יום שני, אוקטובר 06, 2014

התחדושתי.

הנה משהו שאני אוהבת ולא עשיתי הרבה זמן - הרבה זמן לא הכרתי לכן מעצב/ת צעיר/ה אשר ראוי כי תכירו, והנה נפלה בידי ההזדמנות להכיר את מרינה פוזנר, מעצבת מותג התכשיטים/אקססוריז Dusha שמכנה את יצירותיה 'אובייקטים' "בזכות המראה הפיסולי, אורגני ולא קונבנציונלי שמתקבל בסוף" לדבריה ולא קונבנציונלי איט איז. אותם 'אובייקטים', לא נסחפים על גלי הטרנדים ולכן לא נוצרים על פי עונות אלא בטיפטוף של פריטים חדשים ויצירתיים לאורך כל השנה.

כל הפריטים של DUSHA משולבי מתכות ועורות רכים (לא לטבעונים/צמחונים) ופוזנר טוענת שהיא אוהבת לקבל את השראתה מהחומרים עצמם ולקפוץ ראש אל תוך עיצובי הפריטים ולהגיע לתוצאה לאחר תהליך של ניסוי ותעיה וזו בעצם הסיבה להיותם שונים אחד מהשני.

הוטל עלי לבחור פריט מן הקולקצייה והמשימה היתה קלה למשעי כאשר סט של שרשראות מוזהבות עם פפיון במרכזן הונח לפני. כיוון שהשלמתי עם גילי הממאיר והבנתי שאני זקוקה לקפיצת מדרגה התבגרותית בגרדרובה שלי, אך אני עדיין נמסה מעט כשאני רואה פפיון, חשתי שזהו השילוב המושלם עבורי - פפיון, אך לא חמודון. פפיון בוגר, אם תרצו.

אני חלושעס אל מול אותן שרשראות שפעם קראנו להן 'גורמט' ורק ערסים ענדו אותן, אבל עכשיו אני חוושבת שהן לוהטות.


עוד מ-DUSHA:
משמעות השם היא אגב, 'נשמה' ברוסית. וזה גם השם של כלבת התחש של המעצבת. עוד סיבה לחבב את המותג.

פפיון בוגר. 159 ₪

159 ₪


שרשרת 'סטייטמנט' 389 ₪ (התמונה מהבלוג מישל אנו)

159 ₪

159 ₪ לפיס

 (התמונה מהבלוג מישל אנו)

 'סטייטמנט' טורקיז 389 ₪

 'דושה' 390 ₪

 'סטייטמנט' ארוכה 249 ₪

לעשות לייק: כאן
לרכוש: בסטודיו DUSHA, נחמני 46 ת"א בתיאום מראש: dushaisrael@gmail.com 0547686738
או אונליין: ב-Peakardo: פה

חג שמח מקדים, סתיו נעים,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...