יום שישי, מרץ 15, 2013

מצבע סבתא.

אני בחורה צבועה, כלומר אני צובעת את השיער שלי דרך קבע מגיל 15 הפעוט. זה התחיל בחינות אדומות שבניינטיז נחשבו ללהיט, המשיך בשנות העשרים שלי עם 'שטיפות' ולאחר מכן כשהחלטתי להיות בלונדינית לכמה שנים (מה קשור?!) התבוססתי בערימות מי חמצן, עד שחזרתי להיות אדומה, כמו שאני היום וכמו שבטח אהיה גם כשאתוגרר בדיור לגיל הזהב. 
פעם, היו אלה שורשים כהים של צבע השיער המקורי שלי (חום מאוד כהה ומאוד סתמי) שהיו מצבצבים לאחר שלושה שבועות בערך, אך בשנות העשרים המאוחרות שלי התחלתי להאפיר (גנים, גנים) ומאז ועד היום שערות הסבתוש שלי הן אלה שמבצבצות ראשונות ומודיעות לי ששוב הגיע הזמן לצבוע. 
אני מאוד משתדלת להעלים את השוונצים הלבנים בזמן ולא להסתובב עם גווני כסף שמעורבבים בשכבת שורשים חומה וסתמית כשמעליה שיירים של מה שהיתה הצביעה האחרונה, אבל לרוב אין לי זמן, או שאין לי כח, או שאין לי זוג עיניים נוסף כדי לבחון את יסודיות הצביעה (אני צובעת בבית בעצמי) ואז אני נאלצת לכסות את האיזור שמעל למצח במטפחת קשורה כקשת ולקוות שאף אחד לא רואה את הבושה.

אבל הודות להמצאה ייחודית מבית מישל מרסייה - NO MORE!

המוצר, שנקרא S.O.S COLOR RECOVER הוא בעצם מיכל ספריי לתיקון מהיר ולכיסוי מהיר וזמני של השערות הלבנות שנועד בדיוק לימים האלה שאין כח/זמן/עזרה לצבוע את השיער. 

SOS COLOR RECOVER מורכב ממיכל ספריי ומראש מברשת - מחדירים את המברשת לאיזור שמעוניינים לכסות, נותנים לחיצה קטנה ומשחררים את המברשת בסירוק כלפי מעלה עד לסופה של קבוצת השערות אותן ריססנו. פשוט, קל, מהיר - וגאוני!!

אופן השימוש (לחצו להגדלה)

הספריי מגיע בשבע משפחות צבע המתאימות לכל מותגי צבעי השיער הקיימים בשוק ומספיק לכ-20 צביעות:
אין צורך לחשוש שמשפחות הגוונים לא תתאמנה לגוון השיער הנוכחי שלכן. 

ומה ההבדל, אתן שואלות בין SOS COLOR RECOVER לסטיקים הקיימים בשוק?
ובכן, 'SOS' אינו דורש זמן עבודה רב, אינו מכתים את הקרקפת והבגדים, אם כי האצבעות עלולות להתלכלך קצת (לא משהו שלא יורד עם מים וסבון רגיל), הוא אינו מכיל אמוניה וחמצן והוא מעניק ברק לשיער.
מה שכן, אל תניחו מעליו מטפחות או אקססוריז בהירים לפני שהוא מתייבש לחלוטין כי הם יתלכלכו וחבל.
 ותמיד תמיד - תעבדו מול מראה.

ולפני סיום - ח"ח לחברת מישל מרסייה אשר מייצרת את SOS COLOR RECOVER בארץ ובתוך כך מעסיקה שבעה מפעלים מקריית שמונה ועד ירוחם, אשר כל אחד מהם אחראי על ייצור חלק אחר במוצר - בקרית שמונה מייצרים את המברשות, ביבנה מייצרים את האריזות וכו' וכו'.

הקומוניקט מציין כי המוצר מתאים גם לגברים, אבל בינינו, 'סולט אנד פפר' זה נורא סקסי! (ע"ע ג'ורג' קלוני).
ממש כמו מדים, גם שיער לבן הופך גברים לסקסים יותר ונשים ל...מממ... בדיוק ההיפך. לייף איז א ביץ'.

איפה לחמוס? בסופר-פארם בלבד.
כמה עולה? 79.99 

רססו, הסוו ותהנו,
שיהיה סופ"ש דבש,
וצ'או, בלות.

תגובה 1 :

  1. בצעירותי שאפתי כל כך להיות בלונדינית, ולאחר שניסיתי והבנתי את גודל האסון (זה לא התאים לי בעליל), חזרתי להיות ברונטית לעולמים ונשבעתי לא לצבוע יותר עד שתבצבץ השערה הלבנה הראשונה. אולי בעתיד אזדקק לשירותי התכשיר.
    סופ''ש נפלא :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...