יום שבת, מרץ 22, 2014

ATOMIC.

לעיתים רחוקות, אני בוחרת לעוף על סטיילינג של אושייה מסוג סלב אשר סיגנונה גורם לי לתקלה חמורה בתיפקוד היומיומי. לא מדובר בהכרח בסטיילינג שהייתי מאמצת בעצמי או שהיה הולם אותי אלא פשוט סיגנון שאני לא יכולה להתעלם ממנו. עשיתי זאת בעבר עם שייחה מוזה המגה אלגנטית, פלורנס וולש הנימפה ויולנדי ויסר האוחזת בסטיילינג אשפתי אך uber שובה.

הפעם, אני בוחרת להתעופף במנהרת הזמן ולהתעלק על סטיילינג העבר של דבי הארי, סולנית להקת בלונדי, ומדוע? כי כפי שתכף תחזו בעצמכן, כל תרכובת מלבושים שנרקחה אי שם בתחילת האייטיז, נראית כאילו הורכבה ממש כיום, בשנות האלפיימז וזאת, אני כמעט משוכנעת, ללא התערבותו של סטייליסט צמוד. לא זכור לי אגב, שנתקלתי לאחרונה בסטיילינג כה מגניב על סלבריקיות מחו"ל ובטח ובטח שלא פה בכנען הדלוחה. ולמה אני מפרפרת? כי אני סולדת מהלוק המהונדס של 'כל שערה במקום' שנראה כאילו הורכב אחרי סדרה של סקיצות שנשלחו מתיבת האימייל של סטייליסט על. לא שאני חלילה מזלזלת בעבודתם של סטייליסטים המהקצעים את חזותם של המפורסמים, אני פשוט לא מצליחה להזדהות עם המראות המוקפדים של השטיחים האדומים או הלוקים המלאכותיים של שוכנות הבמה (ביונסה, ריהאנה וכו'). 


אז עתה, בלי הגיגים מיותרים, קבלו כמה מהתרכובות המלבושיות המופלאות והממש עדכניות של הגיברת בלונדי:



עשור אחורה התאימו את צבע התיק לגוון הנעליים. דבי הארי עושה את זה עם כובע ומשקפיים.



איך עושים טניס בלי לצאת סחים.

נקי, אך לא משעמם. איבזור מינימלי, אך משמעותי.

נסיון ברונטי. לא רע.


הכי בוטיק מעצבים צעירים.

ג'ינס עם ג'ינס. גבירותיי, ההיסטוריה מה-זה חוזרת.


נחלשתי מעט, אנא, סייעו לי לקום מהרצפה.


כיום, המצב מעט שונה. למרות שדבי הארי עדיין סוג של לוהטת, ואם הייתי פנסיונר טרי ופנוי הייתי מפנטזת עליה בחלומותיי, נדמה שהיא קצת שכחה את סודות הסטיילינג של עצמה וקצת נראה שהיא מנסה לשחזר את הלוקים המוצלחים של ינקותה, אבל שוכחת שלוש מילים חשובות: 'זה-לא-לגילך'.  
ואולי, בכל זאת, גם באייטיז פעל מומחה הלבשה אי שם מאחורי הקלעים, רק שבטח קראו לו/לה 'מלביש/ה'
פחות דבי הארי, יותר דולי פארטון. #בוטוקס.


בגיל עשרים זה היה עובד. בגיל שישים פלוס, ממש לא.

הופעה מוצלחת - מהנעליים ומטה.

ונסיים בשיר שעל שמו נקרא פוסט זה, בגרסת הלייב:

שיהיה שבוע דבש,
וצ'או, בלות.

2 תגובות :

  1. וואו, כמעט ולא זיהתי אותה בתמונת הדולי פארטון שלה.... :-P

    קצת עצוב לי עליה. :-/

    השבמחק
    תשובות
    1. אם היא לא עצובה (ואני מקווה שאכן כך) אין לך סיבה להיות עצובה :)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...