יום שישי, נובמבר 30, 2012

קוויקי קוסמטיש - סדרת U Lactin של ד"ר פישר

קרם ידיים, קרם רגליים וג'ל לרגליים מסדרת סדרת U Lactin של ד"ר פישר לטיפול בעור יבש  

להמשך קריאה...

יום רביעי, נובמבר 28, 2012

דורותי קרדשיאן.

הגיע לו מייל המזמן אותי לצפות בקולקציית שת"פ חדשה בין המותג הבריטי המוצלח 'דורותי פרקינס' שמאוד אוהב ומתחשב בעלמות שופעות קימורים - לבין האחיות קרדשיאן. סטופ, רגע - חיבור אופנתי בין הקרדשיאנס ודורותי פרקינס?? זה מפתיע בעיני בערך כמו לשמוע שיונית לוי ומיכל אמדורסקי יצאו  לקרוע יחדיו את העיר, כך חשבתי. מצד שני, המשכתי להרהר, דורותי פרקינס הוא מותג שידוע בטווח המידות הנדיב שלו, ומעוצב תמיד מתוך מחשבה על נשים עם מבנה גוף כמו של... הקרדשיאנס למשל, אשר אוחזות באגני ירכיים מהמפוארים בהאליווד. מצד שלישי, בפעם האחרונה שהקרדשיאנס שיתפ"ו (עם המותג BEBE), התוצאה דמתה למרכולתו של בוטיק בפאתי אלנבי, כך שהייתי מעט מודאגת. מה גם שכל הקשור בשלישייה הזו מעורר בי רצון עז לפהק ובעיקר לשכוח שהן קיימות.

אבל שעה מאוחר יותר, מצאתי את עצמי אוכלת את הכובע ומתלטפת קשות עם פריטי הקולקצייה הסופר מגניבה של קרדשיאן-פרקינס. הבדים נעימים, הפריטים נוחים ומחמיאים, הפרחוליות התמעטה לכדי רמזים ונגיעות שיצרו מאדר פאקינג קולקצייה (או בשמה הרשמי - kollection) נשית, מחמיאה לטווח מרשים של מידות ומבני גוף (תיכף תראו), גלאמית ללא הפרזה, שאפשר לזהות בה גם את הראוותנות של האחיות K וגם את האיפוק המעודן של דורותי פרקינס.


קורטני, קים וקלואי, לפי סדר הופעתן בעולם ובכלל.




שמלה ממש מחמיאה אך ממש ממש קצרה. אני עדיין שוקלת.






כל קרדית והג'ינס שלה.
מנומר ונ-ה-ד-ר.

וממתק לסיום:
קבלו את ה.....בלוגשיאנס!

החיקוי:

וכעת, למקור:
מימין לשמאל: קורטני פורטמן, קים קאופמן וקלואי שגב!
(רק עשו טובה, התעלמו מההנעלה של שלושתינו)

מי שחפצה בפריטים מן הקולקצייה תוכל למצוא אותה בחנויות 'דורותי פרקנס' בקניון שרונים בהוד השרון ובקניון ארנה בהרצליה, ותוכל להינות מהפחתת המחירים שחלה בכל מותגי קונצרן ארכדיה (טופ שופ, מיס סלפרידג' וכו') שלא פסחה על ה-kollection. מי לייק איט.

טווח מחירים:

חולצות: 249-299 ₪
מכנסיים: 269-31 ₪  
ג'ינסים: 269-319 ₪
חצאיות:   269-319 ₪
שמלות: 339-419 ₪  
ז'קטים: 419 ₪
תיקים: 209-249 ₪

קרדשו, התלבשו ו-
Do NOT read beauty magazines,
 they will only make you feel ugly.

צ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום ראשון, נובמבר 25, 2012

גיברת ו'לאנקום' - שת"פ מהסרטים.

לאור הרומן המתמשך שלי עם מוצרי Lancôme שהתחיל שנים לפני שהפכתי לבלוגרית והרבה לפני שהמפגשים עם מוצרי החברה המתעופפים אל ביתי הפכו לתכופים יותר, וגם בגלל שאני אוהבת אתגרים יצירתיים שמוסיפים עסיס לבלוג שלי, נעניתי גם הפעם לקריאה לשת"פ מגניב עם 'לאנקום', החוגגים כעת את השקתם של מסקרת Hypnôse Star אשר נוצרה בהשראת ריסיה המעוגלים של הדמות הקארטונית והאייקונית 'בטי בופ', ושל סדרת 24 הצלליות הדנדשה Ombre Hypnôse המצוידת  בארבעה אפקטים ליצירת לוקים שונים: מאט, פנינתי, זוהר ונוצץ. 
.

 

המשימה היתה לבנות טוטאל לוק בהשראת דמות מפורסמת מהסרטים, אבל אני בחרתי לעשות את זה קצת אחרת, מכיוון שמדובר באיפור. כשלמדתי קופירייטינג אצל תרצה גרנות, לימדו אותי שבריפים נועדו כדי להתפרע עליהם, אז הענקתי לעצמי חופש יצירתי ובחרתי ארבע דמויות מסרטים אהובים ושיבצתי את עצמי כרפליקה משעשעת לאותה דמות. בכל סט השתמשתי בגוונים מסדרת הצלליות ובמסקרת  Hypnôse Star. בחרתי בחמישה גוונים שלדעתי יכולים להרכיב לוקים שונים לשעות שונות של היום וכמובן, לדמויות שונות:

 S100 TRESOR GLACE

 M204 TRESCHOCOLAT


 M300 NOIR INTENSE


 M102, BEIGE NU

 P204 PERLE AMBREE

שנתחיל?
.................................................................................

אודרי טאטו כאמלי פולאן בסרט הממיס בעולם - Amélie, מ-2001 
בתמונה הזו אמלי נראית כמעט לא מאופרת. השתמשתי בהרבה מייקאפ, ברונזר ללא סומק, נגיעות עדינות של מסקרה ובצללית בז' בהירה: M102, BEIGE NU שאותה מיקמתי על כל השטח בין העפעף לגבה.
מילאתי את הגבות בצללית החומה: M204 TRESCHOCOLAT
.................................................................................

אלי שידי כאליסון ריינולדס בסרט האהוב עלי בעת נעוריי - The Breakfast Club מ-1985
למרות שאליסון אומרת לקלייר "Hey, I like all that black shit" והיא מתכוונת לשחור מתחת לעיניים, בחרתי בשילוב של צללית חומה סגלגלה P204 PERLE AMBREE בבסיס העין ובשקע העפעף הנחתי את הצללית החומה  M204 TRESCHOCOLAT שהשתמשתי בה בתמונת 'אמל'י למילוי הגבות. מתחת לעיניים ציירתי פס בעפרון שחור, מרחתי אותו קצת וחיזקתי עם הצללית השחורה: M300 NOIR INTENSE. הפעם נתתי יותר ווליום במריחת המסקרה על הריסים העליונים וווליום מתון יותר בריסים התחתונים.
.................................................................................
סלמה הייאק כפרידה קאלו בסרט FRIDA  היקר לליבי מ-2002,
לא קשה להבחין שעל עיניה של סלמה הייאק מונח לוק מעושן ולכן הפעם שילבתי את הצללית השחורה M300 NOIR INTENSE בבסיס העין ובצללית החומה M204 TRESCHOCOLAT בשקע העפעף וביצירת הגבות העבותות פלאס השפמפם (יפה לי לא??) נתתי ווליום במריחת המסקרה וציירתי קו עדין בעפעף התחתון עם עפרון שחור.
.................................................................................
ואחרונה חביבה, אייקונית בינלאומית והמוזה הנוכחית של 'לאנקום' - BETTY BOOP שנולדה ב-1930!
אז כן, היא לא באמת מאופרת, כי היא מצוירת אבל הייתי חייבת. מעל לעפעף ציירתי עם הצללית השחורה M300 NOIR INTENSE סוג של אייליינר גס, מתחת לעין ציירתי פס שחור עם עפרון וחיזקתי עם אותה צללית ו'משכתי' את הריסים הצידה עם המסקרה כדי לתת לוק מופרד יותר. גם הריסים התחתונים נצבעו במסקרה. את הגבות מילאתי עם הצללית החומה  M204 TRESCHOCOLAT. מתחת לגבה הנחתי את הצללית הלבנה  S100 TRESOR GLACE ל'היילייט'.
.................................................................................


עוד גוונים נהדרים מהסדרה:



.................................................................................
הצלליות נוחות לשימוש, עמידות להפליא והגוונים - פשוט נהדרים.
מחיר כל צללית: 160 
להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן
ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

חשוב לי לציין - כל התמונות שלי עברו חיתוך ופוטושופ כדי שימוקמו כראוי וישתלבו כל אחת ברקע שלה, אבל את עצמי לא 'שיפצתי' ולו בנגיעה.

אפרו, טפחו, עלו והצליחו,
ושיהיה שבוע דבש.
צ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שישי, נובמבר 23, 2012

קוויקי קוסמטיש - קרם פנים IDEALIA מבית VICHY

קרם פנים IDEALIA לעור מעורב-רגיל מבית VICHY
דבר הקומוניקט: "קרם פנים קליל המסייע בהחלקת מראה הקמטים, הידוק הנקבוביות, למראה עור אחיד וזוהר יותר"

בתכלעס: נפלא. נוכחותו המרגיעה של תה ה-Kombucha השחור, מרכיב האנטי אייג'ינג שמתחבא בצנצנת - מורגשת. לאחר המריחה העור מרגיש גמיש יותר, נראה טיפה אחיד יותר ובגדול הפנים נראים כאילו כרגע העירו אותם משינה. הניחוח ורוד ועדין.

כמה: 279 ₪ ל-50 מ"ל


איפה: מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים בלבד תוך קבלת ייעוץ על ידי רוקח. לבירור בית המרקחת הקרוב 03-6178299

פרטים נוספים: הסדרה כוללת גם קרם לעור יבש.

ציון: 9

לטפח לטפח לטפח,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום רביעי, נובמבר 21, 2012

פן ופאן.

האם קרה לכן שקמתן ליום-שיער-גרוע במיוחד ופינטזתן על מקום שאפשר להיכנס אליו על הדרך, לקבל פן הגון ולהמשיך בדרככן מרוצות ושטוחות פריזורה? ובכן, חדלו לפנטז והכירו את FAN BAR, הבר היחיד בתל אביב שמגיע עם סאונד של מייבש שיער. מה הסיפור? מדובר במיזם חדש, של חמישה שותפים, ביניהם היזם ואיש חיי הלילה עמית בן יקר, גלעד קינן, יזם ואנימטור מומחה והמאפרת קרן שחם. הבר הוא בעצם סלון בוטיק לעיצוב שיער הפועל בגזרת הפן בלבד, ללא צבעים, מספריים ובלגן של מספרות. על המתפנפנת להגיע, לשבת על הבר ולהתפנק בכוס שמפיין או אספרסוש תוך כדי ששיערה מתעצב לו בידי הצוות הנאמן, ולצאת בחזרה אל שגרת יומה. יצאתי, או יותר נכון הוזמנתי לבדוק. אז באתי.

בטרם בוא הפן, אפשר לבחור סגנון בקטלוג הפנים של FAN BAR, אבל לטעמי שום דבר שם לא התאים לי כי הרוב מיועד לבעלות שיער ארוך. התיישבתי על כבוד הכיסא והכרתי את עמית ששאל מה אני רוצה. "רק לא בייביליס!" הזהרתי אותו. אני שונאת בייביליס. זה מזכיר לי את בנות משפחת קרדשיאן ובעיני זה עיצוב הפריזור הפרחי ביותר של זמננו.. חוץ מזה אני אוהבת אדג' על הראש ולבייביליס אין אדג'.

מעלעלת.
לא רצית בייביליס? קבלי מתקפת אבו-עגילה מברשתית!
עמית שטיפל בי סיפר שהוא למד את הטכניקה בניו-יורק.
אבל גם טכניקה שנלמדה בניו יורק עשויה לשעשע אותי מאוד
תסבוכת מברשות. ייצא או לא ייצא?
שדה האנטנות מאחור. לא הייתי בשוק אם חייזר היה נוחת לידי ושואל אותי - 'קראת לי'?
המממ... איי סי וואט יו מין...
יש!
גם מיכלי ממטריושקה מקבלת טיפול מושקע

וכששתינו סיימנו, יצאנו למסע צילומים מרגש ברחבי פינת הבוטיק:
יש לי רווח בפוני!

'סה יפות!

מן הקטלוג:


רשמיי? I'M A FAN. האווירה נעימה, הקפה טעים, והעבודה מתבצעת בזריזות, יסודיות ונחמדות  אחלה קונצפט שבעולם. אין לי ספק שהמקום יפרח ויצליח ויהפוך לטרנד בכל הארץ. עד אז, תאלצו להגיע לדיזינגוף 290 בתל אביב.

מחיר לפן מקטלוג סתיו/חורף: 75 ₪

א' עד ה': 09:00 עד 23:00
ו': 09:00 עד 16:00

לפרטים נוספים וקביעת תור: 03-5470000

בקרוב יעלה האתר, שדרכו אפשר יהיה להזמין תור:  www.fanbar.co.il

תחליקו את זה,
וצ'או, בלות
להמשך קריאה...

יום שבת, נובמבר 17, 2012

EMS - שיטת אימון מחשמלת

אני איני אדם ספורטיבי. קיראו לי 'פדלאה!', אסתובב ולא אעלב. אני מעדיפה את נוחות הספה על פני קרירותם של מכשירי כושר או כל מאמץ שרירי שאינו להתכופף ללטף את החתול ואני לא רצה אפילו כשאני מאחרת, אבל בשנה האחרונה יצא לי להתוודע לקסמי הפעילות הגופנית. התחלתי ללכת יותר, קצת לרוץ, קצת יוגה ביתית, התחלתי להעריך את חדרי הכושר הפתוחים הפזורים ברחבי תל אביב ואני מודה - זה פשוט מעולה. מלבד ההטבה הפיזית של העניין - גוף חזק יותר, משקל מופחת יותר ושרירים ארוכים יותר, מעולם לא שיערתי שלפעילות גופנית יש השפעה מנטלית כה חיובית. מלבד הגאווה העצמית שהנה, עגלה חלודה שכמותי סיימה עוד אימון, מגיע בוסט של אנרגיה פנימית חיובית וגל אופטימיות שמנקה את המוח. חוץ מזה אני ממש רוצה להיפטר מחמישה קילו. הכי כיף לרדת חמישה קילו.

אבל עד שכבר השלמתי עם זה שבבוקר הגוף שלי הולך להליכה-מכשירים-מתיחות של מינימום שעה ולא לקפה-סיגריה-פייסבוק, מגיעה שיטת אימון שעלולה להחזיר אותי לדרך הרע: EMS (Electric Muscle Stimulation)- שיטת אימון חדשה וחדישה, המסתכמת ב-20 דקות אימון פר שבוע ותוצאותיה שוות ערך לאימון של ארבע שעות. יפ.




איך זה עובד? השיטה מתבססת על פיתוח של סוכנות החלל NASA אשר חיפשו פתרון לחיזוק השרירים והשילדה של האסטרונאוטים שהיו מוגבלים בכל הנוגע לפעילות גופנית בשל חוסר בכוח הכבידה ומצאו פתרון באמצעות גרייה חשמלית בתדר נמוך הישר אל תוך השריר, טכניקה המחקה את הגירוי החשמלי אשר קיים ממילא בגופנו ונשלח מהמוח אל מערכת העצבים ומשם לשרירים. מכיוון שהאימון ב-EMS עובד על כמה קבוצות שרירים במקביל בשונה מפעילות גופנית קונוונציונלית שבה עובדים בכל פעם על קבוצת שרירים בנפרד - התהליך קצר, אך בעל אפקטיביות זהה - גם מבחינת חיזוק שרירים, הפחתת משקל ומיצוק הגוף.





הוזמנו אני ואחיותיי לבלוגיה להתנסות באימון קצר בסניף הראשון (ובינתיים היחיד אבל בקרוב יהיו עוד) של EMS, ברחוב יורדי הסירה 1 בנמל תל אביב והתכנסנו בשעת ערב במכון הקטון שמכיל שתי עמדות אימון בלבד (לא צריך יותר היות וכל סשן הוא 20 דקות) אשר נמלא בקרקורי תרנגולות משועשעות החמושות בנעלי התעמלות ומוכנות לקרב, קיבלנו בגדי אימון מיוחדים והולבש עלינו שכפ"צ עמוס חוטי חשמל שעושה חשק לצעוק 'אללה וואכבר'.



בחגורת המרץ.

מה עושים? מתחברים למכשיר, עובדים עם מאמנ/ת צמוד/ה ובהדרכתם מבצעים תנועות פשוטות ולא קשות. ברגע שמבצעים את התנועה, מתקבל זרם חשמלי בתדר נמוך אך מורגש ובשרירים מתקבלת תחושת 'לחץ' שקצת קשה להסביר במילים. זה לא כואב, לא באמת מחשמל וזה מרגיש ש'משהו שם עובד'. והכי הזוי - הגוף מזיע כמו במאמץ על. לסובלים מבעיות גב, כולל פריצת דיסק, זהו פתרון מושלם ומומלץ לאימון השרירים והקלה במצב.

תהיתי אם בסופו של האימון הפסיבי הזה משתחררת תחושת הרוגע והבטחון העצמי כמו באימון 'רגיל' ושאלתי את המאמן האם זה קורה. הוא אישר שכן אבל העדפתי לבדוק בעצמי. הוא צדק. לאימון הגעתי במונית, כמושה, עייפה וחשה כאילו נגזלה ממני שעת הספה שלי, אבל אחרי האימון חזרתי הביתה ברגל, נמרצת, קופצת ונטולת סטרס ועייפות.

וכיוון שלאחרונה אני חשה מולטימדיה, רקחתי בחוסר כשרון מוחלט סרטון המאגד את חוויותיי בעת האימון. השיר של אוליביה ניוטון ג'ון שבחרתי כפסקול, ממחיש את הקונטרסט בין קצביותו לעובדה שכמעט ולא זזתי מהמקום:



השפיע? לא השפיע? אני לא יכולה לדווח על שינוי לאחר אימון אחד אבל יום יומיים אחריו הרגשתי את שרירי הזרועות תפוסים ודואבים, ממש כמו שמרגישים אחרי אימון הגון. אני קוראת לזה 'כאבים טובים' ובעיני זה סימן שמשהו שם עבד.


פרטים נוספים, מאמרים והסברים - באתר של EMS

לייקוש ל-EMS: כאן

פרגנו לעצמכן כושר, כל כושר,

וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שישי, נובמבר 16, 2012

ONLINE - IN LIFE: ASOS

והפעם, במדור שחושף את האמת מאחורי הזמנות ביגודים מאתרי אונליין, קבלו אותי, בעוד פריט מרגש שהגיע מאי שם מעבר לים:

מה נרכש: חצאית טול שחורה של Vero Moda
היכן: asos.com  אבל היא Out of stock
כמה: 18.47$
רשמיי: חצאית זו קוצרת מחמאות בכל פעם שהיא מופיעה בציבור. היא נראית בדיוק כמו באתר (אם כי ניתן להבחין שהדוגמנית הרבה יותר גבוהה מה-162 ס"מ נומך שלי) ואפשר ללבוש אותה עם מה שרוצים ולהפוך אותה לפריט קז'ואלי או לחצאית נשף - תלוי מה לובשים מסביב.


כך היא נראית ב-ASOS:


וכך אנחנו מבלות יחדיו:

השתתפו בהכנת האאוטפיט:
גופיה: TOP SHOP
שרשרת: LOVE VINTAGE
נעליים: קליגולה
לק: OPI  מספר: NL.N14 FLY
תודה לורד הורן שצילמה

 בא לכן לחלוק את רכישת האונליין המוצלחת (או העגומה) שלכן? 
שלחו אלי למייל: meikauf(at)gmail.com תמונה של הפריט שרכשתן ותמונה שלכן לובשת/עונדת/נועלת את אותו פריט (אפשר גם תמונה ללא פנים). ציינו מהיכן הפריט וצרפו לינק לאתר ממנו הזמנתן. קלי קלות.

אל תהיו אגואיסטות!

סופ"שקט,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...