יום שבת, יוני 29, 2013

ONLINE - IN LIFE: גרופון ישראל


נדמה שאלת הזמנות הביגוד ברשת אקסטרה מחבבת אותי לאחרונה, כי שוב זכיתי לעשות קניות באינטרנט ולהצ'תפר בפינוק מלבושי :)

מה נרכש: שמלת שיפון ירוקה המגיעה עם חגורה צהובה שלבשתי בפוסט על ביוטי סיטי. יש אותה גם בורוד עתיק.

מאין: מאתר הקופונים GROUPON ישראל. לא רכשתי את השמלה, קיבלתי מגרופון את הזכות לבחור לי פריט מקטגוריית האופנה וזו היתה הבחירה שלי.

רשמיי: בתחילה התלבטתי בין השמלה לבין אוברול חמוד נורא אבל יפית היתה בעד השמלה. אחרי זה התלבטתי איזה גוון לבחור: ורוד עתיק שהוא גוון חלומי, עושה לי רע לעור הפנים ואני נוטה להיראות איתו כמו קיר שומם. ירוק אין לי במלתחה בכלל ולא היה לי מושג איך גוון כה לא מקובל יראה עלי, אבל לקחתי סיכון והיה שווה - מיד תראו.


כך היא נראית באתר:


מחיר לפני משלוח: 129  (במקום 260, משלוח עולה 15 )
אם תזמינו שתי שמלות הן יעלו לכן 249 ₪ בלבד במקום 520 ₪

וכך בילינו בביוטי סיטי השבוע וקצרנו מחמאות לרוב:

היא נוחה, מחמיאה, נעימה ומאוד ירוקה, אבל מסתבר שזה לא בעייתי כפי שחששתי. 

אם החלטתן להזמין פריט מגרופון ותרצו לדעת איך זה עובד, כל הפרטים כאן.

שיהיה שבוע מזגני וצונן,
וצ'או, בלות.

להמשך קריאה...

יום שישי, יוני 28, 2013

איי ❤ יולנדי.

כפי שאני תמיד מקדימה וכותבת בפוסטים מהסוג הבא, אני מתקשה ברגיל להתלהב מסיגנונן של כוכבניות מדיה, אבל כשמגיע משהו אחר, מלהיב ושונה, אני חשה שעלי לחלוק. הפעם, מדובר בקראש החדש שלי, יולנדי ויסר (ובראסמי - Yo-landi Vi$$er), הצלע הנשית בצמד הדרום-אפריקאי Die Antwoord ('התשובה' באפריקנס, השפה הרשמית של יוצאי הולנד הדרום-אפריקאים) שבאופן לגמרי בלתי צפוי נתקלתי בהם ובמוסיקה שלהם - ונגנבתי קשות.
Die Antwoord, שהם נינג'ה ויולנדי, זוג גם מחוץ לבמה והורים לילדה בת 7, עושים Rap-Rave שהוא עירבוב מוטרף אך מרענן של דאנס, טכנו, ראפ והשד יודע מה, הטקסטים והקליפים (ההזויים) שלהם מתייחסים בין היתר למוצאם הדרום אפריקאי על בעיותיו הסוציו אקונומיות והם שרים/עושים ראפ באנגלית ואפריקנס. לכל תערובת הבלגנאז' הזו משודך סטיילינג ייחודי שגם הוא אקלקטי, בדיוק כמו המוסיקה שלהם וששואב את השראתו מהמונח הדרום-אפריקאי ZEF  - בתרגום עילג - 'בדיוק ההיפך מ-POSH', או כמו שיולנדי אומרת "אתה עני אבל אתה 'פאנסי', אתה עני אבל יש לך סטייל'.  ובכן, יולנדי כבר מזמן לא ענייה אבל סטייל יש לה והרבה, ולא ממש במובן הפאשניסטי המקובל. יותר בכיוון של חיטוט בפח אשפה מלא בסוכריות חמוצות.

יולנדי, עכברונת (וחובבת עכברים) במידה פטיט, שנראית בת 20 אבל היא בת 35, עוטה מיקס של מתוק-חמוץ-ספורטיבי-סקסי-גאנגסטה-פאנק-פח, סגנון שלא הייתי שמחה לראות ברחוב או על עצמי לצורך העניין, פשוט משום שמעטות הנשים שיכולות להסתובב בבגדים האלה ולא להיעצר על פגיעה בבריאותו הנפשית של הציבור, אבל כשיולנדי עושה את זה, היא עושה את זה הכי נכון שאפשר:









מלבושים מהקליפ Baby's On Fire שתכף תראו.
נתקלתי ופירפרתי - דראיימונד אהובי היפני על החולצה וחלון של לואי ויטון. 
יולנדי, נינג'ה והילדה המשותפת סיקסטין ג'ונס על שער הרולינג סטון.
עוד סימן היכר -הטייטס הזהוב. האיורים על החולצה הם של נינג'ה, אמן גרפיטי במקור.
ולמה אני כה הרוסה עליה? כי כשאני נתקלת בקונספט מלבושי שבנוי מקונטרסטים כה עזים אבל יוצר משהו שלם וברור, וכשאני לא מצליחה להגדיר קונספט במילים, אבל לגמרי מבינה את המסר שלו - כל ההגנות שלי נופלות.
הפעם האחרונה שנתקלתי בסטיילינג דומה ומוצלח לא פחות, היתה אצל להקת הבנות הישראלית טרי פויזן בגילגולה הקודם, שהולבשה וסוגננה בידי מעיין גולדמן, אחת הסטייליסטיות המוכשרות, אבל היתה לא יותר מניסוי מוצלח בסטיילינג.

טרי פויזן. סטיילינג מושלם, אפס תוכן.

ונקנח בקליפ האהוב עלי, Baby's on Fire, שהוא גם מצחיק וגם מגעיל אבל אי אפשר להפסיק להסתכל:

(אם השיר נשמע לכן מוכר, זה בגלל שהוא ליווה את הפרומו של GOSSIP GIRL ב-HOT).

לפני סיום - גשו לאלבום ZEFLING בפייג' הרשמי וצפו כיצד אופנת ה-ZEF כבר מאומצת ע"י ה-FANS של ההרכב.

ואסיים בברכת שיהיה סופ"ש על ה-ZEF SIDE, כי כולנו עניות אבל עם סטייל.
צ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום חמישי, יוני 27, 2013

הגיברת מבקרת: בוטיק אמה.

מה משותף לבגדים נורא חמודג'ים, מחירים קצת גבוהים מדי ואפרת גוש? בוטיק 'אמה' שסניפיו ממוקמים בשיינקין 32 בתל אביב, קניון שבעת הכוכבים בהרצליה וקניון שרונים בהוד השרון. ביקרתי, ראיתי, מיששתי וחמדתי:


549 



369 
אפרת גוש עושה פרזנטורינג. צילום: תמר קרוואן

400 
399 ₪

279 ₪

229 ₪

339 ₪

359 ₪
369 ₪

199 ₪

239 ₪

289 ₪
ממש מקסים לא? אבל מקסימיות וקוץ בה - מלבד פריטי מעצבות מקומיות (קרן גרוס, שרון בועז, עמית שלום, ליאור קסטוריאנו ועוד) המהווים כ-20% ממרכולת הבוטיק, די ברור שהפריטים מגיעים מהמזרח הרחוק (הבדים מסגירים את מוצאם) ולעניות דעתי הם מתומחרים גבוה מדי - ואני לגמרי ליבי במזרח הרחוק ובסיגנון השובבני ומלא הדימיון שמגיע משם. אולי אני 'מקולקלת' והפרופורציות שלי מעוותות, אבל לאחר מסע הקניות האחרון שלי בקניון 'פלאטינום' בבנגקוק (קניון מעולה שמשום מה רוב הישראליות אינן מכירות ובמקומו ניגשות ל-MBK המסרוח) בו רכשתי כעשרה מגדני לבוש באיכות מעולה ובמחיר של שמלה מ'אמה', קשה לי לעכל תימחור כה גבוה. כנראה שהדיעה שלי אינה נורא פופולארית כי הבוטיק בכל זאת מתהדר בשלושה סניפים וכמיטב הבנתי דרושה לכך מידה מסוימת של הצלחה מסחרית. 
שלא תבינו - אני הכי מפרגנת, אבל מהצד.


ולסיום - בצהרי החום, עם כובע קש שקיבלתי במתנה מ'אמה' (הכתף שלי לא באמת שרופה, זהו פישול  אינסטגרמי):
הוא אפילו חמוד יותר מאחור:

לייק ל'אמה': כאן
אתר הבית: כאן

סופ"ש דבש,
וצ'או, בלות.

להמשך קריאה...

יום רביעי, יוני 26, 2013

גיברת אנד דה (ביוטי) סיטי 2013 - אה פארי!

שוב הגיעו שלהי יוני ושוב נפתחו אירועי הביוטי סיטי של סופרפארם בערב גאלה חגיגי והפעם - מרשים מתמיד! הקונצפט הפעם הוא עיר האורות, הקוטור והקרואסון פאריז, שזכיתי לבקר בה פעמיים בחיי ובכל פעם לא ממש רציתי לשוב הביתה ובעוד אירועי השנים שעברו היו חביבים אך טעוני שיפור, הפעם כה הופתעתי לטובה, שקצת הצטערתי שאי אפשר להישאר לישון - התפאורה מרהיבה, האווירה נעימה (כל עוד אזרחיות ישראל שומרות על התנהגות בלתי חזירית), השאנסונים מחמיאים לחוויית הקוסמטיש וכל פינה נאה יותר מקודמתה.

הערב נפתח במפגש בלוגריות בפינת הביוטי של מותג האיפור והטיפוח CLARINS אשר אירח את אריק אנטוניוני מנהל ההדרכה הבינלאומי של המותג שהיה מקסים וחביב ובאמצעות מספר מינימלי של מוצרים הדגים לנו איך מערבבים סרום ומייקאפ, מוסיפים קצת סומק על עצם הלחי העליונה ועושים 'הרמת פנים' בלי לקבוע תור אצל ד"ר קליין. חשתי אירופה.


אנטוניוני מנפיץ חביבות אירופית
מדגים את הריטואל על עור צעיר (של הילה אוחיון מהבלוג 'סטייליסטמה')
ועל עור מבוגר יותר (של רחלי מימון מאתר YOFI)
ומקנח בואלס סוער (עם מיכל דיבון מהאתר 'מה וזה')

השלל איתו שבתי אל הבודואר:

מימן לשמאל: שפתון אנטי אייג'ינג, צללית מינראלית בגוון ערמונים, קרם טיפוח בזק, BB CREAM ובפרונט: עט מתקן. את כולם אסקור במדור קוסמטיש מיוחד לאחר שאתנסה בהם ואשוב עם חוויות.

כאשר הסתיימה הסדנה, חברתי אל ה-BFF, הלא היא אשתי היקרה יפית לערב הביוטי המסורתי שלנו או כפי שאנחנו מכנות אותו 'הפרום שלנו' ויחדיו ריחרחנו, הצצנו, זימרנו בצרפתית עילגת ולא העזנו לעזוב את הסיטי מבלי לקטוף מזכרות קוסמטיש העושות יופי בחוץ וכיף בנצ'מה.




 וכעת - מלבושים!


שמלה+חגורה: מאתר גרופון (כן כן!) שעליה אפרט בהרחבה במדור נוסף של ONLINE-IN LIFE
שרשרת: גיא גיל
תיק: boohoo.com
עקבים: SCOOP

שלל 2:
ריסים מלאכותיים של ARDEL. אני מכורה. אם רוכשים קיט בסיטי, מקבלים 50 אחוזי הנחה על זוג נוסף.

הפעם, אני ממש ממליצה בחום לקפוץ ולקטוף קוסמטיש לרוב. זהו לונה פארק לגירלי-גירלז, בטח אם אוחזים בחברה-הכי-טובה, וזוהי הזדמנות להתנתק מהמציאות הישראלית העבשה ולחוש קצת חו"ל.
כל הפרטים, ממש כאן.


התפנקו, התפרקו ושיהיה בון סוואר!
אורוואר, בלות.
להמשך קריאה...

יום שלישי, יוני 18, 2013

ONLINE - IN LIFE: BOOHOO.COM


הוי הוי! הנה מגיע עוד מדור מרגש ומעליץ של ONLINE-IN LIFE המדור שפועל בשקיפות מלאה. מוכנות? יאללה!

מה נרכש: חצאית דמוית עור ותיק מנוקד 

מאין: BOOHOO.COM, אתר בריטי שהתוודעתי אליו לא מזמן

רשמיי? מצ'ו מצ'ו! הפריטים הגיעו כשבועיים לאחר שהוזמנו, החצאית נהדרת ותשמש אותי רבות בימים ובלילות, הרוכסן של התיק קצת 'קשה' אבל אני סולחת לו כי נורא כיף לי עם כל הנקודות האלה.


כך הפריטים נראים באתר:
מחירה: 20$

מחירו: 30$
המשלוח עלה לי 2.49$ וזאת משום שעל כל רכישה ראשונה באתר יש 10% הנחה.

וכך אנו מבלים יחדיו בימים לוהטים אלו:


השתתפו בהכנת האאוטפיט:
גופיה: TOPSHOP
שרשרת: גיא גיל
מטפחת: COCCINELLE
משקפייש: NINA RICCI
סנדלים: דיסקו רוסו


בא לכן לחלוק את רכישת האונליין המוצלחת (או העגומה) שלכן? שלחו אלי למייל: meikauf(at)gmail.com תמונה של הפריט שרכשתן ותמונה שלכן לובשת/עונדת/נועלת את אותו פריט (אפשר גם תמונה ללא פנים). ציינו מהיכן הפריט וצרפו לינק לאתר ממנו הזמנתן. קלי קלות.

המשך שבוע נעים וממוזגן
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...