יום שלישי, אפריל 23, 2013

קוויקי קוסמטיש - GARNIER!


ג'ל ניקוי וג'ל גרגרים ממריץ לעור הפנים מסדרת PureActive Fruit Energy 


דבר הקומוניקט: "מעבדות המותג גרנייה פיתחו סדרת ניקויים חדשה – פיור אקטיב פרוט אנרג'י, המתאימה לעור מעורב עד שמן וההופכת את שגרת ניקוי עור הפנים ליעילה ומהנה.המוצרים מבוססים על רכיבים המופקים מהטבע, בשילוב עם רכיבים פעילים, המסייעים בהפחתת פגמי עור ובמניעת הופעתם מחדש". 

בתכלעס: אוהבת. הניחוח מגניב, הדרי ו-FRESH לגמרי, תחושת הנקיון בהתאם והמרקם של שני המוצרים נפלא ונשטף בקלות, אם כי שניהם גורמים (לי), לתחושת יובש קלה של עור הפנים לאחר השימוש בהם. לא משהו שקרם לחות לא פותר.

כמה: ג'ל ניקוי ממריץ (השמאלי): 69.99 ₪ ל-200 מ"ל, ג'ל גרגרים ממריץ (הימני): 69.99 ₪ ל-150 מ"ל.

איפה: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, H&O, רשת אפריל ובפרפומריות נבחרות.

פרטים נוספים: המוצרים מועשרים בוויטמין  C, תמצית אשכוליות ורימונים.

ציון: 9

דאודורנט ספריי Garnier Mineral – Invisible המגן על הבגדים מכתמים וסימני דהייה



דבר הקומוניקט: "סדרת הדאודורנטים החדשה מגנה על הבגדים השחורים מסימנים לבנים, על הבגדים הלבנים מכתמים צהובים ועכשיו גם על הבגדים הצבעוניים מפני דהייה באזור בית השחי. וכן מעניקה הגנה עד ל-48 שעות".

בתכלעס: אם זכרוני הדימנצי אינו מטעני, הקומוניקטים מבית גרנייה תמיד עומדים במבחן האמת בפירסום. לא רק שהדאודורנט הזה באמת לא מכתים את הבגדים הצבעוניים, יש לו עמידות וחסינות אין קץ בפני ניחוחות בלתי נעימים. כולי תקווה שיוכיח את עקשנותו גם כשימי הלחות יפציעו בקרוב.

כמה: ספריי: 25.21 ₪ ל-150 מ"ל, רול-און: 25.21 ₪ ל-50 מ"ל.
במה שנותר מחודש אפריל, ימכרו הדאודורנטים ב-14.99  ליחידה.

איפה: ברשתות הפארם, רשתות המזון ובפרפומריות הנבחרות.

פרטים נוספים: המוצר הינו פרי שת"פ בין GARNIER ל-IFTH, המכון הצרפתי לטקסטיל וביגוד. בסדרה גם גרסת רול-און.

ציון: 9

וכולן ביחד: לטפח, לטפח, לטפח!
צ'או, בלות.
להמשך קריאה...

השיננית של קולגייט.

כשהייתי ילדה וגם בבגרותי המוקדמת, סבלתי לא מעט מבעיות שיניים - מטען גנטי לא מקסים אני משערת, פלאס חיבה ילדותית לדברי מתיקה. כיום המצב טוב בהרבה, מתוקים אני כבר לא מי יודע מה אוהבת ובכל ביקורי התקופתיים אצל רופא השיניים בשנים האחרונות, לא התגלו חורים טריים וכדי לעשות ג'סטה נוספת לשיניים שנותרו לי (קטן עלי עקירות), אני מקפידה להשתמש רק במשחות שיניים צמחיות שאינן מכילות פלואוריד (כן כן, אותו חומר שנמצא בכמעט כל משחה אך בעצם די גומר את השיניים). בנוסף, אני די מקפידה על ביקור אצל השיננית, אם כי לאחרונה קצת הזנחתי את העניין, אך פיית השיניים החליטה לעשות עימי חסד וכך יצא שהוזמנתי להתנסות במברשת השיניים החשמלית החדשהA1500 PROCLINICAL  שהינה שת"פ בין קולגייט לבין חברת האלקטרוניקה היפנית OMRON.

במה מדובר? כך אומר הקומוניקט:
"מהפכה בתחום הדנטאלי! מברשת השיניים החשמלית הראשונה בעלת סנסורים ייחודיים, מתאימה את עצמה באופן אוטומטי ועוברת למהירויות ופעולות ניקוי משתנות המתאימות לזווית שבה המברשת מוחזקת בתוך חלל הפה ויוצרת רמת ניקוי יסודי גבוהה לשיניים ולחניכיים".

איך זה עובד? מעולה!! כל מה שמברשת ה'פרוקליניקל' דורשת ממשתמשיה הוא להניח עליה משחת שיניים ולקרב אותה לשיניים. מכאן, היא כבר תעשה את העבודה. תשכחו מתנועות צחצוח נמרצות ומלנסות להגיע לאיזורים נסתרים בפה ותנו למברשת החכמה הזו להגיע אליהם בעצמה. המברשת מתכווננת באופן אוטומטי ע"פ האיזור המצתחצח ומפעילה או מורידה לחץ בהתאם להיכן שהיא מונחת בפה, ובתוך כך משנה מהירויות ופעולות ניקוי. לסיום סיומת היא גם מפסיקה את פעולתה כשמסתיים הזמן הרצוי לתהליך הצחצוח, והכל הודות לסנסורים חכמים המצויים בה. הטיפול אמנם מזכיר מעט ביקור אצל שיננית - יש משהו בתוך הפה שחופר בו ומייצר רעש של מקדחה קטנה, אבל תחושת האחרי, של שיניים נקיות ומצוחצחות כהוגן, לגמרי שווה את ההתנסות.

המברשת מגיעה באריזה אטרקטיבית שבתוכה מתחבאים נרתיק נשיאה, מטען ושני ראשי מברשת, האחד עם זיפים בגובה זהה והשני בעל זיפים בגבהים משתנים לניקוי עמוק יותר, באם יש צורך. טעינת המברשת אגב, מספיקה לשבוע של שימוש כך שאם אתן טסות לחו"ל אפשר להשתמש בה כשבוע ללא טעינה נוספת ואין צורך לארוז גם את המטען.


נתפסתי בעדשה:
כיצד לא להשתמש במברשת
מציגה את מועמדותי כפרזנטורית כושלת

כמה טיפים מועילים:
1.  את המשחה רצוי להניח על המברשת לאחר שהיא כבר פועלת, כי אם עושים זאת הפוך, המברשת פשוט מעיפה את המשחה לכל עבר ברגע שמפעילים אותה.
2. נסו לצחצח גם בפה סגור אם אינכן רוצות להיראות כמו סן-ברנרד באמצע אוגוסט ואנא זיכרו - בבית אין את משאבת רוק כמו אצל השיננית. enough said.
3. אל תשכחו להחליף מעת לעת את ראשי המברשת, ניתן לרכוש זוג ראשים חדשים ומחירם הינו 80 .
4. תנו לעצמכן כשבועיים להתרגל לתחושת ה'אוי אני שוב אצל שיננית', בטח אם לא יצא לכן עד כה להשתמש במברשת שיניים חשמלית.

אם עד כה לא הבנתן דבר מליהוגיי הדנטליים, תוכלו להיכנס לערוץ של קולגייט ביו טיוב ולצפות שם בסרטוני הסבר והדרכה.

מחירה של המברשת מדגם A1500 - לא זול - 950 ש"ח, אך ניתן גם לרכוש דגמים נוספים ופחות יקרים: C600 שמחירו 650  ודגם C200 שמחירו 350 ₪. ההבדל ביניהם הוא בעיקר בתדירות התנודות של פעולת ההברשה ומצבי (modes) הניקוי.

איפה משיגים? בסניפי סופר-פארם וניו-פארם ברחבי הארץ ובקרוב גם בסניפי שופרסל, דיוטי פרי ועוד.

צחצחו, נקו וחייכו בפה מלא,
וצ'או, בלות. 
להמשך קריאה...

יום ראשון, אפריל 14, 2013

על כלבים, חתולים ודיקורים.

בימים כתיקונם, בלוג זה עוסק באופנה וטפחת, אבל בגלל שעומדת מאחוריו גיברת אחת שאוהבת חיות עד מאוד, אסיט לרגע את רדאר הגלאם ואסקר נושא שמאוד קרוב לליבי - בעלי חיים ובריאותם.
כשזה נוגע לבריאותי האישית, אני מאוד נוטה להאמין בטיפולים אלטרנטיביים. תמיד אשמח להתנסות בתרופות המבוססות על צמחי מרפא ולא על מודל הרווח של חברות התרופות (אחת מהתעשיות הריווחיות ביותר בעולם) ולמי שמזלזל בצמחי מרפא ובכוחם, אני תמיד אומרת - הלללו.... מה עם קנאביס? האם גם הוא צמח חסר כוחות ריפוי או לכל הפחות השפעה מיידית ופוטנטית?? איי רסט מיי קייס.

אך ללא ספק, הטיפול שבעיני לעולם אינו מכזיב הוא הדיקור הסיני או כפי שנקרא בלעז -  אקופונקטורה. לאחר שגיליתי בעצמי את נפלאותיו ואת ההשפעה העצומה שיש לו על בריאות הגוף (והנפש, בל נשכח את הקשר ביניהם) הפכתי לשליחה נאמנה ומפיצת בשורה ואני שולחת בקביעות את חבריי הסובלים מסימפטומים אלה ואחרים למדקר שלי (דר' פאבל שוורץ הקוסם) ותמיד מקבלת טלפונים נרגשים ומלאי תודה בחזרה.


אבל ספקנים תמיד יש ("זה פלאסבו") ולאלה אני עונה בבטחון - או יה?? גם על בעלי חיים דיקור משפיע כפלאסבו? ממש לא. ומאין הבטחון? הנה הסיפור המלא:


לפני כשנתיים, סנופי (ב-פ' רפה), הגולדן רטריבר האהובה שלי החלה לסבול מחולשה באגן. לאחר צילום רנטגן נקבע כי הפרקים ועצמות האגן שלה חלשים וזאת למרות שהיא רק בת 5, תוצאה של, אני משערת, הרבייה פיראטית לא אחראית (סנופי היא 'יד שניה' ואני לא יודעת מה ההיסטוריה שלה). המתוקה שלי סבלה מכאבים ומתנועת אגן מוגבלת והמצב היה כה חמור שלעתים היא לא הצליחה לקום מהרצפה והיתה קוראת לי בנביחה כאובה שאבוא לעזור לה להתרומם על רגליה. הלב שלי נשבר כיוון שלא יכלתי לראות את הכלבה שלי סובלת כל כך אבל מצד שני, נחרדתי מהמחשבה שמעתה ועד סוף חייה אאלץ להלעיט אותה בתרופות ואיכות חייה תלך ותרד עם הזמן.


ואז אחי שי, שעובד בספארי ברמת גן הציע לי ליצור קשר עם קולגה שלו, מטפלת אלטרנטיבית בבעלי חיים שמטפלת בין היתר, בחיות חולות או פצועות המאושפזות בבית החולים לחיות בר בספארי בדיקור סיני, פרחי באך, הומאופתיה ולייזר רך. עד אז לא ידעתי שקיימים טיפולים אלטרנטיביים לבעלי חיים, אבל אם זה טוב לחיות בר חשבתי, זה בטח לא רע לחיות בית  והנחתי שגם אם לא יעזור, לפחות שווה לנסות.

וככה הכרתי את מור מוסינזון המופלאה, אישה טובת לב, עדינה (וגם יפה), שאוהבת בעלי חיים אהבת אמת והפכה במהלך הטיפולים לחברה טובה ובעקבות טיפולי הדיקור שביצעה בסנופי, גם למלאך מרפא ומיטיב. לא נזקקנו ליותר מארבע פגישות טיפול, וקיבלתי חזרה כלבה נמרצת, בריאה וקופצנית כעז הרים. הבעיות שהיו לה נעלמו כלא היו, ועד היום אני לא מאמינה למראה עיני כשאני רואה אותה קופצת לגבהים, רצה אחרי כדורים, עולה במדרגות כרוח סערה וצועדת בשמחה ומרץ בטיולים רגליים.

סשן דיקור לוקח כשעה, בה מוחדרות המחטים המטפלות לאיזורים הבעיתיים בגופו של בעל החיים. גם אם בהתחלה יש התנגדות קלה מצד המטופל, כאשר כל המחטים מוחדרות לבסוף, יש להן השפעה ממסטלת מעט ומרדימה, כך שברוב המקרים לא תזדקקו להרגעה מיוחדת של בעל החיים שלכם.
דיקור באיזור האזניים, עוד איזור בעייתי של גולדן רטריברים
פט-טיפול.
סנופי סאטלה.

עם כלבים זה די פשוט, עם חתולים זה מעט יותר טריקי כי לרוב צריך לתת להם כדור הרגעה אבל אני יכולה להעיד שגם סימבה, החתול של יפית שעבר תאונה מיסתורית ונוראית שגרמה לקרעים במערכת השתן שלו וכמעט סיימה את חייו, עבר שני סשנים של דיקור אצל מור וכיום, לא נעים להודות, הוא נראה אפילו יותר טוב מלפני התאונה ואפילו הוטרינר שלו מתפעל ממצבו. 
סימבה התותח.

הטיפולים יכולים לסייע גם לכלבים קשישים שמתקשים בהליכה או בתפקוד היומי ולשפר באופן מופלא את איכות חייהם. דיקור מסייע גם לבריחות שתן, בעיות עוריות, חרדות וכל בעיה כרונית שעלולה לצוץ ובנוסף לתועלת הרפואית לבעלי החיים ולשקט הנפשי שלכם, הוא עשוי לחסוך לכם הרבה מאוד כסף. מחירה של פגישת טיפול (שנערכת בביתכם) הוא בין 150-200 ש"ח ובדרך כלל כמות הטיפולים אינה גדולה כי לרוב כבר לאחר הסשן הראשון ניכר שיפור.

פרטים נוספים ולייקוש למור מוסינזון: כאן, בפייג' שאני עיצבתי לה :)
טלפון: 052-885-6666
מור וחברים נוספים שאומרים תודה.

לפני סיום, אני רוצה להמליץ גם על הדר גוטמן, מטפלת אלטרנטיבית שלא פגשתי או יצא לי לראות איך היא עובדת, אבל אני עוקבת אחריה בפייסבוק והתמונות והסירטונים שהיא מעלה על בעלי חיים שעברו שיקום תחת ידיה מרגשים אותי עד דמעות בכל פעם.

ולסיום סיומת - אם הכלב שלכם סובל מאגן חלש או מהיפ-דיספלזיה, מומלץ, בנוסף לדיקור להחליף לו את סוג המזון, במקרה שלי זהו JD שמכיל רכיבים מחזקי עצמות, לשלב בתזונה שלו גם עצמות עוף (לא מבושלות!) ולתת לו תוסף שנקרא SUPER FLEX שעשוי מהחומר אשר נושר באופן טבעי מקרני איל ועושה נפלאות. התוסף מומלץ גם לחתולים שסובלים מבעיות פרקים. שאלו את הוטרינר.


ובברכת בריאות לכולנו ולהולכי על ארבע שלנו,
וגם חג עצמאות שמייח,
שבוע טוף וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום רביעי, אפריל 10, 2013

קוויקי קוסמטיש - CREMA!

כן, אני יודעת, לא כתבתי מאז פסח ועוד שניה יום העצמאות, אבל הייתי ועודי עמוסת עבודה וכעצמאית, אין לי את הפריווילגיה של לשוב הביתה מן העבודה ולשכוח ממנה עד ליום המחרת. עם זאת, אני חשה מחויבת לבלוג זה ולקוראותיו ולכן רקחתי עתה פוסט ריחני כדי לפצות על היעדרי. שנתחילה? יאללה.


שמפו לשיער צבוע מסדרת Crèma Alpha Touch COMPLEX

דבר הקומוניקט: סדרת הטיפוח החדשה לשיער של Crèma מכילה את קומפלקס ה- Alpha Touch  הייחודי, מועשר בויטמינים ומעניק לשיער מגע משי נעים, רכות מתמשכת וברק לאורך זמן.

בתכלעס: אחלה-מן-אחלה! בתור צבועת שיער זכיתי ממש כדבר הקומוניקט לשיער נעים ורך כמשי ולמעשה, כבר בשלב החפיפה השיער התרכך והתרצה וזאת למרות שלא השתמשתי במרכך (נגמלתי מזמן מן ההרגל המיותר הזה). מי לייק. 

כמה: 400 מ"ל : 16.99 ₪, 700 מ"ל : 24.99 ₪  

איפה: ברשתות הפארם, רשתות השיווק וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

פרטים נוספים: הסדרה כוללת שמפו ומרכך לסוגי שיער נוספים: רגיל, יבש, מתולתל, ושמפו 2 ב-1 (כלומר שמפו ומרכך בתכשיר אחד) שמיועד לכל סוגי השיער. כל מוצרי CREMA לא נוסו על בעלי חיים.

ציון: 8.5

תחליב רחצה Crèma Total Moisture

דבר הקומוניקט: תחליב רחצה בשפופרת בתוספת רכיבים ייחודיים השומרים על לחות העור למשך 24 שעות. הרבה מעבר לכל תחליב רחצה אחר..

בתכלעס:  אני לא סובלת מעור יבש כך שאני לא באמת יכולה להעיד אם הלחות נשמרת כ"כ הרבה זמן, אבל בתור תחליב רחצה ניחוחו נעים, הטקסטורה שלו חביבה והוא נשטף מהר ובקלות, שזו תכונה חשובה בעיני כיוון שישנם לא מעט תחליבי רחצה שצריך לשטוף באקסטרה שפריצים וזה מבאס (ואמא היתה אומרת - 'שאלה יהיו הצרות'. צודקת).

כמה: 24.99  ₪ ל-380 מ"ל 

איפה: ברשתות הפארם, רשתות השיווק וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

פרטים נוספים: אין.

ציון: 8.5

לפנות סיום, קיבלתי את השי הנאה הזה לפסח מ-CREMA (תודה!) ולמרות שאני לא בטוחה שהערכה הזו נמכרת עדיין, אפשר למצוא את המוצרים בנפרד. את ריח האמבר אינני מחבבת (רק לי הוא מריח כמו עראק??) אבל אני מאוד אוהבת את הניחוח הקלאסי של קרם הידיים וסבון הפילינג לפנים, כי זה בדיוק אותו ריח כמו של קרם הגוף של CREMA שנהגתי להשתמש בו כשהמותג נוסד (אי שם בתחילת האלפיימ'ז).


הסתבנו, בצעו פילינג והתמרחו,
סתם, כי זה כיף לטפח.
צ'או, בלות.

להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...