יום שבת, אוגוסט 31, 2013

מבזק קוסמטיש מורחב!

שמפו ומסיכה לטיפול בקרקפת ובשיער מסדרת DERMO CALM של KERASTASE PARIS
מסכה - שניה מצד ימין, שמפו - השמאלי ביותר
להמשך קריאה...

יום שלישי, אוגוסט 27, 2013

קוויקי מלבושים!

אז תצוגת הסתיו חורף של קסטרו עברה חלפה לי ואני רוקחת פוסט מפנק, אבל עד אז קבלו את מלבושיי לבוקר התצוגה, בערך אירוע הבוקר היחיד בישראל שמאפשר התלבשות הגונה ללא תחושת אובר-דרסד מעיקה. אך כיוון שהשמש זרחה בשמיים והאספרסו טרי היה, החלטתי לעטות שמלה מופרזת, אך למתן אותה עם הנעלה שטוחה. וזה מה יצא:
להמשך קריאה...

יום שבת, אוגוסט 24, 2013

אוסקה, אהובתי.

ממש היום, לפני עשר שנים בדיוק, עייפה משגרת החיים של עבודה ולימודים, לקחתי את עצמי ועליתי על מטוס לאוסקה, יפן, עם כרטיס פתוח לשנה וכל הזמן שבעולם. שישה חודשים הייתי שם. לא הרבה זמן אם סוקרים אחורה תקופת חיים שלמה, אבל מספיק זמן בכדי להידבק בחיידק יפן, שכעבור עשר שנים אני יכולה להעיד כי הוא אינו מחלים לעולם. שישה חודשים של חיים מחוץ לפלנטה, שבהם שתיתי הכי הרבה בעולם, צחקתי הכי הרבה בעולם ובכיתי הרבה בעולם. ה'מאמא' הרוסיה במועדון המארחות שבו עבדתי אמרה לי פעם 'אברי באדי קרייז אין ג'פן'  וכמה היא צדקה, כי יפן נכנסת עמוק אל תוך הנפש, מוציאה משם את כל הדרעק אבל גם מחבקת ומטפלת ומשנה אותך מבפנים. השהייה ביפן היתה עבורי לקיחת צעד הצידה מהחיים שלי ונתנה לי את הספייס להיכנס לאיזה סרט שבא לי ולהיות אני כפי שלא הכרתי מעולם. ברגעים הכי הזויים הייתי אומרת לעצמי 'זה לא באמת החיים שלי, אני נמצאת עכשיו בכוכב אחר שלא מתנהג כמו הכוכב שלי' ואיזו כאפה חיובית זו היתה. ודווקא שם, ממש בתחילת הסרט, פגשתי את יפית אהובתי שהפכה לאחות של ממש ונמצאת לצידי כבר עשור. גם אצלה לא ניכר שיפור בהרעלת החיידק. אנחנו עדיין מתגעגעות ליפן וסובלות מאותם סימפטומים של הכאבים הפיזיים האלה בבית החזה כשאנחנו נזכרות באותה תקופה. אני משערת שככה מרגיש געגוע אמיתי.

לאוסקה הגעתי, בלונדינית ושדופה, יום לפני יום הולדת 29 שלי. למחרת לא חגגתי, פשוט משום שליום ההולדת הזה כבר הענקתי לעצמי את המתנה המופלאה ביותר בחיי, אז מה אכפת לי נרות ועוגה. אני עדיין זוכרת את עצמי, מג'וטלגת כהוגן בשש בבוקר של יום הולדתי ה-29, יושבת על החלון שטוף השמש בחדרון האמבטיה של הדירה היפנית הקטנטנה בה נחתתי, מביטה החוצה אל הרחוב ולא מאמינה לאן הגעתי. 

ארבע שנים אחרי שחזרתי מיפן, כשכבר היתה לי תעודת הסמכה לקופירייטינג, התחלתי לכתוב במגזין 'מותק' (ז"ל) שהיה אז המקביל של מעריב ל-GO והעורכת שלי הציעה לי לכתוב על חוויית היפן שלי, וזו היתה הזדמנות מופלאה להעלות את התקופה ההיא על כתב ולשתף. אז היום, אני משתפת גם אתכן בקופי פייסט של הכתבה ההיא, שיצאה לאור במרץ 2008. הוספתי תמונות שלא היו בכתבה וסרקתי אתמול לראשונה (הקוים על התמונות הן באדיבות הסורק העייף שלי):

הירשאיי מאסן (ברוכות הבאות) לפיסה מעברי:


זכרונותיה של גאיג'ין
(*גאיג'ין - ביפנית: בעלת עיניים שאינן מלוכסנות)
(איור: נוני סגול)

להמשך קריאה...

יום שישי, אוגוסט 23, 2013

הגיברת משודרת.

ביום שלישי בערב צילצל אייפוני. על הקו היתה הגיברת גאלה. "אני צריכה דוגמנית במידת סמול לפינת הסטיילינג שלי בתכנית הבוקר של רשת" היא אמרה ולא היתה זקוקה לשכנעני כיוון שהצד האקסהביציוניסטי וחובב החשיפה שבי הרים את ראשו וזעק - "יאללה! הולכים!"
אז למחרת בבוקר קפצנו על מונית לעבר רמת החי"ל, היא עמוסת קולבים ואני עמוסת חשיבות עצמית וליפסטיק אדום ונחתנו באולפן הבוקר של התכנית "לחיות טוב" של 'רשת' בכדי להציג לאומה (בשידור חי) הכיצד תתלבשי לבית הספר אם את אוחזת בקריירה מורתית.
הגענו, אנחנו כאן.

להמשך קריאה...

יום חמישי, אוגוסט 15, 2013

מהופנזת. פוסט עם הרבה תמונות.

מי שעוקבת אחר הבלוג שלי ודאי שמה לב שמפעם לפעם אני מתאהבת מחדש בלנקום ובהפתעות שהם מכינים מדי עונה. הקיץ הפתיעו לנקום ב-HYPNÔSE SHOW, קולקציית איפור עיניים מרגשת, פרי שת"פ הורס עם מעצב העל אלבר אלבז, שהלביש את אריזות המסקרה והצלליות של לנקום בעיצוב שמחתי, כיופי וחיוכי שאותי אישית הפיל ארצה בפירפורים כיוון שאני נחלשת אל מול קונספטים עיצוביים מעיזים ומתיזים.
Hypnôse Dolls Eyes מחיר מסקרה: 188 
להמשך קריאה...

יום שני, אוגוסט 12, 2013

הכי לא נוטלה.

כשמגיע הקיץ, אני אוהבת להיות שזופה. אני נרתעת בכל פעם שאני מביטה ברגליי הלבנבנות שמציצות תחת החצאית כשהחורף תם ונרגעת רק כשהן מקבלות גוון שחמחם המשמח את נפשי המזרח-אירופית. מנקודת מבטי, עוד שזוף נראה בריא יותר, חיוני יותר ובינינו, יש בו אפקט 'מרזה' ולמרות שאיני 'חיית ים' ואני לא מהאנשים שהולכים לים לחשוב או להרגע, אני משתדלת בכל זאת  להפציע על החוף כמה פעמים בקיץ כדי לקבל את גוון הברונזה הנחשק (אני לעולם לא נשרפת) וגם כדי לצלות קצת את האיזורים בגופי שמכוסים בפסוריאזיס וזקוקים לשמש המרפאת.

בקיץ הנוכחי הספקתי כבר להגיע ל'חצי מנה' של גוון ולכן כשהוזמנתי לבדוק את מכונת השיזוף העצמי הדנדשה אצל רונית רפאל במתחם בזל, קפוץ קפצתי על ההזמנה והלכתי לבדוק עבורכן הכשיזופתה.


מה הסיפור? לא עוד שיזוף מלאכותי הנעשה בידי משפריצני צבע, הלאה המבוכה שבדבר, מעתה ניתן לקבל גוון משוזף בפרטיות וללא צורך בבגדים תחתונים או בגד ים. איך? באמצעות מכונת 'אוטו-ספריי' חדשנית שמכילה ברונזר המופק מקנה סוכר, אלוורה ומטריקסיל (שהינו קוקטייל רכיבי אנטי אייג'ינג פעילים) - אותם מרכיבים יחדיו, יוצרים תמהיל שמתאים את עצמו לפיגמנט הטבעי של העור. נכנסים, חוטפים שפריץ ויוצאים שזופים למשעי לאחר דקה אחת בלבד.

להמשך קריאה...

יום שישי, אוגוסט 09, 2013

קוויקי מלבושים!

בתחילת השבוע שבדיוק עכשיו נגמר, פירגנתי את נוכחותי פחותת החשיבות בתצוגת האופנה של רנואר לסתיו-חורף 2014 וכיוון ש(עדיין) איני סלבית החשופה לאור הזרקורים, בחרתי בסיגנון הלבוש האהוב עלי, בוהו-שיק קז'ואלי וסופר נוח ודאגתי להנציחו בשלל פוזות לא ממש מגוונות:


להמשך קריאה...

יום רביעי, אוגוסט 07, 2013

סוכריות בעיניים.

אם חשבתן שתצליחו להתחמק מ-Yet Another פוסט על משקפי שמש אז לא, אין מצב, רק שהפעם אצ'פר גם במשקפי ראייה. ובכן, נדמה כי הרומן שלי עם רשת 'אירוקה' מסרב לדעוך, שכן שוב הגיעה משלוחה משמחת אל מפתני, אשר הכילה שני(!) זוגות משקפיישים ומשקפי ראייה מקולקציית JELLO הקיצית, כולם מוצעים במחירים מאוד אטרקטיביים של שני זוגות משקפיישים ב-119 ₪ ומשקפי ראייה ב-179 ₪ בלבד וכל זאת כדי שאפשר יהיה לגוון. ואני הראשונה לתמוך בגיוון משקפופי. יש לי שתי מגירות עמוסות כדי להוכיח את עמדתי בנושא.

להלן, מבחר Selfies לעיונכן:


להמשך קריאה...

יום שלישי, אוגוסט 06, 2013

מבזק קוסמטיש מורחב!

תחליב רחצה פינוק מסדרת 'שמן מרוקאי'
דבר הקומוניקט: "הסדרה החדשה, הכוללת שמפו, מרכך לשיער ותחליב רחצה בניחוח מרענן, מבוססת על שמן מרוקאי המופק מפרי הארגן. הנוסחה הייחודית, המועשרת בסיליקון, מסייעת לשיקום העור והשיער, ומשיבה להם ברק גמישות ורכות".

בתכלעס: כאמור, התנסיתי בתחליב הרחצה והוא חביב מאוד. הוא דווקא לא נושא את ריח שמן הארגן (ריח שלא כולן אוהבות, כך שזה ממש בסדר) אבל ניחוחו נעים והוא קל להסרה בשטיפה.

כמה: 14.99 ₪ ל-700 מ"ל (כל המוצרים בסדרה מכילים את אותה הכמות ומחירם זהה)

איפה: ברשתות השיווק והפארם ובחנויות נבחרות

פרטים נוספים: המהדורה הינה מוגבלת, אז אם אתן חושקות, מהרו והצטיידו.

ציון: 8.5

להמשך קריאה...

יום שבת, אוגוסט 03, 2013

מגבבה לגבה - בר גבות דנדש בסנטר.

אני גבתית. מיס גבות. גבתונית. לגבות שלי יש יכולת צימוח מופלאה והן דבקות ללא לאות בסגנון נפלאות הפרא, מה שמביא אותי לאחוז בקביעות בפינצטה ולנסות לרסן אותן בכדי שחלילה לא יבלבלוני עם מנהיג טליבאן קיצוני וישלחוני לחקירות בגוונטנאמו. לעיתים זה עובד (כשאני מרוכזת ויש לי זמן עודף) ולעיתים אני פושעת ביצירת חורים קטנים או גבות א-סימטריות באופן פוגעני לציבור. לא פעם אני מבטיחה לעצמי - הפעם אצמח, אשקה ואשיר שירים, אתאפק לא לברוח אל חסדי הפינצטה ואז אגש לסידור גבות מקצועי אבל אז מגיעה פרזנטצייה, פגישה או אירוע שאני אוסרת על עצמי לצאת אליהם עם גבות אחשוורוש ושוב חוזרת הפינצטה אל ידיי השמאליות ואיני לומדת לקח.

אך כשהזמינו אותי ואת הגבות שלי להתארח ב - TWO, בר גבות ומייקאפ בדיזינגוף סנטר נשבעתי לעצמי שהפעם אקיים את ההבטחות לגבות למשך שבועיים לפחות וכך היה. יותר קשה מלהיגמל מכסיסית ציפורניים. כעבור שבועיים של איפוק וריסון, ניגשתי למריטה הנכספת בששון, שמחה וציפייה עם גבבות של גבות שכמעט שיבשו לי את שדה הראייה.

בהגיעי לבר, שהינו פינה מתוחמת וחמודה בבניין B של דיזינגוף סנטר (הצד של קסטרו), בסמוך לארקפה והולמס פלייס, פגשה אותי שירין כהן, צלע אחת מצמד חברות-יזמיות שסיפרה לי כי הבר הוקם במטרה לשחרר את נשות כנען מהצורך בעמידה בפקקים וסידור הלו"ז היומי מחדש רק כדי להשיג תור אצל 'גבנית' טובת ידיים שאין למצוא למכביר. שירין ושותפתה מיטל יעקב גיבשו במהלך כשנה וחצי את הקונספט ושילבו בו גם ליין מוצרי איפור במחירים נגישים ובייצור ישראלי (במקום גם ניתנים שירותי איפור מקצועי) ומשנפתח הבר, כל התסריטים החיוביים שרצו בראשן התחילו להתממש בזה אחר זה - נשים סתורות גבות ושפם התחילו לזרום אל המקום וכשאני הייתי שם, כבר היה תור של ממתינות. אגב, אם הגעתן לבר ולא היה מקום, יקחו את מספר הנייד שלכן ויתקשרו אליכן כשכסא הגבנית יתפנה.

להמשך קריאה...

יום חמישי, אוגוסט 01, 2013

קוויקי מלבושים!

השכם בבוקר (כלומר תשע וחצי AM) יצאתי להשיק השקה שעליה אספר לכן בקרוב. החלטתי להקדיש בוקר זה להתגנדרות סמלית ולכן רקחתי את מלבושים אלה, אשר קיבלו מחמאות מחממות לב (בעיקר החצאית):
להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...