יום ראשון, ספטמבר 30, 2012

אמזונה סתווית בתל אביב

בהמשך לפוסט הקודם בו הבטחתי כי אם תתנהגו יפה, אדגמן עבורכן את קולקציית הסתיו של איב סאן-לורן CONTEMPORARY AMAZON ('אמזונה עכשווית') פוסט זה מוקדש לחשיפת הלוק העונתי של YSL אשר נרקח תחת שרביטו של מאפר הבית לויד סימונדס. הקולקצייה נשענת על קונספט 'האישה של איב סאן-לורן' המסתובבת ברחבי פאריז כבג'ונגל עירוני, וכולה מעושנת בזהוב וחאקי. חלומות לחוד.

 יוצר הקולקצייה, אמן האיפור לויד סימונדס, מספר על הו הו, ההשראה לקולקצייה:

"טיילתי לי בגן מרהיב בסאו פאולו ביום סוער ועצרתי להתפעל איך הסערה הגבירה את הצבעים. מבעד לעצים יכולתי לשמוע את צליל המזרקות הכסופות הניתזות לתוך בריכה עצומה, ולראות איך ההשתקפויות של היער הקרוב הוארו בגוונים של חאקי, זהב ושחור. נשמתי נעתקה לחלוטין למראה הקסום של ברבור כחול כהה עם מקור אדום, אשר גלש באצילות מבין הצללים, כשהוא מואר באורה האפור של השמש השוקעת". 

קצת קשה לתרגם את תחושת הגשם המפכפך בסאו פאולו או את הג'ונגל העירוני של אשת החלומות הגבוהים של YSL הטופפת עקביה על מדרכות פארי, לכדי תל אביביות לחה של סוף ספטמבר, אבל החלטתי לנסות.
כיוון שקיבלתי מספר מוצרים מעלפים מהקולקצייה, חשבתי שיהיה מוי פאן לי להציג את מראה האיפור שלי לסתיו זה, אה-לה YSL.
עם החצי חושך שיש עכשיו בחוץ כשהשעה שתיים וחצי בצהריים, זה בא לגמרי טוב: 


צלליות: Pure Chromatics השתמשתי בשתיים התחתונות בשילוב של זהוב וחאקי עמוק. פלטה משגעת לדעתי, של צלליות איכותיות שמתקבעות על העפעף ושורדות ימים אקסטרה לחים וגירוד אצבע בעין. 300 ₪.


מייקאפ: Le Teint Touche Éclat מס': BR 50 BEIGE ROSE. 
275 

סומק: PALETTE COUTURE הסומק היחיד בסדרה שמכיל בעצם שלושה גוונים - את הכהים יותר אפשר להשמיש כברונזר לעצמות הלחיים ובבהירים על תפוחי הלחיים (ויש לו אריזת תנין הורסת ביותר שמגיעה עטויית כיסוי קטיפה שחור. גררר.) 380 ₪.






היילייטר להבהרה והארת גוון העור: DARE TO GLOW מס' 1 tempting gold שמעניק אקסטרה זוהר ואני ממליצה להשתמש בו באיזור עצמות הלחיים ואיזור המחשוף. 220 ₪.


שפתון: ROUGE PUR COUTURE THE MATS, מס' 203 Rouge Rock שהוא האדום האהוב עלי בעולם ויש לו מרקם מאט נהדר (אבל הוא לא מרגיש 'יבש')  וכישורי השרידות שלו מצוינים. 180 ₪.
כל התמונות הנ"ל מעובדות בפוטושופ והוספתי להן פילטרים של צבע, מה שלא פגע באמיתות גווני האיפור אבל לא עשיתי אייר בראש לשום חלק בפנים שלי. את התמונה האחרונה השארתי ללא פילטרים כדי שתראו את התוצאה בנטורל.

סייעו בהכנה: מסקרת The Falsies המעולה מבית מייבלין, צללית בגוון פנינה (מתחת לגבות) solo 09 של דר' האושקה וקונסילר מס' 03 של סופט טאץ' (אין לי תמונה שלו).



מוצרים נוספים מסדרת CONTEMPORARY AMAZON:
מסקרה. 190 ₪.
עפרונות עיניים. 155 ₪ לעפרון
לקים הוררררסים. 90 ₪ ללק.

אז כן, המחירים אינם זולים, אבל כל מוצר בסדרה הוא גם איכותי ובעל כישורי שרידות מצוינים וגם פגזי באיכויות הדרמטיות שלו.

ולפני שאני נפרדת להתבטלות חג נוספת, קבלו אנקדוטה אורסת: בעודי מתענגת על האיפור שהתקנתי לי בבוקר זה, ועל הפוסטים האיב-סאן-לורנים שרקחתי היום ותכף אעלה לאוויר, הצלם גל פלוטניקוב, בן הזוג של בת הדודה שלי עדי, מתייג אותי בתמונה הבאה שצילם בפאריז ממש היום:
מטורף.

חייכו, מרחו והתענגו על עוד סוג של סופ"ש.
צ'או, בלות.
להמשך קריאה...

או לה לה - מייקאפ טוש אקלה!

הוא גרם להתמכרות המונית של נשים ברחבי העולם, מאפרים מקצועיים אינם חשים שלמים בלעדיו, הוא נחשב לאחד המוצרים הנמכרים ביותר בכל העולם ומיטב סלבריקיות הוליווד נושאות אותו בקלאץ' -  ויש עליו חותמת גלאם שכתוב עליה 'איב סאן-לורן'. 'טוש אקלה' מכירות? הוא לא בדיוק 'טוש' אם כי יש לו צורה דומה ותפקידו להעניק 'ויש' של גלאם ואור וגם לטשטש ולהעניק כסות אחידה, אם כי חשוב לציין שטוש אקלה (TOUCHE ÉCLAT, או בתרגום סימולטני מצורפתית: 'המפתח לזוהר') אינו קונסילר וכמה קטן, ככה נחשק ומתעופף בכמויות מסחריות מעמדות המכירה אל תיקי האיפור של ליידיז סביב העולם.

ובכן, באיב סאן לורן מחלקת ויסאז', לא נחים על זרי הזוהר ועל כן הוזמנתי לסור אל 'וילה דלאל' בנווה צדק בכדי לפגוש את פרד לטייר, אמן איפור בינלאומי (אך מאוד צרפתי) מבית YSL אשר חשף בפני ובפני חברותיי לבילגוגיה את הבשורה החדשה לסתיו זה: LE TEINT TOUCHE ÉCLAT ('המפתח לזוהר עור הפנים') - אותו דבר כמו טוש אקלה, רק במייקאפ. הוריי!



המייקאפ, המבוסס על עקרונות הפעולה של טוש אקלה, מגיע ב-16 גוונים (כולל גוונים לכהות עור)


מתוך הקומוניקט:
בפעם הראשונה עם מייק אפ לה טה טוש אקלה, מעניק איב סאן לורן את הפתרון, כשהוא מחליף את האבקה במרכיב ג'ל רך ושקוף - soft focus gel. השתקפות האור איננה נחסמת על ידי מרכיבים אוטמים וכך, הג'ל מפיץ את האור בצורה אחידה וחופשית על פני העור ומותיר אותו טבעי וזוהר. הג'ל מסייע בטשטוש הפגמים מבלי ליצור תחושה של מסכה.

בנוסף, ייחודי למייק אפ לה טה טוש אקלה - במקום חלקיקים של אם הפנינה הנמצאים בשימוש במייק-אפים,  בחר איב סאן לורן בתמצית תחליבית קלילה הכוללת פיגמנטים מוזהבים המתחברים למעטה דק וגמיש, ומונחים זה לצד זה כמו מראות אינסופיות. על העור, שכבה זו יוצרת מעטה עדין של אור זהוב קורן, המחזיר את האור להארה, להבהרת אזורים מוצללים ולהדגשת תווי הפנים, כך מגיעה העוצמה הפוטנציאלית של האור למקסימום.   

מתוך הפרזנטציה ששרתה בניחוח של חו"ל (אם היה ניחוח כזה בבקבוק, הייתי הראשונה להתבשם):

פרד לטייר שופע השארם הצרפתי וכישורי האיפור הבינלאומיים
עם שפנפנת הניסוי, מיכל מ'מטריושקה'
שמחתי לראות שפרד הניח את המייקאפ באמצעות אצבעות ידיו. גם אני מתאפרת ככה כבר שנים ועד שראיתי את פרד בעבודה תמדי תהיתי 'ספוגית או אצבעות?'. פתר לי.
ועל הדרך, הדגמה בלייב של קולקציית האיפור הסתווית של איב סאן לורן CONTEMPORARY AMAZON ('אמזונה עכשווית'). אם לא תשבו בחושך, אספר עליה בהמשך.
או לה לה!
התאמת הגוון בעיצומה
המאפרת שהוצמדה לי, אמזונה עכשווית בעצמה. היא נראתה לי כמו מלכת שבא והיו לה אצבעות רכות כרגלי חתול

איך יצא? חכו חכו.

בתכלעס? או מיי וואו! ליידיז, מדובר בלא פחות ממייקאפ של נסיכות/כוכביות הוליווד. המרקם שלו דקיק וענוג, יש לו כיסוי מצוין ויכולת לאחד את גוון הפנים לכדי מרקם אחיד והוא צופן בתוכו שעות של גלאם. כבונוס, יש לו גם ניחוח עדין של צמחים רעננים. פ-ר-פ-ק-ט-ו. 

ואיך יצא באמת? בפוסט הבא אפרט על קולקציית הסתיו של YSL ואצ'פר אתכן בשלל תמונות המדגימות את מוצרי הקולקצייה על פרצופה של דוגמנית  הבית (אני, כלומר).

כמה עולה? 275 ₪ ל-30 מ"ל (שזה המון מייקאפ להמון זמן)
היכן לחמוד? בנקודות המכירה של איב סאן לורן ברשתות סופר-פארם, משביר לצרכן, אפריל וניו-פארם ברחבי הארץ.

שיהיה טרה בון,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שבת, ספטמבר 29, 2012

נעים להכיר: LOVE VINTAGE

אחד מסוגי הפוסטים החביבים עלי שלרוב הם גם הנצפים וזוכי הלייקים הגדולים יותר, הינם הפוסטים בהם אני מספרת לכם על מעצב/ת או מותג חדשים שאולי לא הכרתן. באופן לא מפתיע, הפוסט הנוכחי הוא בדיוק כזה.

והפעם, אספר לכן על טלי בלס, שהקימה את המותג LOVE VINTAGE לתכשיטי וינטאג' (וגם קצת פריטי לבוש) המיובאים מלונדון ורחבי אירופה, אשר נאספו ונרכשו במהלך חמש עשרה שנים של עבודת פינצטה, עם המון אהבה לתחום והרבה לפני שוינטאג' הוכרז כטרנד.


בין התכשיטים שחלקם הם וינטאג' מקורי וחלקם עיצובים חדשים ברוח וינטאג'ית (או כפי שאני מכנה את הז'אנר: ניאו-וינטאג'), אפשר למצוא מבחר  פריטים של חברות תכשיטים כ-Florenza, האמריקאית שפעלה בין השנים 1949-1981, Majestime, חברת שעוני היד והכיס הניו יורקית שנסגרה ב-2002, חברת Jewelry 1928 האמריקנית שפועלת כבר למעלה מארבעים שנים וזכתה לאישור מיוחד מהותיקן לעצב קולקצייה המבוססת על חפצי הדת ההיסטוריים השוכנים בספריית הותיקן, חברת AVON (כן, חברת הקוסמטיקה שקיימת כבר 125 שנים ומעצבת גם ליין תכשיטים), חברת NAPIER שהוקמה ב-1875 ונחשבה לאחד מהקואופרטיבים האמריקנים המודרנים הראשונים וכיום מיוצרת ומופצת ע"י חברת  Jones Apparel Group שתחתיה אפשר למצוא בין היתר את סטיוארט ויצמן, ניין ווסט, רייצ'ל רוי ואן קליין, חברת Sarah Coventry, שהיתה קיימת בין השנים 1949 - 1984, ו- Trifari, חברת תכשיטים אנגלית שקיימת מעל לחמישים שנים ו'מלבישה' את מישל אובמה למשל.

סט של AVON
סט של NAPIER מהסבנטיז
טבעת של AVON
שעון יד של Sarah Coventry
ושל Majestime

שרשרת של 1928 jewelry 

שרשרת FLORENZA מהפיפטיז

ועוד שכיות חמדה אלמוניות אך משובבות לא פחות:

לא יכולתי להיוותר נטולת פריט משלי ולכן חמסתי מטלי את הבונבון הבא:
מהני' יעשה, ראיתי וקרסתי.

ראיתן את השרשרת בפוסט הקודם אבל לא בזום-אין.


'סה כיף לי.
טווח מחירים: 69 - 350 ש"ח, להוציא מספר פריטים מצומצם בעל עלות גבוהה יותר.
איפה לחמוד? במרמלדה מרקט כאן או דרך טלי בלס: trbalas@hotmail.com או 052-2859-943

לייקוש לפייג' של LOVE VINTAGE כאן

התקשטו, היתכשטו, כי מחר שוב חג.
שיהיה שמח,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שני, ספטמבר 24, 2012

ONLINE - IN LIFE : ASOS


האם חששתן כי המדור שוחר האמת ONLINE - IN LIFE בוטל? ובכן - לא ולא!

והפעם, האורחת היקרה של המדור היא.. אני! קבלו אותי! (כי לי, אין ממש מה לעשות איתי).

מה נרכש? מכנסי ג'ינס של ASOS DENIM

מאין? asos.com, דהה
רשמיי? המכנסיים שהוזמנו ואלה שהתקבלו דומים אחד לשני ב-90% בערך. חשבתי שיש להם מבנה צר ו-LOOSE יותר והסתבר שלמעשה הם צמודים יותר לגוף. בגדול ניתן לקבוע כי התעלמתי באלגנטיות מכך שב'אסוס' המכנסיים מאכלסים דוגמנית שלא ממש טועמת מהצ'ולנט של שבת. אבל אבל - אני מאוד אוהבת אותם. הם נוחים, כיפיים ומאוד בוהו-שיקי לאבזר אותם בעקבים עבים.


כך הם נראים ב-ASOS:

LOOSE, עלק. ?what was i thinking 

וכך הם נראים בגרסא שלא בוחלת במלוואח לארוחת ערב:



ועוד אחת עם סנופי, האקססורית הכי שווה שלי
שרשרת מאוד הורסת ועגילים: LOVE VINTAGE (פרטים בפוסט הבא)
גופיה: מבנגקוק
משקפיישים: NINA RICCI
עקבים: B UNIQUE

בא לכן לחלוק את רכישת האונליין המוצלחת (או העגומה) שלכן? שלחו אלי למייל: meikauf(at)gmail.com תמונה של הפריט שרכשתן ותמונה שלכן לובשת/עונדת/נועלת את אותו פריט (אפשר גם תמונה ללא פנים). ציינו מהיכן הפריט וצרפו לינק לאתר ממנו הזמנתן. קלי קלות.

אל תהיו אגואיסטה!

אחה"צ נעים,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...