יום שבת, מאי 31, 2014

מבזק קוסמטיש!

אם במקרה שאלתן את עצמכן 'היכן הגיברת?' או 'לאן היא נעלמה' וחשתן געגועים אין קץ, אז הנה אני פה, לאחר שעברתי מבצע סמי-צבאי מתיש אינסייד אאוט ששמו 'מעבר דירה בתל אביב'.  אני כבר מיושבת בדירתי החדשה והאהובה, ליבי טוב עלי ושכונתי החדשה שקטה לאוזניי. ועתה, לאחר ששטפתי מעלי את אבק הקרטונים וקילפתי את שאריות המאסקינג טייפ מכל איבר אפשרי, זה בדיוק הזמן לפנקכן במבזק קוסמטיש. יאללה, יש מה לראות:

shower freshness, סדרת הדאודורנטים החדשה מבית  Crèma
להמשך קריאה...

יום שבת, מאי 03, 2014

פוסט מלבושים בניחוח קולולוש

אתמול בצהריים 'חיתנתי' את טליה בת הדודה שלי ובח"לה מיכאל, בחתונת 'בת הדודה הראשונה שמתחתנת'. הראשונה היתה אחותי אבל זו היתה חתונת 'אחותי מתחתנת' וטליה היא הראשונה מבני הדודים שלי שחותמת על עסקה רומנטית ארוכת שנים. הלוקיישן הנבחר היה מתחם 'אקו' בשמורת נחל חדרה, מקום קטן ומינימליסטי שדוגל בשמירה על איכות הסביבה ונותן לטבע לדבר ולשמש כתפאורה.

זו פעם ראשונה שאני מוזמנת לחתונת צהרי שישי וזו ודאי פעם ראשונה שאני נוכחת בחתונה טבעונית (!) וכזוללת בשרים הייתי מאוד סקרנית לטעום את המנות הטבעוניות - והטעימות. איכשהו, עם מזג האוויר הדבשי, הטבע המקיף והאווירה הקסומה, הכל התגבש לכדי אירוע נעים ומשפחתי שריכך מעט את גישתי האנטי-חתונתית אבל חכו עם הקולולוש. אין מצב שזה יקרה.

אז מה לבשתי?? קבלו:


להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...