יום שני, יוני 23, 2014

העור מעיק? יש ג'רנטיק! פוסט שני בסדרה.

אז עבר שבוע נוסף מאז הטיפול השני בבית ג'רנטיק (על הטיפול הראשון תוכלו לקרוא כאן) ואני עדיין עוקבת אחר השינויים. גם בטיפול השני תחת ידיה של מאמא-רוזט, שהיתה אגב מלאת התפעלות מהשיפור שחל ותכף אספר מה בדיוק שופר, לא הוצאו שחורים, לא פוצצו פיצעונים ולא בוצעה חדירה ידנית לעור פני - רק שכבות על שכבות של חומרים שנמרחו, הושרו והוסרו.

איך התחושה? מעולה! ולמה? ראשית, עור הפנים הולך ומשתפר - הנקבוביות מתכווצות, כתמי השמש נסוגים אם כי יש עוד עבודה, אבל העור שלי מרגיש מוזן ומוגן. כחיילת מסורה בצבא הטיפוח, אני מקפידה מדי בוקר וערב  לבצע את טקס הציחצוח ומירוח ולהשמיש את השישייה המותחת עליה סיפרתי בפוסט הקודם. וכן, אני לא יוצאת מהבית ללא מסנן הקרינה - גם לא לתלות כביסה במרפסת.
להמשך קריאה...

יום שבת, יוני 21, 2014

אוף טופיק - שירים וגם ריקודים.

כשהייתי ילדה, אמא שלי שלחה אותי לחוגי ריקוד שבאייטיז קראו להם 'ריקודי ג'אז' אבל בעצם הם היו ועדיין 'ריקודי פופ', ז'אנר שאני מאוד מאוד מחבבת גם בגילי הקשישותי כי זו המוסיקה שהכי כיף לרקוד אותה. נורא אהבתי ללכת לחוג הריקוד ולרקוד את מדונה, סינדי לאופר ולהיטי שנות השמונים, עד שבגיל 13 בערך עזבתי את חוג הריקוד כי יותר עניין אותי ללכת לחוג דרמה של 'בימת הנוער' ברחובות. ברור, שם היו בנים.


במבט פלאש-בקי לאחור אני יכולה לקבוע בודאות כי כנראה הייתי רקדנית די מוצלחת ושחקנית די כישלונית כי עד היום אני ממש אוהבת לרקוד ולצפות בריקוד ודי נמנעת מהצגות תיאטרון. אחת הסיבות שאני כל כך אוהבת את בנגקוק היא כי ברוב המועדונים מנגנים מוסיקה עכשווית שכאמור הכי הכי כיף להזיז את הטוכעס לצליליה ולעשות ליפסינק לכל המילים. 

ולמה אני מטביעה אתכן בשלולית הנוסטלגיה הפרטית שלי? כי לאחרונה התמכרתי וחרשתי הלוך וחרוש על שני קליפים שקילפו אותי מהעור של עצמי. שניהם עטופים במוסיקה מעולה ובשניהם המוטיב המוביל הוא הריקוד. 


הראשון: Chandelier של סיה, שכן, ספרו לי עוד על כמה היא מדהימה והורסת נפש אחרי שאני מאזינה לה באדיקות כבר מימי ZERO 7 רק שהשנדליר הזה הוא סוג של שיא מוסיקלי של סיה ובודאות כרטיס הכניסה שלה לפנתאון המיינסטרים. השילוש הקדוש הזה של ליהוק גאוני (הילדה מאדי זייגלר מסדרת הריאלטי Dance Moms) כוריאוגרפיה מנסרת לב של ריאן הפינגטון והשיר הענק הזה פלוס אווירה סטנלי קובריקית, אפיל הבובה העירומה והנטושה והתחושה שמספרים לך סיפור מעניין, הוא בעיני הסוד לקליפ מושלם שראוי להיכנס לרשימת הקליפים האהובים והנחרשים ביותר:




להמשך קריאה...

יום שבת, יוני 14, 2014

העור מעיק? יש ג'רנטיק - פוסט בהמשכים.

לא קל לגיברת בתקופה הנוכחית. בחודש האחרון עברתי דירה, אני נמצאת בתוך סיר לחץ של הספק עבודה, עדיין אין לי ארון בגדים ואני חיה על מזוודות וקרטונים ומרגישה כאילו אני נמצאת במירוץ מטורף ולא מספיקה כלום. כל אלה עוללו מצב של חורבן מתמשך בעור הפנים שלי, עיגולים כהים תחת עיניי ופריחה מלבלבת באיזרי הפסוריאזיס שלי. אמנם, גיליתי שאני גרה מעל מכון יופי אבל את מעבר הדירה ליוו הוצאות כה רבות שנאלצתי להמתין עד שאוכל לממן לי טיפול פנים ראוי.

ייתכן כי אלת הטיפוח שמעה את זעקותיי השמימה, שכן בעיתוי שאין מוצלח ממנו הוזמנתי להתנסות בסדרת טיפולי פנים וגוף של חברת ג'רנטיק (Gernetic), מותג קוסמטיקה פרא-רפואי שמקורו בצרפת, הזמנה שהגיעה אלי כקרואסון חמאה בעיתות מאנץ' ולכן התייצבתי תכף ומיד במפקדה הראשית של ג'רנטיק ברחוב ויצמן 32 בתל אביב.

להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...