יום רביעי, מרץ 27, 2013

פוסט מלבושים - ספיישל חג.

שמחה רבה שמחה רבה, אביב הגיע ואיתו טקס ה'חורף-קיץ' העונתי בו אנו נזכרות בשמחה בבגדי קיץ ששכחנו והתחושה היא כמו לפגוש חברה טובה שלא ראינו הרבה זמן.
אך אם אביב הגיע, זה אומר שגם פסח בא ואיתו ליל הקניידלעך והלוקשען שאינו נוטה אף פעם להיות לילה חמים במיוחד.
הפתרון?
הנה כאן, ממש לפניכן, באיכות אייפונית משובחת:

טסטינג, טסטינג.

 מעיל+שמלה: מהרשת האירופית ORSAY
עקבים: H&M
שרשרת: גיא גיל הבלתי רגיל.

 קניתי את השמלה הזו ב-ORSAY בגרמניה בינואר שעבר וזו פעם ראשונה שיוצא לי ללבוש אותה. זו בדיוק העונה עבורה, כי היא מבוטנת והבד שלה עבה יחסית. היא הגיעה עם חגורת עור צרה אבל החלפתי אותה בחגורה שהגיעה עם שמלה אחרת.

 
עם אח'שלי שי, שאם ביקרתם החג הזה בסיור בספארי ברמת גן כנראה שהוא היה המדריך שלכם.



להמשך קריאה...

יום שישי, מרץ 15, 2013

מצבע סבתא.

אני בחורה צבועה, כלומר אני צובעת את השיער שלי דרך קבע מגיל 15 הפעוט. זה התחיל בחינות אדומות שבניינטיז נחשבו ללהיט, המשיך בשנות העשרים שלי עם 'שטיפות' ולאחר מכן כשהחלטתי להיות בלונדינית לכמה שנים (מה קשור?!) התבוססתי בערימות מי חמצן, עד שחזרתי להיות אדומה, כמו שאני היום וכמו שבטח אהיה גם כשאתוגרר בדיור לגיל הזהב. 
פעם, היו אלה שורשים כהים של צבע השיער המקורי שלי (חום מאוד כהה ומאוד סתמי) שהיו מצבצבים לאחר שלושה שבועות בערך, אך בשנות העשרים המאוחרות שלי התחלתי להאפיר (גנים, גנים) ומאז ועד היום שערות הסבתוש שלי הן אלה שמבצבצות ראשונות ומודיעות לי ששוב הגיע הזמן לצבוע. 
אני מאוד משתדלת להעלים את השוונצים הלבנים בזמן ולא להסתובב עם גווני כסף שמעורבבים בשכבת שורשים חומה וסתמית כשמעליה שיירים של מה שהיתה הצביעה האחרונה, אבל לרוב אין לי זמן, או שאין לי כח, או שאין לי זוג עיניים נוסף כדי לבחון את יסודיות הצביעה (אני צובעת בבית בעצמי) ואז אני נאלצת לכסות את האיזור שמעל למצח במטפחת קשורה כקשת ולקוות שאף אחד לא רואה את הבושה.

אבל הודות להמצאה ייחודית מבית מישל מרסייה - NO MORE!

המוצר, שנקרא S.O.S COLOR RECOVER הוא בעצם מיכל ספריי לתיקון מהיר ולכיסוי מהיר וזמני של השערות הלבנות שנועד בדיוק לימים האלה שאין כח/זמן/עזרה לצבוע את השיער. 

SOS COLOR RECOVER מורכב ממיכל ספריי ומראש מברשת - מחדירים את המברשת לאיזור שמעוניינים לכסות, נותנים לחיצה קטנה ומשחררים את המברשת בסירוק כלפי מעלה עד לסופה של קבוצת השערות אותן ריססנו. פשוט, קל, מהיר - וגאוני!!

אופן השימוש (לחצו להגדלה)

הספריי מגיע בשבע משפחות צבע המתאימות לכל מותגי צבעי השיער הקיימים בשוק ומספיק לכ-20 צביעות:
אין צורך לחשוש שמשפחות הגוונים לא תתאמנה לגוון השיער הנוכחי שלכן. 

ומה ההבדל, אתן שואלות בין SOS COLOR RECOVER לסטיקים הקיימים בשוק?
ובכן, 'SOS' אינו דורש זמן עבודה רב, אינו מכתים את הקרקפת והבגדים, אם כי האצבעות עלולות להתלכלך קצת (לא משהו שלא יורד עם מים וסבון רגיל), הוא אינו מכיל אמוניה וחמצן והוא מעניק ברק לשיער.
מה שכן, אל תניחו מעליו מטפחות או אקססוריז בהירים לפני שהוא מתייבש לחלוטין כי הם יתלכלכו וחבל.
 ותמיד תמיד - תעבדו מול מראה.

ולפני סיום - ח"ח לחברת מישל מרסייה אשר מייצרת את SOS COLOR RECOVER בארץ ובתוך כך מעסיקה שבעה מפעלים מקריית שמונה ועד ירוחם, אשר כל אחד מהם אחראי על ייצור חלק אחר במוצר - בקרית שמונה מייצרים את המברשות, ביבנה מייצרים את האריזות וכו' וכו'.

הקומוניקט מציין כי המוצר מתאים גם לגברים, אבל בינינו, 'סולט אנד פפר' זה נורא סקסי! (ע"ע ג'ורג' קלוני).
ממש כמו מדים, גם שיער לבן הופך גברים לסקסים יותר ונשים ל...מממ... בדיוק ההיפך. לייף איז א ביץ'.

איפה לחמוס? בסופר-פארם בלבד.
כמה עולה? 79.99 

רססו, הסוו ותהנו,
שיהיה סופ"ש דבש,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום חמישי, מרץ 14, 2013

אישה בכמוסה. או: תהיי אישה ותבלעי.

לקראת יום האישה שחל בשישי שעבר, הוזמנתי ע"י חברת תוספי המזון 'אלטמן' לארוחת צהריים-פרזנטציה ובה יצא לי להכיר את מוצרי החברה המיועדים לשיפור איכות חייה של האישה. מבחינתי, אם קמתי בבוקר עם כל האיברים הנכונים, כל יום שלי הוא יום האישה ולכן העדפתי להתעלם באלגנטיות מציון יום זה בחגיגיות כי גם בשישי שעבר וגם היום ממש, אני עדיין חיה כל יום כאישה וככזו, לא נעים לאמור, אני משתדלת כמה שפחות להרקיב עם השנים.

לשם הפרזנטציה, ריכזו באלטמן ארבעה מוצרים שמטרתם לטפל ואף למנוע מצבים פיזיים נשיים מעיקים - נשירת שיער, דלקו בדרכי השתן, סימפטומים של גיל המעבר והמבאס מכל - זיהום שמה, למטה.
באופן אישי, שמחתי להכיר חלק מהמוצרים ולהתנסות בהם כי אני מעדיפה תמיד להתרחק מאנטיביוטיקה, אלא אם כן אני קודחת מחום ורואה ארנבים רצים על התקרה (קרה לי, דלקת גרון) ובאופן שונה מהרגיל, אני לא יכולה לספר על רשמיי כי תהליך הטיפול לוקח זמן מה ואני משערת שהוא משפיע אחרת על כל אישה, אבל באופן כללי אני יכולה להמליץ על התנסות בתוספים לפני שרצים לקנות תרופות.

 מולטי ויטמין לבריאות השיער. מכיל שילוב ייחודי של 20 רכיבים תזונתיים,
ויטמינים ומינרלים בתוספת MSM וחומצות אמינו
מכיל ברזל ביסגליצינט - ברזל עדין במיוחד.
מומלץ למי שסובלת מנשירת שיער.
כמוסות המיועדות לנשים בגיל המעבר, הטיפול אמור לרכך את עומק הקמטים כיוון שהוא מכיל SoyLife   - הרכב ייחודי של נבט הסויה ומגנזיום אשר נחקר ביותר מ־ 35 מחקרים קליניים ונמצא תורם לשיפור בתסמיני גיל המעבר. סורי, ניפגש רק עוד עשור.


כמוסות פרוסיוטיקה לטיפול ומניעת פטריות בנרתיק (מה שמכנים 'קנדידה') או זיהומים חיידקים (וגינוזיס חיידקי). מי אמר לוחמה ביולוגית?
כמוסות חמוציות, שבעיני נחשבת לאחד הפירות הבריאים ביותר לצנרת הנשית. מיצוי הייחודי לאלטמן אשר  נמצא במחקרים כי הוא תורם לבריאות דרכי השתןיעיל ובטוח לשימוש.

אז אם אתן נוטות לסבול מתופעות נשיות, אך מאוד לא נעימות, תנו צ'אנס לתוספי המזון של אלטמן לפני שאתן רצות לקבל מרשמים ומלעיטות את הגוף באנטיביוטיקה.

שיהיה יום אישה נהדר- אתמול, היום וגם מחר,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שלישי, מרץ 12, 2013

פוסט מלבושים - יד שניה ואחת כלבה.

הוזמנתי היום בפעם השניה להצטלם לתכנית הלייפסטייל של פורטל הנשים  Bwoman אשר משודרת ב NETV ומנחה אותה יקירתי טליה לוין וכרודפת הפירסום שאני, התייצבתי אל מול המצלמות בחדווה רבה. נושא הפיטפוט של טליה ושלי היה הפעם וינטאג', יד שניה ורטרו וממש כמו בפעם הקודמת, כשדיברתי על שופינג אונליין ובחרתי ללבוש פריטים שרכשתי ברשת, המשכתי את המנהג הקונספטואלי וצירפתי למלבושיי שני פריטי יד שניה (ז'קט ועקבונים) שהם בגדר הצלחה מסחררת מבחינת איכותם, הסכום הכספי הזעיר שהושקע בהם והמחמאות שהם גורפים.

ואלה מלבושיי לאחה"צ לוהט זה:


ז'קט של המעצבת פאולה פראני: יד שניה בכיכר דיזינגוף
גופיה שחורה: TOPSHOP
שורטס: HM
גרביונים: STYLERIVER
עקבונים: ממכירה ביתית של בגדי יד שניה. 
חגורה: אתר סיני דרעק
גולדן רטריברית שנורא חם לה: סנופי שלי.

התכנית תשודר בשבוע הבא, ואם אתן נורא מעוניינות לצפות, עקבו אחרי בפייסבוק, מבטיחה לעדכן.
בתכנית הקודמת, אפשר לצפות כאן.

התקלפו, התייפיפו ואם אתן יכולות,השתזפו
כי האביב כאן ועורנו לבנבן!
צ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שני, מרץ 11, 2013

הבשמים שעשו אותי.

שניה לפני שהחורף מובס טוטאלית ע"י האביב המבורך, אני שמחה לחלוק איתכן את הבשמים שעשו לי את העונה הקרה ובינינו, אני לא רואה שום סיבה לא להמשיך לרקוד בין טיפותיהם גם באביב ובקיץ. ברשותכן, אמנע מתיאורים כמו 'ניחוח נפלא' או 'סקסי בטירוף' וגם לא אפרט את הרכבם הפרחוני של הבשמים, כי עד שמריחים, לא יודעים אם אוהבים ובכל מקרה - חיבה לניחוחות מסוימים נקבעת ע"פ אופי, טעם אישי והתנסות, כך שהמטרה של הפוסט הזה הוא המלצה כללית על מבחר ניחוחות אהובים, בטח כשעוד רגע נוחת פסח, החג שהכי עושה חשק לקנות בושם חדש או לקבל אחד במתנה.

הראשון ברשימה הוא הבושם הטרי ביותר בבישומיה הפרטית שלי והוא פשוט תענוגי:

צמד בשמי הבכורה של מעצבי העל ההולנדים VICTOR AND ROLF


לה: FLOWER BOMB
 או דה פרפיום 50 מ"ל – 430 ₪
או דה פרפיום 100 מ"ל – 560 ₪

 או דה טואלט 50 מ"ל – 390 ₪
 או דה טואלט 100 מ"ל – 500 ₪


 לו: SPICE BOMB
90 מ"ל - 420 ₪ 

ניתן להשיג ב-27 נקודות מכירה מובילות בסניפי הסופר-פארם, המשביר לצרכן
וניו-פארם 
לרשימת נקודות המכירה: www.viktor-rolf.co.il



...................................................................................................................................................................

SOMEDAY של ג'סטין ביבר מבית אליזבת ארדן
כשקיבלתי אותו, חשתי געגוע עז לתקופת הבת מיצווש, אבל כשהתנסיתי בו חזרתי לגיל שלושים ו-.
ממש לא בושם של ילדות!

או דה פרפיום 50 מ"ל - 199 ₪ 
או דה פרפיום 100 מ"ל - 249 ₪ 
להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות.

...................................................................................................................................................................

EUPHORIA של קלווין קליין
בימים כתיקונם, אני לא מעריצה גדולה של ניחוחות היוניסקס הלימוניים שמאפיינים את הבשמים של קלווין קליין. במקרה הזה, שניתי לגמרי את דעתי. הכי נשי. (לא יודעת מה המחיר)
...................................................................................................................................................................

TOUCH של TOUS
לא מספיק שהמותג הזה עושה אקססוריז ותכשיטים שהם טו דיי פור, מסתבר שהם גם יוצרים בשמים מעלפים. (לא יודעת מה המחיר)
...................................................................................................................................................................
ובזאת הסתיימה הסקירה. הקהל מתבקשת להתבשם.
שיהיה יתר השבוע נעים, חמים ובעל ניחוח מדהים.
צ'או, בלות.

להמשך קריאה...

יום חמישי, מרץ 07, 2013

פוסט מלבושים - קולולוש!

אמש נטע יקירת הבית, ששמרה לנו במשך כמעט חודש על הבית ועל צוציק החתול ותמיד חוגגת איתנו את מסיבות הבית הקטנות שלנו, התחתנה עם בח"לה תומר ואנחנו הגענו לעשות קולולושים ולשמח ליבנו בוודקה. אך לפני שהפכתי ליצור שמדבר מהר, בקול רם ואף מניע את הישבן במזרחיות (בליים איט און דה סטולי) דאגתי להנציח את מלבושיי באיכות אייפונית ירודה.
והרי התמונות הפושעניות: 

עיניים מעושנות, שפתיים גלוסיות, טבעת שעלתה שנקל וציפורניים זהובות באדיבות Ciaté


מעיל טרנץ': United Colors of Benetton. קיבלתי אותו מגיברת הניה, אמא של נועם שיש לה טעם משובח ולעיתים אני זוכה לקבל במתנה פריטים מארונה.
קלאץ': Nine West
 שמלה: GOLF. השחורה הקטנה היחידה שיש לי.
חגורה: הושאלה מהארון של גיברת יפית
גרביונים: StyleRiver
עקבים: סטיב מאדן
(לספר או לא לספר שהלוקיישן הוא חדר השירותים המהמם ב'בית על הים' ביפו?)

שמחה רבה:
 הטריים: נטע ותומר
 סרבני הכלולות. אוטוטו סוגרים 9 שנים נטולות טבעת.
 The Bride's Mates
המגנט שצולם באייפון ועבר פילטור באינסטגרם
לצד הכלה.

אלפי מזל טובים מהגיברת ובנזוגה!
שיהיה סופ"ש דבש,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שלישי, מרץ 05, 2013

My Shopping Pal.

את השופינג שלי אני אוהבת בדרך כלל לעשות לבד. על אף שסיבוב קניות עם 'אשתי' יפית הוא ללא ספק הבילוי המענג ביותר, אנחנו לרוב לא מצליחות להסתנכרן בלו"זים שלנו ולחרוש בהנאה על תאי מדידה וכשיוצא לי להסתובב במסעות סידורים עם נועם שכוללים ביקור בחנויות ביגודים, אנחנו מקציבים זמן, קובעים להיפגש אחורי זה ולא הופכים לזוגות האלה של אישה מודדת ולחוצה וגבר משועמם הנושא הבעת 'מתי הולכים לחנות הגאדג'טים', כך שאת רוב קניות הביגוד שלי אני עושה לבד ואין מאושרת ממני.
בשנים האחרונות, עם ההצטמצמות המאסיבית בזמן הפנוי שלי, גיליתי את קסם האונליין-שופינג שאותו כך או כך נהוג לערוך לבד, הרבה אחרי שחנויות הרחוב נסגרות, בין שמונה בערב לחצות הליל, כשיום העבודה נגמר ותיבת המייל הולכת לישון, או בשישי בצהריים. לזה התכוונו ב'עונג שבת' לא? 
לסיבוב קניות שכזה אני לוקחת איתי חבר אחד בלבד: PayPal.

למי שאינה מכירה, PayPal (מקבוצת Ebay) הוא מעין 'כספת' אינטרנטית - לאחר תהליך הרשמה קצר אפשר להתחיל לשלם דרכו ברכישות ברשת מכל הסוגים ואף לקבל תשלום דרכו, אם במקרה אתן מוכרות מוצר או שירות.
למשל, אם החלטתן למכור פריטים מארונכן, או לפתוח חשבון ב-ETSY, אתן יכולות לקבל את הכסף ישירות ל- PayPal ולהשתמש בו הלאה לקניות רשת משלכן. "אין ידיד נאמן מכסף מזומן" אמרו חכמינו (או מישהו אחר) ובכן, PayPal הוא גם גם מזומן, גם נאמן, אך מעל לכל - הוא שיטת הרכישה הבטוחה והפשוטה ביותר ברשת - פרטי האשראי שלכן אינם חשופים לאתר בו אתן מבצעות רכישה ותוך שלושה קליקים - שילמתן וסיימתן.

הפקדת הסכום ל- PayPal מכרטיס האשראי האישי מאובטחת כרכב ברינקס ואפשר לעשות אותה ללא חשש ודאגה ואגב, רוב אתרי הקניות המובילים בעולם, ביניהם גם אלה הישראלים, מאפשרים קניה בפורמט זה.

ובכן, לאחר שנים של רכישות רשת בחברת ידידי הנאמן, רצתה הקארמה ופנו אלי מ- PayPal ישראל שהעניקו לי סכום נאה של כמה ש"חילם לביזבוזי רשת כפרס על מפעל חיים. טוב, לא ממש, אבל כך חשתי לאחר שנים של השקעה בפיתוח החברות האמיצה שלי עם PayPal.
קיבלתי רשימת חנויות כנעניות לבחירה, ביניהן BELLE and SUE , STYLERIVER, ADIKA, FASHEST, והקטלוג של XNET .

בחרתי להתמקד ב-STYLERIVER כי ע"פ החישובים שלי, רק שם יכלתי לבצע רכישה מגוונת של יותר מפריט אחד בסכום שניתן לי ולזרוק לעגלת הקניות גם מלבוש וגם אקססוריז וכך עשיתי.

ועכשיו היכונו - אני עומדת להתרברב ברכישותיי הטריות! קבלו:

מכנסי שיפון מתנפנפים של לילמיסט בגוון פודרה (בדיוק כמו שאני אוהבת):



חגורה שמשלבת שתיים מחולשותיי הגדולות ביותר: ורוד פוקסייה ופפיון.
שרשרת עם הרבה כחול וקצת אדג'.
ולקינוח - גרביונים בגוון..ממ.. מפתיע, אבל הם באו לי בול בזמן היות וגרביונים דומים שקניתי בשנה שעברה בגרמניה לקו לאחרונה ברכבת ממאירה ונאלצתי לאמר להם 'אוף וידרזיין'!



כן, כן, יצא לי מאתיים גוונים של ורוד, אבל אני מכורה, סורי.
המשלוח מסטיילריבר הגיע בזמן, כמו תמיד ואני מואוד מואוד מרוצה.

לפתיחת חשבון חינמי ב-PayPal ישראל: כאן
ריכשו, ממשו והתרגשו (בלי קשר, זה חשוב)
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...