יום חמישי, יולי 10, 2014

בתיק של גיברת.

פינת האסקפיזם הבאה מוגשת לכן על מצע עלי רוקט ובחסות גיברת תחת התקפת טילים - אותו דבר, רק עם טילים!

אז קרפרי השיקו מארז של 30 מגיני תחתון ארוזים אחד אחד באריזה אישית, מה שמאוד מקל על נשיאתם בתיק, ואלי שלחו חפיסה להתנסות וגם תיק ורוד של TOPTEN ושאלו אם בא לי לכתוב על מה יש לי בתיק. ובכן, התלבטתי. ראשית, כי אני כבר זמן מה מחפשת תיק הגון שלא עולה כמו טבעת נישואין אבל לא נראה צ'יפי וטרם מצאתי, על כן התיקים שאני מסתובבת איתם אינם ראויים להתרברבות פומבית ושנית, כי מה שיש לי בתיק זה בעיקר בלגן. אני תמיד מוריקה מקנאה כשאני קוראת פוסטים של בלוגריות שמספרות מה יש להן בתיק, הכל תמיד נראה מצוחצח מדונדש ומסודר בעת שהתיק שלי הוא חלומו המסויט של האיסטניסט.

אך מכיוון שלמשלוחה צורף התיק החמודג' שתכף תראו, נעניתי ברצון למשימה ולספר עם מה איני זזה מן הבית לעולם, לא משנה כמה אובר-ווייט אני נושאת על כתפי הרצוצה:


הכי תמונה של בלוגרית מסודרת ופשושית.


אני מניחה שלא שמתן לב שיש לי חרדה קלה העוסקת בריחות וידיים לא נקיות.

גלוס לימים של עיניים מאופרות בכבדות, שפתון אדום לימי אייליינר.

נעדר מהתרכובת - הסמאטפון שלי ששימש כמצלמה.

אם להיות הוגנת, לרוב אני לא מסתובבת עם מגן תחתון בתיק מהסיבה הפשוטה שמכיוון שאני עובדת מהבית לא יוצא לי להעדר ממנו לשעות ארוכות כך שאני לא זקוקה לאקסטרה מגן תחתון בתיק. אבל שלחו לי, והתיק והכל והעטיפה ורודה וחמודג'ה מאוד אז אני מפרגנת. אני רק מקווה שהיה מספיק מעניין.

16.90 ₪ לחבילה. להשיג בכל רשתות השיווק והפארם.

חמשוש שמח, בום עליכן
וצ'או, בלות.
  

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...