יום חמישי, מרץ 14, 2013

אישה בכמוסה. או: תהיי אישה ותבלעי.

לקראת יום האישה שחל בשישי שעבר, הוזמנתי ע"י חברת תוספי המזון 'אלטמן' לארוחת צהריים-פרזנטציה ובה יצא לי להכיר את מוצרי החברה המיועדים לשיפור איכות חייה של האישה. מבחינתי, אם קמתי בבוקר עם כל האיברים הנכונים, כל יום שלי הוא יום האישה ולכן העדפתי להתעלם באלגנטיות מציון יום זה בחגיגיות כי גם בשישי שעבר וגם היום ממש, אני עדיין חיה כל יום כאישה וככזו, לא נעים לאמור, אני משתדלת כמה שפחות להרקיב עם השנים.

לשם הפרזנטציה, ריכזו באלטמן ארבעה מוצרים שמטרתם לטפל ואף למנוע מצבים פיזיים נשיים מעיקים - נשירת שיער, דלקו בדרכי השתן, סימפטומים של גיל המעבר והמבאס מכל - זיהום שמה, למטה.
באופן אישי, שמחתי להכיר חלק מהמוצרים ולהתנסות בהם כי אני מעדיפה תמיד להתרחק מאנטיביוטיקה, אלא אם כן אני קודחת מחום ורואה ארנבים רצים על התקרה (קרה לי, דלקת גרון) ובאופן שונה מהרגיל, אני לא יכולה לספר על רשמיי כי תהליך הטיפול לוקח זמן מה ואני משערת שהוא משפיע אחרת על כל אישה, אבל באופן כללי אני יכולה להמליץ על התנסות בתוספים לפני שרצים לקנות תרופות.

 מולטי ויטמין לבריאות השיער. מכיל שילוב ייחודי של 20 רכיבים תזונתיים,
ויטמינים ומינרלים בתוספת MSM וחומצות אמינו
מכיל ברזל ביסגליצינט - ברזל עדין במיוחד.
מומלץ למי שסובלת מנשירת שיער.
כמוסות המיועדות לנשים בגיל המעבר, הטיפול אמור לרכך את עומק הקמטים כיוון שהוא מכיל SoyLife   - הרכב ייחודי של נבט הסויה ומגנזיום אשר נחקר ביותר מ־ 35 מחקרים קליניים ונמצא תורם לשיפור בתסמיני גיל המעבר. סורי, ניפגש רק עוד עשור.


כמוסות פרוסיוטיקה לטיפול ומניעת פטריות בנרתיק (מה שמכנים 'קנדידה') או זיהומים חיידקים (וגינוזיס חיידקי). מי אמר לוחמה ביולוגית?
כמוסות חמוציות, שבעיני נחשבת לאחד הפירות הבריאים ביותר לצנרת הנשית. מיצוי הייחודי לאלטמן אשר  נמצא במחקרים כי הוא תורם לבריאות דרכי השתןיעיל ובטוח לשימוש.

אז אם אתן נוטות לסבול מתופעות נשיות, אך מאוד לא נעימות, תנו צ'אנס לתוספי המזון של אלטמן לפני שאתן רצות לקבל מרשמים ומלעיטות את הגוף באנטיביוטיקה.

שיהיה יום אישה נהדר- אתמול, היום וגם מחר,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...