יום שלישי, מרץ 05, 2013

My Shopping Pal.

את השופינג שלי אני אוהבת בדרך כלל לעשות לבד. על אף שסיבוב קניות עם 'אשתי' יפית הוא ללא ספק הבילוי המענג ביותר, אנחנו לרוב לא מצליחות להסתנכרן בלו"זים שלנו ולחרוש בהנאה על תאי מדידה וכשיוצא לי להסתובב במסעות סידורים עם נועם שכוללים ביקור בחנויות ביגודים, אנחנו מקציבים זמן, קובעים להיפגש אחורי זה ולא הופכים לזוגות האלה של אישה מודדת ולחוצה וגבר משועמם הנושא הבעת 'מתי הולכים לחנות הגאדג'טים', כך שאת רוב קניות הביגוד שלי אני עושה לבד ואין מאושרת ממני.
בשנים האחרונות, עם ההצטמצמות המאסיבית בזמן הפנוי שלי, גיליתי את קסם האונליין-שופינג שאותו כך או כך נהוג לערוך לבד, הרבה אחרי שחנויות הרחוב נסגרות, בין שמונה בערב לחצות הליל, כשיום העבודה נגמר ותיבת המייל הולכת לישון, או בשישי בצהריים. לזה התכוונו ב'עונג שבת' לא? 
לסיבוב קניות שכזה אני לוקחת איתי חבר אחד בלבד: PayPal.

למי שאינה מכירה, PayPal (מקבוצת Ebay) הוא מעין 'כספת' אינטרנטית - לאחר תהליך הרשמה קצר אפשר להתחיל לשלם דרכו ברכישות ברשת מכל הסוגים ואף לקבל תשלום דרכו, אם במקרה אתן מוכרות מוצר או שירות.
למשל, אם החלטתן למכור פריטים מארונכן, או לפתוח חשבון ב-ETSY, אתן יכולות לקבל את הכסף ישירות ל- PayPal ולהשתמש בו הלאה לקניות רשת משלכן. "אין ידיד נאמן מכסף מזומן" אמרו חכמינו (או מישהו אחר) ובכן, PayPal הוא גם גם מזומן, גם נאמן, אך מעל לכל - הוא שיטת הרכישה הבטוחה והפשוטה ביותר ברשת - פרטי האשראי שלכן אינם חשופים לאתר בו אתן מבצעות רכישה ותוך שלושה קליקים - שילמתן וסיימתן.

הפקדת הסכום ל- PayPal מכרטיס האשראי האישי מאובטחת כרכב ברינקס ואפשר לעשות אותה ללא חשש ודאגה ואגב, רוב אתרי הקניות המובילים בעולם, ביניהם גם אלה הישראלים, מאפשרים קניה בפורמט זה.

ובכן, לאחר שנים של רכישות רשת בחברת ידידי הנאמן, רצתה הקארמה ופנו אלי מ- PayPal ישראל שהעניקו לי סכום נאה של כמה ש"חילם לביזבוזי רשת כפרס על מפעל חיים. טוב, לא ממש, אבל כך חשתי לאחר שנים של השקעה בפיתוח החברות האמיצה שלי עם PayPal.
קיבלתי רשימת חנויות כנעניות לבחירה, ביניהן BELLE and SUE , STYLERIVER, ADIKA, FASHEST, והקטלוג של XNET .

בחרתי להתמקד ב-STYLERIVER כי ע"פ החישובים שלי, רק שם יכלתי לבצע רכישה מגוונת של יותר מפריט אחד בסכום שניתן לי ולזרוק לעגלת הקניות גם מלבוש וגם אקססוריז וכך עשיתי.

ועכשיו היכונו - אני עומדת להתרברב ברכישותיי הטריות! קבלו:

מכנסי שיפון מתנפנפים של לילמיסט בגוון פודרה (בדיוק כמו שאני אוהבת):



חגורה שמשלבת שתיים מחולשותיי הגדולות ביותר: ורוד פוקסייה ופפיון.
שרשרת עם הרבה כחול וקצת אדג'.
ולקינוח - גרביונים בגוון..ממ.. מפתיע, אבל הם באו לי בול בזמן היות וגרביונים דומים שקניתי בשנה שעברה בגרמניה לקו לאחרונה ברכבת ממאירה ונאלצתי לאמר להם 'אוף וידרזיין'!



כן, כן, יצא לי מאתיים גוונים של ורוד, אבל אני מכורה, סורי.
המשלוח מסטיילריבר הגיע בזמן, כמו תמיד ואני מואוד מואוד מרוצה.

לפתיחת חשבון חינמי ב-PayPal ישראל: כאן
ריכשו, ממשו והתרגשו (בלי קשר, זה חשוב)
וצ'או, בלות.

4 תגובות :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...