יום שני, אוגוסט 27, 2012

החיים היפים שלי - סיכום שנת הזדקנות נוספת

לא נעלמתי יקירותיי פשוט טבעתי בשבוע וחצי האחרונים בעומקי עיסוקיי ובסופם גם טרחתי להתבגר בשנה כך שגם בסופ"ש לא הצלחתי להקדיש זמן לכתיבה. אבל זהו, אני פה, ואם ככה הגעתי באיחור, מוטב שאפצכן בפוסט חמודג', לא? 
אז לכבוד הזדקנותי בשנה נוספת, ובגלל שמאוד נהניתי בסופשולדת שהיה לי, קבלו פוסט תמונות שכולו ארוז בקונצפט 'החיים יפים', ומגיע הישר מהאינסטוש שלי.

אז מה כייף לי את השנה האחרונה?

להתעלל בחיות מחמד
להיות בחינה בפעם הראשונה בחיי
להתאהב בפעם המיליון וחצי בחתול שלי
למצוא תמונות מהילדות ולגלות שלא הייתי כזו כונפה (משמאל)
לגלות שבקרוב, מתחת לבית שלי
לקפוץ לגרמניה
לחתן את יפית
לזכות בשרשרת הורסת של גיא גיל
לשלוח עיצוב ללקוחות שלי בבוסטון, לקבל צרור דולרם לפייפאל
ולהזמין מיד מכנסיים לוהטים מאסוס
לארח חברים טובים למסיבצמאות
להאכיל חתולים
להיטגן בים
לשנ"צנצ על הספה 
להסתפר
עקבים חדשים
לקנות תבלינים בכרמל
לשתות קפה עם עצמי
ועם נועם

ובחמשושולדת האחרון:
לבלות עם BFF
בהופעה של עדי אשכנזי
ובשישי בבוקר להתפנק יחד במסאז' והצלפות מים טורקיות בחמאם
לחסל ארוחה מדהימה ובקבוק סטולי עם (כמעט כל) החבר'ה מ'ווילד-קאופמן'
לראות איך האחיינים שלי גדלים מהר
ואת אלה, להלן 'מיני מי', קוראת ברכה ליום הולדת שלי

ומציירת לי דיוקן
ובסוף בסוף - לקבל עוגה מופלאה מידי הזהב של גיסתי רעות

ולסיום סיומת, לקבל את הבושם חדש של לנקום La Vie Est Belle
('החיים הינם יפים' בצורפתית מדוברת) . סה בון!
גילוי נאות - הפוסט נכתב בעקבות פניה מלנקום בה נשאלתי האם אוכל לרקוח פוסט על החיים היפים כפי שאני רואה אותם. נעניתי בשמחה - אבל רק כי אני באמת באמת אוהבת את הבושם הזה.
מחיר: 
30 מ"ל – 345 ₪
50 מ"ל – 535 ₪
75 מ"ל – 630 ₪ 

כשאני מסתכלת באלבום הזה שהרכבתי כאן, אני נזכרת גם ברגעים הפחות יפים, אבל לשמחתי, אותם פחות מצלמים וזו שיטה מופלאה לא לשכוח את הרע, אבל לשמור רק את הטוב. 

כאן גיברת קאופמן,
רשמית בת 38 
אבל מרגישה ממש פחות.

צ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום חמישי, אוגוסט 16, 2012

יפה ברגע - הפעילות החינוכית החדשה של ניו-פארם

פעמים רבות, יוצא לי לשבת על אספרסיטו בבתי קפה ברחבי העיר וכיוון שהינני מעשנת, אני יושבת בחוץ. על כן איני יכולה להימנע מלסקור את העוברות והשבות ולשאוג עליהן ללא קול 'אבל למה??' - למה לא הזנת את השיער בקצת קרם טיפוח? למה החלטת שההרכב שבחרת ללבוש הולם הופעה בציבור? ולמה, למה למה לא טרחת לבצע רמונט מזערי של מסקרה-ברונזר-גלוס? תחושת התסכול רבה, כי אני באמת לא מאמינה שנשים שיוצאות מהבית מדוגמות כשקית אשפה אינן רוצות להיות יפות יותר, ואני לא מתכוונת לניתוחים פלסטיים, אני מתכוונת למינימום איפור שעושה מקסימום עבודה. 

 נכון, יש נשים רבות שהן כה יפות באופן טבעי, שלמי אכפת אם הן מאופרות או לא. יש לי חברה כזו, כפרה עליה, שבכל ביקוריה אצלי מעולם לא חשתי צורך לרוץ למגירת האיפור שלי  ולדגם את פניה. אבל בינינו, כמה כאלה כבר יש? לשם הבהרת עמדתי - אני לגמרי נמצאת בקאסטה שנאסר לה לצאת לרחוב ללא מינימום מקיאז' וגם לי לקח כמה שנים עד שהתחלתי להתעניין באיך עושים אייליינר ומה לעזאזל עושים עם צלליות. 

המסקנה שלי היא שכנראה, אחוז ניכר מסרבניות האיפור פשוט אינן יודעות מה לעשות עם מוצרי האיפור השוכנים בחדר האמבט שלהן, או ש'אין להן זמן' (אין דבר כזה) או ש'יקר להן' וממש חבל, כי זה ממש פשוט, ממש מהיר ולעיתים ממש לא יקר.

אני משערת שמערך השיווק של 'ניו פארם' הגיע למסקנות דומות ולכן יצרו שם מהלך אסטרטגי חדש, השוכן תחת הכותרת 'יפה ברגע' שבא לבאר את בעיית הבורות הקוסמטית באמצעות מחיצה יעודית בדף הפייסבוק של ניו פארם, המכילה סרטוני הדרכת איפור אינסטנט שמסבירים למה מיועדים מוצרי האיפור ואיך משתמשים בהם ומערך טיפים שהוצמד לכל סרטון. בעיני הפרסומאיות זה אחלה קונספט שלדעתי יעבוד מצוין ולכן בחרתי להרחיב על הפעילות בפוסט הזה. בכלל, וסתם שתדעו, אני אף פעם לא כותבת פוסטים 'בכח' או כי משרד יחצ זה או אחר ביקש יפה, או נדנד או שלח מתנות - אני כותבת רק על מה שאני אוהבת.

נמשיך. 
ואלה חמשת מוצרי הבסיס שכל אישה צריכה, שלא נאמר חייבת, שישכנו לה בסל האיפור (מתוך הקומוניקט):

מייק אפ – מייק אפ הוא הבסיס לכל איפור וחשוב להתאימו לגוון עור הפנים וצרכיו. לבחירת הגוון האולטימטיבי יש למרוח מעט באזור הלחי התחתונה ולהשוות לגוון עור הצוואר והמחשוף.

סומק – תפקיד הסומק לתת חיות וחמימות לגוון עור הפנים לאחר מריחת המייק אפ. יש להבריש על עצמות הלחיים, מעצם הלחי החיצונית כלפי פנים הלחי.

מסקרה – גם אם אינך נוהגת לאפר את העיניים, עדיין ניתן להדגישן ולהעניק להן מסקרה ע"י מסקרה בלבד. בחרי את המסקרה המועדפת עליך שתעניק לך את התוצאות הרצויות: ריסים מלאות, ארוכות, מראה טבעי או דרמטי.

עיפרון עיניים – מריחת העיפרון בתוך העין תיצור מראה מאופר וסקסי ותקטין את העין. מריחה מחוץ לעין תדגיש את העין ותגדיל אותה.

שפתון – ניתן להדגיש את השפתיים במגוון מוצרים לפי התוצאות הרצויות – שפתון / גלוס / תוחם. יש לבחור את הגוון המועדף התואם לצבע השיער וגוון עור הפנים. 

הפעילות תתבצע גם בסניפי הרשת בעמדות של מותגי האיפור הנחשבים ל-MASS MARKET  וותכלול הדרכה מדיילות המותגים, קבלת קטלוג של 'מומלצי ניו פארם' ומכירת ערכת 'יפה ברגע' שמכילה כמה ממוצרי הבסיס של מותגי ה-MASS
הערכה שקיבלתי: מימין לשמאל: קונסילר של SOFT TOUCH, עפרון תוחם של REVLON, ברונזר של JADE, גלוס של CARELINE ומסקרה של REVLON

עוד נתונים מעניינים (מהקומוניקט) שעלו מסקר צרכנים שערכה ניו פארם אשר עסק בחוויית הקניות בפארמים :

39.2 מהנשים הולכות לפארם כשהן רוצות להתפנק.

ל- 97% מהנשים חשוב להיראות יפות ומטופחות ו – 93% ציינו שתשומת הלב למראה החיצוני חשובה להן בכל זמן ביום ובכל מקום.

88% מהנשים מעידות על כך שבניהן ישנו קשר בין המראה החיצוני שלהן להרגשה האישית.

היכן אנחנו מתאפרות וכמה זמן אנו מקדישות לאיפור וטיפוח?

60% מהנשים בישראל מקדישות לאיפור ולטיפוח פחות מ – 10 דקות ביום! (רואים. מ.ק)

83% מהנשים יוצאת מהבית עם מוצרי איפור בתיק.

35% מהנשים מתאפרות באוטו.

31% מהנשים מתאפרות בשירותים של העבודה.

22% מהנשים מתאפרות במעלית.

רק 15% מהנשים נושאות עימן תיק איפור ייעודי.

הסיבות לכך שנשים לא מתאפרות?

30% אין להן מספיק ידע ומיומנות

35% ההשקעה הכספית גבוהה מדי בשבילן

70% חוסר זמן 

בעיני הנתונים גבוהים מדי ועגומים מדי. לא רוצה להישמע קודרת מדי בשעה זו של היום, אבל בתחושה שלי הזנחה של החוץ משקפת הזנחה של הפנים, בדיוק כמו שבית מוזנח הוא בית בדיכאון.

עמוד הפייס של 'יפה ברגע': כאן
עמוד היוטיוב של כל הסרטונים: כאן

טפחו, התמרקו והסתרקו, כי זה הכי בקטנה.
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שני, אוגוסט 13, 2012

סקופ - יש לי עקבים חדשים!

טוב נו, לא ממש סקופ, אבל תודו שזו אחלה כותרת. זמון הוזמנתי לחזות ולחוות את הקולקצייה החדשה שזה עתה נחתה על מדפי רשת ההנעלה SCOOP, שהקונצפט שלה הינו ליין נעליים שמתאים לימים לחים אלה, אך יהלום גם את ימי הסתיו אשר יגיעו בסופו של דבר ודי בקרוב, עד כמה שכרגע זה נשמע מופרך.

הוטל עלי להסתובב בסניף אלנבי של הרשת ולבחור לי זוג עקבונים או שטוחונים. לקחתי את עצמי לשיחה בצד - האם אני באמת צריכה עוד זוג עקבים? האם לא הגיע הזמן להדס קצת על שטוח ולא רק בסיבובים עם הכלבה בצ'כונה?

"צ'מעי", אמרתי לעצמי בטון משכנע, "נכון שיש פה שטוחוניות ממש חביבות אבל בעת הקיץ אינך מסוגלת לנעול נעליים סגורות שאין בהן איוורור לאצבעות, את לא מתה על נעליים שטוחות עם פתח קדמי וכפכפים יש לך מספיק". מה נותר? עקבים כמובן! שוכנעתי בקלות ויצאתי לתור אחרי חבריי החדשים. התנאי היחיד שהצבתי לעצמי הוא - לא עוד נעליים ורודות, אלא ביסוס הבייסיק עם סנדלים שחורים שאין לי, כי אני תמיד בוחרת את הדגם הכי ורוד בחנות. אז די. ממה שחוו עיני, הסגנון של נעלי SCOOP, בעיקר בתחום העקבים הוא סמי-פרחי אבל כזה שגם פשניסטות ועלמות בעלות סנוביזם אופנתי ישתכנעו לנעול ולשמחתי מצאתי גבהים שונים של עקבים כך ש - there is something for everyone.

הבחירה היתה לא קלה:


















וידוי קטן - לקחתי חלק מהתמונות מדף הפייסבוק של SCOOP אז אני לא בטוחה מי מהזוגות הנ"ל שייך לקולקציה החדשה. בכל מקרה, הן נמצאות בסניפים.

אך לבסוף נפלה ההכרעה:
סנדלי עקב-מאוד-גבוה אך עבה ויציב

חשתי לתפוס פוטו אופ עם שחר רבן הסטייליסט החמוד

קצת פינוקים למשטיחות הלכת:





ולמה לא לאנוס פוסט זה לציון מלבושיי?


מטפחת: לא זוכרת, באמא'שלי
חולצה: מבנגקוק
ג'ינסים: HONEY B של ענבל מימרן
עקבים ורודים: B UNIQUE

אני עדיין לא יכולה לספר אם העקבים החדשים שלי נוחים במידה (הם לא אמורים להיות אבל כשהם כן זו תמיד הפתעה טובה) אבל נראה לי שלמרות שהם בגובה מופרז, ההגבהה מתחת לכרית כף הרגל שומרת על היציבות.

טווח מחירים של הקולקציה החדשה (גם מחירי הקולקצייה הקיימת נוחים ביותר ויש מבצעים שווים):
נעלי עקב: 99.9-149.9 ₪
נעלי בובה: 49.9-79.9 ₪
נעלי סירה: 79.9- 49.9 ₪ 
להשיג בסניפי רשת SCOOP. רשימת סניפים באתר הבית

נעלו, הדסו, צלמו ושלחו אלי למדור ONLINE IN LIFE
שיהיה יום צונן ככל האפשר,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שלישי, אוגוסט 07, 2012

פוסט מלבושים!

התגעגעתן? גם אני.
והפעם, במסגרת ביקורי בסניף העזריאליקי של מותג האקססוריז הספרדי השווה TOUS, עליו ארחיב בקרוב, חפנתי את קמע החברה הכי גדול שמצאתי בחנות, ויחדיו עשינו פוזות אלה ואחרות והנצחנו את מלבושיי לבוקר זה:
לבשתי:
שמלה: מבוטיק 'אופנת הפירמה' (בן גוריון 22 הרצליה), שנכנסתי אליו כדי לקנות שמלות נוחות לבית בזיל הזול, הערמתי את שמלת הנקודות ועוד כמה שמלות בלי למדוד ובבית גיליתי שרכשתי שמלה נפלאה בחמישים שקלים בערך. יש לה אפילו בטנה.
עקבים: H&M


אינסטגרם, אוסף פרטי.
עגילים: מקולקציית האמייל הנפלאה של מיכל בן עמי
לק: מס' 220M מקולקציית הקיץ של לנקום

הפוסט הבא - על המהלך הדנדש והחביב של ניו-פארם.
שתו מים, נוחו כפליים,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שני, אוגוסט 06, 2012

עלילות הגיברת בארץ פנטן

עבר לו שמפו פנטן מתיחת פנים נוסחתית וטכנולוגית, והושקה לה סדרת מוצרים חדשה ועל כן הוזמנתי, אני ומבחר סלבים לעת-עתה לאירוע צהריים מנצנץ בגלרייה מאירהוף ברחוב דובנוב.

האירוח היה נאה ונעים, סלביות חמש עשרה הדקות של הרילאטי החליפו את אלה של השנה שעברה וניצלו את פרק הזמן הקצוב לצילמונים שלא ישובו עוד. זה היה עצוב, חשבתי לי, אם זה לא היה כל כך עלוב.


להפתעתי צלם האירוע תפס גם אותי בעדשתו ועשה לי פוטו אופ לאאוטפיט שלי:

לבשתי:
טופ: הוניגמן
מכנסיים: TAG WOMAN
עקבים: H&M

מתחם ההשקה הנאה

לקחתי עצמי לחפיפת התנסות פלוס פן, במפלס החפיפות של מעצב השיער אמיר אליהו אשר הוקם לכבוד המאורע, והוצמד לי חופפניסט חביב ונעים בשם חזי (אם אני זוכרת נכון), שליווה אותי לאורך כל ההתחפנפנות. אך לקארמה חוקים משלה, ובעודי מתמסרת לרוחות הפן החמות, הגיעה לה הוד כוכבותה הידועה והחשובה חן יאני, ואני הוקמתי ע"י אמיר אליהו בעצמו והתבקשתי לחכות רגע בצד, עד שזו תתראיין לאיזה ערוץ של איזה אתר הבל זה או אחר.  SERIOUSLY?? אז חיכיתי יפה. איני סלב.


פנק אותי, חזי
עעעעהההה! סלבים!
מצד שני, למיכל עשו תסרוקת מואוד מואוד יפה
מהר חזי, לפני שמפנים אותי שוב!
כך יצא!

איך הרגיש לאחר החפיפה/קונדיש/מסכה? ממש נפלא, אבל בעיני זו לא חוכמה. כל פריזורה תראה לוהטת לאחר פנפון הגון, גם אם נחפפה לפני כן בנוזל להדחת כלים. ולכן, הקרבתי פדחתי והתנסיתי בשלושת השבועות האחרונים במוצרי סדרת 'לחות מוגברת לשיער רגיל עד עבה' בתנאי בית. התרשמותי? ככה ככה. או שהשיער שלי לא מסתדר עם פנטן, או שהסדרה הספציפית הזו לא מתאימה לי (כי יש לי שיער רגיל אבל דק) או שהשיער שלי התרגל ל'קרסטס' הקבוע וקשה לו לחזור אחורה. בכל מקרה, אם אתן אוהבות את פנטן, אני בטוחה שתמצאו סדרה שמתאימה לכן ממוצרי הנוסחה החדשה. אני פחות בעניין.

ולפני שהזעתי חזרה אל ביתי, חניתי בעמדת מד-השיער של פנטן, ובו נבדקה רמת הבריאות של שיערי. מסתבר שבטווח שבין 0% (הכי בריא) ו-100% (הכי לא) אני במקום טוב של 9%

mine is fine
אבל לא כמו של ליב טיילר, הפרזנטורית של פנטן.
חפפו, טפחו, ותהנו,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...