יום שני, ספטמבר 29, 2014

העור מעיק? יש ג'רנטיק! פוסט שלישי בסדרה

אם עקבתן אחרי הפוסט הראשון והשני שכתבתי על סדרת הטיפולים שלי בג'רנטיק, ודאי תהיתן היכן ההמשך, מה קרה למחירים שהבטחתי להביא ולמה לא המשכתי לכתוב. ובכן, מתחילת הטיפול ועד היום עברתי חודשיים לא קלים ולכן פוסט ההמשך אותו אני כותבת כעת, בושש מלהיכתב.

למי שאין זמן או כח לקרוא את הפוסטים הקודמים (יש דרך קיצור אליהם בשולי הבלוג משמאל אם תחפצו) ובקיצור - בחודש יוני האחרון, הוזמנתי לעבור סדרת טיפולי פנים ב'מפקדה הראשית' של חברת ג'רנטיק (ויצמן 32 תל אביב) אשר מוצריה מבוססים כולם על אוצרות הטבע ומגיעים מצרפת. להפתעתי, גיליתי חברת קוסמטיקה אחרת מכולן, ייחודית במרכיביה, מדהימה בתוצאותיה והראשונה למעשה, שהביאה ארצה את ז'אנר הקוסמטיש הפארא-רפואי.
הבעיות העיקריות איתן הגעתי לטיפול: כתמי שמש עקשנים, כהות תחת העיניים ונגעי פסוריאזיס באוזן (שכאבה ברמות שלא יכלתי לענוד עגילים), בברכיים, במרפקים ועל כפות הרגליים. חשבתי שהגעתי לשפר את מראה פני, אך לא שיערתי שאצא גם עם פתרון להקלה משמעותית במצב הפסוריאזיס שלי.
תמונה נדירה - דקה לאחר טקס המריחות של הבוקר - ללא מייקאפ, ללא קונסילר ללא פן ועם גבות פרועות במיוחד. מתנצלת מעומק השערה, אני בדיוק מצמחת אותן לקראת הסידור הבא.

להמשך קריאה...

יום שני, ספטמבר 22, 2014

מבזק קוסמטיש - מועדון ה-10!

סוג של ספיישל ראש השנה. הכותרת יכלה להיות 'המוצרים שיעשו לך את השנה הקרובה' אבל לא. אז מה כן? כמה מוצרים מצוינים שפשוט זכו לציון - 10. הבה?


ג'ל PhytoDefrisant ללא שטיפה להחלקה ולהגנת השיער מנזקי מכשיר הפן מבית Phyto PARIS
להמשך קריאה...

יום שישי, ספטמבר 12, 2014

מבזק קוסמטיש!

המון המון המון זמן לא סיקרתי מוצרים. אמנם קיבלתי לידיי מוצרים לסיקור אבל בגלל כל מה שקרה בתקופה האחרונה, לא היו ברשותי רגעי פנאי לשבת ולערוך את הכל. אבל בשביל זה יש את יום שישי והנה זה בא:


דאודורנט ספריי בניחוח מאסק של Crèma מסדרת shower freshness 24h 


להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...