יום חמישי, דצמבר 27, 2012

קוויקי קוסמטיש - שניים לשפתיים, שניים לידיים

קרם טיפול לשפתיים מבית FLEXITOL


דבר הקומוניקט: "המרקם העשיר של המשחה מצריך שימוש בכמות קטנה המספיקה למריחה מושלמת וספיגה גבוהה לעור. התוצאות מהירות וכבר לאחר יום אחד תחושו בהקלה משמעותית."

בתכלעס: הקרם אמנם מצוין, מטפל כהלכה בשפתיים הסדוקות ומזין אותן, אבל הוא נושא ניחוח מרתיע שהייתי מגדירה אותו  כ'מסטיק שקרה לו משהו לא טוב', מה שמעכיר מעט את חוויית הטיפול.

כמה: 34.90 ₪

איפה: בתי מרקחת, בתי טבע ורשתות הפארם

פרטים נוספים: באתר החברה www.flexitol.info

ציון: 8.5, על אף הצחנה.

קרם טיפול לשפתיים CERALIP מבית LA ROCHE-POSAY


דבר הקומוניקט: "קרם טיפולי המעניק לחות מרבית לשפתיים יבשות ומסייע בשיקום שפתיים סדוקות, הודות לקומפלקס מרכיבים ייחודי, המעניק לחות ומסייע בהשבת הליפידים. סרליפ מסייע בריכוך השפתיים, מונע יובש ותורם להקלה מיידית".

בתכלעס: נעים ונחמד. התחושה על השפתיים היא של ציפוי שעוותי עדין, המוצר נטול ניחוח והשפתיים חשות מוזנות ומוגנות, אם כי הוא אינו מתקן באופן מושלם את בעיית הקילופים הקטנים שמייצרות שפתיים יבשות.

כמה: 50 ₪ ל-15 מ"ל

איפה: בתי מרקחת פרטיים בלבד

פרטים נוספים: המוצר הינו היפו אלרגני ונטול בושם וחומרים משמרים.

ציון: 8

קרם ידיים Intensive 7 Days מבית GARNIER

דבר הקומוניקט: "מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק מגוון קרמי לחות לגוף ולידיים המצטרפים לסדרת אינטנסיב 7 ימים עם רכיב ה- L-Bifidus, חיידק ידידותי המוכר מתחום היוגורט, המעצים את מאגר הלחות הטבעי של העור, מונע את התנדפות הלחות מהעור ומסייע בשמירה על הלחות לאורך זמן - עד 7 ימים".

בתכלעס: כפות הידיים חשות עטופות ומוגנות, הקרם נספג מהר ויש לו ניחוח דבשי ונפלא, אך בין האצבעות נותרת תחושת דביקות קלה שנספגת לאט מדי.

כמה: 12.99 ₪ ל-100 מ"ל

איפה: רשתות השיווק, בתי מרקחת ופארמים

פרטים נוספים: שימור הלחות לאורך שבעה ימי מותנה בשימוש רצוף במשך ארבעה שבועות

ציון: 8, על אף תחושת הדביקות.

קרם ידיים טיפולי מבית FLEXITOL
דבר הקומוניקט: "הקרם בעל מרקם עשיר ומרוכז המעניק תחושת הקלה מיידית ומספק לחות לעור לזמן ממושך. מעצם היותו קרם ייעודי – טיפולי הינו בעל אפקט מרכך ומרגיע שמפחית את הגירוי".

בתכלעס: המוצר ממש ממש מצוין, מעשיר את עור כפות הידיים ומטפל בהן כאחות מסורה, אבל מנגד, הריח שלו מאוד לא נעים (כמו של צעצוע גומי זול), לכן הייתי ממליצה למרוח אותו לפני השינה ולא להציב אותו בתפקיד קרם הידיים על שולחן העבודה.

כמה: אריזה קטנה המכילה 56 גר' : 44.90 ₪, אריזה גדולה המכילה 112 גר': 69.34 ₪

איפה: בתי מרקחת, בתי טבע ורשתות הפארם

פרטים נוספים: אין.

ציון: 8.5, על אף שאיני תתרנית.

לטפח, לטפח, לטפח,
וצ'או, בלות.



להמשך קריאה...

יום ראשון, דצמבר 23, 2012

נס השמן.

התחדשו לוריאל פרופסיונל, מותג השיער של L'OREAL PARIS בסדרת טיפול/טיפוח חדשה המבוססת על שמני MYTHIC OIL של המותג, ומיועדת לטיפול במספרה ובבית ועל כן התייצבתי להתנסות אישית בבוטיק עיצוחב השיער האלגנטי YBY בנווה צדק, השייך למעצב השיער יוסי מנשה, שמחלק את זמנו בין הבוטיק התל אביב למקבילו השוכן בפאריז. 


בבוטיק, שיש בו אנרגיות טובות, צוות מקצועי והמון ספרים מההוצאה האהובה עלי TASCHEN, קיבלתי את הטיפול המקיף הכולל את השלבים הבאים: 

שלב ראשון: החייאת הקרקפת לפני החפיפה באמצעות אמפולה שמכילה תערובת של שמן הדרים, שמן ברוש ושמן תה ירוק ולאחריה חפיפה בשמפו MYTHIC OIL.

שלב שני: החייאת השיער והברקתו באמצעות תמצית המעושרת בשמן סובין אורז ותמצית המועשרת בשמן פשתן המהולות במסכה מהסדרה. 

כל התהליך אורך כשעה, שמהלכה פונקתי ביחס חם, תה שחור ונפלא שנרקח בפאריז ועוגיות מקרון ערבות לחיך. חשתי וי איי פי.
ועכשיו - נחייה את הקרקפת!

מה יצא? פריזורה מצוחצחת והרבה רוך ונחת. השיער כה רך, שלא יכלתי לתקוע בו סיכת בובי פין מבלי שהיא תנשור ממנו אחרי חמש דקות. 
לשם ההפרזה בפינוק, יצאתי לדרכי כשאני מצויידת במוצרים המיועדים לטיפול הביתי (שמפו ומסיכה), ואני עושה בהם שימוש כבר כחודש ומאוד מבסוטה. הניחוח נעים והשיער הרך מעיד על עבודת השמנים הטובים שנמצאים במוצרים. יופי!
195 ₪  

98 ₪ 

  
להשיג במספרות מורשות L'OREAL PROFESSIONNEL בלבד

עלות הטיפולים במספרה:
מחיר מומלץ לצרכן עבור שלב אחד בלבד בטיפול: 40 ₪
מחיר מומלץ לצרכן עבור טיפול כל השלבים: 70 ₪ 

טפחו, התייפו ופנפנו, כי שבוע חדש בפתח,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום שבת, דצמבר 22, 2012

קוויקי קוסמטיש - פינוק


תחליב רחצה ושמפו על בסיס שמן שקדים


דבר הקומוניקט: "ידוע ששמן שקדים מסייע בשיקום השיער והעור, הודות להרכב העשיר בויטמינים ומינרלים של השקד, השמן שלו נחשב כאחד השמנים היעילים במוצרי  קוסמטיקה".
  
בתכלעס: אחלה סדרה שמפתיעה ביכולותיה, חרף היותה 'מוצר שקונים בסופר'. השמפו לטעמי עולה באיכותו על אלה שמציעה 'פנטן' למשל ומזכיר באיכותו את היכולות של השמפואים מבית 'שוורצקופף' -  הוא זורם עם ההתנהגות הטבעית של השיער ומותיר אותו רך גם לאחר שהוא מתייבש. אני לא יכולה להעיד על איכותו של מרכך השיער כי 'גמלתי' את השיער שלי  לפני כמה שנים מהתוספת המיותרת הזו ומאז הוא רק מודה לי.

תחליב הרחצה נושא ניחוח נעים ולא משתלט, נשטף מהר ומותיר עור נעים וריחני. מי לייק.

כמה: 14.99  ₪ לכל מוצר בנפרד.


איפה: רשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

פרטים נוספים: אותה חוות דעת ואותו ציון ניתנים גם לסדרת שמן האבוקדו של פינוק.

ציון: 8.5 לשני המוצרים.

לטפח, לטפח, לטפח,
וצ'או, בלות.

להמשך קריאה...

יום שישי, דצמבר 21, 2012

Jul & Lilla My.

בסטודיו קטן וחמוד, ברחוב אפ"ק 3 (מתחם נוגה ביפו), יושבות שתי בחורות מאוד מוכשרות ורוקחות, כל אחת ומלאכתה היא, מגדני מלבושים ואקססוריז המחממים את הלב ומחמיאים לפיגורה שמסביבו: האחת, יוליה גסין, מעצבת אופנה ובעלת המותג JUL ורעותה, מעצבת התכשיטים/אקססוריז נטלי מוטליס, בעלת המותג LILLA MY. שני המותגים שוכנים יחדיו בסטודיו Jul & Lilla My,המשמש גם כחנות לכל דבר ויחדיו (וגם לחוד) הם יוצרים לוקים הרמוניים שמצויידים ברוח שובבית ובצבעוניות כיופית. 

את הסגנון של JUL הייתי מגדירה כקז'ואלי וזורם עם נגיעות ייחודיות שהופכות אותו לבלתי יוז'ואלי בעליל. בכל פריט יש פטרן, חומר או גזרה שמייחדת אותו ובעיני הופכת אותו בהכרח לפיס שתמיד ישאלו מאיפה הוא.
 ז'קט אלכסה 575 
מעיל ניקולאי 920 
סריגים בעבודת יד. 580 .

חצאית אולגה 420 שח + סריג נוגי 260 
מכנס פיטר 350  + חולצת סופיה 220 

סוויטשירט מריה - 320  

 סריג נוגי 260 
חולצת אנסטסיה 350 ₪ + חצאית אנה 420 

כל האאוטפיטים מתוכשטים בפריטים של LILLA MY, ששבו את ליבי חובב הקשקשת והצבעוניות העולצת ועשו לי נחת בשילובים המקוריים בין אביזרים, חומרים ונושאים.

סדרת 'החברים של לולה'. אפשר גם לשלוח תמונה של החייע הפרטית שלכם ולקבל עיצוב CUSTOM

320 


 280 
 340 
340 

ציור בעפרונות צבעוניים שצופה באמייל, סדרת קשת בענן:

280 

הרסה את בריאותי: סדרת '180 מעלות', כל מה שמעולם לא שיערתם שאפשר ליצור ממד-זווית. כמי שסיימה בקושי שלוש יחידות מתמטיקה וגם זה בגדר התערבות עליונה, אני חשה סוג של סגירת מעגל. 


420 


480 
480 
480 
480 



480 


לייקוש ל-JUL של יוליה גסין: כאן

לייקוש ל-LILLA MY של נטלי מוטליס: כאן

שעות וימי פתיחה: שני –חמישי : 11:00-18:00, שישי 10:00-15:00


התעטפו והתכרבלו, כי באה השבת,
וצ'או, בלות.

להמשך קריאה...

יום שבת, דצמבר 15, 2012

בויטרינה של מאיפה זה.

כשמזמינים אותך לפרזנטציה בחנות שטרם היית בה ועוד ביום שישי החופשי מעבודה ומעש, את אומרת  'איי דו', מתגלחצת, מתפנפנת, שמה שישה שקלים בכיס למונית שירות ועפה לעשות מוי פאן. אבל רוב הזמן, את ממש לא מתכננת שרגע לפני שאת יוצאת מהבית את קולטת שמה שאת שומעת זו אזעקת טילים ולא סירנת אמבולנס והפרזנטציה היחידה היא של הפן הטרי שלך בלוקיישן הלוהט חדר המדרגות, כאשר מרבית המוזמנים לבושים בטרנינג ומסתבר שהם שכנים שלך.

כך בדיוק קרה לי כשהתכוננתי לצאת לאירוח בלוגריות של המותג 'ויטרינה' בבוטיק 'מאיפה זה' בבוגרשוב אך החמאס, חסרי המודעות האופנתית (ע"ע החולצה שאיתה שוחרר גלעד שליט) החליטו שיותר חשוב לבדוק שוב את מערכת כיפת ברזל במקום שאני אנפוש בחברת בגדים ואקססוריז.

אבל מקץ שבוע, כשהשלום הזמני חזר אל עירנו, עטיתי מלבושי שישי קז'ואלי ושמתי פעמיי אל בוגרשוב 57, שם שוכן בוטיק 'מאיפה זה' שהפך לאחרונה לחנות הפופ-אפ הקבועה של מותג היבוא 'ויטרינה' המלקט דגמים מגניבים וחמודג'ים, בעיקר מארצות המזרח, שמבחינתי זה ממש סבבה כי אני מתה על ההומור, הקלילות והחמידות של עיצובים של בגדים המגיעים משם. אין לי מילה יותר מתאימה מ- whimsy כדי לתאר אותם. ויטרינה משווק לכ-100 חנויות ברחבי הארץ, חלק מהדגמים מיוצרים בסטודיו בתל אביב בסדרות קטנות ולמרות שיש באוסף של המותג משהו מאוד אקלקטי, יש בכל זאת חוט שני של coolness שלא לוקח את עצמו ברצינות מדי שעובר בין הפריטים. 



 


נחשו מה?

הז'קט המגניבולי הזה חזר איתי הביתה! (ואפילו כיבד אותי בבוקר שאחרי)




סיוון קול, הבעלים והמנהלת של בוטיק 'מאיפה זה', מתקשה לבחור.


שתי בלוגריות שאני לא זוכרת את שמן (ולא מאוד גאה בעצמי על זה) בשמלה מהרסת במיוחד.
אחת מהן, היא כותבת הבלוג Looking Fab (ואני מאוד מקווה שהיא תזכיר לי את שמה בתגובות..)
אבל תראו את השמלות!! עדיין לא החלטתי איזו מהשמלות יותר לוהטת.
יש גם דגם ורוד שבו התחדשה הבלוגרית הגר טהר לב

גם יובל שרף בעניין.


 יש גם תיקים שווים.

עוד דגמים ומחירים אפשר למצוא ב'קטלוג' של XNET פה

לייקוש לויטרינה: פה

ויטרינה באינסטגרם: vitrina_tlv

סטודיו ושואו רום: רחוב אילת 27 תל אביב.
ניתן להגיע בימים א'-ה' בין השעות 10:00 ל-17:00 בתיאום מראש: 03-5449776

הלכתי לעשות שנ"צ יופי.
צ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום ראשון, דצמבר 09, 2012

לזכור זה חשוב, להנציח - אפילו יותר.

אני לא מספרת הרבה על העבודה שלי בבלוג הזה, חוץ מ"הייתי עסוקה רצח" או "לא היה לי זמן לכתוב פוסט חדש", אבל זה לא אומר שהיא לא מעניינת. למי שלא יודע, אני שותפה במשרד פרסום ווילד-קאופמן, עם בנזוגי נועם,הרבה מוטיבציה ושאיפות ואנשים טובים שאספנו בדרך. מעולם לא ניצלתי במה זו כדי לפרסם את הלקוחות שלי, כי אני מאמינה בהפרדה בין חיי הפרטיים לבין העבודה שלי, אבל לאחרונה, הגיע אלינו לקוח שכן חשוב לי לספר עליו, כי הוא מייצג את השקפת עולמי וכי אני מאוד מאמינה בצדקת דרכו ובהקשר העמוק שלו לפלורליזם ושיוויון.

הלקוח שלנו הוא 'עלי שלכת', מוסד העוסק בקבורה אזרחית, שמשמעותה פרידה מכובדת מהעולם הזה בטקס ייחודי ואינדיבידואלי במיני דרכים, חילוניות בעיקר, אם כי גם טקסים אורתודוקסים משתלבים לא פעם במעמדי הפרידה שמארגנים 'עלי שלכת'.

אבל אני לא כאן כדי לפרוש את מבחר שירותי ומוצרי החברה - הכל נמצא באתר שלהם והפוסט הזה אינו מיועד לכך. אני רוצה לחלוק איתכם את האתר המיוחד Personal Memorials שהוקם בחסות 'עלי שלכת' ובו ניתן לפתוח דף הנצחה ליקירים שהלכו לעולמם, ללא תשלום ובאמצעות ממשק נוח ופשוט להתנהלות. תוכלו למצוא שם דפי הנצחה לאנשים מפורסמים מישראל ומהעולם, כמו שחקנית התיאטרון רוזינה קמבוס שנפטרה בשבוע שעבר, יצחק רבין והצייר נחום גוטמן ודפי הנצחה של אנשים שאנחנו לא מכירים, אבל אנשים אחרים הכירו ואהבו.

באופן אישי, התחברתי לקונספט של הנצחת יקירים ברשת, והקמתי דף הנצחה לסבא שלי מרדכי קויפמן ז"ל שהלך לעולמו ב-2005, הסבא היחיד שהכרתי, איש יקר ועדין, עם סיפור חיים מדהים, ששרד את מפלצת הנאציזם בעזרת תושיה, יושר וידי זהב שתפרו כובעים בורשה ובנו את ביתו החדש בישראל. החלטתי להפוך את דף ההנצחה של סבא לסוג של 'מפעל משפחתי' וביקשתי מקרובי המשפחה שלי לשלוח אלי חומרים. בדף שכזה אפשר ליצור מאגר של תמונות ומסמכים ולשמר אותם מבלי שהזמן והלחות יפוררו אותם ולרכז תמונות מאירועים חשובים כדי שיהיו נגישים לכל בני המשפחה, להעלות סרטוני וידאו והספדים שנקראו בהלוויה ויותר מהכל, זהו מקום שכל אחד מבני המשפחה יכול להתייחד בו בפרטיות, כשהגעגוע מדגדג - וירושה לדורות הבאים.


סבא מרדכי קויפמן 1916-2005

ההזמנה לחתונה של סבא וסבתא שלי, אם עד כה לא האמנתם שאני חצי פולניה.
בעקבות המסמך הזה החלטתי לחזור לשם המשפחה המקורי - קאופמן, שבטח שובש ע"י פקיד הרישום במחנה העולים ונרשם כ'קויפמן' השטייטעלי. תרגום השם - 'איש מסחר'.

הפרויקט הבא שלי, הוא הקמת דפי הנצחה למאיר ויפה בכר וביתם לאה ז"ל, הסבא, הסבתא והדודה הבולגרים שלי שמהם זכיתי להכיר רק את סבתא, ורק לשנים ספורות לצערי והתחלתי להפעיל את בני המשפחה כדי שיאספו וירכזו לי את החומרים. מלבד הכבוד שבפתיחת דף הנצחה, אני יודעת שזו תהיה פינה מנחמת עבור אמא שלי שאיבדה את הוריה ואחותה והזדמנות טובה לספר עליהם לנכדיה, האחיינים שלי.

אתר Personal Memorials : 
www.pmemorials.com

פייסבוק: כאן

ובברכת שנהיה בריאים, שלמים ואהובים,
שבוע נפלא
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...