יום חמישי, אפריל 10, 2014

רטרוקה

אל תרביצו לי, אל תרביצו לי, אבל זה הולך להיות שוב פוסט על משקפיישים מאירוקה. מה אעשה? הם מתעקשים להפניק אותי במגדני עיניים שאני חשה ששווה לחלוק. אני אעשה את זה קצר.
אז מה הפעם? קולקציית רטרו שיק המכילה את דגמי מותג אירוקה וגם מותגים נוספים כגוצ'י, פראדה, מיו מיו, דיזל וארמאני. הביטו:
'סטייל הקלאב מאסטר למראה יוקרתי' אומר הקומוניקט ולמרות שכולי ממש להיפך,
נראה לי שיש כאן שידעך לא רע עם דגם של דיזל.


'סטייל העדשות העגולות למראה אורבני מתוחכם' מוסיף הקומוניקט ואומר, ואני משיבה: דה.
הדגם ממותג אירוקה.

עוד באירוקה:





מחירים: ע"פ האינפו שיש בידי, המחירים מתחילים ב- 299 ש"ח. לצערי אני לא יודעת היכן הם נגמרים.
לרכוש: בסניפי אירוקה ברחבי הארץ.סניפים פה

כמעט סופ"ש דבש
וצ'או, בלות.


2 תגובות :

  1. נמאס לקרוא יחצ. מעיףתתבלוג מהפידלי שלי

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...