יום חמישי, נובמבר 13, 2014

ONLINE vs. IN LIFE: FASHION 24


הולי שיט, לא כתבתי לכם פוסט כבר חודש. אז איך אוכל לפצותכן על הזמן האבוד אם לא בעוד מדור כיופי המסגיר את רכישות הרשת שלי? תודו שחשתן כיווצוצי געגועים. והפעם, אתר כנעני חדש בשם FASHION24 אשר מרכולתו נאה ונוחה (בגדים, אקססוריז ותכשיטים) ומחיריו ידידותיים עד מאוד.

מה נרכש? עליונית ושתי חולצות  שזועקות 'יש! בגדים חדשים לסתיו'!. גילוי נאות: קיבלתי את הפריטים במתנה מבעלי האתר. תמונות, מידות, קישורים ומחירים, מיד מיד:



עליונית חביבה ומאוד מאוד שימושית לבוקר, לערב ולצהריים גם. הבד שלה נעים ואיכותי ואני ממש אוהבת אותה! 
מידה: 1 מחיר: ₪79.00 קישור כאן



חולצת סריג נמרית - בדיוק הפריט שהיה חסר לי בארון במזג האוויר מפוצל האישיות שקורה כרגע. מגע הבד נעים, המידה בול בפוני וההרמוניה עם הליפסטיק האדום הפק"לי שלי מוצ'למת. 
מידה: וואן סייז מחיר: ₪59.00 קישור כאן


חולצת שיפון מפוספסת - לייק לייק לייק! אפשר ללבוש לערב, אפשר לתת בקז'ואל, הכל תלוי באאוטפיט השלם. אפשר גם לקפל אותה כמו בתמונה הימנית כי היא מצוידת בחבק עם כפתור. 
מידה:וואן סייז מחיר: ₪49.00 קישור כאן

כיוון שאיני אגואיסטה, כאשר פנו אלי מ-FASHION24 החלטתי שעלי לפנק את החברות בקבוצת הפייסבוק שלי FIFTII ובקבוצת 'המציאות שלי באיביי' (אני רק חברה בה אבל בעיני היא קבוצה מומלצת ביותר) ולפרגן להן קוד הנחה, אז ביקשתי מבעלי האתר לספק במטותא קוד אקסלוסיבי לחברות שתי הקבוצות והם נענו בשמחה. קיבלתי כמה וכמה תגובות חיוביות מליידיז שהזמינו פריטים מהאתר והיו מרוצות מאיכות הבגדים ומהמשלוח וחשתי כפילנטרופית מלבושים, מונטיפיורי של ארונות הבגדים אם תרצו. הנה אחת התגובות שקיבלתי:


ואם אתן תוהות מדוע פספסתן את ה'מבצע' אז התשובה היא -  כי לא הצטרפתן ל-FIFTII! אני בדיוק עובדת על הטבות חדשות אז שווה ביותר להגיע ולהתפנק בפ' רפה.

תהיו טובות, חמשוש נעים
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...