יום שלישי, יוני 26, 2012

ONLINE - IN LIFE: קסטרו




שלום רב שובכן למדור שמאוד אוהב לבדוק איך פריטי מלבוש שראינו אונליין הופכים למציאות לנגד עינינו. אני בעד.
והפעם, אני גאה לארח את הנסיכה דיאנה, הלא היא דיאנה סוסנר מהבלוג 'שמה עין' שאמנם לא רכשה אונליין את הפריט שהיא לובשת, אבל מבחינתי כל עוד הופיעה תמונת קטלוג/תמונת פקשוט של הפריט ברשת, העניין קביל ביותר.

דיאנוש, מה נרכש? שמלת סריג עם הדפס גאומטרי
מאין? מקסטרו
רשמייך? "אני מאוד מרוצה מהשמלה. היו לי חששות כי היא עשויה מסריג מאוד דק, ושילוב של לייקרה ורואים כל שאיפה ונשיפה! ובכלל, יש לי פוביה אישית מסריגים כי אני נראית בהם יותר מלאה ממה שאני באמת (פחד אישי שלי) אבל ממש הופתעתי לטובה שהיא פשוט ישבה בול ולא "גילתה" איפה אני לא בר רפאלי. הגעתי למסקנה שההדפס הוא הסוד, כי כולם שאלו אותי אם רזיתי:) היא פשוט עושה אשליה של גוף יותר ארוך, יותר צר המחשוף מעולה הצבעים מאוד קייצים ונעימים. אני מלכת המציאות אז, יחסית לזה שהיא עלתה לי 100 שקלים אני הכי מרוצה בעולם!!"

בקסטרו. 
בדיאנה. דוז פואה.

בא לכן לחלוק את רכישת האונליין המוצלחת (או העגומה) שלכן? שלחו אלי למייל: meikauf(at)gmail.com תמונה של הפריט שרכשתן ותמונה שלכן לובשת/עונדת/נועלת את אותו פריט (אפשר גם תמונה ללא פנים). ציינו מהיכן הפריט וצרפו לינק לאתר ממנו הזמנתן. קלי קלות.

אל תשכחוני בשופינג הבא,
וצ'או, בלות




להמשך קריאה...

יום שני, יוני 25, 2012

ב-TNT גבירותי, דברים חמודים ראו עיני



כמו למשל:
129.99 ש"ח
119.99 ש"ח
119.99 ש"ח
139.99 ש"ח
89.99 ש"ח
189.99 ש"ח
189.99 ש"ח
149.99 ש"ח
89.99 ש"ח
139.99 ש"ח

המחירים לטעמי סבירים ביותר, ואני חייבת לציין כי מעולם לא חשבתי שלקשישה גריאטרית כמוני יש סיבה להיכנס לאחד מסניפי TNT וגם למצוא פריט שניים שלושה אשר לא יצרו דיסוננס קוגנטיבי בין המלבושים לשנת הייצור. 
טעיתי.

לפייס של TNT כאן
לצפיה בדגמים נוספים: http://t-n-t.co.il/

שאו ברכה, התבגרו בחן
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שבת, יוני 23, 2012

ONLINE - IN LIFE: adika


קבלו את האורחת שלי למדור זה, דה וואן & אונלי, צמודתי, הידועה בציבור והחברה הכי טובה שלי - יפית אליהו!
מה הוזמן? שמלת מיני בגוון קאמל
מאין? adikastyle.com
רשמייך? "השמלה קלילה, קיצית, מתאימה לכל אירוע או אפילו לקפה עם חברה בליווי נעליים שטוחות. שמחתי שהיא נראית בדיוק אותו דבר כמו באתר וגם המידה מושלמת".

באתר:
יש אותה גם בשחור ותוכלו למצוא אותה כאן. מחירה: 259 ₪

באמיתי:
 גורג'אס לא?

להזמנות: www.adikastyle.com

בא לכן לחלוק את רכישת האונליין המוצלחת (או העגומה) שלכן? שלחו אלי למייל: meikauf(at)gmail.com תמונה של הפריט שרכשתן ותמונה שלכן לובשת/עונדת/נועלת את אותו פריט (אפשר גם תמונה ללא פנים). ציינו מהיכן הפריט וצרפו לינק לאתר ממנו הזמנתן. קלי קלות.


שמה שנשאר משבת זו יהיה נעים כמו שהתחיל
וצ'או, בלות.

להמשך קריאה...

יום שישי, יוני 22, 2012

עושות רוח - המניפות האורבניות של Fancy Hand Fans

כמה חם אה?עוד לא הגיע יולי וכבר כל פיצוציה ממוזגת או סניף בנק מרגישים כאואזיס מקורר בלב מדבר, ושוב הגיע עוד קיץ ואף אחד עדיין לא המציא מזגן שאפשר לקחת בתיק. בימי חמסין ומזיעין אלה, אני תוהה רבות מה עשו נשות הלבנט התל אביביות, אלה שהתגוררו בבנייני הבאוהאוס תחת השמש התל אביבית המטגנת, לפני שבכל דירה ובית-עסק היו מזגנים? איך הן היו משיבות את נפשן בחום הזה כשגם גזוז הלימון הצונן כבר לא עזר?


יכול להיות שהן פשוט...ניפנפו? 


אז לנו יש מזגן טורבו מעל לראש, ומאוורר תקרה שלא עושה קולות של מתכת חורקת אבל זה לא אומר שלא חם לנו אותו דבר בשמש. ולכן, אם כבר עטנו על חנויות יד שניה וחיפשנו פריט מהארון של שכנה של לאה גולדברג, למה שגם לא ננפנף כמוה בוינטאג'יות? זה בדיוק הזמן להכיר את המניפות האורבניות של Fancy Hand Fans, מותג המניפות היחיד שאני מכירה בארץ, אשר הוקם לפני שלוש שנים ע"י שרון ורייצ'ל ירושלמי (אם וביתה) ומאז נמכר גם באוסטרליה, הוואי, קליפורניה, מיאמי, פריז, לונדון ועוד.


לכבוד הקיץ שהגיע, נולדו ב'פנסי' שתי קולקציות עם הדפסים משגעים ומשובבים:
Urban Cool הקז'ואליות שמעוטרות בפטרנים קיציים מגניבים עם טאץ' פופ-ארטי, חלקם אף מפרגנים לכרך התל אביבי וקולקציית Urban Romance הדרמטית והחמודג'ה יותר.


URBAN ROMANCE
הצד הרומנטי של היוניון ג'ק
נקודות למחשבה
לילה באופרטה

URBAN COOL
הכי כשנועלים פליפ-פלופס

מי פנוי באלנבי?
הבחירה שלי לקיץ זה.



STAY COOL LOOK HOT. מקווה שהצלחתי.
(תודה למרדכי מאזטו שהואיל לצלם)

כל המניפות של 'פנסי' עשויות מעץ דובדבן ומבד כותנה, קלות מאוד במשקלן, מתמקמות היטב בכל גודל תיק כמעט ומספקות משב רוח נאה ומחיה נפשות. כל מניפה מגיעה בתוך מארז ששומר עליה מהסכנות החבויות בתיקה האישי של עלמה כמוני למשל (מטלית לחה שמטיילת עצמאית, פירורי טבק, אוכל חתולי רחוב וכו')
מחיר כל מניפה: 80 ש"ח

לסיום סיומת, קבלו את "שפת המניפה" המודרנית, תרגום אורבני ופלרטטני לדרך שבו היו מתקשרות עלמות המאה ה-18באירופה מבלי להוציא מילה..
שפת המניפה המקורית: כאן

היכן להשיג?
באתר המותג
ובבויטקים ברחבי הארץ. הרשימה המלאה כאן

נפנוף נעים,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שלישי, יוני 19, 2012

מדור חדש נולד!


גבירותי וקוראותי, תגידו וולקאם למדור הדנדש ONLINE IN LIFE - המדור שחושף את האמת המרה, או המקסימה אשר מתרחשת בשופינג-ספרה!

אז מה הסיפור? גלישה באתרי שופינג היא אמנם עיסוק מהנה שלעיתים קרובות מסתיים בהזמנת פריט שחשתן שאינכן יכולות לנטוש גלמוד באתר - אבל מעל לחגיגה הזו מעיב תמיד ענן שאלת "אבל איך זה נראה לא על דוגמנית או לפחות על גוף/ רגל/ צוואר אנושיים?". בדיוק לשם כך נוסד מדור זה.

בכל מדור, אארח אתכן, את בלוגריות האופנה המובילות וגם אותי ויחדיו נחלוק את רשמינו מאתרי השופינג ונגלה על אילו אתרים להסתער ומאילו אתרים יש להיזהר.

טוב, חדל קשקשת, המדור הראשון יוצא לדרך בעוד 3...2...1!

האורחת הראשונה שחונכת את המדור היא שרונה גבריאל-הראל מהבלוג photo.fashion.passion :
שרונה, מאין? asos.com
רשמייך? "לחלוטין עמדה בציפיות, המידה מדוייקת, נראית בול כמו בתמונה ואפילו עוד יותר.. היא גורפת כל כך הרבה מחמאות בכל מקום שאני לובשת אותה, אחת המיוחדות אם לא ה.. "
ASOS
שרונה

איך אתן יכולות להשתתף? שלחו אלי למייל: meikauf(at)gmail.com תמונה של הפריט שרכשתן ותמונה שלכן לובשת/עונדת/נועלת את אותו פריט (אפשר גם תמונה ללא פנים). ציינו מהיכן הפריט וצרפו לינק לאתר ממנו הזמנתן. קלי קלות.

שיהיה אחלה יום,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שבת, יוני 16, 2012

מאסט שופ.

שופינג אונליין - ויסכימו איתי קנייניות הרשת הותיקות - יכול להיות קצת מבאס, בטח כשמגיעים לאתר עם שכיות חמדה, מריירים ומפנטזים ולבסוף מתברר שאותו אתר אינו שולח משלוחה לכנען. לשם כך קם האתר הישראלי mustop.co.il שמאפשר רכישה של בגדים ונעליים מאתרים כ-ZAPPOS, האתר של ריבוק ו-ROBEEZ, אתר נעלי הפעוטות.

איך זה עובד? הרשמה באתר מסטופ מקנה לכן קוד אישי וכתובת בארה"ב, אליה מגיע המשלוח שהזמנתן (ושתשלמו עליו 19$ - מחיר קבוע שאינו משתנה), מאותה כתובת, יוצא המשלוח לישראל - ומגיע עד הבית. הוזמנתי ע"י האתר להתנסות ולהזמין לי עקבונים או שטוחונים און דה האוס והתקשיתי לסרב. יצאתי למשימת הרכבת וויש ליסט של לא יותר משני פריטים (הסכום שקיבלתי איפשר זאת) באמאזון וזאפוס וגיליתי שעל פניו, הקונספט של מסטופ מצוין, אך בפועל - הוא קצת טריקי: זאפוס ואמאזון לא מכבדים תשלום ב-PAY PAL וגם לא ממש חיבבו את כרטיס האשראי (הבינלאומי) שלי וכך, נאלצתי לפצוח בסדרת שיחות אימייל עם שירות הלקוחות של מסטופ, שהיו - חשוב לציין - אדיבים, חביבים, נכונים לסייע ובעלי סבלנות מרובה לשאלתנית שכמותי. 

לבסוף, וטוב אם הייתי עושה זאת מהתחלה, השתמשתי בשירות המצוין של מסטופ 'קונים בשבילכם'  - שם מזינים את הקישור לדגם הנבחר וגם פרטים אישיים ופרטי אמצעי תשלום וזהו, הנעליים בדרך. לא יודעת מה איתכן, אני די אוהבת לחכות לדוור.

רכישותיי המרגשות במסע שופינג וירטואלי זה (הקישורים בגוף המלל):

UNLISTED של קנת' קול.
להמשך קריאה...

יום שישי, יוני 15, 2012

Like a Bird on a String

אני מאמינה שכאשר מבקשים מן היקום בקשות ובאמת מתכוונים אליהן, הן מתממשות. אחרת איך אפשר להסביר את מבול הנעליים שקיבלתי לאחרונה?? אני חייבת להתחיל לבקש מיליונים.
רצה המקרה (או היקום, כאמור), ובמקרה, בעת שהותי במספרה, נפוצה השמועה כי אני בלוגרית אופנה, ובעודי ישובה על כס החפיפה, ניגשה אלי עלמה יפה ושמה קרן , שסיפרה לי כי היא מייבאת באופן בלעדי תחת חברת 'כפכפוש' שבבעלותה את סנדלי/כפכפי STRING TONG הצרפתים, שנמכרים בעיקר באירופה ובאסיה.


מה הסיפור? הסנדלים הקז'ואלים-אלגנטים הללו שנושאים את הסלוגן Style Your Walk, עשויים בעבודת יד מחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה ומתהדרים בטקסטורות מגניבות, אבנים וקישוטים שמעשירים אותם ובאחיזה נכונה ובריאה של כף הרגל בעת ההליכה.

במה הם שונים מאחיהם המכופכפים? בעיקר ברצועות האלסטיות שעוטפות את כף הרגל, שבעצם יוצרות הכלאה משמחת של כפכף וסנדל ומונעות מכף הרגל 'לברוח' לצדדים.

חיש מהר בחרתי לי דגם מעלף, שבזמן הקצרצר שיש לי אותו, הספקתי להלך בו ולגמוע מרחקים ההולמים 'הליכת הרצה' לנעליים חדשות - התרשמותי? סופר נוח, יפה בעיניים ולכן השמחה רבה כפליים! בניגוד לחששותי, הרצועות האלסטיות אינן צובטות את כף הרגל ודי נהפוך הוא - הן אכן מייצבות את כף הרגל ומעמידות אותה במקום, ממש כך.

הנה השותפים החדשים שלי להידוסים בצ'כונה:


והנה אנחנו עושים קפה ביחד :

והנה עוד כמה דגמים שווים:
















אני מאו-אבת. כי הן גם יפות וגם נוחות.

הסבר על הרכב הנעל, בפרינט סקרין מאתר המותג:


טווח מחירים:200-350 ש"ח

היכן לחמוס? בקטלוג של XNET ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
לבירור באילו חנויות נמכרים דגמי STRING TONG אפשר להתקשר: 050-9190922
ואפשר גם ליצור קשר דרך דף הפייסבוק.

הלכו, הדסו והגיעו בבטחה,
ושיהיה סופ"ש דבש.

צ'או, בלות.
להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...