יום חמישי, מאי 24, 2012

הצוקריות חוזרות

כשהאחיות עינב והדס צוקר סגרו את המותג 'רוס אובטה' נחמץ ליבי בקרבי. אמנם, טווח המחירים של 'רוס אובטה' לא ממש התחשב בכיסי הפרטי, אבל אהבתי לראות ולמשש את הקולקציות שהיו אפופות בגישה אמנותית, מקורית ובלתי מתפשרת באיכותה ושמחתי שיש בארץ מעצבות עם טעם כה משובח ופרשנות מקורית לטרנדים. לכן, עלצתי לשמוע כי האחיות צוקר חברו לאתר השופינג הכנעני StyleRiver ורקחו עבורו ועבורנו, המתגעגעות, קולקציית קפסולה ייחודית  המבוססת על ערכי 'רוס אובטה' והמגלמת כרגיל, את כשרונן וראייתן האופנתית של הצוקריות.


הקולקציה נבנתה מתוך חשיבה על בניית טוטאל לוקים ומכילה שבעה פריטים שמהם ניתן להרכיב 12 מערכות לבוש. למשל:


ז'קט מדהים עם ניחוח אוונגרדי שעבר תהליך של פירוק והרכבה, צביעה מחודשת לכל חלק בנפרד ומעוטר בתיפורים בחלקו בחיצוני. מי לייקי.

שתי שמלות שמרכיבות שמלה אחת. אפשר ללכת עם כל אחת מהן בנפרד ושתיהן גורג'אס גם לחוד.

השמלה שעשתה אותי. 
יש אותה גם בכחול נייבי, ואני ממש רוצה אותה לידי. אצלי. עלי.

הקולקציה מורכבת מבדים משובחים ככותנה (100%), משי, ויסקוזה וטנסל וכדרכן, העבירו הצוקריות את הבדים סדרת שטיפות ועיבודים, מה שמאוד אפיין את כתב היד שלהן ב'רוס אובטה'.

מתי אפשר לחמוס? החל מה-3 ביוני. עד אז, והחל מהיום, תלווה הספירה לאחור לתחילת המכירה, בבלוג שבו בכל יום תוכלו להציץ לעולמן היצירתי של הדס ועינב צוקר, לצפות בסרטונים המתארים את תהליך העבודה, לבחון את מקורות ההשראה ובעיקר לחכות בסבלנות. לנרשמות באתר תוצע מכירה מוקדמת של הפריטים.


עינב (מימין) והדס (משמאל) צוקר. ביניהן - ליבי כץ בר, שותפה וסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של StyleRiver
כל השלוש לבושות בפריטי הקולקציה.

לסיום סיומת, וכמובן איך אפשר בלי קצת אומנותצ' - כחלק מ'פרויקט עשרת הימים' של קולקציית הקפסולה, חברו האחיות לצלמת הישראלית  ג'ניפר אבסירה  שנבחרה בין היתר לאחת מעשרת הצלמים המבטיחים לשנת 2010 ע"י מגזין  Dazed and Confused ואף עבדה עם ויויאן ווסטווד, וזו הרכיבה 'מוד בורד' אמנותי של השראות מפריטי הקפסולה:






טווח מחירי הקולקציה: 300-700 ש"ח. קביל ביותר ואף משמח.
להשיג כאמור בלעדית, ב-StyleRiver.com
מכירה מוקדמת לנרשמות בלבד תיערך בין ה-31.5-2.6.12
Cant Wait.

שיהיה סופ"ש דבש,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שלישי, מאי 22, 2012

ג'ינסי היקר.

מעולם לא הייתי בין התומכים הנלהבים של רכישת פריטי לבוש או אקססוריז יקרים. מנקודת המבט החומוס-צ'יפס-סלט שלי, גם הנעל היקרה ביותר עלולה לדרוך בתוך מה שלא נאסף בשקית, וגם על חולצה שמחירה מכיל יותר משלוש ספרות יכולה ליפול פשטידת בצל. אבל כשנתקלתי בג'ינסים של 7 for all mankind היקרים להחריד (900-1600 ש"ח) עם השם הכי ציני בעולם, אני מודה שבכל זאת, שיניתי מעט את דעתי. לכאורה, עוד מותג ג'ינסים עם סקיני, בויפרנד, גבוה, נמוך, בוטלג חשבתי לי בעת הפרזנטציה של דגמי אביב-קיץ של המותג, אבל נוכחתי לדעת במהרה שברגע שמודדים את אחד הדגמים, לא כל כך בא להחזיר אותו לקולב - הג'ינס חובק את הגוף ברכות, הבד שלו נעים להפליא והוא נוח כמו טרנינג. 










וגם משהו ל-DUDES:


ומשהו לי!
את הסקיני הנפלא הזה בחרתי לי כמתנה (נדיבה!) מהמותג.  לא כל כך רואים אבל הוא מעוטר ב'כתמים' כחלחלים דהויים שמעניקים לו מגניבות אין קץ. ללא ספק הפריט הנוח ביותר שיש לי בארון, שיוצא מהכביסה בדיוק כמו שנכנס אליה ולא גורם לנמק בקרסוליים אחרי סיבוב במייבש.
מסביב לסקיני:


טי: JUNK FOOD
עגילים: רוני עוזיאל
סנדלים: Unlisted by Kenneth Cole 
תיק: קסטרו
לק: מס' 651 mervelle  מסדרת Dior Vernis
הטי והסנדלים הוזמנו מאתר Zappos.com דרך אתר המשלוחים הישראלי Mustop  - פוסט על תהליך הרכישה יגיע בהמשך.
האיפור שעלי הוא מבית דר.האושקה וגם עליו ארחיב בפוסט מיוחד.



טווח המחירים של ג'ינסיי 7 for all mankind :

חולצות: 1000-1500 ₪
מכנסיים: 900-1600 ₪
ז'קטים: 1100-1600 ₪
להשיג בפקטורי 54, רשת אימפריום, צ'וצ'ה בשינקין ועוד (לא יודעת איפה זה ה'עוד', זה מה שהיה כתוב בקומוניקט)

אם תשאלו אותי עכשיו האם הייתי משלמת 1000 ש"ח על ג'ינס? ועוד איך. אבל רק במידה ומצבי הפיננסי יאפשר לי. אחרת, זה באמת מוגזם.

נצלו את יתרת השבוע לטיפוחים, סטייל משובח ושמחה בלב,
וצ'או, בלות

להמשך קריאה...

יום ראשון, מאי 20, 2012

מבזק קוסמטיש!

מסקרה VOLUM' EXPRESS - FALSIES FLARED 
מבית מייבלין    ניו יורק




דבר הקומוניקט: "מייבלין ניו-יורק,חוזרת עם מהפכה נוספת בתחום המסקרות: מסקרה המעצבת את נפח הריסים ומעניקה מראה עדכני וטרנדי המזכיר את הריסים המלאכותיים".

בתכלעס: לגמרי. מייבלין כבר לא מפתיעים אותי בכשרונם הרב לתכנון ועיצוב מסקרות מוצלחות. המברשת  של המסקרה הנ"ל, המעוצבת ככף מעוגלת, גורמת לריסים להיראות מעוגלים וארוכים יותר ולעיפעוף שבע רצון.

כמה:  תמכר בחודש מאי ב-65.99 ₪ במקום 109.99 ₪

 איפה: ברשת סופר פארם, המשביר לצרכן, H&O, ניו פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות הפרטיות.

פרטים נוספים: באיזה צד של המברשת יש לסרק את הריסים? בשניהם. קודם בצד הקצר ולאחר מכן בצד הארוך יותר.

ציון: 9

עפרון לתיחום העפעפיים של CHIC


דבר הקומוניקט: "גווני הכחול החדשים של CHIC מהווים ניגודיות  לגווני הפסטל המוצעים לעונה החמה. שניהם במרקם סאטן בוהק ואלגנטי האחד כחול פטרול בדרגת כהות בנונית והשני כחול/טורקיז מרהיב, מבריק המכיל פתיתים מנצנצים זעירים המעניקים לעין מראה מרשים במיוחד".

בתכלעס: בואנה, זה אחלה עפרון!  יש לו ככתוב, מרקם סאטן מטאלי עדין, כישורי שרידות טובים והמרקם שלו נעים ונוח למריחה. אפשר גם לצייר איתו קו עבה מעל לעפעף, לטשטש עם האצבע או עם צמרון וליצור צללית מרשימה.

כמה: 18 ש"ח

איפה: ב- H&O, רשתות השיווק ופרפומריות מובחרות.

פרטים נוספים: העפרונות מכילים רכיבי לחות והגנה, אנטי-אוקסידנטים (נוגדי חימצון) טבעיים, סיליקון, שמן חוחובה טבעי וויטמין E להגנה על העור. כך לפחות מספר הקומוניקט.

ציון: 8.5

קרם ידיים חמאת שיאה Rose Du Desert  מבית L'OCCITANE

דבר הקומוניקט: "מועשר ב-20% חמאת שיאה, דבש ותמציות שקדים. הקרם מזין, מגן ומשקם את עור הידיים ומשאיר את העור מבושם בעדינות בניחוח פירותי ומיוחד של ורדים. מעניק תחושה מיידית של רכות ונוחות".


בתכלעס: התנסיתי במוצר פעם אחת ולמרות שהמרקם שלו נהדר ונעים, האף שלי פחות השתגע על הניחוח. לכן עבר הקרם לנסיינית שנותרה מעולפת מאיכותו וביצועיו אך טענה כי "הריח שלו קצת עתיק ומזכיר לי נורא את סבתא שלי" בכל מקרה, יש עכשיו בל'אוקסיטן מבצע מגניב בשיתוף אייר פראנס. פרטים מיד.

כמה: 49 ש"ח ל-30 מ"ל

איפה: בסניפי ל'אוקסיטן ברחבי ארץ

פרטים נוספים: לרגל השקת קו חדש ומוזל של אייר פראנס מישראל לניס שבצרפת, אפשר לזכות בטיסה חינם ואירוח מפנק במלון ספא בצרפת, בסתם טיסה לניס וחבילת פינוקים של ל'אקסיטן. כל הפרטים כאן.

ציון: 7 (ע"פ הנסיינית)


דאודורנט ספריי המפחית 'סימנים לבנים' מסדרת Rexona Crystal




דבר הקומוניקט: "בכל המוצרים החדשים, טכנולוגיה חדשנית שבה מיסוך "שובר קרני אור" מצפה את הרכיבים הפעילים ומפחית את הסימן הויזואלי. בנוסף, חלקיקי הרכיבים הפעילים קטנים יותר ומאפשרים כיסוי טוב יותר של החומר הממסך".

בתכלעס: נכון, הוא באמת לא מלכלך את הבגדים מבפנים. יש לו גם ניחוח נהדר ואוורירי והוא יחסית עמיד. אני באופן אישי פחות חובבת דאודורנט בספריי כי יש לו נטיה להתנדף לאחר כמה שעות ביום חם במיוחד.

כמה: ספריי ורול-און: 21.99 ש"ח, סטיק: 24.99 ש"ח

איפה: ברשתות המזון והפארמים

פרטים נוספים: מאז הושק, Rexona Crystal הינו המוצר הנמכר ביותר של המותג באירופה, כך בקומוניקט.

ציון: 7.5

לק Ride The Waves מקולקציית הניאון של CHINA GLAZE
על ידי. צ'יינה גלייז על אספרסו

דבר הקומוניקט: "טרנד הניאון שמשגע את העולם מגיע ובגדול גם לישראל... China Glaze, מותג הלקים המוביל מארה"ב לוקח את טרנד הניאון למקומות חדשים, מרגשים ונועזים. בימים אלה משיקה החברה בישראל את קולקציית הנאון לקיץ 2012. בקולקציה 12 גוונים חדשים שלא ישאירו אף בחורה אדישה".


בתכלעס: מגניב ביותר, ניאוני, קיצי ואדג'י. רק חבל שכישורי השרידות אינם גבוהים יותר.

כמה: 55 ש"ח

איפה: בהתאם למדיניות הבינלאומית שלglaze  china, המותג משווק לשוק המקצועי בלבד: מכוני ציפורניים, מכוני יופי וספא, מספרות מובילות ובתי המרקחת הפרטיים.

פרטים נוספים: כל המוצרים של צ'יינה גלייז, נטולי DBP, Toulene ופורמלדהיד.

ציון: 8

סרום LIFTACTIV SERUM 10 מסדרת
LIFTACTIV DERM SOURCE של VICHY



דבר הקומוניקט: "ליפט אקטיב סרום 10 – ריכוז אולטימטיבי של RHAMNOSE (חד סוכר) מרכיב אנטי-אייג'ינג בריכוז שיא של 10%, המסייע להחלקת קמטים ומאיץ את התהליכים הטבעיים של העור להענקת מראה צעיר ומואר יותר".


בתכלעס: יופי של סרום, בעל מרקם דקיק שנספג מהר ומותיר את הפנים רעננות ואת העור אלסטי ומרוצה. מומלץ מאוד לשעות הבוקר.

כמה: עד סוף מאי יעלה 229 ש"ח. לאחר מכן יעלה 369 ש"ח

איפה:  מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים בלבד תוך קבלת ייעוץ על ידי רוקח. לבירור בית המרקחת הקרוב 03-6178299

פרטים נוספים: הסרום זכה בפרס החדשנות של מגזין היוקרה הבינלאומי "מארי קלייר" לשנת 2012

ציון: 8.5

טפחו את השבוע הזה,
תהיו יפות,
וצ'או, בלות
להמשך קריאה...

יום שלישי, מאי 15, 2012

עוד קפיצה קטנה לגרמניה (איי וויש) - המוצרים המעולים של WELEDA

בעודי מהללת את נפלאות התוצרת הגרמנית, קיבלתי הזמנה לבוא לראות ולשמוע על סדרת הטיפוח החדשה של מותג הקוסמטיקה הגרמני WELEDA שמוצריו מבוססים על פרחים, פירות וצמחי מרפא, מותג שאני מכירה ומכורה למוצרים שלו כבר שנים. החברה הוקמה בשנת 1921 ע"י רודולף שטיינר, אבי התורה האנתרופוסופית, ועשתה את צעדיה הראשונים אי שם במעבדה קטנה באלפים של שוויץ. שטיינר הוא זה שגם עיצב ותכנן את לוגו החברה שמתנוסס עד היום על מוצריה.
רוב בנות כנען ודאי מכירות את 'וולדה' כ"המשחה לתינוק שכל אמא טריה קונה" אבל יש מצב שהן פשוט לא יודעות של'וולדה' יש בעצם עשרות מוצרים, חלקם קוסמטים, חלקים רפואיים (ללא מרשם) וחלקם טיפוליים, וכולם, ללא יוצא מן הכלל, מבוססים על תפיסת החיים בהרמוניה עם הטבע ולכן הם 100% טבעיים - ללא חומרים משמרים או מקציפים וללא חומרי טעם וריח סינתטים. עם זאת, אורך חיי המדף של המוצרים הוא עד כשלוש שנים, הודות לשימוש באריזות אשר אינן מושפעות מאור ושמש, ובחומרי שימור טבעיים. מיותר לציין אך בכל זאת - מוצרי 'וולדה' מעולם לא נוסו על בעלי חיים ואריזותיהם מתמחזרות.

ב'וולדה', שזהו אגב שמה של דמות מימי שבטי גרמניה הקדומים שנחשבה למטפלת ההוליסטית הראשונה, מגדלים את כל פרחי הבר וצמחי המרפא בשדות נרחבים בגרמניה, השייכים למפעל. הצמחים עצמם אינם מדושנים כימית ואינם מהונדסים ובנוסף, מוצרי החברה מפוקחים ע"י תקן NATURE המחמיר, אשר ניתן אך ורק למוצרים אשר מבוססים במאה אחוז על בסיס אורגני. בארץ, רק מוצרי "וולדה' ו'ד"ר האושקה' נושאים את תו התקן הזה. 

את הרימונים שצריכים חום ושמש מגדלים בטורקיה, ומנהלים תוך כדי יחסי סחר הוגן 


שדות הלבנדר של 'וולדה'

שמחתי להתנסות בשלושה מוצרים נהדרים שקיבלתי:

One Step Cleaner & Toner  - חלב ומי פנים 2 ב-1, מבוסס על תערובת תמצית עלי צמח ההממליס ותמצית שורש האיריס
Pomegranate Regenerating Hand Cream  - קרם ידיים על בסיס רימונים

 IRIS moisture Balancing Hydrating Day Cream  - קרם לחות על בסיס פרח האיריס


שלושת המוצרים פשוט נפלאים ומעניקים תחושת הזנה בריאה לעור. מי שתרה אחר קרמים עם ניחוח פרפומרי זוהר, לא תמצא כאן את מבוקשה, כיוון שהמוצרים מדיפים ניחוחות צמחיים עזים (אשר מתנדפים די מהר) אבל בכל הנוגע להזנה, נקיון וטיפול, פשוט אין על המותג הזה.

מכיוון שאני ממכורי 'וולדה' עוד הרבה לפני שביקרתי בפרזנטציה, תמיד תוכלו למצוא אצלי במגירת התרופות את  שני המוצרים הבאים:

שמן ארניקה לשרירים תפוסים שמתחמם בכף היד ונותן מרגוע מכאבי שרירים.כולנו עובדים מול מחשב, לכולנו נתפס הצוואר/כתפיים/גב תחתון ולכן זהו מוצר חובה בכל בית, שאפשר לקנות גם כמשחה. לסובלים כרונית, יש גם טיפול של שבועיים בהם בולעים טבליות ארניקה הומיאופתיות. עולה בסביבות 70 ש"ח


משחת הממליס - אני קוראת למשחה הזו 'הדוקטור' כי היא מסוגלת לטפל בכל פצע או חתך או שריטה באופן מושלם. אני אפילו מורחת אותה על הכלבה שלי כשאני מגלה אצלה פצע או חתך. היא טובה גם להורדת נפיחות מתחת לעיניים וגם, לא עלינו, לטיפול בטחורים. עולה בסביבות 50 ש"ח

אני לא יודעת את מחירם של כל המוצרים שציינתי אבל אין הרבה הבדל בין המחירים בארץ ובחו"ל ולכן אפשר פחות או יותר לבדוק כמה הם עולים באתר הבריטי של וולדה: www.weleda.co.uk/page/home/

ונסיים בחיוכית - קמפיין מודעות של וולדה לתרופה נגד מיגרנה. כל מילה מיותרת.




לאתר הכנעני: http://www.weleda-israel.co.il/

לכו טפחו,
שיהיה לבריאות
וצ'או, בלות
להמשך קריאה...

יום חמישי, מאי 10, 2012

MALU WILZ - חברת האיפור שאתן חייבות להכיר

אבל חייבות.
באופן אישי ועדיין לא מאוד פופולרי במחוזותינו, אני סאקרית של מותגים שמגיעים מגרמניה, בעיקר כי הייתי שם כמה וכמה פעמים, אכלתי, קניתי, ראיתי והבינותי כי טעים, טוב ואיכותי. תכלעס, אין מצב שתחת ידיהם של ייקים נוקשים ויעילים יצא מוצר לא איכותי. הפעם, מדובר במותג האיפור MALU WILZ מבית ג'רנטיק שבסיס האם שלו ממוקם במינכן ומשווק ברחבי העולם והפונה בעיקר למאפרים מקצועיים אך נמכר גם ללקוחות קצה. באתי, התנסיתי, יצאתי מרוצה. המוצרים קלים על העור, ויכולת השרידות שלהם מפילה - מעולם לא הונח עלי אייליינר שנותר בשלמותו משעות הבוקר המוקדמות עד אלה המאוחרות. מצרך נדיר, ע"פ נסיוני המר בתחום.

והנה תוצאות הניסוי:
איפרה - אורית יצחק
צילמה: אורנה מלכי-ליבנה



בנוסף, קיבלתי דוגמית ממייקאפ ה'קמופלאג', שהספיקה לי להמון זמן והכילה מוצר מעולה ביותר שעושה נפלאות בתחום הסוואת כתמי פיגמנטציה וכתמים ונחשב בשל כך כאידאלי לאיפור כלות ואירועים. מחירו: 173 ש"ח.

                                                                            ליין הקמופלאג':

בתרגום עילג - "יופי שאפשר להבין" או "יופי שאפשר לקלוט"


נקודות מכירה: באתר החברה http://www.maluwilz-israel.co.il/

עלו וטפחו, כי אוטוטו סופ"ש
וצ'או, בלות

להמשך קריאה...

יום שני, מאי 07, 2012

עשר דקות וצבע

לעיתים, יפים הם חייה של בלוגרית.
בטח כשהיא מגלה ששוב הגיע הזמן לצבע את שורשי השיער המסגירים את גילה ואת צבעה המקורי ונטול המוג'ו - ובטח כשבאותו יום ממש היא מקבלת טלפון ממשרד היח"צ של אינדולה המתעניין אם במקרה בא לה להתנסות בצבע חדש ולעשות את זה במספרה שנמצאת מול הבית שלה. חיים יפים כבר אמרתי? אז טפו טפו וחמסה ונמשיך. 


מה הסיפור? באינדולה שחררו את Profession Rapid Color, צבע מקצועי לשיער שמוכן תוך עשר דקות, כלומר זמן ההמתנה מגמר הצביעה ועד לשטיפה מתקצר כעת לעשר דקות בלבד. הפתרון נאה גם עבור מעצב השיער, שעשוי להינות מהספק גבוה יותר וגם ללקוחה הנצבעת, אשר סדר יום העמוס שלה לעיתים אינו מאפשר קפיצה קטנה למספרה וחזרה לעבודה.


מתוך הקומוניקט: "באמצעות נוסחה פורצת דרך אשר פותחה במעבדות הנקל גרמניה, מואץ תהליך הצביעה ומתקצר לכדי 10 דקות בלבד. התהליך מתאפשר הודות לקראטין יוני הבונה בלוקים ייחודים המאפשרים לפיגמנטים של הצבע לחדור לסיב השערה במהירות גדולה יותר מאי פעם. בזכות רכיבי טיפוח המשולבים בצבע מתקבל תוצאה יפה ומאוזנת ומראה סופי של שיער בריא ומטופח."

הסדרה מכילה 12 גוונים ואני בחרתי אדום, ברור. רצוי לברר לפני שסוגרים תור, אם קיים בסדרה הגוון הרצוי בעיניכן ואם שיערכן אינו ארוך מדי עבור המשימה.
לפני. איכס! שורשים! 

אז תרמתי פדחתי למדע וחציתי את הכביש לעבר המספרה של ערן ויניב קצב על אבן גבירול 168, סמוך לבית וואלה, שם נלקחתי ביד ע"י יניב קצב, שהוליך אותי אל כסא הניסויים, התייחס אלי כאל נסיכה סעודית ואף רקח לי צבע אדום לוהט משילוב של שני גוונים מהסדרה. תוך לא יותר מעשר דקות (על השעון! מדדנו) הונחה על ראשי ערימת צבע אדומה וכל שנותר לי לעשות הוא להמתין עוד עשר דקות בעלעול מגזינים.

בטיפול.

בתום זמן ההשהייה נחפפתי, נשטפתי, פונקתי באמפולה (תודה! זה לא היה בתכנית) ופונפנתי בגלאמיות רבה.
איך יצא? מד-הים. הגוון עמוק ומהמם והשיער משיי ומבסוט ולשמחתי כבר באותו ערב יצא לי להוציא את הפריזור לנסיעת מבחן של מחמאות ולהפציע באירוע בו קיבלתי תשבוחות ותשואות על גלאמיותי המחודשת.

כך זה נראה מיד אחרי
וכך יצא, מאוחר יותר בערב
וכך היום בשמש, שמאדימה את הצבע אפילו יותר. פאן לי.

לובשת:
טופ: מבנגקוק
מכנסיים: טופשופ
עקבים: H&M
תיק: מבנגקוק
משקפיישים: X RAY
צמיד: מסלובניה

כמה?
המחיר לצביעה ב-RAPID COLOR:
180-220 ש"ח, תלוי באורך השיער.

איפה?
במספרות המורשות אינדולה ברחבי הארץ
לברור המספרה הקרובה: 03-6963018

טפחו, כסו שורשים, עלו ושגשגו
וצ'או, בלות.


להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...