יום שבת, דצמבר 20, 2014

על בגדי כלבים, עיצוב אופנה והיום הכי חמוד שהיה לי השנה.

מי מכן שבקיאה בהיסטוריה של בלוג זה, ודאי שמה לב כי הנני הרוסה על כלבים וחתולים ללא הבדל מין, גזע וגודל ולכן הנני גם האימוש של סנופי הגולדן-רטריברית ושל צוציק, חתול מסוג 'מצאנו ליד הפח' המתחזק פאסון של נסיך בווארי. לכן שמח לבבי כאשר פנו אלי ממשרד יחסי הציבור של RIBOS, מותג ההלבשה-על-ארבע הישראלי מבית 'בונזו' ושאלו אם בא לי לעצב את אחד מבגדי קולקציית 2015. הכי שאלה רטורית.

הידע שלי בעיצוב אופנה, בטח כשזו מולבשת על כלבים, הינו מינימלי עד לא קיים, ולכן המשימה העיקרית שלי היתה להכין לוח השראה שיהיה ברור מספיק בכדי לעבדו למלבוש הגיוני. רציתי ליצור בגדי שיהיה נוח ופרקטי אבל עם ניחוח שיקי, לא מצועצע ושלא יגחך את הכלב ולכן בחרתי בשכמיה שעליה שפכתי את מיטב חולשותיי הבלתי בוגרות.
לוח ההשראה הסופי: צווארון פרווה (מלאכותית!), כחול-עם נקודות-לבנות וכמובן פפיון.

וגוש ההשראה המהלך - סנופי שלי עם כובע קיטי שקניתי. לעצמי.

במהלך העבודה על הפרויקט, הוצמדה אלי שרון שירן, מעצבת בגדים אמיתית שחוטאת גם בעיצובים לכלבלבים והיא ליוותה אותי וייעצה לי בסבלנות רבה. היא מיד הבינה מה עבר בראשי, לקחה את הסקיצה שלי ושידרגה אותה לתוצר הסופי:


אמנם בדרך לעיצוב הסופי ואני משערת שבשל אי אילו אילוצים, השתנה הבד שרציתי (פד 'פוך' של מעילים) והטקסט הוסר, אבל אני ממש אוהבת את התוצאה! 

המוזה והבגד שעיצבה האמא של המוזה.

אך החוויה לא הסתיימה בזאת. בריספקט לי הוזמנתי ליום הצילומים של קטלוג הקולקציה, יום שממש חיכיתי שיגיע - להיות מוקפת בדוגמנים פרוותיים ובסוג של אופנה? הן זהו גן עדן, לא פחות. זה היה היום הכי שמח ומשמח מאז שאבא שלי נפטר. הכי כלבים טיפוליים.

נשיקת מזל לפני עליה לסט.

זהו נאצ'ו, ה'ג'ק ראסל' שדיגמן את הדגם לכלבים קטנים. הוא היה מחונך להפליא וישב עלי במקצועיות רבה מבלי להניד שריר. חשתי ריספקט רב ורצון לדגדג בעת ובעונה אחת.




וזוהי מרילין, 'בירדד קולי' מתוקה שדיגמנה את הדגם לכלבים גדולים  ונתנה לי הרבה הרבה נשיקות.




אני משערת שרואים כמה נחת עשו לי הדרדקים האלה ואחדים נוספים שדיגמנו את פריטי הקולקציה. הנה עוד כמה מהם, מדגמנים כמובן את קולקציית חורף 2015 של RIBOS:

מחיר כל דגם בתמונה וגם מחיר הדגם שעיצבתי הינו 100 ש"ח. ניתן לרכוש אותם בחנויות חיות מחמד ברחבי הארץ, הרשימה המלאה באתר של ביו-פט כאן ודגמי הקולקציה הנוספים נמצאים כאן.

ולסיום - הי תראו! אני בקומוניקט!

וגם בכתבה ב'פרוגי'! אני כה סלב-נוער! אמנם בכתבה יצא שאני מעצבת בגדי כלבים אבל הפעם מותר לתקשורת לטעות, כי ה'תקשורת' במקרה הזה היתה בת 14. הכתבה כאן.

בברכת האו-האו ובתקווה שהיום, כמו בכל שבת של אימוץ חיות בית, פחת מספרם של כלבים המחפשים בית חם.
שבוע טוב שיהיה,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...