יום שני, יולי 01, 2013

מחליקה את זה.

'זה' במקרה זה, זה השיער שלי וזה קורה בערך מתקופת ילדותי המוקדמת, כשהבנתי ששיער גלי הוא אמנם סבבה, אבל שיער חלק זה תענוג ואני עומדת ומודה בפה מלא - אני, מירב קאופמן, מכורה לשיער חלק. עכשיו הזמן שלכן להגיד לי שאתן אוהבות אותי.
התחלתי ליישם את התמכרותי כשהבנתי בסביבות גיל מיצווש שלא משנה מה קורה ובאיזה מצב צבירה אני שרויה, עם שיער חלק הכל נראה הרבה יותר טוב. זה התחיל כשלפני השינה הייתי אוספת את השיער לקוקו הדוק כדי שבבוקר השיער יפול בחינניות ולא בעילגות, המשיך בגיל 20 וקצת כשלמדתי איך מתפעלים פן כהלכתו והמשיך במחליק שקניתי בזול לפני ארבע שנים בתאילנד. הוא לא היה באיכות-על ולכן עבר הלאה ואני חזרתי לחיק הפן החם. אחרי זה קניתי עוד מחליק באיביי והוא גם לא היה משהו אז שוב חזרתי לפן, ובין לבין רכשתי כל שמפו שמבטיח שיער חלק יותר, משכתי עוד יום של שיער-אחרי-פן לפני החפיפה ולא יצאתי מהבית מבלי להעביר משב רוח חם בפוני. אבל קארמת הפינוקים אירגנה לי  צ'יפור -מחליק שיער Shine Therapy דגם S8500 מסדרת Keratin Therapy שהינה סדרת הדגל של חברת REMINGTON לשנת 2013.  




מה הסיפור? חברת רמינגטון יצאה בסדרת מכשירים ייחודית ובה פן אחד, מסלסל אחד ושני מחליקים, שבעת רקיחת הפריזורה דואגים להזין את השיער במרכיבי הגנה כמו למשל קונדישינר השומר על הקראטין (החומר ממנו בנויים השיער והציפורניים) או כמו בדגם שקיבלתי, אשר בין הפלטות הקרמיות שלו, אלה שביניהן מתגהץ השיער, מסתתר שמן מרוקאי המוחדר לשיער בעת השימוש.

רשמיי? דאבל סבבה! לעומת שני המחליקים הקודמים שהשתמשתי בהם, התחושה דומה למעבר מדירת חדר וחצי בתל אביב לסוויטה בבורג' אל עראב. לעומת השימוש המועט במחליקים הקודמים, שדי ביאסו את הקבסה, המחליק של רמינגטון פועל במרץ מאז שהגיע אל הבודואר שלי. הוא לא תולש את השיער, מנעד הטמפרטורות הנוח שלו (תשע דרגות חום שבין 150-230 מעלות) מאפשר החלקה בשתיים-שלוש 'הברשות' שלשם הריענון לא הופכות את הפריזורה לערימת קש מעולפת או לפלומת נוצות מתנפנפת ותוצאות ההחלקה מחזיקות כשלושה ימים, אצלי לפחות ובטח בלחות הכנענית הנוכחת. עוד יתרון - הכבל שלו מסתובב ל-360 מעלות, מה שמאפשר לסובב את המחליק מבלי שהוא יתנתק מהשקע או יסתבך בשיער.
לפני - מצבי הנטורלי:



אחרי - מצבי המגוהץ:


 למרות נוכחותו של השמן המרוקאי בין המלקחיים (שודאי יגמר יום אחד) אני ממליצה למרוח לאחר השימוש שמן מטפח. זה יכול להיות שמן מרוקאי או כל שמן הזנה אחר שעושה שירות טוב לשיער. אני אישית ממליצה על שמן ELIXIR ULTIME IMPÉRIAL TEA של קרסטס שסיקרתי לא מזמן ממש כאן.
מחירו של צמודי החדש: 489 ₪ (מגיע עם 5 שנות אחריות)
מכשירים נוספים בסדרה:
מייבש שיער מקצועי Keratin Therapy דגם AC8000. 
מחיר: 449   
מסלסל 19 מ"מ Keratin Therapy Pro דגם S8590
מחיר: 349 
מחליק Keratin Therapy Pro דגם CI8319
מחיר: 499 

כל המכשירים מגיעים עם אחריות ל-5 שנים ושרוול אריזה. פירוט על כל מכשיר תוכלו למצוא כאן. ועל המחליק שלי כאן.

ארבעה דגשים חשובים לשימוש במחליק:
1. אף פעם, אבל אף פעם לא על שיער רטוב, גם לא לח. וגם בלי קרם או שמן עיצוב.
2. לרוב המחליקים הקרמיים יש פלטות ברוחב אינץ' (2.5 ס"מ) ולכן מומלץ שכל קצוות שיער שעומדת להיות מוחלקת תהיה פחות או יותר ברוחב הזהה למימדי הפלטות.
3. בין החלקה להחלקה, תנו לשיער 'לנוח' קצת ולהתייבש טבעי עד לחפיפה הבאה.
4. איך תדעו באיזו טמפרטורה לכייל את המחליק? ובכן, לכל מכשיר שיוצא 'מבית טוב' יש הסבר שנמצא בחוברת למשתמש אבל לידע כללי, הטמפרטורות הנמוכות מיועדות לשיער דק ואילו הגבוהות מיועדות לשיער עבה.

אם אינכן יודעות כיצד משתמשים במחליק, לא נורא- גם אני השכלתי מול יוטיוב. הנה סרטון חביב של גרנייה שמסביר איך מבצעים:


ואם חשקה נפשכן בתלתלי 'יצאתי כרגע ממספרה ואני בדרכי לערב מנצנץ', הנה סרטון שמסביר איך עושים את זה עם מחליק קרמי:

ואפרד בברכת שילך לכן חלק,
צ'או, בלות.

3 תגובות :

  1. קניתי עכשיו לבת שלי אחד (לא כזה) ואני מה זה לא מיסתדרת...ניראה לי יותר קל להביא ספר לגור אצלינו...חחחח

    השבמחק
    תשובות
    1. הסוד הוא להתאמן. ואם מסתבכים תמיד יש את יוטיוב :)

      מחק
  2. המחליק שאת משתמשת בו..כמה מעלות הוא מגיע?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...