יום שישי, אוגוסט 27, 2010

היה שווה להזדקן השבוע

הו, אני כה מוחמאת ונרגשת.
לאחרונה קיבלתי שתי הודעות מחמיאות ומרגשות. האחת, הגיעה מפרויקט המכירות הנוסטלגיות אסתר ושמעון אשר הציעו לי להשתתף בתחרות מיס נוסטלגיה שתיערך ביום שישי בשבוע הבא (כל הפרטים כאן הצטרפו והתעדכנו בכל הפרטים) והשניה הגיעה אתמול בלילה כאשר הבלוגרית תמר ניר מהבלוג Passionista בחרה בי כגיברת הראויה ביותר לקבלת הבושם DKNY Be Delicious בגרסת הפרפום לרגל חמש שנים להיווסדו - מתנה נפלאה במלאת 36 שנים להיווסדי
הבחירה היא חלק ממשחק הבלוגריות שיזמה נעלולה אשר החליטה שלקראת ראש השנה הקרוב יש לשמח לבבות שוחרי אופנה וניחוחות. זה עבד.

אז רציתי להגיד תודה למיס נוסטלגיה ולתמר שחיממו לי את הלב ולנעלולה על היוזמה היפה, שתהיה לכן ולכולנו שנה נפלאה של אופנה, טיפוח ובעיקר שמחה בלב לכל אורכה.

תמר ניר (מימין) ונעלולה. תנקיו ליידיז!

סופ"ש דבש
וצ'או, בלות.


להמשך קריאה...

יום שלישי, אוגוסט 24, 2010

תל אביב פרנקפורט

הבוקר השיקה מעצבת האופנה הותיקה דורין פרנקפורט את 'כחל', קולקציית החורף שלה לקור של 2011 בחדר היוגה שבסטודיו שלה ברחוב שוקן. הקולקצייה לא הוצגה הפעם על פיגורתם של קולבונים אלא על סטנדים שניצבו ברחבי החדר, שעליהם הסבירה פרנקפורט באופן אישי ומלא חביבות קרירה כמו שרק היא יודעת, ולקינוח הושבו אורחי הפרזנטציה לצפות במצגת מינימליסטית ויפהפיה של תמונות הקטלוג אשר צילמן מיקי קרצמן.

הקולקציה, המחולקת לשלושה סגמנטים עיקריים: 'דורין פרנקפורט סטודיו' (לנשות קריירה), 'silver label' האמביוולנטית מבחינה מגדרית ו-DF הקז'ואלית, שואבת את השראתה מקבוצת איקונות תרבותיות מראשית ימיה של תל אביב כציירים ראובן רובין, יוסף זריצקי וציונה תג'ר ובתוכם ברוך אגדתי, 'הסלבריטי הישראלי הראשון' כפי שמכנה אותו פרנקפורט, שהיה צייר, רקדן וקולנוען אקסצנטרי שמעולם למעשה, לא קיבל הכרה ולא נכנס לפנתיאון האמנותי ההיסטורי של העיר כאמן רב תחומי בעל השפעה.

בהתאם, צולמו עבור קטלוג הקולקצייה חבריה הקרובים של המעצבת שחלקם הינם אושיות מקומיות של תרבות וסטייל וחלקם קרובי משפחה ועובדי החברה.

ברוך אגדתי

בפעם שעברה שצפיתי בקולקצייה של פרנקפורט, מעט אהבתי והרבה הצ'תעממתי, אך כנראה שהתבגרתי מאז (לא כנראה, בטוח. מחר יש לי יום הולדת) כי הפעם החלטתי להתייחס לקולקציה כ'מתעתעת' - כל הפריטים ללא יוצא מן הכלל עשויים לעילא והאיכות זועקת מהם השמימה אך כל פשניסטה מתחת לגיל שלושים לא תבין על מה המהומה. מצד אחד, פרנקפורט מצליחה להתרחק שנות אור מטרנדים עכשווים ועושה זאת בחוכמה, בבגרות ובמקוריות שתתקבל בברכה גם מעבר לים אך מצד שני הופתעתי להיתקל בפריטים שזרקו אותי היישר לניינטיז- and not in a good way. מצד שלישי, כאשר צפיתי במצגת הקטלוג אשר סוגנן בידי מעיין גולדמן הסטייליסטית העסוקה והמוכשרת (מאוד) הבנתי שגם מה שפחות אהבתי, נראה לפתע עדכני, אופנתי ומאוד רלוונטי. מסקנה: אלוהים נמצא באקססוריז.

גוד בלס דה סטיילינג. צפו:

שמלת קטיפה בהשראת אבקת הכחל (ה'אייליינר של פעם) בו נהג אגדתי לקשט את עיניו. זועזעתי על הקולב, יצא לי "וואו" בצפייה במצגת.
בתמונה: אודליה ארנולד, מעצבת אופנה (טרי פויזן) והאסיסטנטית של דורין

פרנקפורט בשמלה עם צווארון א-סימטרי

שמלת קטיפה צרובה
בתמונה: רויטל טווג'ה, דוגמנית מדידות וסטודנטית לחינוך מיוחד

לגבר שיעיז ללבוש ורוד (אני בעד)
בתמונה: ליעם פרנקפורט (אח של), מפיק

אמביוולנטיות מגדרית. רק אל תריבו על הסוודר.
בתמונה: אביה בן דוד, עיתונאית ותסריטאית

טרנדי בלי להיצמד לטרנד
בתמונה: נמרוד פלד, במאי, מאפר והאיש מאחורי Hybrid Lava

עוד מהקטלוג:



התכשיטים ההורסים הם של עדנה פרנקפורט (אחות של) והם נמכרים בחנויות של דורין.

די שיגיע כבר החורף. מספיק.

צ'או, בלות.






להמשך קריאה...

יום ראשון, אוגוסט 22, 2010

מעצבת זהב

זומנה הגיברת אל חנותה של מעצבת התכשיטים טובי בפרבר בחנות השקטה שלה בבן יהודה 158 בכדי לצפות ולהתנסות בפועלה התכשיטני. על אף שנתקלתי פה ושם בשמה של פרבר, לא הכרתי את העבודות שלה ולכן באתי ללא ציפיות.

בחנות, שקיימת משנת 2007 מוכרת פרבר את מרכולתה המוזהבת בעיקר ועושה שימוש בזהב 'נא', כלומר כמה שיותר קרוב למקור המחוספס שנראה כאילו הרגע נחצב אי שם בארצות רחוקות, מה שמשתלב יופי עם אבני החן האיכותיות שמצטרפות אליו בסוגים שונים של עדיים, ועדיין איכשהוא, מותיר רושם של פיס עדין, נשי ויוקרתי.
המחירים - אינם זולים, אבל לא ציפיתי שתכשיטי זהב שכאלה יהיו נוחים לכיס. ובכל זאת, שווה להשקיע בפריט שכנראה יעבור לנכדות שלכן אי שם בעתיד.

הייחוד בתכשיטים של טובי פרבר הוא המיקס אנד מאץ' שלא חשבתי שאפשרי בתכשיטי זהב. חלקם הגדול של הפריטים הוא מודולרי ומעניק כמה וכמה אופציות לעונדת.

אפשר עם, אפשר בלי. 8,200 ש"ח

כל מי שמגיעה לחנות מוזמנת להתייעץ עם טובי, גיברת חביבה ולבבית, ולנסות להתאים לעצמה את התכשיט ההולם ביותר עבורה. השרשראות גם הן מודולריות ואפשר להוסיף או להחסיר מהן אייטמים, ולקראת החגים, מוצעת גם קולקצייה מיוחדת העשוויה מזהב 18-24 קראט ומשלבת יהלומים, אבני חן ותליונים מיוחדים וגם אותן, כאמור, אפשר לפרק ולהרכיב ע"פ כל גחמה וטעם אישי וגם לשנות את האורך שלהן כאשר עונדים אותן.

6,500 ש"ח

13,600 ש"ח

7,400 ש"ח

ועוד קצת מיצירותיה של פרבר:
950 ש"ח

3,300 ש"ח


12,500 ש"ח
3,300 ש"ח


9,400 ש"ח

למתחתנים (יש גם טבעות נישואין יפהפיות) מוצע מבצע שיסתיים בסוף דצמבר 2010- כל הרוכשים טבעת נישואים אצל פרבר, יקבלו 15% הנחה לחליפת חתן של דורון אשכנזי. יש גם טבעות לחתנים.


שיהיה לכן שבוע זהב
וצ'או, בלות.






להמשך קריאה...

יום רביעי, אוגוסט 18, 2010

מבזק סילקן

והרי החלקות...
מי שעוקבת אחר ליהווגיי בבלוג זה ודאי זוכרת כי הקרבתי את שערות גפיי למשימת ההתנסות במכשיר הסילקן המבטיח. ובכן, מבטיח - ומקיים.

טיפול נוסף במכשיר המשיך להניב תוצאות מספקות. הצמיחה חלושה ומבוישת בעיקר בבתי השחי ובאיזור המפשעות, ואני שמה לב שהסרת השערות הבלתי רצויות מגיעה בטווחי זמן ארוכים ביותר. מה שכן, יש להקפיד על סדרה של טיפולים עם הפרש של שבועיים ולא לצפות שאחרי טיפול שניים השערות יעלמו כליל. זה עובד ככה גם במכוני הלייזר אז אל נא תצפו ממכשיר ביתי שיעשה קסם מיידי.

האיזור העקשן ביותר הוא זה מהברך ומטה, שם לשערות יש אופי חזק ביותר והן לא נשברות כל כך מהר. עם זאת, הגדילה שלהן איטית יותר ודלילה יותר. אבל אני לא מוותרת.


מבטיחה לעדכן אחרי הטיפול הבא.

שילך לכן חלק,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שלישי, אוגוסט 17, 2010

איכס.

לקראת פתיחתו המחודש של קניון ארנה בהרצליה, שחרר משרד הפרסום זרמון גולדמן קמפיין פרסומי תחת הכותרת ARENA LOVES FASHION המלווה בסדרת צילומים המהווים מחווה לצילומי אופנה קאנוניים מכל הזמנים אשר צילמו מבחר מצלמי האופנה המובילים בארץ- רון קדמי, דודי חסון, עידו איז'ק, יניב אדרי, יריב פיין וגיא כושי.

התוצאה - גועל נפש:


ראשית, בעיני "מחווה" הוא סוג של "לעשות כמו" ואני לא מבינה למה צריך 'לעשות כמו' צילומי אופנה גדולים באמצעות עוד צילום שמתחקה אחריהם ולא בדרך קצת יותר מקורית. הרי תקציב ברור שיש, רק שתקציב הוא לא ערובה למעוף, דמיון ומקוריות שתעשיית האופנה בארץ מסרבת לאמץ בחום.
מפתיע אותי מאוד שהצלמים הנ"ל, שבד"כ מנפקים צילומים מעולים משלהם, נגררו אחר הרעיון הדבילי הזה.


שנית, לא ברור לי למה כל מה שקשור לאימאג'רי של אופנה בארץ חייב להיות דקדנטי, הומו אירוטי, נטול רגש ובינינו, די דוחה למראה. גם אופנה אין בכרזות האלה ועל זה בדיוק בנה סשה ברון כהן את הדמות של ברונו והוא ממש לא הגזים.


כן, סקס מוכר. אבל למי? קניון ארנה הוא לא בדיוק מועדון הדאנג'ן או ה'זיזי' בכל הנוגע לקהל היעד שמגיע אליו. אז סבבה שמיצבתם אותו כקניון אופנה, אבל מי שיבקר בו בסופו של דבר הן נערות תיכון, אמהות עם ילדים שבורחות למזגן ומשפחות מהצפון שבאות לעשות יום כיף במרכז. מעניין להם ת'תחת כל הדקדנס הזה וגם לי למען האמת. אמרתם אופנה? תראו אופנה, אל תראו לי כוס ציצי חריץ אשכים.


אבל לא, תעשיות הפרסום והאופנה המקומיות כה נהנות לרחרח את הנאדים של עצמן שהן שוכחות שיש בפאתי הממלכה המעופשת גם עם, שצמא לאסתטיקה וקונספט טוב (לא כולם מטומטמים יו נואו) ושיש דרכים יותר אינטליגנטיות להבהיר לו שהנה, קניון אופנה נפתח בקרוב. איפה הפאן? איפה היופי? איפה הריגוש?

אז נכון, חלק מצילומי האופנה הזכורים ביותר במאה שעברה הם אכן מושפרצי סקס, דקדנטים ואין יור פייס, אבל לא כולם. ויסלחו לי חבריי הגאים, אני לא הומופובית ולא מזיז לי אם מישהו הוא הומו, ערבי, אוזבקי, אסקימוסי או חייזר, אבל פה בארץ מי שקובע הם בד"כ גייז שמכוונים לגייז ולא לנשים, שהן הצרכניות העיקריות של אופנה, מה לעשות.
וכך שוטפים אותנו בדימויים שאין לנו מה לעשות איתם חוץ מלהרגיש שגם הפעם, לא ממש כיוונו אלינו, כי אם לשכן מהדירה מעל שדלוק על השכן ממול.

הנה למשל, אסופה נאה של צילומי אופנה איקוניים מכל הזמנים. ככה, כן מצלמים אופנה.





צ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום ראשון, אוגוסט 15, 2010

הגיברת יוצאת אל הלילה

בהיותי פדלאה ארץ ישראלית מצויה, אני מתעצלת בדרך כלל גם לצאת לבלות בעיר. חבר כבר יש לי אז אין לי מה לחפש בחוץ, ונראה לי שלפני שפגשתי אותו שתיתי אלכוהול בכמויות שיכולות להרוג היפופוטם, אז אפשר להגיד שדי מיציתי את הנושא. אך ביום חמישי האחרון חרגתי ממנהגי המתבדל (והעצל) ושינעתי את ישבני לעבר מסיבת האפטר של קסטרו ב'מילק' (הברקפסט לשעבר).

היה שווה להשקיע במלבושים:


אוברול, חגורה, שרשר, נעליים: בנגקוק
קלאץ': אקססורייז

הכובענית המצ'וגעת.
סיכת הכובע, מבנגקוק.

הו, אני כה בוהמיינית.
הטבעת מ'יער הפיות', העגילים של אוליבר וובר מגרמניה (האיפור של מאק)
תודה לקבלה'לה שצילמנה.

והנה אני ואורי לב הסטייליסט (של פראדה!) והדייט שלי לערב זה בתמונה שגיליתי במקרה בפייסבוק.

שיהיה שבוע פארטיות
וצ'או, בלות.







להמשך קריאה...

יום רביעי, אוגוסט 11, 2010

הקולקציות באות - קסטרו

את השבוע הזה פתחתי השכם בבוקר בתצוגת האופנה של קסטרו שכרגיל נערכה בהאנגר 11. נדמה כי משנה לשנה, יותר צפוף שם בפואייה של התצוגה וכמעט בלתי אפשרי כבר להשיג נשנוש בוקר או כוס שמפיין לחיזוק השרעפים. מצד שני, יפה לקסטרו לאגוד מבחר כה נאה של סלבים, עיתונאים, פליטי ריאלטי ואנשים שלא עושים כלום חוץ מלהיות מפורסמים ולגרום להם להשקיע בגרדרובתם לכבוד המאורע. אותי אישית הם מאוד משעממים ולכן נדבקתי לקלבה והתנדבתי להיות נושאת הכלים שלה ולהחזיק לה את המיץ תפוזים והקלאץ' בעודה מצלמת רשמים.

התצוגה היתה כתמיד מושקעת, מתוזמרת וסופר מקצועית. קסטרו הם היחידים בארץ שיודעים להרים תצוגת אופנה ראויה וחסרת דופי בכל הנוגע לפן ההפקתי וכיוון שאני מגיעה לתצוגות שלהם כבר שלוש שנים בערך אני מסיקה שזה לא במקרה וכבר מורגלת להתרשם מהאחריות האופנתית ומהרצינות שבה הם ניגשים למלאכת הרכבת התצוגה.

על המסלול: נדמה, כי הקונספט החורפי של קסטרו הוא ' שיהיה לכם נוח אבל גם יפה'. צעדו להם על המסלול מבחר לא פעוט של פריטים דמויי עור לגברים ונשים שמשתדלים להתרחק מהדימוי המחוספס ומנסים לתרגם את החומר לכדי גזרות מעודנות ומודרניות ולעיתים קצת תיאטרליות. רוב הזמן, הם גם מצליחים. לצידם הידסו פריטים רומנטיים שקורצים לשנות הארבעים, הרבה שחור, הרבה קאמל, גוונים מונוכרומטיים ובעיקר פרקטיות הנושבת מן הפריטים. ואני בעד פרקטיות כשזה מגיע למותגי ריטייל. אחרי הכל, כולנו מחפשים מה ללבוש לעבודה, מה ללבוש לפגישה, מה ללבוש לסרט ומה לקפה עם חברות ונדמה שבקסטרו הפנימו את זה כבר מזמן.

פינת הטרוניה: מה שהקשה עלי להתייחס לפריטים הזכריים הוא שגברירי התצוגה עוטרו בסטיילינג כה הומואי שאפילו חברי הגאים ביותר אינם משמישים אותו ביומיום.
וכך, מצאתי עצמי מסננת בפולניות רמה "אבל למה הם לבושים כזה הומואי?" הסטרייט היחיד שהיה בתצוגה וישב לידי, הסכים.

שתפו אותי במחשבותיכן:




תיאטרלי

אך מגיע גם בגזרות טרנדיות

באייטיז היינו אומרים על זה "המכנסיים ברוגז עם הנעליים"

קצת הומואי.

back to black

פרקטיות חורפית

מסתמנים: מכנסיים מצויינים.

מן הקטלוג:

גל גדות עושה אמיליה איירהרט

סטיילינג גברי, ת'נק גוד.

גם יפה, גם נוח, גם צמא לאיבזור

החורף, במכללת תל חי.


תרומתי הגרדרובית ליום זה:

שמלה+חגורה+תיק+כובע: בנגקוק
משקפייש: וינטאג' דיור
סנדלימים: הונג קונג, שקיבלתי מאחות של נועם

אני והקלבה ישבנו בצוותא (חמושות בסיכות כובע)


למה עדיין חם לי.... אה אופס,עדיין קיץ.

צ'או, בלות.



להמשך קריאה...

יום שלישי, אוגוסט 10, 2010

הקולקציות באות - גולף


בדיוק כשנהיה לי משעמם בעיניים, זומנתי אחר כבוד לצפות במרכולת החורף מבית גולף וקסטרו, לחוד כמובן. על קסטרו אלהג בפוסט הבא. מבטיחה.

הפרזנטציה הנעימה והמקצועית של גולף נערכה בוילה דלאל המקסימה בנווה צדק,תחת כותרת הקונספט: I Like you . הסטיילינג היה משובח ובעיני, זו הקולקציה המוצלחת ביותר של גולף שראיתי עד כה. הפריטים מצוידים בדמיון ויצירתיות, עשויים היטב ומחמיאים ללובשים, חלקם הגדול מצויד בטרנדיות עונתית וחלקם אוחז בתכונות שהן טיימלס, הגזרה הגברית זוכה לצל"ש על ההשקעה והשאפו ניתן למבחר הנעליים של מקס מורטי. ועוד נקודה חשובה - חלק גדול מהפריטים מגיעים עד מידת XXL.
צפו וחבבו:

לו ולה. יש מה ללבוש לעבודה.






הגברים של גולף



קרדיגן ברוח שאנלית

גם הפרזנטור מוצלח. מורטון ברשלסן הדני (לאלינור שחר), שהוא בכלל עיתונאי באתר באנגלית של 'הארץ'

אחלה מיקס

טיימלס אמרנו?

מישהו שמע על החולשה שלי להדפסי חיות ורודים

דואגים גם למדיפים ארומת נעורים

החורף, במקיף עירוני כ"ג

מי בא לליליפוט?


טווח מחירים:

קולקציית נשים:
89.90 ש"ח - 999.90 ש"ח

קולקציית גברים:
89.90 ש"ח - 649.90 ש"ח

אקססוריז:
14.90 ש"ח - 289 ש"ח

לסיום סיומת, ציוותתי את שלי גרוס לתמונה בצוותא שכן קלטתי לפתע שאני בנעליים נחשיות והיא בנעליים נמריות. רר!


אל תכבו עדיין את המזגנים,
וצ'או, בלות
להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...