יום שישי, ספטמבר 12, 2014

מבזק קוסמטיש!

המון המון המון זמן לא סיקרתי מוצרים. אמנם קיבלתי לידיי מוצרים לסיקור אבל בגלל כל מה שקרה בתקופה האחרונה, לא היו ברשותי רגעי פנאי לשבת ולערוך את הכל. אבל בשביל זה יש את יום שישי והנה זה בא:


דאודורנט ספריי בניחוח מאסק של Crèma מסדרת shower freshness 24h 



דבר הקומוניקט: "הדאודורנטים של crèma מגיעים בשלושה סוגים: ספריי, רולאון וסטיק. כל הדאודורנטים בסדרה הינם אנטיפרספירנטיים ומונעים ריחות זיעה ל- 24 שעות,מכילים ויטמין E להרגעה וטיפוח העור ומעניקים לך תחושת רעננות של מקלחת לאורך כל היום".

בתכלעס: ללא ספק - אליפות עילאית. כאמור התנסיתי בספריי שהוא בדרך כלל פורמט הדאודורנטים הפחות חביב עלי ושאני הכי פחות סומכת עליו, אבל הפעם נותר לי רק ללעוס את הכובע כי זו פעם שניה שאני מתנסה בסדרת ה-shower freshness 24h ואיני חדלה להתפעל מהאפקטיביות של הסדרה הזו. הניחוח המאסקי פחות אהוב עלי אבל עם הגנה כזו מפני סכנות ההזעה, אני פשוט אשב בחושך אבל אדליק נר קטן וריחני.


כמה: דאודוראנט רולאון: 19.90 ₪, דאודוראנט ספריי: 19.90 ₪, דאודוראנט סטיק: 22.90 ₪ 


איפה: ברשתות הפארם והשיווק 


פרטים נוספים: כל מוצרי חברת Crèma לא נוסו על בעלי חיים. בסדרה גם דאודורנטים בניחוחות קלאסי, דבש ואורכידאה.

ציון: 10 עגול.



מסקרה Volume 1 Seconde של Bourjois
 



דבר הקומוניקט: "כיסוי מיידי, עמיד עד 16 שעות, קל להסרה. מעניק נפח לריסים שלך! מה הסוד של המסקרה המעניקה את ההבטחה? תיאום ואיזון מושלם בין הפורמולה למברשת!"


בתכלעס: אכן מושלם. המסקרה הגאונית הזו נמרחת בשני שלבים - השלב ה'רטוב' שבו מניחים את המסקרה על הריסים והשלב השני ה'יבש' שבו לא מחזירים את המברשת לטבילה נוספת אלא מברישים אותם 'על יבש'. את התוצאה המעולה אתן יכולות לראות בתמונה כאן למעלה. אני די בקראש.


כמה: 125 


איפה: סופר פארם ניו פארם והמשביר לצרכן 



פרטים נוספים: אין.

ציון: 9.5


שמפו ותחליב רחצה בניחוח רימונים של פינוק (יוניליוור)

דבר הקומוניקט: "מותג הטיפוח הוותיק והאהוב, פינוק מבית יוניליוור, משיק מהדורה מוגבלת של סדרת מוצרים בניחוח נפלא ובתוספת תמצית רימונים הכוללת שמפו, מרכך ותחליב רחצה. 
השמפו והמרכך מעניקים לשיער מראה חזק ובריא ותחליב הרחצה מעניק לעור מראה בריא".  

בתכלעס: נחמד וחביב. תחליב הרחצה קל ואוורירי על העור ונשטף בקלות, הניחוח המר-מתוק הוא עניין של טעם (פחות לטעמי) והשמפו בסדר אבל לא עושה ניסים ששוה לכתוב עליהם הביתה.

כמה: כנראה המחיר משתנה מרשת לרשת כי המידע שקיבלתי הוא שטווח המחיר המומלץ לצרכן הוא בין 10-15 ₪ ל-700 מ"ל לכל מוצר מהסדרה


איפה: ברשתות השיווק והפארם



פרטים נוספים: לדברי הקומוניקט, שמפו פינוק הוא השמפו הנמכר בישראל (ע"פ נילסן MarketTrack 1/2013-12/2013, כמותי). בסדרה גם מרכך אבל לפני מספר שנים גמלתי את השיער שלי ממרככים ומאז אני לא נוגעת.

ציון: 8 לשני המוצרים הנ"ל.



שמפו ומסכה של Aussie מותג טיפוח שיער אוסטרלי שעשה עלייה
התמונה מכאן

דבר הקומוניקט:

שמפו: "שיער מדהים זה לא הכל בחיים, אבל צריך להתחיל מאיפשהו...”הפילוסופיה של Aussie. כל בקבוק של Aussie עמוס במסתורין ובחוכמה עתיקה שביחד יחוללו פלאים  לשיער מפוצל, שטוח וחבוט. שיער צולע ומסורק למוות, או שיער שאיבד שליטה לחלוטין. בדיקה של מוצרי Aussie מראה שהמרכיבים שלהם –שמן אבוקדו זו דוגמא אחת -  יכולים להרגיע את השיער שלך אפילו אם את לא רגועה".

מסכה: "ה- Minute Miracle Reconstructor 3 הוא המוצר הנמכר ביותר של Aussie. מדובר בנוסחה ייחודית המכילה תמצית שיח מנטה אוסטרלי שמרככת את הקרקפת וחודרת לעומק על מנת לשקם שיער פגום מפנים ומבחוץ. המלאך השומר של השיער שלך תוך 3 דקות. כל זה אומר שאת יכולה לנצל את הזמן שלך כדי לעשות כיף: את יכולה לרקוד את המקרנה, לקפוץ בנג'י, לשיר קריוקי או לעשות כל מה שמעניין אותך, הכל במקום לבזבז זמן בדאגה לשיער שלך".


בתכלעס: למרות התיאורים המלהיבים, ניחוח הסירופ נגד שיעול אינו מיטיב עם אפה של לקוחת הקצה ועל השיער שלי כל הילולי הקומוניקט לא ממש עבדו על השיער שלי (להזכירכן - צבוע, גלי ועם אג'נדה סודית משלו). אמנם השיער מתרכך לאחר השמשה של שני המוצרים יחדיו אבל הם לא שיתפו פעולה היטב עם הפריזורה ולא עשו לה חסד. לעומתי, הקולגה ליאן לב, כן אהבה את התוצאות.

כמה: שמפו: 35 ₪ , מסכה 45 ₪ 


איפה: בסניפי רשת סופר פארם



פרטים נוספים: חפשו סקירות נוספות על מוצרי אוזי ברחבי הרשת, יש כאלה שממש אהבו.

ציון: 7 לשני המוצרים הנ"ל



מסקרה Multi Lashes Mascara של LIFE (סופר-פארם)

דבר הקומוניקט: "מסקרה בעלת מברשת מקצועית רב ממדית ופורמולה ייחודית המבוססת על תמציות צמחים. המסקרה, בצבע שחור מבריק, יוצרת מראה של ריסים מעוצבים ועוצמתיים עם אפקט עשיר שנמשך לאורך כל שעות היום".


בתכלעס: חביבה אך לא מרעישה. ראשית, המברשת יוצאת מהמיכל כאשר היא מכוסה בחומר באופן לא שיוויוני והרבה מדי, כך שישנה סכנה להופעתם של גושים וזה אכן מה שקורה. כדי להימנע מגושים השתדלו למחות את שאריות החומר על פיית המיכל לפני סירוק הריסים והא לכן מסקרה בסיסית, לא נורא עוצמתית אבל זה תמיד עניין של טעם אישי. אני אוהבת את אפקט ה-כמעט-ריסים-מלאכותיים ולכן המסקרה הנ"ל פחות לטעמי. לחובבות הלוק הטבעי יותר.


כמה: 89.99 ₪. היה נחמד אם היה מוצע מחיר השקה כמו אצל מותגי המדף האחרים.


איפה: ברשת סופר-פארם



פרטים נוספים: אין

ציון: 7.5


לטפח, לטפח, לטפח.

פוסטים נוספים בדרך,
וצ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...