יום שבת, דצמבר 20, 2014

לרחרח את הכוכבים - הבושם החדש של מוסקינו

בטח שמתן לב שמזה זמן איני מדווחת מהשקות ופרזנטציות וזאת כי לאחרונה, או בעצם מאז הקיץ האחרון, נמנעתי מהגעה אליהן כי מאוד לא התחשק לי להיות בחברת אנשים או לנצוץ באירועים. אבל הזמן אכן עושה את שלו ולכן החלטתי להרים את אחורי מפינת העבודה שלי להגיע להשקת בושם דנדש במסעדת הסושי ניני האצ'י. גם כי היה קוד לבוש (שחור וזהב) וזה מאוד מצא חן בעיני וגם כי אני ממש אוהבת אוכל יפני.

אם ביקרתן בינות מדפי הסופר-פארם בשבוע האחרון, ייתכן כי שמתן לב לדייר חדש על המדף - הבושם החדש STARS מבית מוסקינו, אשר אין פריט אחד היוצא מבית אופנה זה, שמסוגל לעורר אדישות. כמו זה למשל:


תיק ה'מקדונדלס' המכוער-מקסים מקולקציית Junk Food Capsule

אז סגרתי עם עצמי שהפעם אני מגיעה, מימשתי את קוד הלבוש והוספתי גם קצת סגול ופרווה מדומה ואף צילמתי והצטלמתי.
מתנצלת מראש על איכותן הירודה של התמונות, חזרתי לאייפון הישן כי האנדרויד הנוכחי בתיקון. בקרוב תהיה לי מצלמה הגונה.



מגפוני NEW LOOK מהבלאק פריידיי של ASOS בשנה שעברה


המלבוש המלא

נו, אבל איך הניחוח?
אז ראשית, ארשה לקומוניקט למנות את מרכיביו: "המנגינה של האדמונית רוקדת בחושניות עם פרחי התפוז הזהוב. מושכים את עלי הכותרת של היסמין בקריצה. התווים היבשים בבסיס של עץ האמברוקסן ועצים מרחפים מעניקים אושר ועליזות לניחוח הנשי.
תו עליון: אתרוג, ורדים של מאי ואדמונית.       
תו הלב: שושן העמק, פרחי תפוז ועלי כותרת של יסמין.  
תו הבסיס: עצי סחף לבנים, אמרובקסן".

ועכשיו אני: נ-ה-ד-ר. בתחילה, הוא מאוד יסמיני וניחוחו חריף, אך לאחר זמן מה, כשהוא כבר מרגיש בבית, הניחוח הופך לפרחוני ו-FRESH אבל לא מאופיין במתיקות יתר. אני התאהבתי בו לגמרי כי עדיין לא הבנתי בדיוק לאיזה ז'אנר ניחוחי לשייך אותו, ומה שלא מבינים לגמרי - תמיד מסקרן יותר לחקור. ועוד נקודה ראויה לציון - עיצוב הבקבוק הכה גלאמיסטי שיושב על מדפי הבודואר ועושה לחוש דיוות על.


לרגל ההשקה ימכר בושם STARS במחירים נוחים יחסית (עם דגש על ה'יחסית'):
249 ₪ לתכולת 50 מ"ל ו-349 ₪ לתכולת 100 מ"ל. 

לרחרח להשפריץ ולבדוק אם מתאים: בסניפי הסופר-פארם.

בשבוע הבא אני טסה לכמעט חודש במזרח הרחוק. אני לא יודעת אם יצא לי לכתוב משם אבל אני מבטיחה לנסות.

אז נתראה אולי בקרוב, 
שיהיה שבוע טוב,
וצ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...