יום שבת, אפריל 26, 2014

עלילות הגיברת באוברולנד

כמי שאינה עוקבת אחר תצוגות האופנה של בתי האופנה העולמיים, כי בייסיקלי בגדים שלא אוכל לרכוש לעולם מעניינים לי את קצה הביצית השמאלית ואני לא צריכה שיגידו לי מה יהיה נכון ללבוש בעונה הבאה, הבנתי לאחרונה כי אחד מפריטי המלבוש המשמעותיים והבולטים לעונות הקרובות הינם האוברולים.
 ואני אומרת - או יה??
לא שאני מתיימרת להיות טרנדולוגית או חזאית אופנה, אבל אני לובשת/מכורה/עבד לאוברולים בחמש השנים האחרונות, פלוס מינוס וגם בחלוף הזמן, אני תמיד דואגת לצרף אוברול חדש לגרדרובתי. אני פשוט לא עומדת בפני הסטייטמנט המאוד חזק אופנתית שאופף את הפריט הזה ובאופציות ההחמאה שיש לו לגוף הנשי - ולא רק מהזן הכחוש. תכף תראו דוגמאות טובות.

אז כאמור, אני משכנת בארוני קולקציית אוברולים נכבדה וברשותכן, אחלוק עמכן את יקיריי שנרכשו לאורך השנים האחרונות, בסדר אקראי לגמרי. באנגלית אגב, קוראים לאוברול JUMPSUIT.



אוברול שחור מ-STYLE RIVER
להמשך קריאה...

יום חמישי, אפריל 24, 2014

חד-מלבושיא: מה לבשתי בערב החג.

עבר חלף לו הפסח נטול הגלוטן וזה בדיוק הזמן לרברב במלבושי החג אשר עטיתי, המכילים שיק, אך בעיקר מצטיינים באלמנט הנוחות ובמקדם הגנה מפני הכרס התופחת לה אט אט בין מנה למנה. הצטלמתי במרפסת בדירה של ההורים שלי ברחובות ואני לא יודעת אם אתן מכירות את התחושה, אבל כשההורים עוברים לדירה חדשה ובביקור אצלם את לא ממש חוזרת לחדר נעורייך, זה מרגיש מוזר בכל פעם מחדש.


להמשך קריאה...

יום שבת, אפריל 19, 2014

כשמנגו לא אוהב אגס.

בין שלל קולקציות הקיץ שהנצו כניצן לקראת העונות הלוהטות, מגובה בקמפיין פירסומי שקשה היה להתעלם מקיומו, הושקה קולקציית האביב-קיץ של מנגו, מותג שסיקרתי לא פעם בשל חיבתי העזה אליו ואני מקפידה לסקר מדי קולקציה, אך הפעם אפעס, קצת לא התעלפתי משתי סיבות עיקריות - האחת, לא נתקלתי בפריטים שהעיפו לי את הדמיון אבל זו דעתי האישית ואני לא קובעת. 
השניה והמקוממת, היא עניין המידות.

אין מצב. תכף תבינו למה.


להמשך קריאה...

הכינו בהונותיכן לקיץ - על כפכפים, סנדלים ולקים מושלמים.

כיוון שבמקום חורף קיבלנו אביב ארוך וכעת בפסח עושה רושם שהקיץ הקדים באקסטרים, אין עיתוי מושלם מזה בכדי לסקור בפניכן את קולקציית הקיץ של חברת הכפכפים/סנדלים הברזילאית GRENDENE, האמא של המותגים המוכרים ריידר, GRENDHA ותת המותג איפנמה שממשיך גם בקיץ הנוכחי את השת"פ הקבוע עם ג'יזל בונדשן. אז מה נשתנה הקיץ בגרנדנה? לא הרבה - חגיגות צבעים, עשרות דגמים שונים, ושלל ממתקים קיציים ומאווררי בהונות.
להמשך קריאה...

יום שישי, אפריל 11, 2014

Online - In Life: Asos+Ebay


ושוב, גבירותיי ויקירותיי, אנחנו נפגשות במדור מבער החמץ Online - In Life, המביא לכם את מיטב רכישות הרשת הישר מארונה של הגיברת. והפעם? מה הפעם? אז הנה כך:

מה נרכש: במדור זה אתרברב בתשלובת מלבושים המורכבת מפריט אחד מאסוס ופריט אחד מאיביי: חולצת נקודות כחולה מאיביי שחיפשתי המון זמן כי יש משהו בכחול נייבי עם נקודות לבנות קטנות שממגנט אותי לרצפה (אבל הבטחתי לעצמי שזה הפריט כחול-מנוקד האחרון שאני רוכשת לעת עתה) וגם מכנסי שלייקעס מאסוס שכשראיתי אותם לראשונה אמרתי 'הופה, בואו בואו' ואכן, לאחר נגיסה מחשבון הפייפאל שלי הם הגיעו.

מהיכן: החולצה כאמור מאיביי (לינק) ומכנסיים מאסוס (לינק)

כמה: חולצה: $7.99, מכנסיים: $26.34. המכנסיים היו בסייל ולכן, עד שהגיעו אל ארוני כמעט ולא נשארו מידות :(


כך נראו הפריטים באתרים, על בלונדינית וגם סינית:
להמשך קריאה...

יום חמישי, אפריל 10, 2014

רטרוקה

אל תרביצו לי, אל תרביצו לי, אבל זה הולך להיות שוב פוסט על משקפיישים מאירוקה. מה אעשה? הם מתעקשים להפניק אותי במגדני עיניים שאני חשה ששווה לחלוק. אני אעשה את זה קצר.
אז מה הפעם? קולקציית רטרו שיק המכילה את דגמי מותג אירוקה וגם מותגים נוספים כגוצ'י, פראדה, מיו מיו, דיזל וארמאני. הביטו:
'סטייל הקלאב מאסטר למראה יוקרתי' אומר הקומוניקט ולמרות שכולי ממש להיפך,
נראה לי שיש כאן שידעך לא רע עם דגם של דיזל.
להמשך קריאה...

יום שישי, אפריל 04, 2014

מבזק קוסמטיש!


מוכנות? יאללה:

סרום Beyond Professional לפנים ולעיניים מבית BEYOND 

להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...