יום ראשון, מרץ 23, 2014

תראי לי על הדובי - קולקציית אביב/קיץ 2014 של TOUS

מתי בפעם האחרונה נכנסתן לחנות מגדני אופנה ורציתן את כללללל מה שיש בתוכה? לי זה קרה בעת פרזנטציית האביב/קיץ של מותג התיקים/תכשיטים/בשמים הספרדי TOUS בדידינגוף, מותג שכבר כתבתי עליו בעבר וגם עכשיו, כי הוא פשוט לא חדל מלהרשים אותי עם הקונספט הכמעט בלתי אפשרי של קלאסי המלווה בקריצה קטנה והשילוב הכמעט תמידי של איקון הדובי, סמל ההיכר והלוגו של TOUS.


חלון הראווה. בתוך החנות את אכן חשה כפשניסטה בלונה-פארק של ממתקים.

אז מה רקחו ב-TOUS לקראת העונות החמות (לא שלא חם לי עכשיו, בשלהי מארס)? קולקצייה יפהפיה שנושאת את השם Back To the Origins ("חזרה למקורות") ומחולקת למיני-מיני ליינים המורכבים משניים-שלושה תכשיטים מייצגים וכמובן תיקים, אוי אוי, אילו תיקים - סוג של קז'ואל נוטף קלאסה, השילוב האהוב עלי, ולראיה:













קולקציית התכשיטים, שגם היא אפופה הידור עם קורטוב הומור, מתמקדת בפרטים הקטנים על פי קונספט "האושר הוא דרך ההסתכלות על החיים אל תוך הפרטים הקטנים והמשמחים שבהם". אני די מסכימה עם התובנה הזו, חוץ מבימים קשים ומעצבנים במיוחד.



טבעת מליין NEW GARABATO

שרשרת מליין LORD BEAR


טבעת מליין MILOSOS


טבעת מליין GEN




צמיד ועגילים מליין SWEET SKULL





 עגילים מליין NEW PUPPIES


טבעת מליין TOUS SMILE. תודו שחייכתן.

בנוסף, ולאלה מכן התרות אחר אקסלוסיביות מתוכשטת, תוכלו למצוא בחנויות המותג (מיקומים בסוף הפוסט) תיכשוטים על פי הזמנה מיוחדת, כלומר דגמים שיוצרו בעותק אחד בלבד, ויגיעו אליכן רק אם תזמינו אותם במיוחד. הם מוצגים בחנויות כשהם נתונים בתוך אקווריום זכוכית:



ליין DINAH ROUND



המחירים - לא ממש זולים: 
תכשיטים: 250-35,000 ₪ 
תיקים: 500-2,800 ₪, 
אביזרים: 150-1,000 ₪

היכן לחמוד:
דיזינגוף סנטר
קניון עזריאלי
קניון מול ים באילת

ולסיום, תמונה מקסימה עם טבעת מדהימה שרכשה הבלוגרית החביבה והמוכשרת מורן טרסוב. תוכלו לקרוא על רשמיה מהביקור ב-TOUS ממש כאן

שיהיה שבוע חמוד כמו דובי,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...