יום שישי, אוגוסט 29, 2014

ONLINE - IN LIFE: EBAY






נחשו מה? רכישות הרשת ממשיכות לזרום אל תיבת הדואר שלי ואני חייבת לחלוק! אז הנה אני שוב פה, מלובשת ברכישות שקניתי ללא מדידות מוקדמות ואם שמתן לב שלאחרונה אני רוכשת רק באיביי, אתן לגמרי לא טועות - אני פשוט לא עומדת במחירים הכה פעוטים של פריטים כה מהממים עד שזנחתי כמעט לגמרי את סיבובי הווינדואו-שופינג באסוס ומקביליו. ההתמכרות לאיביי ולמחיריו הרצפתיים גרמה לי להביט בפריטים שעולים 30$ באסוס ולרשוף 'זה יקר!' ולחזור לחפש משהו דומה באיביי. סוג של מחלה כרונית שאני מקווה לא להבריא ממנה לעולם.
והפעם - ארבעה תכשיטים ושתי שמלות שמהרגע שהגיעו, נחרשו הלוך וחרוש בשל מקסימותם וייחודם. נצאה לדרך? יאללה.

תיכשוט:
 שני צמידים ושתי שרשראות מאיביי (כולם מהסלר הזה).  בשל ריבוי הפרטים היחסי, הפעם נעשה את זה קצת אחרת - תמונות אונליין-אין-לייף ומתחתן לינקים ומחירים. בסיידר?


צמידים:
להמשך קריאה...

יום רביעי, אוגוסט 27, 2014

שרביט הקסם.

ב-TWO באב האחרון, הזמינה איריס שרביט, בעלת קליניקה לקוסמטיקה פרא-רפואית את נועם (להלן, הבנזוג) ואותי (להלן, הגיברת) לטיפול פינוקי כפול לבחירתנו. היתה זו בחזקת 'לתת פינוק ליום האהבה לזוג הכי לא רומנטי בעולם' - אנחנו מסרבים לחגוג ימי אהבה כפויים ולמעשה גם את יום השנה שלנו לא חגגנו מעולם. למה? כי אהבה זה כל יום, גם בימים הקשים ביותר ואנחנו בחרנו במודע בפורמט המאתגר ביותר: לא להתחתן ולבחור אחד בשני כל יום מחדש. לא פשוט בכלל, אבל עובדה שזה עתה סגרנו עשור לזוגיותנו. 

אבל זה לא אומר שאי אפשר לפתות אותנו עם פינוקים.

כיוון שאני מטופלת כבר זמן מה אך ורק במוצרים של ג'רנטיק, ויתרתי על טיפול הפנים הקלאסי ובחרתי בעיצוב גבות. את זכות הטיפול העברתי לנועם, כי גם גברים צריכים מדי פעם ניקוי עמוק וחידוש לאפידרמיס, לא?

לקליניקה של שרביט שני סניפים ברמת החייל ובמבשרת ציון וגם שיטת אפליקציה יחודית שבה לאחר אבחון עור הפנים, מורכבת למטופל/ת סדרה של חומרי הטיפול הפעילים המונחים בשכבות וחודרים לעור הפנים באופן ממוקד. על כן פיתחה שרביט גם סדרת מוצרים לטיפוח לעור הפנים. 

איך יצא? ובכן:


גיברת גבות:
להמשך קריאה...

יום שישי, אוגוסט 22, 2014

ONLINE - IN LIFE: Dtails

גבירותי ויקירותיי- חזרתי, אני פה, ובחרתי להתקמבק עם מדור נוסף של רכישות רשת פושעניות אך משובבות כל נפש וארון בגדים. שנתחיל?

מה נרכש: צמיד של 'Dtails - פרטים קטנים', מותג תכשיטים בעיצובה של דני (סגול מתחת ל-ד'), שגם הכינה לכן הפתעה קטנה, ממש בסוף הפוסט הזה. גילוי נאות: קיבלתי במתנה את הצמיד מדני המקסימה.

היכן: בחנות במרמלדה מרקט ואפשר גם להתקשר: 054-3423797

כמה: צמיד קצר: 150 ₪, צמיד ארוך המתלפף פעמיים: 220 

זהו הצמיד הארוך (מהחנות במרמלדה):
להמשך קריאה...

יום שני, אוגוסט 04, 2014

שתי חתונות ולוויה.

לא קל לי לכתוב את הפוסט הזה, שמסביר למה לא הייתי כאן בשבועיים האחרונים, אבל מתישהו הפוסט הזה צריך היה להכתב. וזה לא בגלל המלחמה בחמאס, אלא בגלל שאבא שלי ואני וכל המשפחה שלי הובסנו במלחמה שלנו בסרטן של אבא ואיבדנו איש יקר, ישר וטוב לב, שלא הגיע לו שמחלה כזו מחורבנת תסיים את חייו בגיל 65.

להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...