יום שישי, ינואר 22, 2016

הגיברת מבקרת: כל מה שטוב אצל טובי פרבר

זה לא סקופ נורא ענק שהגיברת הינה חובבת תכשיטים ונוהגת לעטות על עצמה הררי טבעות, צמידים שמכסים חצי זרוע ושרשראות סטייטמנט צבעוניות וממש לא אכפת לה אם מחירם הוא שקל וחצי באיביי - ככה אני, לא אכפת לי כמה עלה, יותר מעניין כמה זה יפה ויותר מזה, אני ממש פחות מתחברת לתכשיטי יוקרה מלאי רהב כי נכון שאין להתווכח על עיצובם המרשים אבל זה פשוט לא אני. לא כרגע בכל אופן.

אז כשהוזמנתי לשנע את נוכחותי לחנות של מעצבת התכשיטים טובי פרבר ברחוב בן יהודה 173 בתל- אביב ולשזוף עיני בקולקציה הנוכחית אמרתי 'יאללה' והגעתי למרות שידעתי שלא מדובר בעייסק זול, אבל בפעם האחרונה שביקרתי בחנות של פרבר אי שם ב-2010 קיבלתי צמיד שאני עונדת גם כיום ולכן הסתקרנתי. 



מלאני פרס, פרזנטורית הקולקציה. כמה מרענן לכתוב פוסט מבלי להתלונן על בחירת פרזנטורית שלא קשורה בשיט למותג. במקרה הנ"ל זה לגמרי ספוט און.



הצמיד ה'ישן' (והאהוב)


בתכשיטים של טוב פרבר יש תכונה אחת ששזורה בכל פריטי הקולקציה - אופי, והמון, אבל אחד כזה שקשה להגדיר אותו במילה ואחד כזה שלא כופה את עצמו בדומיננטיות. התכשיטים של טובי פרבר מפעימים ביופיים, ממש לא מצייתים לטרנדים אלא חיים במקביל אליהם. הם חסרי זמן לגמרי ועם זאת יפליאו להשתלב בלוקים הטרנדיים ביותר ובעין הפרטית שלי הם נראו כמו תכשיטים שנחפרו בחפירות ארכאולוגיות כי הזהב לא מיופייף ולא מלוטש-מיופייף אלא מחוספס וגבשושי, אבל איכשהו זה לא גורע מהעדינות של התכשיטים.

צילמתי לא מעט תמונות ודי התלבטתי אילו מהן להניח כאן אבל בסופו של דבר בחרתי את התמונות שבעיני הכי מייצגות את הקולקציה:







מה שעוד מיוחד בתכשיטים של טובי פרבר זה שהם סוג של מודולריים - אפשר לקחת את תליון העגיל ולהפוך אותו לתליון של שרשרת, אפשר גם להעמיס כמה טבעות שונות על אצבע אחת (כמו בתמונה השמאלית למעלה בקולאז') ואפשר גם לחבר כמה תליונים לשרשרת אחת - כל משחק שתבחרו לשחק עם התכשיטים יראה כאילו יצרתם תכשיט חדש לגמרי וגם אם יש לכן תכשיט ישן בבית, תוכלו להביא אותו לסטודיו של טובי והיא תעשה לו מייקאובר מהמם. לא פחות חשוב - טובי היא גיברת מאוד מאוד נחמדה עם נוכחות נעימה וכנראה שזה חלק לא מבוטל מהקסם שיש בתכשיטים שלה ובקהילת הקונות המכורות שהתגבשה סביבה.

לסיכום בשתי מילים - עלוף 'תעלפתי. אם לא הייתי עוכרת מוסד הנישואין אין לי ספק שאת טבעות האירוסין/חיתונים שלי הייתי מספחת אל אצבעותיי בכתובת אחת בלבד. 

טווח מחירים: 1500-28,700 שקל
להגיע: בן יהודה 173 תל אביב
לייק ותכשיטים נוספים: פה

ובברכת שנתקשט, ושיהיה סופ"ש שקט,
צ'או, בלות


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...