יום רביעי, יולי 01, 2015

איך להשתזף בדקה

לפני כשנתיים חוויתי לראשונה את העונג של שכשוך במכונת השיזוף העצמי אצל רונית רפאל וסיפרתי על כך בפוסט מפרגן אי אז באוגוסט 2013. מאז לא יצא לי לחזור על החוויה כי היה לי קצת יותר זמן לגשת לחוף הים ולתת לשמש לבצע את המלאכה אבל השנה טרם היה לי זמן לקפוץ לבטן-גב טוב ומיטיב. למעשה, אני האחרונה שזקוקה לשיזוף מלאכותי כיוון שאיך שהשמש רואה אותי, היא אומרת 'אהלן!' ומשזפת אותי מבלי להתייעץ, אך כיוון שטרם ביקרתי השנה בים, הייתי עטויה במה שאני קוראת 'שיזוף דובי', הווה אומר זרועות ורגליים שחמחמות ובטן-חזה לבנבנים. לכן מה שמחתי שהוזמנתי שוב לביקור אצל רונית רפאל כדי לחוות בשנית מפגש משזף עם המכונה.




איך היה? לא נורא שונה מהפעם שעברה - הגעתי, הודרכתי בנחמדות שיא, הובלתי לחדר הפרטי שבו מתבצעת משימת השיזוף ולא נעזבתי עד שהיה ברור שהבנתי את כל התהליך - עלי לעמוד בתוך המכונה בלבוש חווה, ללחוץ על כפתור ההפעלה ברגע שאני מוכנה ולהקשיב להוראות של המכונה שמדברת ומסבירה. הריסוס הראשון מותז על החלק הקדמי של הגוף וצריך קצת להתנועע מצד לצד כדי שפיזור הרסס יהיה שווה ולאחר מכן מסתובבים, מקבלים שפריץ נוסף (וקר!) על אחורי הגוף ולבסוף נושבת רוח מייבשת שמומלץ לחזור על פעולתה כמה פעמים כדי לוודא שהחומר אכן התייבש כהלכה.

קצת המלצות של לפני ואחרי - כדאי להגיע ללא איפור (אם בכל זאת הגעת מאופרת ידאגו לארגן לך מסיר איפור) לאחר מקלחת ואחרי סקראב עם סבון פילינג או ליפה כדי להיפטר מאפידרמיס מיותר, מומלץ להגיע עם רגליים מרוטות וחובה לא לקבוע שיעור כושר כלשהוא ל-6 שעות לפחות לאחר הטיפול ולהשתדל באופן כללי לא להזיע. להתקלח מותר רק לאחר 6 שעות.

כשנשארים לבד בחדר, כדאי ללחוץ על מתג ההפעלה אך ורק לאחר שמסיימים את תהליך ההתארגנות שכולל - חבישת כובע הגנה לשיער, התקלפות מכל הבגדים, כולל תחתונים וחזייה ומריחת המפרקים והאיזור שסביב אצבעות הידיים וכפות הרגליים בקרם מיוחד שניתן לפני כן.

איך יצא? לטעמי - ממש נהדר. השיזוף עדין ביותר ולכן גם נראה טבעי ביותר, הוא לא מוגזם ולא קיבלתי הערות מסוג 'איך השתזזזזזפת', כמעט ואין תחושת דביקות בשעות שלאחר מכן ואם מקשיבים להוראות טוב טוב יוצאים עם שיזוף אחיד. כששאלתי את נועם אם אני נראית שזופה הוא הגדיר זאת במדויק - 'את נראית אחידה'.



לא יודעת אם זה קשור, אבל במשך שלושה ימים לאחר הטיפול העור שלי הרגיש רך ונעים כמו תינוקי.

למי זה מומלץ? אם יש לך אירוע בקרוב ובא לך להגיע בגוון אחיד מדובר בפיתרון המושלם עבורך, בטח אם את מתכננת ללבוש טופ חושף כתפיים ועצמות בריח. 

כמה זמן זה מחזיק? אני כבר שבועיים אחרי ועדיין לא הלבנתי חזרה למצבי המקורי אבל אני כבר מזהה את התפוגגות הצבע. בפירגון -  גם היעלמות הצבע נעשית באופן אחיד ולא נצפו כתמים באף איזור בגופי.

כמה עולה? 200 ש"ח למפגש.

איפה קובעים: במרכז "רונית רפאל-מדע היופי" רח' בזל 35 תל אביב, 1800-85-84-84
www.ronitraphael.co.il

ובברכת שנשוזף,
צ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...