יום ראשון, פברואר 14, 2016

לחזור לג'רנטיק זה מניפיק!

ותיקות הבלוג ודאי זוכרות כי לפני שנתיים פצחתי בסדרת טיפולי קוסמטיקה טבעית בלשכתה הראשית של חברת Gernetic שלא אגדיר אותה כפרה-רפואית כיוון שהיא לא נגדירה כך את עצמה אבל מנסיון, התוצאות טובות יותר במקרים מסוימים מאלה שמתאפשרות ברפואה המודרנית.

בקצרה - לפני שנתיים כאמור, הגעתי לטיפול התנסות במפקדה הראשית של ג'רנטיק ברחוב ויצמן 32 בתל-אביב ומה שתוכנן להיות טיפול אחד, הפך לסדרה שלמה ולקשר חם ביני לבין המותג ובעיקר עם ה'אמא' של המותג או יותר נכון מנכ"לית ג'רנטיק ישראל רוזט ויצמן, שלקחה אותי תחת כנפיה החמימות והחליטה מטוב ליבה לעזור לי ולהזמין אותי לטיפולים חוזרים ולאחר כמעט שנה שלא ביקרתי אצלה, התעקשה שאחזור ונזפה בי שלא באתי לקחת קרמים. אז חזרתי וכמו ששערתי - לחזור לג'רנטיק זה מניפיק!




ומהי הסיבה שג'רנטיק אימצה אותי כמטופלת? ובכן, כתבתי כאן לא פעם על בעיית הפסוריאזיס הכרונית שיש לי ואמנם אני סוג של בת-מזל כי הפסוריאזיס פוגע בנקודות מועטות בגופי (מרפקים, ברכיים ואזניים), לא גורם לי לכאבי פרקים ואני גם לא זקוקה לשהיות המסובסדות בים המלח (אם כי לא הייתי נורא מתנגדת) אבל פסוריאזיס, גם כשהוא קטן, הוא מפריע בגדול - הלוק לא מקסים, העור יבש וזה פא**ינג מגרד. מה הקשר לג'רנטיק? מסתבר שאחד הקרמים, Syncro שקיבלתי בקביעות מסייע בטיפול בפסוריאזיס יותר מכל מה שאי פעם רכשתי במרשם רופא. אמנם אין דבר כזה 'לרפא פסוריאזיס' אבל בהחלט יש אופציה לשפר את המצב, ממש כמו שעושה קרם הקסם הזה.


קצת על ג'רנטיק
מדובר בחברה צרפתית בעלת ותק של 43 שנים שאינה נמכרת על מדפי הפארם, אלא אצל קוסמטיקאיות החברה שעברו הכשרה מיוחדת לאבחון וטיפול וזאת כי מטרת החברה היא לתת מענה לעור עם בעיות ולא מיועדת לטיפולי ביוטי קונבנציונליים. מוצרי ג'רנטיק נוצרים לאחר מחקר ופיתוח מתמשך ונרחקים ע"פ שיטת הסלולותרפיה שמאפשרת להזין את העור מבפנים ולא רק על פני השטח והיא מבוססת על השלמת האלמנטים שחסרים בגוף כמו ויטמינים, מינרלים ויסודות נוספים שנעדרים מהתזונה היומיומית של האישה הממוצעת. באבחון הראשוני שלך בג'רנטיק ישאלו אתכן על הרגלי התזונה שלכן ועל מחזוריות הווסת כי ע"פ ג'רנטיק, עור הפנים משקף את מה שמתחולל בתוך הגוף.

הטיפול בג'רנטיק
אז כאמור שבתי למפקדת ג'רנטיק התל אביבית עם פסוריאזיס, אמנם קל הרבה יותר למרות שלא טופל במשך כשנה, כתמי פיגמנטציה ועור עייף, ממש כמוני. רוזט טוענת שהחומרים של ג'רנטיק ממשיכים לפעול גם הרבה אחרי הטיפולים ואני לגמרי מאמינה לה, כי גם עור הפנים שלי לא חזר למצבו הקודם, כפי שהיה לפני שנתיים בטרם הטיפול. וגם המרווח בין הטיפולים גדל. עברתי שני טיפולים בהפרש של שבוע והבא נקבע לי חודש קדימה.

הטיפול עצמו בקצרה, הוא לא הטיפול שאתן רגילות אליו אצל קוסמטיקאית - בתחילת הטיפול מטפטפים על כפות הידיים נוזל עם ניחוח צמחי עז ומדהים וצריך לשאוף אותו כמה פעמים לפני שמתחיל הטיפול. אני לא יודעת מה יש בנוזל הזה אבל הוא מאוד מרגיע. בג'רנטיק לא 'מוציאים שחורים', לא מקלפים ולא משתמשים בכימיקלים, אלא מזינים את העור באופן עמוק בשכבות של חומרים טבעיים.

כשהתחלתי את הטיפול קיבלתי 6 מוצרים לטיפול בבית השכם וערב, הפעם, בגלל השיפור בעור פני יצאתי רק עם ארבעה (לחיצה על התמונות תוביל אתכם לאתר של ג'רנטיק שבו תוכלו לקרוא יותר על כל המוצרים):

Nettoyant Gommant Marin - ג'ל ניקוי לפנים

Syncro - כאמור קרם הקסם שעובד גם על עור הפנים וגם מטפל בפסוריאזיס במריחה ישירה

Masque Yeux - מסכה יומיומית לטיפול בכהות מתחת לעיניים

Immuno - מסכת ניקוי והתחדשות יומיומית שאותה אני מורחת רק על כתמי הפיגמנטציה

האם יש שיפור? ועוד איך. עור הפנים מתבהר מטיפול לטיפול, כתמי הפיגמנטציה דוהים ואזורי הפסוריאזיס נחלשים בהדרגה. אני לא מעלה לכאן תמונות כי ה'לפני' לא משהו, אבל אתן מכירות אותי מספיק בכדי לדעת שאני לא לעולם לא ממליצה סתם. למעשה, מוצרי הקוסמטיש שאני ממליצה עליהם תמיד זוכים לציונים הגבוהים ביותר כי אני באמת חושבת שהם טובים ואם אני מתנסה במוצר לא טוב אני מעדיפה לא לכתוב עליו בכלל.

אמשיך ואעדכן לאחר הטיפול הבא שאמור להיות עוד כשבועיים אם איני טועה, ואם אתן רוצות לקרוא את הפוסטים הקודמים על ג'רנטיק אז: הראשון  השני  והשלישי בסדרה.

לייק לג'רנטיק ישראל: כאן
אתר רשמי: כאן

ובברכת 'שנטפח עור פנינו וישמח לבבנו'
צ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...