מן השורה, לא כי השיטה אינה נאה בעיני, אלא כי מתוקף היותי בלוגרית המסקרת מוצרי טיפוח, אני מקבלת מוצרים להתנסות כמעט על בסיס שבועי. אבל כשפנו אלי מגלוסיבוקס ושאלו אם אהיה מעוניינת בסקירת קופסת אפריל, נעניתי בשמחה, כי אני סאקרית של דוגמיות, ויש לי כמה הערות בונות.


הקופסה הכילה:
שמפו ומרכך של DOVE מסדרת DAMAGE THERAPY - באריזת TRAVEL
שמן בושם רול און בניחוח מאסק מבית ללין  - מוצר בגודל מלא
שפתון מועשר בנקטר דבש מבית מייבלין ניו יורק - מוצר בגודל מלא
חמאת גוף ארומטית מבית MINUS 417 בניחוח OCEAN  - באריזת TRAVEL
קפסולות אנטי אייג'ינג מבית סאיטו  - באריזה מצומצמת









התרשמותי מקופסת אפריל? חצי חצי. 


החצי הטוב:


שמן הבושם של ללין - מוצר מבית טוב ויחסית אהוב. הערה: אם אשת הקשר של גלוסי שפנתה אלי, היתה בודקת את גילי המתקדם, ודאי לא היתה שולחת לי בושם בריח מאסק שמתאים יותר לנערות (אני מתעבת ריח מאסק אבל את זה היא באמת לא היתה אמורה לדעת). 


שפתון של מייבלין - תמיד כיף, תמיד שווה, תמיד עובד


קפסולות של סאיטו - מוצר מדהים שהתנסיתי בו לאורך כל השבוע מהרגע שקיבלתי אותו ואני מבסוטה אש. המוצר באריזתו המקורית  עולה 179 ש"ח.


החצי הפחות טוב:


שמפו ומרכך של DOVE - זה לא שהמוצר לא טוב. הוא באמת סבבה כמו כל מה ש-DOVE עושים. הבעיה היא, וזוהי תובנה שאנשי גלוסיבוקס חייבים לשים כתותפות בין עיניהם - שנשים, בטח ישראליות, רוצות מוצרים מהסופר-פארם ולא מהסופר. את מוצרי דאב ניתן לרכוש כמעט בכל סופרמרקט או רשת מזון. המחיר שלהם נוח לכל כיס ולכן, עם כל ההערכה ליכולותיהם, הם אינם מתאימים לקונספט של גלוסי בוקס, שעל פיו ניתן להתנסות במוצרים יוקרתיים במחיר מנוי שפוי יחסית - וכאן זה פשוט לא עובד.


חמאת הגוף של MINUS 417 - סרחון מעיק של עטיפת פלסטיק של צעצועים. אם הייתי ברבי או משאית הייתי מבסוטית אבל אני לא.


לסיכום - קודם כל תודה רב לאנשי גלוסי שפינקו אותי בקופסה, הם לא היו חייבים.
ובכללי?
בראייה פירסומית/שיווקית, הקונספט של גלוסיבוקס נפלא ונהדר ומאוד אונליין עם השינויים בעולם הפרסום והשיווק, רק שלעיתים, המוצרים יכולים לאכזב והמנויות עלולות לחוש מרומות. אז נכון, אי אפשר לנחש כי פלונית תתעלף מניחוח שאלמונית תקיא ממנו, וקשה לדעת האם גוון שפתון מסוים יתאים לגוון שפתיה או טעמה האישי של מנויה זו או אחרת, אבל חובה, חובה להקדיש מחשבה בכל הנוגע ליוקרתם ונחשקותם של המוצרים השוכנים בקופסה. מה שאפשר לקנות בסופר - לא נחשק. מה שאי אפשר לקנות בסופר-פארם כי חשבון הבנק לא מאפשר - נחשק גם נחשק, ואם נתנסה ונאהב את המוצר מופרז המחיר, יש מצב שנפרוס תשלומים. כי ככה זה אצל נשים ושום מאמר סוציולוגי או פמיניסטי חוצב להבות לא ישנה את זה.


אם חשקה נפשך בקופסת מאי -  הרשמי באתר: http://www.glossybox.co.il/


שיהיה יום מטופח,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום ראשון, אפריל 29, 2012

נעים להכיר - נועה ירון

האביב כאן, זה רשמי וזה פאן לנו, אבל בעוד שניה וחצי כבר לא יהיה כזה סבבה לעשות קפה בשמש כי הלחות תירה עלינו את תותחיה הכבדים והשמש תשרוף את קצה אפנו. לכן מה שמחתי לפגוש בקולקציית הקיץ הדנדשה והבכורה של נועה ירון, עד כה סטייליסטית אשר הלבישה את מיטב מעושרות האלפיון העליון, היתה המעצבת הראשית של רשת CELIO והגישה פינת אופנה אצל נעמה קסרי אבל חשה כי הגיע הזמן לעבור גם לעיצוב אופנה נשית. ואיזה כיף שזה קרה, כי לירון יש מגע קסם שהופך כל פיסת בד (איכותית) למלבוש קליל, נעים ומחמיא, עם טאץ' ספורטיבי. הפריטים שלה פשוטים לכאורה - לא תמצאו אצלה פפיונים, קצ'קוצ'ים ופיצ'פוצ'ים, אלא אלגנטיות מאופקת ואיכותית, לרוב בקולור בלוקים של צהוב לימון, ורוד פוקסייה, אדום ושמפניה.






הקולקצייה היא בייסיקית בבסיסה ויכולה להתאים למנעד רחב של גילאים ומבני גוף, אם כי לי נראה שהיא תהלום בעיקר נשים שחצו את שלושים. 




הפריטים עשויים 100% משי, משי פראי, משי בשילוב אצטט ו-100% כותנה ונתפרים במתפרת בוטיק בישראל.






יש משהו בפשטות האלגנטית הזו שמזכיר לי את הקולקציות של 'רוס אובטה' ז"ל ואני שמחה ששוב יצא לי לפגוש בז'אנר הזה פה בכנען.

המחירים? לא לכיסים מחוררים: 
גופיות: החל מ-650 ש"ח
חולצות: החל מ-700 ש"ח
שורטס: החל מ-400 ש"ח
אוברולים: החל מ-650 ש"ח
שמלות: החל מ-450 ש"ח

היכן לחפון אם בכל זאת שמרתן כמה ג'ובות בצד?
בוטיק 'ליאת', מרכז שוסטר, רמת אביב ג'
 ROYA בראשל"צ,
VAL במרום נווה גבעתיים
'פרט א פורטה' החורש 4 קרית סביונים
 ובשואו רום של נועה ירון, יוכבד בת מרים 12 תל ברוך, צפון תל אביב, ובתיאום מראש.
שעות וימי קבלה: ב', ד' ו-ה' - 10:00-14:00, ב' ו-ד' - 16:00-22:00. טל' לתיאום: 054-4529830


שיהיה סופ"ש דבש
וצ'או, בלות

להמשך קריאה...

יום שני, אפריל 23, 2012

פוסט מלבושים: Sunny Sunday

קפצתי לביקור בלוגריות ב'לילי גרייס' על דיזינגוף, שעליו אספר בקרוב מאוד, ומכיון שמאוד קשה לאחרונה להחליט מה ללבוש ואם יהיה יותר חם מקר ולהיפך, אני חושבת שעמדתי במשימה די בהצלחה.
ולהלן מלבושיי לאחה"צ זה:
 

משקפיישים: PRINCE
מטפחת: לא זוכרת!
פסים: בנגקוק
ז'קט: H&M גרמניה
נעליים: B UNIQUE
תיק: TCHIBO


שבוע עצמאות שמח,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

מבזק קוסמטיש!



קרם לחות+מייקאפ BB cream Miracle Skin Perfector מבית GARNIER

דבר הקומוניקט: קטגוריה חדשה בעולם הטיפוח המגדירה מחדש את שגרת הבוקר - קרם מהדור החדש המשלב טיפוח ואיפור: מרקם קסם למראה זוהר באופן מיידי.

בתכלעס: לכאורה, רעיון מרשים ומפתה, בטח לאור התשבוחות והפרסים להם זכה המוצר במקומות נחשבים כמו למשל מגזין 'מארי קלייר' מהדורת צרפת, אך במציאות - הרבה פחות מלהיב. המרקם שלו נעים, לא דביק ו'מוסי' אבל בתחום טשטוש פגמים והענקת כיסוי 'מייקאפי' הולם, הוא בהחלט לא עושה את העבודה. יתאים במיוחד לעלמות עם עור פנים חלק ומעורר קנאה שמחפשות בוסט קליל להנחת בסיס לאיפור, אבל בהחלט לא מתאים למי שמבקשת כיסוי אחיד ובעל יכולת הסוואה מרשימה.

כמה: עד סוף אפריל: 79.99 ₪ ל-50 מ"ל. לאחר מכן יעלה מחירו ל- 169.99 ₪

איפה: רשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, H&O, רשת אפריל ובפרפומריות נבחרות.

פרטים נוספים: מוצע ב-2 גוונים: LIGHT – גוון בהיר, ו-MEDIUM- גוון בינוני.

ציון: 7.5


REBBEL - הבושם החדש של ריהאנה


דבר הקומוניקט: חצוף או מתוק, Rebelle הינו פיתוי מענג המעלה לתודעה לא רק את חום השמש הקריבית ומשקף את שורשיה של ריהאנה שנולדה בברבדוס, אלה גם את מערבולת חייה העכשוויים בעיר הגדולה.

בתכלעס: בושם אביבי עם ניחוח 'קרמי' (רק נשים יבינו על מה אני מדברת) שיש להיזהר שלא להניח בכמויות כיוון שיש לו נוכחות חזקה ומתוקה שצריך להרגיע, אבל הוא מגניב וצעיר וכיפי, ויש לו בקבוק ערסוואתי במיוחד.

כמה: 100 מ"ל - 229 ש"ח, 50 מ"ל - 169 ש"ח

איפה: הקומוניקט לא ציין, אבל אני משערת שאפשר למצוא אותו בכל פארם הגון.

פרטים נוספים: זהו הבושם השני שריהאנה מפיקה תחת שמה. לראשון קוראים  Reb'l Fleur

ציון: 8




סבון פנים סקראב+חלב פנים מבית Dr.OlenGin

דבר הקומוניקט: את המוצרים הנ"ל קיבלתי להתנסות באופן אישי וללא קומוניקט. חברת דר. אולנג'ין מייצרת מוצרי שיער, עור וספא המבוססים על מלחים מים המלח ומיועדים לגברים ונשים כאחד. 

בתכלעס: אני מודה שלא היה מאוד מפתה להתנסות במוצרים. למרות אהבתי הגדולה לים המלח, הנסיון שלי עם 'מוצרי ים המלח' מחברות שונות, תמיד גרר תחושה של צ'יפיות, תרמית או חצ'קונים בלתי צפויים אבל החלטתי לשמור על ראש פתוח, וטוב שכך. לאחר שימוש בתרחיץ הסקראב ובחלב הפנים הרגשתי כאילו יצאתי מים המלח, או יותר נכון מספא סופר איכותי בים המלח (לא שאני מכירה כזה אבל לדמיין מותר). המוצרים מותירים תחושה נקיה, 'מלוחה' משהו (השפתיים מקבלות טעם מלוח מעט, מה שלא גורע מההנאה לטעמי אלא אפילו מעצים את חוויית השימוש) והניחוח - פשוט מעלף. מומלץ ביותר.

כמה: חלב פנים - 33$ ל-250 מ"ל, סקראב - 46$ ל-150 מ"ל

איפה: המוצרים נמכרים נכון לעכשיו בחו"ל, אך ניתן לפנות דרך אתר החברה ולבצע הזמנה גם בארץ. בקרוב יגיעו המוצרים אל נקודות מכירה באיזורי נופש בארץ.

פרטים נוספים: באתר החברה שבימים אלה עובר שדרוג:  http://www.olengin.co.il/

ציון: 9



סומק La Roseraie מקולקציית ROSERAIE DES DÉLICES מבית LANCOME

דבר הקומוניקט: בהשראת גן הורדים, נחשף הסומק לה רוזריי, כסוד שמאחורי גוון עור פנים בריא וקורן.
3 גוונים קלים כמשב רוח אביבי, מאחדים ומאירים את עור הפנים בכיסוי דק ושקוף – הגוון הוורדרד מאיר את העור, גוון האפרסק מעניק מראה מחמם ולצידם, רמיזה קלילה של אם צדפת פנינים ירוקה המטשטשת את האדמומיות. 

בתכלעס: מה שאני אוהבת בסמקים של לנקום זה שיש להם תכונה כזו שגורמת להם להיראות כאילו הסמיקות יוצאת 'מתוך הלחי' ולא כאילו מרחו אותה מעל. המרקם שלו קליל והתוצאה פסטלית עדינה וטבעית וגם בעלת נוכחות.

כמה: 275 ש"ח

איפה: בנקודות מכירה מובחרות של לנקום ברשת סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל.

פרטים נוספים: הקולקציה נוצרה בעיצובו של ארון דה מיי, מנהל האיפור האמנותי של לנקום. הסומק הנ"ל, הוא מחווה לגן הורדים האהוב של נלי, אשת מייסד לנקום ארמנד פטיז'אן. גם לי בא להיות בעלת גן ורדים ובעלת בעל של חברת קוסמטיש.

ציון: 9




טפחו, טפחו, טפחו
וצ'או, בלות.


להמשך קריאה...

יום שישי, אפריל 06, 2012

יצאנו, שתינו, חזרנו עם תמונות באיכות גרועה

לרגל השקת אתר הבנוצ' החדש והחמודג' PINKISH, אשר הקימה ליטל שמש, עיתונאית, קופירייטרית ויזמית (וגם חברתי לספסל הלימודים אי שם בקורס קופירייטינג של תרצה גרנות). 'פינקיש' הוא פורטל אופנה, יחסים, וכמו שאומר הסלוגן "כל מה שבנות אוהבות", רק שהוא אינו חמור סבר ולוקח את עצמו ואתכן בקלילות ופאן. יצאנו יפית ואני לסקר את עצמנו  ושבנו עם תמונות באיכות צילום עצמי בשעות הלילה:





חמושה בשרשרת מגה הורסת מבית גיא גיל, שבקרוב מאוד אכתוב עליו פוסט מחמיא ביותר, כי אני פשוט מתה על התכשיטים שלו

ובסנדלי הפוקסייה הלוהטים של Terra & Aqua אשר זכו לחנינה ראשונה משבי החורף 



אהבתן את pinkish? לייקקו
שונאות חגים? גם אני.

ובכל זאת, שיהיה חג שמח וטעים וגו איזי און דה גפליטע, אה?
וגם צ'בת צ'לום,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שלישי, אפריל 03, 2012

סניף סניף

בחול המועד פסח, יפתח בנמל תלביב מתחם הקוסמטיקה Pretty Woman של המשביר לצרכן שאני משערת שבטח יהיה דומה במתכונתו ל'ביוטי סיטי' של סופרפארם אבל אני אדע יותר פרטים לאחר שאבקר בהשקה שלו בתחילת שבוע הבא. לכבוד המאורע, יוצב במתחם מכשיר ה-SENSORIUM, פיתוח בלעדי של חברת לוריאל, שהינו 'יועץ בישום אישי' דובר עברית, אשר קובע  על פי כמה וכמה פרמטרים, מהו הבושם המתאים לכן ביותר, מבין מבחר הבשמים של המותגים:  ג'ורג'יו ארמני, איב סן לורן, לנקום, דיזל, ראלף לורן, קאשרל. האם כך? יצאתי לבדוק.

הוזמנתי להתנסות במכשיר שניצב כרגע בקניון פתח תקווה ומיהרתי לספק את סקרנותי - האם המכשיר ינחש אותי כהלכה? לאחר סדרת שאלות כגון "איזה מבין 4 האלמנטים – אוויר, אש, מים ואדמה מאפיין אותך ביותר?" (מים),  "איזה ניחוח את אוהבת במיוחד: קרמל, בריזת ים, תבלינים או ורדים?" (תבלינים), "מהי הפעילות המועדפת עליך: פעילות גופנית / טיולים / בילוי במסעדה / קניות?" (שופינג, דה) ועוד כמה, זוהי הבחירה שעלתה בגורלי:

אמפוריו ארמאני - מאוד מאוד קרוב לטעם שלי.

מתיידדים.

אפשר להביא את הבויפרנד (או פשוט לענות בשמו)

האם חייבים להיצמד לבחירותיו של מכשיר הסנסוריום? לא בטוח. האם זו הברקה שיווקית ותדמיתית? לגמרי כן. 
ביום שני אקפוץ להשיק את מתחם הקוסמטיש בנמל ואזמר לכן האם כדאי לסור.

עד אז, הבה נברך על בוא האביב ועל מיני המלבושים שאפשר כבר לשחרר מהארון. איי-מן.
צ'או, בלות



להמשך קריאה...

יום שני, אפריל 02, 2012

פוסט שני על בגדי ים. ולי בכלל אין בגד ים.

זה שקניתי לפני שלושה קיצים בתאילנד כבר אינו לוקח אחריות על בריחת איברים ועדיין לא רכשתי אחד חדש. לכן אנצל הזדמנות חגיגית זו כדי לשתפכן במיני בגד-ימים שהושקו לא מכבר בחברת 'אקספוז' המאגדת תחתיה את בגדי הים של 'לי קופר', 'בננה' ובגדי הים של גלית לוי. אני נכחתי בתצוגת האופנה של המותגים הנ"ל וזה פריטי מאץ' מה שראו עיני, רק בלייב ובלי נטלי דדון. היא העדיפה לשבת בקהל.
להלן סקירה קצרה:


בננה, לטעמי הדגמים החמודים ביותר:




 מחיר כל בגדי הים של "בננה" - 199.90 ₪ לסט

גלית לוי, בצרפוקאיות:



טווח מחירים:  399-499 ש"ח

לי קופר, מינוס בחידושים:


טווח מחירים: ביקיני (חלק עליון + תחתון)  - 299 ₪, בייסיק: חזיות – 199 ₪, תחתונים – 99 ₪ 


את בגדי הים של אקספוז ניתן להשיג ב: רשתות המשביר לצרכן,O&H, אפרודיטה, פיתויים ובחנויות הלבשה מובחרות ברחבי הארץ.

צאו להליכת בוקר, כי בקרוב מתפשטים.
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...