יום רביעי, אוגוסט 27, 2014

שרביט הקסם.

ב-TWO באב האחרון, הזמינה איריס שרביט, בעלת קליניקה לקוסמטיקה פרא-רפואית את נועם (להלן, הבנזוג) ואותי (להלן, הגיברת) לטיפול פינוקי כפול לבחירתנו. היתה זו בחזקת 'לתת פינוק ליום האהבה לזוג הכי לא רומנטי בעולם' - אנחנו מסרבים לחגוג ימי אהבה כפויים ולמעשה גם את יום השנה שלנו לא חגגנו מעולם. למה? כי אהבה זה כל יום, גם בימים הקשים ביותר ואנחנו בחרנו במודע בפורמט המאתגר ביותר: לא להתחתן ולבחור אחד בשני כל יום מחדש. לא פשוט בכלל, אבל עובדה שזה עתה סגרנו עשור לזוגיותנו. 

אבל זה לא אומר שאי אפשר לפתות אותנו עם פינוקים.

כיוון שאני מטופלת כבר זמן מה אך ורק במוצרים של ג'רנטיק, ויתרתי על טיפול הפנים הקלאסי ובחרתי בעיצוב גבות. את זכות הטיפול העברתי לנועם, כי גם גברים צריכים מדי פעם ניקוי עמוק וחידוש לאפידרמיס, לא?

לקליניקה של שרביט שני סניפים ברמת החייל ובמבשרת ציון וגם שיטת אפליקציה יחודית שבה לאחר אבחון עור הפנים, מורכבת למטופל/ת סדרה של חומרי הטיפול הפעילים המונחים בשכבות וחודרים לעור הפנים באופן ממוקד. על כן פיתחה שרביט גם סדרת מוצרים לטיפוח לעור הפנים. 

איך יצא? ובכן:


גיברת גבות:

אני מאוד אוהבת את התוצאה! ואיכשהו, למרות שגבותיי צומחות במלוא העזוז בימים כתיקונם, סידור הגבות של איריס מחזיק פלאים ועודני מסתובבת בקרב הציבור עם גבות מהוקצעות להפליא. ביג ביג לייק.

באשר לטיפול הפנים של נועם, לא שהיתי עימו בחדר הטיפולים ולכן נאלצתי לתחקר אותו בתום הסשן כמו חוקרת במרתפי שב"כ ולהלן ביס מהפרוטוקול:
אני: נו, איך היה?
נועם: טיפול פנים, נו
אני: אבל מה איריס עשתה לך?
נועם: היא מרחה אותי כל פעם בקרם אחר
אני: אוקי, ככה זה עובד בדרך כלל
נועם: שרף לי
אני: נו יופי, זה אומר שמשהו עבד שם. 
נועם: אני לא מבין למה גברים צריכים טיפול פנים
אני: אבל אתה רצית!
נועם: מה בא לך לאכול? אני רעב.

אם אתן שואלות אותי - הוא נראה מצוין לאחר הטיפול וגם קיבל מחמאות מיפית שהגיעה לבקר בערב. העור שלו נראה נקי, מטופל ומטופח ולא נרשמה אדמומיות או תגובה לא טובה לחומרים. כאשת המטופל, אני מאשרת. ואף צילמנתי אותו כשעה לאחר הטיפול, כשהוא לא שם לב. אל תספרו לו.


כעבור כשבועיים: מסודרת הגבות ומטופח הפנים:
אלוהים, אנחנו  גורג'אס!

מה עוד בתפריט הטיפולים של איריס? פילינג, טיפולי הבהרה, איפור קבוע ואיפור לכלות, מניקור-פדיקור ועוד. את רשימת הטיפולים המלאה תוכלו לראות באתר של שרביט, ממש כאן. טיפולי הפנים הם כאמור, בשיטה הייחודית של איריס.

להתקשר: 1-700-506-500
אתר הבית: כאן
לייק: זה פה

לטפח, לטפח, לטפח, גם את הבנזוג
וצ'או, בלות

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...