יום שני, ספטמבר 22, 2014

מבזק קוסמטיש - מועדון ה-10!

סוג של ספיישל ראש השנה. הכותרת יכלה להיות 'המוצרים שיעשו לך את השנה הקרובה' אבל לא. אז מה כן? כמה מוצרים מצוינים שפשוט זכו לציון - 10. הבה?


ג'ל PhytoDefrisant ללא שטיפה להחלקה ולהגנת השיער מנזקי מכשיר הפן מבית Phyto PARIS

דבר הקומוניקט: "התכשיר מוצע במרקם ג'ל קליל שאינו שומני המאפשר חדירת הפורמולה לסיבי השיערה בשל שילובן של מולקולות קטנות של תרכובת צמחית הכוללת מיצוי מתפרחת החלמית  (מוכרת בשמה המקומי: חוביז'ה) הידועה ביתרונותיה לחיזוק שורש השיערה".

בתכלעס: גם מסייע בהחלקה וגם מונע רגשות אשמה? אני סבורה כי זוהי תחילתה של ידידות מופלאה, כך אמרתי לעצמי כאשר קיבלתי לידיי את הג'ל הנ"ל, ואכן, נקשרנו. מדובר בעוד תכשיר מצוין של חברת PHYTO המעולה, שבאמת משפיע על המהירות בה מוחלק השיער תחת הפן. התוצאה נשמרת ארוכות והשיער אכן חש כי לא עבר כרגע בתוך מדורה.

כמה: 90 ₪ ל-100 מ"ל.

איפה: ברשת סופר-פארם, ניו פארם, בתי המרקחת ובתי הטבע ברחבי הארץ

פרטים נוספים: אינו מכיל כימיקלים.

ציון: כאמור, 10.


שמפו MOISTURE REPAIR מסדרת השיקום של Moroccanoil®
(הימני ביותר)

דבר הקומוניקט: "הפורמולה בשמפו מעניק לחות מכילה שמן ארגן, קראטין, חומצות שומניות, פרוטאינים וחומרים מזינים אחרים הוא מנקה ביסודיות את הקרקפת ומעניק לשיער לחות והגנה מקסימאלית. היא אינה מכילה סולפט, פוספט ופאראבן (סוגי מלחים) ובטוחה לשימוש גם לאחר טיפול קראטין."

בתכלעס: אוקי, תפסתן אותי. זו לא הפעם הראשונה שאני מסקרת את השמפו הזה. השתמשתי בו בפרויקט התסרוקת בחנוכה והמלצתי עליו בחמימות כבר אז, אבל שניה, תנו לי להגן על עצמי: מאז שהוא נגמר, ולקח לא מעט זמן, השיער שלי נראה די פח. שכחתי מה זה להסתובב עם שיער פזור כי צורתו היתה כה מביכה וכשהבנתי שיכול להיות שהמפונק פשוט התרגל לשמפואים איכותיים, החלטתי לרצות אותו ולחפש היכן רוכשים את השמפו הנ"ל. במטה קסם, קיבלתי אותו להתנסות בשנית (עם כמה מוצרים נוספים שעוד יסוקרו ויסופרו) ולאחר שתי השמשות בלבד, אני יכולה להגיד שוב אהלן וסהלן לשיער מבריק, מסודר ונינוח, אז כן, אני חשה בצורך לשתף שוב ולהמליץ במלוא גרון - מדובר בשמפו הכי אליפותי שחפפתי בו עד כה.

כמה: 85 ₪ ל-250 מ"ל, 149 ₪ ל-500 מ"ל 

איפה: במספרות נבחרות. טלפון לבירורים: 03-9511086 .

פרטים נוספים: בסדרה גם מרכך ומסכה. 

ציון: הכי 10 שאפשר.

שניה לפני ראש השנה, אם ברצונכן לפרגן למישהי אהובה במיוחד פינוקים לחגים המעיקים, ב-Moroccanoil® מציעים עכשיו ערכת שיקום שווה ביותר:

ערכת שיקום/REPAIR KIT

תיק מהודר
שמפו משקם מעניק לחות 250 מ"ל
מרכך משקם מעניק לחות 250 מ"ל
שמן טיפולי 50 מ"ל 
מסכת שיקום 70 מ"ל

מחיר הערכה: 320 ₪ 
לברר איפה קונים: 03-9511086



פריימר לפנים לעיניים ולשפתיים All in One מבית קרליין

דבר הקומוניקט: "פריימר All in One יוצר מרקם חלק ואחיד של עור הפנים: מחליק ומעדן עומק קמטוטים, מצמצם נקבוביות פעורות ופגמי עור ויוצר שטח קטיפתי, חלק לגמרי, כבסיס למראה מושלם של איפור הפנים. הפורמולה העדינה של הפריימר מותאמת לשימוש גם על האזור העדין של העיניים ועל השפתיים מבלי לגרום לגירוי. הואנמרח בקלות ובתחושה קטיפתית ואינו מורגש כלל על העור". 

בתכלעס: וואלה, נכון. אז למי שעדיין תוהה, פריימר משמש ל'השטחת' עור הפנים בטרם איפור ושפכטל. הוא מגיע אחרי קרם הלחות והסרום ולפני שלב המייק-אפ (foundation). עכשיו כשהבנו מה זה פריימר, הרשו לי לצהול - ווה ווה! זהו פריימר מצוין! הוא מעניק לעור הפנים וכאמור גם לעיניים ולשפתיים את התחושה ה'שעוותית' הקלה שמאוד מסייעת למריחת וקיבוע המייק-אפ הצללית או השפתון ובאמת באמת יוצר 'משטח עבודה' אחיד וקל לעבודה. הוריי!

כמה: 189.90 ₪, לתכולת: 30 מ"ל

איפה: בכל רשתות בפארם  ברחבי הארץ 

פרטים נוספים: לא בדיוק פרטים נוספים אבל אני מתרשמת עמוקות מכל מה שעושים בקרליין בשנים האחרונות בתחום האיפור. ישר כוח, והמשך אליפות נעים.

ציון: ברור ש-10.

לטפח, לטפח, לטפח,
עוד פוסטים בדרך,
כמעט שנה טובה
וצ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...