יום שלישי, דצמבר 01, 2015

מבזק קוסמטיש!

שלושה של קרליין, שנים של TONI&GUY ועוד ועוד. מוכנות? הנה זה בא!


מים מיסלריים H2O להסרת איפור פנים, עיניים ושפתיים מבית CARELINE
דבר הקומוניקט: "מעבדות הפיתוח של קרליין הצליחו ליצור נוסחת מים מיסלריים המכילה מולקולות מיקרוסקופיות שממיסות ולוכדות את חלקיקי האיפור והלכלוך ומסירות אותם מהעור בצורה קלה וטבעית, ולכן העור מחבק באהבה את ההרגשה הנקייה והמרעננת כמו שרק מים מסוגלים להעניק לעור!"

בתכלעס: יש אמת בפירסום - מסיר האיפור הנ"ל הוא אחד האמינים שנתקלתי בהם והוא יכול גם לכתמי איפור קשים במיוחד מהסוג העקשני הזה שלא אוהב לעזוב את העור. מנקה היטב גם פנים, גם עיניים, גם שפתיים וגם מחיר הגיוני וכל זאת ללא תחושת שומניות או צריבה ולכן שאפו וכפיים.

כמה: 29.90 שקל ל-260 מ"ל 

איפה: בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות

פרטים נוספים: ללא בישום, ללא אלכוהול וללא צורך בשטיפה.

ציון: 9.5

Careline Pro מארז מקצועי לאיפור מלא של הפנים 




דבר הקומוניקט: "קרליין משיקה פלטת צבעים מקצועית המאפשרת להשיג איפור מלא לכל תת-גוון עור, לכל סגנון לאיפור בוקר או ערב. שלל הצבעים בערכה המקצועית משתלבים  זה עם זה בסינרגטיות מושלמת, מאפשרים לכל מתאפרת להתאים בהרמוניה את סגנון האיפור"  

בתכלעס: לא בדיוק איפור מלא כי בכל זאת נעדרים מייק-אפ ומסקרה אבל לא אהיה קטנונית וצייקינית, כי הערכה הזו שנראית כמו לפטופ קטן מכילה לא מעט מרכיבי איפור נחוצים: 40 גוונים של צלליות לעיניים (בעיקר בגווני אדמה), 3 גווני שימר, 3 סמקים, 2 פודרות לקיבוע, 6 ליפ- גלוס לשפתיים, מראה גדולה וחמש מברשות איפור מסוגים שונים. גווני הצלליות נהדרים ואפשר ליצור איתם מגוון נאה של לוקים לבוקר ולערב (ביקורת בונה - הצלליות הכהות יותר נוטות להתפזר בזמן השימוש ולפזר פרורי צבע על האיזור שמתחת לעיניים) הגלוסים אינם דביקים, הגוונים שלהם מעולים אבל הם בעלי כושר שרידות קצר טווח (כמו מרבית הגלוסים, רק שאת אלה קצת קשה לחדש אם לא לוקחים את כל הערכה בתיק). הסמקים נהדרים, הפודרה חביבה ואל תבנו על המברשות כעזר מושלם. עדיף שתצטיידו בסט מברשות מקצועי ומגוון יותר.

מאופרת בגווני הערכה

כמה: 120 שקל 

איפה: ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ 

פרטים נוספים: סדרת סרטוני הדרכה על הפלטה באתר הבית של קרליין אפשר לראות כאן

ציון: 8.5 בגלל הצלליות המתפוררות והגלוס שאי אפשר לחדש

קרם גוף, קרם ידיים וסבון פילינג בניחוח ונילה-פטצ'ולי מסדרת עולם הניחוחות של LALINE




דבר הקומוניקט: "עולם הניחוחות של Laline מזמין אותך לחוויית טיפוח מושלמת בניחוח שאת אוהבת.
שמונה ניחוחות שפותחו בהשראת הטבע ומבוססים על תווים של צמחים, פירות ופריחות.
לכל ניחוח סגנון, מצב רוח וגוונים ייחודיים כדי שתוכלי לבחור את זה שמתאים לאופי שלך 
ומשלים את האמירה האישית המאפיינת אותך". 

בתכלעס: כשפנו אלי מללין וביקשו שאבחר ניחוח שמאפיין אותי, מיד בחרתי בוניל כי זה אחד הניחוחות האהובים עלי בעולם כולו. מתוך כך ניתן לדווח כי התמכרתי קשות למוצרים הנ"ל שאמנם ממוקססים בניחוח פטצ'ולי אבל התערובת מריחה נפלא והמוצרים כיופיים ביותר. טיפ קטן - בשימוש בסבון הפילינג מומלץ להשתמש בכמות קטנה ולהרטיב אותה במים כי החומר סמיך ביותר.

כמה: קרם ידיים: 39.90 שקל (3 ב-99 שקל), סבון פילינג: 54.90 (3 ב-99 שקל), קרם גוף: 79.90

איפה: בחנויות LALINE ברחבי הארץ. רשימת סניפים: כאן

פרטים נוספים: בסדרה ניחוחות נוספים כמו קוקוס (עוד ניחוח אהוב), צ'רי בלוסום, מאסק ועוד שאפשר לראות פה

ציון: 9.5




Color Control - קרם CC של סבוקלם



דבר הקומוניקט: "סבוקלם, משיקים בימים אלו את הבשורה החדשה בתחום המייק אפ: SeboCalm CC, קרם מייק אפ רב תכליתי לעור רגיל ומעורב עד שמן, למראה מושלם בתוך שניות. קרם ה – CC מתהדר במרקם קליל העוטף את העור ברכות ומותיר תחושה נעימה על עור הפנים. הקרם נטמע בעור בטבעיות ואינו מותיר תחושה שומנית או דביקה"

בתכלעס: סבוקלם ממשיכים לא לאכזב ולהנפיק קרם CC עם יכולות הסתרה מעולות שיכול בנקל להחליף את המייק-אפ התורן. הוא מעניק כיסוי מצוין, יש לו מרקם קליל ונעים והוא ידידותי לעור ומאפשר לו לנשום. 

כמה: : 119.90 שקל ל-30 מ"ל

איפה: ברשת סופר- פארם במחלקת הטבע (ליד בית המרקחת) 

פרטים נוספים: מגיע ב-3 גוונים שונים: 30 – פורצלן (גוון בהיר), 50 – גולדן סנד (גוון בינוני( ו-60 קרמל (גוון שזוף). מכיל מסנן קרינה UVB.

ציון: 10




מסכת לחות נספגת Antioxidant מבית חוה זינגבוים



דבר הקומוניקט: "מסכת לחות נספגת המכילה נוגדי חמצון ההכרחיים לבריאות עור הפנים, ומעניקה מראה צעיר, רענן ובוהק. נוגדי החמצון מגנים על עור הפנים מפני נזקים פנימיים וחיצוניים הכוללים - לחץ, עייפות, תזונה לקויה, עישון וזיהום אויר". 

בתכלעס: כיוון שמנסיון קודם הבנתי שעור הפנים שלי והמוצרים שלי חוה זינגבוים אינם מיודדים, הועבר המוצר לחברי הטוב א' חובב הקוסמטיש והוא מדווח על מבסוטיות יתר ועל עור מבריק וחלק אבל ניחוח בלתי מדהים. למרות זאת הוא סיכם את התרשמותו ב'תביאי לי עוד!' 

כמה: 360 שקל ל-60 מ"ל

איפה: אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E.® העובדות בשיטת חוה זינגבוים. פרטים כאן

פרטים נוספים: אין

ציון: ע"פ א' - 9 (ולא 10 בגלל הריח)




Fantasy הבושם של בריטני ספירס במהדורה אינטימית

דבר הקומוניקט: "בושם רומנטי ומפתה, בו תווים פרחוניים חושניים ומתוקים עוטפים את העור, מוכנים לפנטזיה האינטימית שלך להתחיל. שילוב תערובת של ליצ'י עסיסי, עלי סיגליות ונגיעת לימון איטלקי חושף תו חושני. מערכת יחסים מפתה נרקמת ועוטפת את לב הבושם עם שושנת העמקים, יסמין מעודן וסוכר חום, ונכנע לתשוקות הסודיות ביותר שלך. חלומות הופכים למציאות כאשר וניל, ומושק לבן מרקדים בבסיס הבושם".

בתכלעס: גם במקרה הנ"ל הבושם של בריטני עבר לחברי הטוב א' חובב הקוסמטיש, לא כי לא אהבתי את הבושם, פשוט כי מהיכרות מוקדמת עם המהדורות הקודמות שלו הבנתי שהוא אחלה אבל הוא לא ממש 'אני'. אז א' התנסה וקבע כי הבושם אמנם חמוד אבל הוא מתאים לטינאייג'ריות ולא לווייז'ות כמונו.

כמה: 199 שקל ל-100 מ"ל

איפה: ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ 

פרטים נוספים: הבושם הושק במקביל להשקתה של קולקציית לנז'רי The Intimate Britney Spears בעיצובה של הבריטני

ציון: 8





קרם לחות לעיצוב השיער מקולקציית Classic של TONI&GUY



דבר הקומוניקט: "קרם המכיל רכיבים שמרככים ומעניקים לחות לשיער. הקרם שומר על מראה שיערך חלק ונעים עם נגיעות ברק מרענן".

בתכלעס: יאמי! איזה קרם כיפי שיודע להיות חבר טוב של השיער! אני חייבת לו הרבה ימי-שיער-טוב והרבה ימים של הסתובבות עם שיער פזור, בימים לא פשוטים אלה, בהם אני מנסה להאריך את מחלפותיי, זה לגמרי לא מובן מאליו. בונוס נוסף - הוא נספג מהר ויש לו ניחוח מעיף.

כמה: טווח מחירים מומלץ לצרכן  49 -99 שקלים 

איפה: בסופר פארם

פרטים נוספים: בישראל הושקו ביוני האחרון 18 מוצרים שונים ב-3 סדרות של המותג

ציון: 9.5






ספריי לשיער למראה טבעי מקולקציית CASUAL של TONI&GUY



דבר הקומוניקט: "שומר על עיצוב השיער ומעניק תחושה טבעית, שומר על העיצוב לאורך היום".

בתכלעס: אני מהנשים המשונות האלה שמשתמשות בספררי, בעיקר כי אני כי יש לי כמה תסרוקות קבועות כמו 'באן' או BEEHIVE ואלה מצריכות ספריי כדי שישרדו מקסימום זמן ומינימום תיקונים. על כן אהוב אהבתי את הספריי הנ"ל כי הוא גם עושה את העבודה וגם לא מותיר עקבות דביקים, תכונה מבאסת שחוזרת תדיר בתכשירי הספריי לשיער.

כמה: 79.9 שקל ל-250 מ"ל

איפה: בסופר פארם

פרטים נוספים: בישראל הושקו ביוני האחרון 18 מוצרים שונים ב-3 סדרות של המותג

ציון: 9.5




Gel Coat לק ג'ל מקשה למראה  מבריק של קרליין




דבר הקומוניקט: "קרליין גאה להציג את הלהיט העולמי בתחום  טיפוח הציפורניים: לק מקשה המעניק ברק וחוזק של ג'ל מניקור למריחה והסרה מהירים ללא מנורת חימום"

בתכלעס: אחלה דבר! מעמיק ציפוי מבריק ועמיד ללק התורן ואכן יוצר לוק של 'הלכתי למניקור וחזרתי עם לק ג'ל!, אבל בלי כל הההתעסקות שאותי אישית מעייפת. אז מבחינתי זה מוי כיף.

כמה: 79.90 שקל ל-15 מ"ל

איפה: ברשתות השיווק והפארם המובחרות

פרטים נוספים: אין

ציון: 9

לטפח, לטפח, לטפח 
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...