יום שני, יולי 23, 2012

הכפכפיה מאיפנמה

ג'יזל בונדשן מכירות? בטח מכירות. את ליין כפכפי הקיץ הצבעוניים ש'מעצבת' גיזל עבור חברת GRENDENE הברזילאית וקוראים לו איפנמה, מכירות? בטוח מכירות. זוהי השנה התשיעית שבה מתקיים השת"פ המכופכף בין בונדשן ל- GRENDENE שהיא אם הבית של מותגים ברזילאים תוססים כמליסה ו- GRENDHA וכמו בכל שנה נולדו לשת"פ הזה כפכפים צבעוניים, פרחוניים ולמען האמת די נוחים. יצא לי לראות את הקולקציה ולמדוד לא מעט דגמים ואף ניתן לי העונג לבחור לעצמי זוג בחנות היבואן ביפו (כתובת בסוף):












הפסקה קצרה כדי להתעלף מג'יזל. וממשיכים.












למרות שהדגמים מאוד משובבים וחמודים, הרגשתי שמיציתי את סנדלי האצבע לקיץ זה וגם ככה איני חסידה גדולה של כפכפי אצבע, ולכן בחרתי לי דגם של המותג GRENDHA שיש עליו פפיון, כי פפיונים גורמים לי לפרפר, גם בגילי העתיק. זה פשוט לא עובר.





כשאחותי ראתה את הכפכפים היא אמרה לי שיש לה כאלה באוף וויט אבל שהן "שטוחות לה מדי". אני יכולה להבין את הטענה, אבל אני בסדר עם השטיחות ונוח לי.

טווח מחירי איפנמה: 79 - 169 
טווח מידות איפנמה: 19 (לתינוקות) - 42 (נשים) 
להשיג ב: שיינקין 9 תל אביב, יהודה מרגוזה 38 יפו ובחנויות הנעליים המובחרות ברחבי הארץ. 
לבירור: 03-6838019


לייקקו: כאן
אתר חברת קפלה, יבואנית גרנדנה:  www.ipanema.co.il .אגב, כתוב בפתיח האתר : 'האתר החדש של קפלה', רק שהוא נראה כאילו יצרו אותו בשלהי 1999. חברע'ס, אם ככה נראה האתר החדש שלכם, אתם צריכים לתבוע חזרה את כספכם ממי שבנה לכם אותו. 


התכפכפו, התייפיפו והיו יפות גם כשהכי נוח לכן
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

ONLINE IN LIFE - H&M



אז נכון שלא כתבתי פוסט מזה שבוע (סורי, היתה ראבוטה למכביר) אך זו בדיוק הסיבה לפנק אתכן כעת בעוד מדור מהפנט של ONLINE IN LIFE, שגאה לארח את פלורה צפובסקי, כתבת הטיפוחיישן של XNET ובעלת הבלוג CLOTHES ON TREES שאי שם לפני שנים, היתה עיתונאית האופנה הראשונה שהכרתי כשרק התחלתי לכתוב על אופנה ב'את' ומאז הפכה לחברה קבועה בברנז'ה האישית שלי. איי לאב יו פלורית.
גם הפעם, הפריט המתארח לא נרכש אונליין אלא בחנות, אבל המדור הינו סובלני ולכן מקבל אליו בשמחה גם פריטים שהופיעו ברשת אך נקנו IN LIFE.


מה נרכש? שמלה של Water for H&M
מאין? H&M
רשמייך? "שמלה שהיא חלום שהתגשם - כאילו H&M קראו את מחשבותיי. כל הקולקציה של המותג ל - Water נראית מעולה, אבל השמלה הזו עולה על כולם. ההדפס צעקני במידה וקיצי במיוחד, בדיוק כמו שאני אוהבת, הגזרה - סקסית ומפתיעה במורכבותה, הבד קליל ולא מעיק על הפיגורה וההרגשה הכללית - טרופיקנה במרכז תל אביב! אני מאוהבת".


הקראש החדש של פלורה
 פלורה. יש מצב שגם השמלה מאוהבת.


בא לכן לחלוק את רכישת האונליין המוצלחת (או העגומה) שלכן? שלחו אלי למייל: meikauf@gmail.com תמונה של הפריט שרכשתן ותמונה שלכן לובשת/עונדת/נועלת את אותו פריט (אפשר גם תמונה ללא פנים). ציינו מהיכן הפריט וצרפו לינק לאתר ממנו הזמנתן. קלי קלות.

שיהיה יום צונן
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שבת, יולי 14, 2012

מבזק קוסמטיש!

סרום מסדרת BIO GENIC מבית קרליין
דבר הקומוניקט: סדרת ביו ג'ניק אשר פותחה במעבדות היופי של קרליין מבוססת על רכיב HELIOGUARD ®. הרכיב הייחודי מופק מאצה אדומה העשירה בחומצות אמיניות, ומגן על העור בפני הגורמים להזדקנותו וקימוטו כגון: שמש, אקלים, וזיהום אויר.

בתכלעס: יופי יופי יופי של סרום. המרקם שלו שעוותי אבל דקיק וקליל ונספג מהר וניחוחו עדין ונעים. מריחת הסרום מעניקה תחושה של מיצוק קל של עור הפנים וזוהי מעלה מעולה. אצלי הוא משמש כבסיס מצוין להנחת מייקאפ. אוהבת ביותר.

כמה: 199.99 ₪ ל-30 מ"ל

איפה: בפארמים וברשתות השיווק

פרטים נוספים: כל המוצרים בסדרה (קרם יום 15FPS , קרם יום 30FPSS, קרם לילה, קרם עיניים, היגרוסל פילר (קרם למילוי ממוקד של קמטים), מסיכת לחות והזנה ואקטיב סרום) הם היפואלרגניים ולא נוסו על בעלי חיים.
ציון: 9

קרם לחות לשיער מתולתל מהסדרה החדשה של 'כיף' (השפופרת הסגולה)



דבר הקומוניקט:  הנוסחה הייחודית של לחות לשיער כיף מכילה רכיב HSP המרגיע את עור הקרקפת ומגן עליו מפני גירויים ויובש, בתוספת פרו ויטמין B5 העוטף את השערה, מזין אותה בלחות ומעניק לה מראה בריא וזוהר והידרוויטון חומר לחות המגן על השיער מפני יובש, נזקי קרינה ואקלים. 


בתכלעס: אני מודה, שכשקיבלתי את המוצר, עיקמתי את פרצופי. אמנם יצא לי להינות מהסבונים הנוזליים של 'כיף' לא פעם, אבל זה לא כמו להתנסות במוצר לשיער, שכן הוד מלכותי רגילה להתפנק במוצרי יוקרה לטיפוח פריזורתה. מה גם שהמיתוג של 'כיף' הוא צ'יפי להחריד בעיני והאתר שלהם נראה כאילו בנו אותו באמצע הניינטיז ומאז לא נגעו, כך ששורשיי הסנוביזם שלי הועמקו אף יותר. אבל!! לאחר התנסות שתיים שלוש ויותר, גיליתי כי עלי לאכול וואחד כובע, לסחוב צלב על גבי ולהכריז - זהו אחלה מן אחלה של קרם לחות לשיער! הוא ממש מחייה את הפריזור, מעניק לו ברק ומרגיע כל התפרצות זעם פדחתית. אז במקרה הזה, באמת, אל תסתכלו בקנקן.

כמה: 14.99 ₪ ל-200 מ"ל

איפה: בפארמים ורשתות השיווק

פרטים נוספים: מוצרי הסדרה -  כיף לחות לשיער מתולתל, כיף לחות לשיער יבש/צבוע וכיף לחות light לשיער מתולתל. הניחוח קצת דומיננטי, אבל מתרגלים.

ציון: 9.5

סדרת מוצרי טיפוח לעור הפנים 'רימונים והדרים' מבית LAVIDO במיתוג המחודש

דבר הקומוניקט: בכל מוצר ריכוז חומרים פעילים מדויק המבטיח יעילות מרבית ותחושה של מקסימום טבע בכל נגיעה. התמציות והשמנים מופקים מיבולים אורגניים הגדלים תחת סטנדרטים קפדניים בפיקוחה של החברה.
 Lavidoמשתמשת בתהליכי זיקוק והפקה מסורתיים המאפשרים לה לאצור את תכונות המרפא והחיות של הצמחים כשהם בשיא פריחתם ובשלותם ולשמר את הסגולות הארומתרפיות שלהם.
 Lavido לוקחת את עולם התכונות של הצמחים, צמחי המרפא וצמחי הבושם ומתאימה אותם לעולם הקוסמטיקה במרקם, בריח ובאפקטיביות שהצרכנית מכירה ודורשת. 

בתכלעס: דעתי חלוקה. חלק מהמוצרים טובים וחלקם פחות. להלן הסקירה המלאה:




סרום פנים משקם
אזהרה - יש להניח כמות מועטה ביותר של סרום זה! הוא שומני ומעט כבד יחסית לסרומים אחרים בשוק שהם שעוותיים וקלילים ולא הייתי ממליצה עליו כבסיס למייקאפ, כי הוא גם קצת דביק. עם זאת, הוא עושה יופי של תחושת הזנה ו'מאיר' את עור הפנים. הניחוח שלו מעיק מעט ומזכיר את ריח השושנים העתיק מהארון של סבתא.
כמה: 189.90  
ציון: 6 - בגלל השומניות והדביקות שכל קשר בינם לבין 'סרום' היו מקרי בהחלט.

קרם צוואר
קרם טוב שמקהה מעט את הקמטים האופקיים המעצבנים שיושבים על הצוואר, נספג מהר את מותיר תחושת הזנה, אך נושא ניחוח צמחי-קוסמטי מעט מתוק מדי ומרקם מעט דביק.
ציון: 7.5 - בגלל הדביקות.
כמה: 234 


קרם לילה ANTI AGING לעור רגיל עד יבש

עוד מוצר חביב ומומלץ ששולח אותי למיטה עם עור פנים מוזן, רגוע ושלו. לשם שינוי, הטקסטורה שלו נעימה ולא דביקה ועל הניחוח הצמחי-מתוק מדי אפשר להתגבר כשהולכים לישון.
כמה: 169.90 
ציון: 8

איפה: בחנויות המפעל בנהלל ובזיכרון יעקב וברשתות: עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, שקדיה, דיאדה, בבתי מרקחת  וחנויות טבע מובחרות ברחבי הארץ

פרטים נוספים: באתר: http://www.lavido.com

דאודורנט רול וספריי מסדרת Clean Sensation של     GARNIER

דבר הקומוניקט: לסדרת קלין סנסיישן ניחוח קליל ואוורירי המזכיר מקלחת מרעננת, פרחים. ניחוח דיסקרטי, נשי ועדין, אך יחד עם זאת נשאר לאורך כל היום, וקיבל את השראתו מהמאסק הלבן.

בתכלעס: מעולה ביותר! שני המוצרים נוסו בימים החמים ביותר שהיו בשבועיים האחרונים ושניהם עמדו בגבורה בחום הבלתי נתפס הזה ובלחות הגיהנומית. הניחוח שלהם נותר איתן למשך שעות רבות, התחושה רעננה ביותר ואני מאושרת שמצאתי דאודורנט כה אמין לימי היזע הללו ולאלה הקרבים עם בוא האוגוסט.

כמה: ספריי- 24.99 ₪ ל- 150 מ"לרול - 24.99 ₪ ל - 50 מ"ל             
                                  
איפה: רשתות הפארם, רשתות המזון ובפרפומריות הנבחרות

פרטים נוספים: (מתוך הקומוניקט, נראה לי מעניין) מקורה של תחושת העור הנושם היא ב- Mineralite, מינרל ממקור וולקני, הידוע בשל פוטנציאל הספיגה יוצא הדופן שלו ומשמש כסופג לחות, המאפשר לעור לנשום.

ציון: 9.5

 BEAUTIFUL BRIDE ערכה טיפולית לכלות מבית חוה זינגבוים הכוללת סרום, קרם לחות ומסכה



דבר הקומוניקט: הערכה מורכבת משלושה פריטים המחדשים את העור, מבהירים אותו, מעניקים לו מראה אחיד וזוהר ומחדירים לחות וויטמינים המשפרים את מראהו. טיפול הכנה מפנק ומיוחד המעניק לעור מראה זוהר וחגיגי!



בתכלעס: המסכה מצוינת ואכן ממרקת ומבהירה את עור הפנים. קרם לחות נושא מרקם דקיק ונעים, ועובד היטב בלסנן את קרני השמש ולהגן על עור הפנים. לסרום פחות התחברתי כי לא הבחנתי בהשפעה שלו. אני אפילו חושדת שהוא חיצ'קן אותי לאחר כל שימוש בו.

כמה: 640 

איפה: רק אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E.® העובדות בשיטת חוה זינגבוים רשימה באתר
 
פרטים נוספים: כיוון שהמוצרים נמכרים רק אצל קוסמטיקאיות רפואיות, ודאו איתן שהמוצרים מתאימים במאה אחוזים לעור הפנים שלכן. ואם אתן מתחתנות בחדשים הקרובים - כדאי שתתנסו במוצרים הרבה לפני מועד החופה כדי לבדוק איך הם משפיעים עליכן. ג'אסט אין קייס.

ציון: מסכה וקרם לחות - 8.5, סרום - 6

לטפח לפטח לטפח
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שישי, יולי 13, 2012

עלילות הגיברת בבוטיק המעצבים

הוזמנה הגיברת לחגוג את השקת ימי רביעי בבוטיק המעצבים של דיזינגוף סנטר ולכן הגיעה. עד כה, פעל בוטיק המעצבים (ברחבה 'מאחורי' הסופר פארם) במתכונת של חמישי-שישי, והנה התווסף לו גם יום רביעי ללו"ז.
 אז עליתי על קו 5, עם אזניות הקיטי-צ'אן: בעיקר כדי שיהיה לי אליבי מוצק ללמה אני לא מעבירה כסף לנהג. סליחה, אבל לא תכננתי לעבוד אחה"צ זה כקופאית.


מאזינה לתחנת האונליין האהובה Jango

מיד נלקחתי אל פינת האיפור של MAC. ביקשתי מהמאפרת אייליינר הגון והיא החליטה שיש לעטר אותי באייליינר נועז במיוחד. הכי זרמתי. חולה על אייליינר.


איך יצא? 
כך יצא!

לקחתי את האייליינר וניגשנו לפינת הפן בה פינפנו אותי הסטודנטים לעיצוב שיער של אבי פדידה. ביקשתי מהם רק לא פן מקלות. שונאת פן מקלות.


ואז צילמוני. לרגע חשתי פרזנטורית. אבל הוא חלף.
גופיה: StyleRiver.co.il
מכנסיים: OASIS מ-ASOS

אך עם כל חגיגת האגו המורחב הזו, לא שכחתי לקפוץ ולבדוק מה חדש אצל המעצבות החביבות עלי ענבל מימרן מ-Honey B ונעמה קמלו ששמלה פרי עיצובה לבשתי בחתונה של יפית


עם ענבל המקסימה שלובשת חצאית מקולקציית הקיץ של Honey B מבד משגע שהגיע מאפריקה. גם אני לובשת Honey B, בתרכובת שרקחה גאלה רחמילביץ' מבית הסטיילינג 'גאלה סטייל'. המכנסיים, מיותר לציין, נרכשו וחזרו עימי הביתה. התיק שלי מבנגקוק העקבים - UNLISTED by Kenneth Cole 

בנוסף, גיליתי את הדגמים המעניינים והמגניבים של OSHIYA. תנו לה בלייק


וזהו, הביתה.

לייקוש לבוטיק המעצבים ותמונות נוספות מערב ההשקה: כאן

תחזיקו חזק, פוסט על כפכפים, פריזורות ומדור חדש של ONLINE IN LIFE בדרך! לא בהכרח ע"פ הסדר הזה.
סופ"ש דבש
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שני, יולי 09, 2012

ONLINE IN LIFE: 'הקטלוג' של אקסנט


ושוב אנחנו במדור הכיופי ONLINE IN LIFE שעושה אותי נרגשת מלצפות ברכישות רשת!
והפעם, אנחנו (אני והמדור, כלומר) שמחים לארח את יועצת התדמית והבלוגרית אילה קטריבס גוטקין מ'מתלבשת על הארון של...' אשר שימחה אותי ביותר עם פריט שטרם התארח כאן ובאמת הגיע הזמן.

מה הוזמן: שני זוגות נעלי עקב של 'ויטרינה'
מאין: 'הקטלוג' של XNET
רשמייך? "למרות החשש של קניית נעליים "מרחוק" הן תאמו את הציפיות בהחלט. הן נוחות ונעימות ומשרתות אותי היטב".


באתר הן נראות כך
להמשך קריאה...

יום ראשון, יולי 08, 2012

קיץ יוניק

זה ודאי הפוסט המי יודע כמה בבלוג זה, המוקדש לנעליים, והשלישי, נדמה לי, שמתעלף על הקולקצייה העונתית של נעלי B Unique, אבל מה לעשות, החברה הישראלית הזו מפיקה מדי עונה ליינים מקסימים של הפריט האהוב עלי ביותר בארון ואני חייבת לחלוק את המידע. בחורף האחרון הצטיידתי במגפיים אליפותיים של המותג ששימשוני רבות והיו נוחים ויפים (המגפיים מפריז? שאלה אותי ביום חורף אחד עוברת אורח ברחוב) ולכן עם בוא הקיץ, גברה ציפייתי לקולקציית הקיץ. מדהים שבכל עונה, אני מוצאת שם נעליים שהופכות לפייבוריטיות ואהובות.

הקיץ הזה,  B Unique  שחררו קולקציה מעודנת, צבעונית ומשמחת ביותר, וגם קולקציית קפסולה בשם 'שילה' שמציעה דגמים מיוחדג'ים ו'בוטיקיים' יותר ואני מודה, שכשהגעתי לחנות בשיינקין ונודע לי כי עלי לבחור זוג ולקבלן כמתנה, היה לי מאוד מאוד קשה להחליט. 
למה? ככה:

קולקציית שילה
449 ₪
להמשך קריאה...

פוסט מלבושים!

בשישי בצהריים יצאתי לפגישה עם לקוחות כדי להציג להם מצגת קריאיטיב ואסטרטגיה פרסומית שיצרנו אני ושותפיי למשרד הפרסום שלנו, 'ווילד-קאופמן'. אין לי בארון בגדים שמיועדים לפגישות עסקים, כי אני לא חושבת שאני אמורה להפוך את עורי ולהתלבש כמו מישהי שאני לא, אבל יש כמה חוקים שיצרתי לעצמי ואני מצייתת להם באדיקות - להיראות נקיה, מסודרת ורעננה ואף פעם לא מחשופים/שורטס/מיני  - לא נורא רחוק ממלבושיי השגרתיים, אבל טיפה'לה יותר מוקפד.
לכן בחרתי את מלבושים אלה, שאף זכו להגיע למעמד featured look באפליקציית הסמארטפונים Pose. פאן לי.



מטפחת ראש: COCCINELLE
משקפיישים: PRINCE
גופיה: מבנגקוק
מכנסיים: OASIS שהוזמנו מ- ASOS.COM 
עקבים: B UNIQUE - יככבו בפוסט הבא על קולקציית הקיץ של היוניקים
תיק: בנגקוק
טבעת: עלמה

שיהיה שבוע דבש,
פוסט על קולקציית הקיץ של בי יוניק ומדור נוסף של ONLINE IN-LIFE בדרך...stay tuned!
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שלישי, יולי 03, 2012

ONLINE - IN LIFE: Ebay


והפעם, במדור שעושה אאוטינג לקניות ברשת - אני שמחה לארח את הבלוגרית ניבה מגור, מהבלוג off-na, ששלחה לי את התמונה שלה ועשתה לי הפתעה - היא לובשת חצאית שנרכשה בהשראת... yours truly! איך? בעקבות הפוסט הזה מהקיץ שעבר. אפקט פרפר ויראלי, אין יור פייס. 

מה הוזמן: חצאית טול  ורודה באורך מידי (או כמו שאני קוראת לה -'בלרינה-צ'אן')
מאין: ebay. לצערי, החנות ריקה כבר זמן מה מסחורה.
רשמייך? "חצאית הטוטו הוורודה מאוד ורסטילית, מתאימה לסגנונות לבוש שונים: יכולה להיות אדג'ית בלווית גופיה עם הדפס, ג'קט ג'ינס ומגפיים שחורים עד הברך; יכולה להיות רומנטית עם חולצת שיפון וסנדלים עם עקב, יכולה להיות יומיומית עם טי-שירט ונעלי בלרינה ועוד ועוד. לכן אני מאוד אוהבת אותה. היא מזכירה לי את מה שרציתי להיות כשהייתי קטנה-בלרינה". אני איתך סיסטר, בדיוק קיבלתי את התאומה השחורה שלה שהזמנתי מאסוס.
פה אפשר לראות עוד קומבינציה נפלאה של ניבה למסביב של החצאית.

ועכשיו, לספיישל תמונות כפול של ניבה ושלי, עמוק בטול:
שימו לב ששתינו, ללא תיאום אוחזות בשולי החצאית. קטע.

בא לכן לחלוק את רכישת האונליין המוצלחת (או העגומה) שלכן? שלחו אלי למייל: meikauf(at)gmail.com תמונה של הפריט שרכשתן ותמונה שלכן לובשת/עונדת/נועלת את אותו פריט (אפשר גם תמונה ללא פנים). ציינו מהיכן הפריט וצרפו לינק לאתר ממנו הזמנתן. קלי קלות.

הזמינו, צלמו ואל תשכחו אותי בכל השמחה הזו.
צ'או, בלות
להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...