יום ראשון, מרץ 23, 2014

תראי לי על הדובי - קולקציית אביב/קיץ 2014 של TOUS

מתי בפעם האחרונה נכנסתן לחנות מגדני אופנה ורציתן את כללללל מה שיש בתוכה? לי זה קרה בעת פרזנטציית האביב/קיץ של מותג התיקים/תכשיטים/בשמים הספרדי TOUS בדידינגוף, מותג שכבר כתבתי עליו בעבר וגם עכשיו, כי הוא פשוט לא חדל מלהרשים אותי עם הקונספט הכמעט בלתי אפשרי של קלאסי המלווה בקריצה קטנה והשילוב הכמעט תמידי של איקון הדובי, סמל ההיכר והלוגו של TOUS.


חלון הראווה. בתוך החנות את אכן חשה כפשניסטה בלונה-פארק של ממתקים.
להמשך קריאה...

יום שבת, מרץ 22, 2014

ATOMIC.

לעיתים רחוקות, אני בוחרת לעוף על סטיילינג של אושייה מסוג סלב אשר סיגנונה גורם לי לתקלה חמורה בתיפקוד היומיומי. לא מדובר בהכרח בסטיילינג שהייתי מאמצת בעצמי או שהיה הולם אותי אלא פשוט סיגנון שאני לא יכולה להתעלם ממנו. עשיתי זאת בעבר עם שייחה מוזה המגה אלגנטית, פלורנס וולש הנימפה ויולנדי ויסר האוחזת בסטיילינג אשפתי אך uber שובה.

הפעם, אני בוחרת להתעופף במנהרת הזמן ולהתעלק על סטיילינג העבר של דבי הארי, סולנית להקת בלונדי, ומדוע? כי כפי שתכף תחזו בעצמכן, כל תרכובת מלבושים שנרקחה אי שם בתחילת האייטיז, נראית כאילו הורכבה ממש כיום, בשנות האלפיימז וזאת, אני כמעט משוכנעת, ללא התערבותו של סטייליסט צמוד. לא זכור לי אגב, שנתקלתי לאחרונה בסטיילינג כה מגניב על סלבריקיות מחו"ל ובטח ובטח שלא פה בכנען הדלוחה. ולמה אני מפרפרת? כי אני סולדת מהלוק המהונדס של 'כל שערה במקום' שנראה כאילו הורכב אחרי סדרה של סקיצות שנשלחו מתיבת האימייל של סטייליסט על. לא שאני חלילה מזלזלת בעבודתם של סטייליסטים המהקצעים את חזותם של המפורסמים, אני פשוט לא מצליחה להזדהות עם המראות המוקפדים של השטיחים האדומים או הלוקים המלאכותיים של שוכנות הבמה (ביונסה, ריהאנה וכו'). 


אז עתה, בלי הגיגים מיותרים, קבלו כמה מהתרכובות המלבושיות המופלאות והממש עדכניות של הגיברת בלונדי:



עשור אחורה התאימו את צבע התיק לגוון הנעליים. דבי הארי עושה את זה עם כובע ומשקפיים.
להמשך קריאה...

יום חמישי, מרץ 13, 2014

לרוץ - החדשות של סקצ'רס והגיגים על 'כוכבי' ריאלטי

ממש לא נורא מזמן קוננתי כי איני מחבבת נעלי ספורט כהלכתן כייון שאיני נמנית על אוהדי לוק המורה בטיול שנתי, ומדי לאחר מכן, קארמה הכלבתא נפנפה מולי אצבע משולשת ושלחה אותי להציץ ולהתנסות ב- Memory Foam, קולקציית נעלי ריצה אשר מצוידות ברפידה אנטומית המשמרת את תצורת כף הרגל (כך מספר הקומוניקט) ויכולה גם להישלף ולרפד נעלי ספורט אחרות.


להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...