יום שלישי, פברואר 26, 2013

פוסט מלבושים - פרפרים וכוכבים.

זמון הוזמנתי להשקת בושם חדש שעליו אספר ממש בקרוב ותהיתי, מה כדאי ללבוש ביום חמים ונעים לאירועון צהריים במלון בוטיק תל אביבי, שלא יהיה אובר-לבוש, אבל לא לגמרי קז'ואלי? 
וזו התרכובת שרקחתי.
ברקע: קיר המנטה המקסים של מלון 'עלמה' ברחוב יבנה 23:
 מטפחת (השיטה הסוביייטית שלי להסתרת שורשים, כי מחר צובעים): לא זוכרת.
משקפייש: NINA RICCI
אוברול: בוטיק אלגרה
נעליים: TO GO ששורדות באורח פלא זה החורף השלישי
לא חשתי צורך להוסיף שרשרת בגלל הפרינט על האוברול, הפרינט על המטפחת והעגילים שגונבים צומי ולא רציתי להפריע להם.
ז'קט ג'ינס: AMERICAN EAGLE
את העגילים קניתי בחנות שכתבתי עליה כאן לא פעם. אני לא בטוחה שיש לה שם, אני לא יודעת את מספר הרחוב אבל היא שוכנת ברחוב אבן גבירול, פחות או יותר מול מגדל המאה. הם זכו לכינוי 'עגילי השנקל' למרות שלמעשה שילמתי עליהם שלושה שקלים.

תם ונשלם, בשמו ותהנו,
וצ'או, בלות.


להמשך קריאה...

יום שני, פברואר 18, 2013

BOXING NIGHT

אני אוהבת קופסאות. כאלה שעשויות מפח או מקרטון, שיש להן מכסה תואם והן עושות שמח אפילו כשהן ריקות, כי קופסאות יפות תמיד מזמינות לשים משהו בתוכן וכי אני תמיד אמצא משהו לשים בתוכן (שפתונים, צלליות, מטפחות, לקים, יו ניים איט) אך הכיפיות ביותר, הן ללא ספק הקופסאות שמגיעות עם תכולה מפנקת (ע"ע גלוסיבוקס בימיה הראשונים). ולכן, כאשר הוזמנתי להתחדש בקופסת ההפתעות החדשה SURPRISE BOX של משרד יחסי הציבור SCOUTING אשר מחולקת לסלבריטאים ולמובילי דיעה בלבד, אמרתי 'דה'. האם אני סלב?? לא. אבל טוב לדעת שמישהו אשכרה חושב שאני מובילת דיעה. ובכן, כמו בכל פעם שמתאפשר לי לא להגיע בגפי לאירוע קוקטיילי, אספתי את יפית, AKA ה- BFF, ובטקסי בתעריף לילה, קפצנו למועדון '8' ברחוב אילת (8) לבחון הכקופסתה.

קופסת הבכורה - ספיישל יום האהבה

והרי התיעוד המרשיע, אבל קודם כל מלבושים:
מחרוזת: GOLF
מעיל: מהרשת האירופית ORSAY (נקנה בגרמניה) 
אוברול קטיפה: מירב לוי והוא לא שלי :( גם לא החגורה.
גרביונים: מגרמניה
קלאץ': ניין ווסט
הליפסטיק אגב, נמכר כעת ב-15 ש"ח במסגרת RED LIPSTICK DAY בסניפי המשביר לצרכן שהכנסותיו קודש למלחמה בסרטן.
כמובילת דעת, הפוזה מחייבת.
 סטייליסט צמוד. אלעד זר, שהוא גם בלוגר טרי.
  הנה סלב שאני מעריכה את פועלו. סקאזי, אווה וחצי יפית.
הקונדומט של דורקס שבתוכו (וזו האמת לאמיתה) ישב איש וחילק מתנות קטנות מדורקס עם בולבולי-מיניאטורה, מהסוג שמארגנות מסיבות רווקות מאוד אוהבות לקשט איתם את שולחן האוכל ולעטר הינומות.
כקשישה, אני מצביעה על לחיץ ה'פרקטי'.
היה כה צפוף ולא הרשו לנו לעשן, אז יצאנו החוצה וגם הלווינו ציגרטה לפלוני אלמוני אשר גמל לנו בכניסה למתחם ה-VIP שהיה בעצם מפלס גבוה קצת יותר ולא פחות צפוף וגם שם הסתובב איש-גורילה שדרש שנכבה את מקלות העישון שלנו (אבל ראיתי את אווה של סקאזי מעשנת גם! טוב, היא סלב) אז שהינו שעה אופנתית, אמרנו תודה בנימוס רב, אספנו את קופסתנו ועלינו על הכרכרה לכיוון בית פלוס פיצה בלי עקבים.

ומה בקופסא?


נייחמד מואוד מואוד! את קרם ה-BB של סבולקלם אני מכירה ומעריכה, חלאבין היא חברה עם מוצרים טובים וטבעיים, תחתוני התחרה של ג'ק קובה שובבנים ונראים אלסטיים ונוחים ומאוד שמחתי להתנסות בשמן המרוקאי שאיכשהו עוד לא יצא לי לנסות ואני ממש אוהבת אותו.

את הקופסה עצמה הייתי מעצבת קצת אחרת, כלומר אני מבינה את השיקול של בחירה בגוון כסוף כי ישנה גם מהדורה מעורבת שמיועדת גם לגברים אבל קונספטואלית - חסר לי בעיצוב הקופסה חוט שני שמחבר בין הלוק שלה למה שמתחבא בתוכה.

ולפנות סיום, תודו שריספקט - הבלוג שלי נבחר להיות 'בלוג השבוע' בגיליון הנוכחי של טיים-אאוט!
(לחצו להגדלה)

הכותבת, שרין לוי, היא בלוגרית בעצמה והיא כותבת על מוסיקה ושוחה בחומר במימדיון שלה

 !וגם לה יש טעם משובח ביותר
שיהיה אחלה יתר-השבוע
וצ'או, בלות.

להמשך קריאה...

יום שישי, פברואר 15, 2013

מבזק קוסמטיש! פינוקי שחי.

ואפתח בידיעה מרעישה: נשים מעל גיל שלושים מזיעות בגלונים! בשניה שאנחנו נפרדות בצער מקידומת ה'עשרים ו-', הטמפרטורה הפנימית שלנו עולה בכשתי מעלות צלזיוס (לא מדעי), חם לנו בלילה ויש לנו את היכולת המופלאה להזיע גם במזגן. ולכן, בהיותי מזיענית קשישה, כשמגיע אלי דאודורנט שאפשר להזיע איתו בכיף אך גם להסתובב איתו בבטחה בציבור, אני חשה חובה לשתף.
הנה שניים כאלה:

דאודורנט טבעי של 'מיכל סבון טבעי'


דבר הקומוניקט: (מתוך האתר) "קרם הדאודורנט הטבעי שלנו עובד בצורה מדהימה ועשוי מחומרים טבעיים, בריאים ואיכותיים בלבד (בלי אותיות קטנות!). הוא מונע ביעילות ועדינות את ריח הזיעה ויעיל למשך שעות ארוכות".

בתכלעס: ללא ספק - הדאודורנט הכי טוב EVER! הוא נושא ניחוח רוזמרין עדין, קיבלתי אותו במתנה מאחותי שהמליצה עליו בחום, התנסיתי בו בשבועיים האחרונים ואין לתאר עד כמה הוא עמיד בפני פגעי ההזעה. לוקחים קצת חומר בקצה האצבע, מורחים ויאללה צ'או.

כמה: 24 ₪ לכמות עצומה של חומר (60 מ"ל) שמספיקה להמון המון זמן.
אם מזמינים שלוש יחידות, מקבלים 19% הנחה כך שהמחיר פר יחידה צונח ל-19.67 ₪ - עסקה משתלמת ביותר.

איפה: באתר הבית כאן

פרטים נוספים: מכיל חמאת שיאה אורגנית, טהורה, סודה לשתיה, עמילן תירס (קורנפלור), שמנים אתריים: לבנדר, לימון, הדס, רוזמרין ואקליפטוס.

ציון: 10 עגול!


סדרת הדאודורנטים לגבר Rexona XTRA COOL עם אפקט הצינון  


דבר הקומוניקט: "סדרת הדאודורנטים החדשה של Rexona מכילה מנטול, המייצר אפקט של תחושת צינון על העור. התוצאה – תחושת רעננות מתמשכת לאורך כל היום. Rexona Extra Cool הוא האנטיפרספירנט היחיד המשלב הגנה עד 48 שעות עם אפקט צינון העור, ליצירת תחושת רעננות יוצאת דופן".

בתכלעס: נכון, הסדרה מיועדת לגברים אבל אני לא חושבת שבית השחי מבחין בהבדל. יצא לי להתנסות בדאודורנט הסטיק והוא ממש ממש טוב. הניחוח נשאר שעות רבות ולעולם אינו מתרגש מקצת זיעה. מנסיון העבר עם מוצרי רקסונה  - הם אף פעם לא מאכזבים.

כמה: ספריי ורול און -  21.99 ₪.  סטיק – 24.99  ₪.

איפה: בפארמים וברישתות השיווק.

פרטים נוספים: אין

ציון: 9

ובברכת שנזיע אך לא נרתיע, 
שיהיה סופ"ש דבש,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום חמישי, פברואר 14, 2013

ונוס, תאכלי אבק.

האגדה מספרת כי פעם, ממש מזמן, האלה הרומית ונוס והאלה המצרית סוטיס הפכו לצ'ילבות בעקבות מריבה די נדושה - מי תזכה בליבו של סאטורן? לאחר קרב קשה נוצחה סוטיס, נעלמה אך חזרה לבסוף בדמות סיריוס, הכוכב הזוהר ביותר בשמי הלילה. ולמה אני לפתע מספרת כאן סיפורי עם ועמים? כי יצא לי להכיר לאחרונה לעומק עוד חברת קוסמטיקה שידעתי אמנם על קיומה באחורי ראשי כי פעם התנסיתי בקרם האנטי אייג'ינג שלה, אך מאז עברו הרבה קרמים על עור פני. אני מדברת כמובן על SOTHYS, חברת קוסמטיקה טבעית המבוססת בפריז ואינה נמכרת על מדפי הפארמים, אלא בהתאמה אישית במכוני קוסמטיקה מורשים. מוצרי סוטיס הם טבעיים, שומרים על הסביבה וכמובן אינם תוצר של ניסויים בבעלי חיים, אשר נרקחים, נחקרים ומפותחים כבר משנת 1946.
האלה המצרית SOTHYS. הכי כוסית בשמיים.
בפרזנטציה מיוחדת לבלוגריות, הוצגה והודגמה בפנינו שיטת ה'איך להיראות יפה בדקה ה-90', כלומר איך לארגן את פרצופך באופן שיהיה קביל על הסביבה בכמה שפחות זמן. למען האמת, הופגזנו בכל כך הרבה מידע ונמרחתי בכל כך הרבה מוצרים שאם אכתוב על כולם הפוסט יסתיים בעוד יומיים ולכן (וקוראות הבלוג יעידו שאיני אומרת סתם) אכריז ואומר - המוצרים של סוטיס פשוט מעולים! לא הגעתי למסקנה זו מלמרוח חומרים על גב ידי אלא מתוך התנסות לאורך זמן של סבון פנים, מסכה ותחליב פנים שהשתמשתי בהם במקביל. עור הפנים פשוט מתמסר למוצרים האלה שמעניקים לו תאורה, מרקם נהדר והזנה אליפותית. 

יש לסוטיס טונות של מוצרים מעשרות סדרות ובגלל שהם אינם מוצר מדף הם נמכרים בהתאמה אישית ע"י קוסמטיקאיות מורשות, שלדעתי זה תמיד אמין ועדיף יותר מלשלוף קרם מהמדף או להימעך תחת הלחץ של דיילת פארמים אגרסיבית ולחזור הביתה עם המוצר הלא נכון לסוג העור.
תחליב פנים. מצוין גם למריחה לפני איפור. Emulsion douceur Hydra-Protective
261 

 Morning Cleanser סבון פנים מעולה (אין מחיר, קיבלתי דוגמית)

Hydradvance Hydra-nourishing Mask
מזינה זה אנדרסטייטמנט.
(אין מחיר, קיבלתי דוגמית)

הניחוח של כל המוצרים מעולה לדעתי. חלקם (תלוי מאיזו סדרה) נושאים ניחוח תה עדין שאני מאוד אהבתי אבל שיר שישבה לידי אהבה הרבה פחות וחלקם נושאים ניחוח קוסמטי עדין ונפלא שהוא לא ריח 'כימי' אבל גם לא צמחי באקסטרים.

מקשיבה יפה.

ואחרון חביבי - מלבושים:
פרוונית: רנואר
חולצת פסים: מכלבו C&A בגרמניה
ג'ינסים: ענבל מימרן של HONEY B
גרבונים: הוניגמן
מגפונים: AMERICAN EAGLE

יום אחרי הפרזנטציה, אורנה מלכי ליבנה העלתה את התמונה הזו לטיימליין שלי:
מסתבר שזוהי לואיז דוגמנית הבית של ערכות טופמודל לעיצוב אופנה. (באדיבות  TOPModel ישראל). לא בדיוק, אבל כמעט :)


מרכז סוטיס בישראל: דיזנגוף סנטר ת"א, טל/פקס: 03-6203397 / 03-6293007 
info@sothys.co.il

אתר: כאן

לייקוש: כאן

טפחו, מרחו והתייפו כי עוד שניה סופ"ש!
צ'או, בלות.
להמשך קריאה...

יום ראשון, פברואר 10, 2013

פיפה משפחתית.

לכבוד יום המשפחה שחל היום, וכה מתאים לי לשחרר פוסט זה כשהוא כמעט קרב לקיצו (ראבוטה! ראבוטה!), רקחה הסטייליסטית/ גירלפרנד גאלה רחמילביץ' עוד קונספט כיופי ממגירת הרעיונות הבלתי נדלית שלה וזימנה אותי ועוד קמצוץ אחיות-בלוג לארוז בת משפחה ולהתכנס לאחה"צ של סטיילינג בשואו-רום של PIPA, מותג היבוא לבגדים במידות קימוריות אשר פריטיו הלוהטים מגיעים מסקנדינביה הקפואה ונמכרים בחנות רחבת דייים ברישפון. לא היססתי והזמנתי את אמא שלי שוש ואת אחותי ליאת להתלוות אלי ולהצ'תפר בסטיילינג מעשה ידיי, גם כי זה דבר שאני זוממת לעשות כבר שנים וגם כי חשבתי ששתיהן לגמרי שייכות לקהל היעד של המותג וזו הזדמנות מעולה עבורי להשתולל עליהן ולהכיר להן סטייל שהן לא חשבו שהן יכולות או מתאים להן לעטות.

שוש וליאת - גרסת ה'לפני'
(צילום: זיו שדה)

 

In Process...
כי אני אמרתי! איזה כיף להגיד את זה לאמא. (צילום: זיו שדה)

 גאלה נותנת במקיאז'

פינפונים ותיסרוקות משגעות: רינה בר

גבירותי ורבותי... מהפך!
(צילום: זיו שדה)


 אמא שלי, בת 64, רזתה מאוד בשנים האחרונות, אז רציתי להראות לה שהיא עדיין יכולה להתלבש 'עשרים שנה פחות' ולהיראות שיקית, קלילה והרבה יותר צעירה. זו היתה הקומבינציה הראשונה שהרכבתי לה וגם אני נדהמתי מהתוצאה.
ליאת אחותי, בת 41, לא לובשת בלייזרים ומעולם לא העלתה בדעתה שהיא יכולה להיראות נפלא בסקיני.
הסגנון שהלבשתי אותה בו זר לה לגמרי - אבל כמה הוא מתאים לה!
(ותודה לגאלה ששיכנעה אותי להחליף את השמלה שבחרתי בג'ינס וטופ)

קלאץ': אמה (אוסף פרטי)
 מגפיים: CLOGI, שרשרת: OVERDOZE. שניהם נמכרים ב-PIPA 
 וכשאבא שלי ראה את התמונות הוא כתב לי: בפעם הבאה תקחי אותי. קבענו.

אז יום משפחה שמח באיחור כבד, מקווה שהיה כיף כמו שהיה לנו ב-PIPA...!

לייקוש ל-PIPA: כאן
לייקוש לאאוטלט של PIPA: כאן

סגננו, התלבשו והלבישו,
וצ'או, בלות.


להמשך קריאה...

יום שני, פברואר 04, 2013

טונה של אהבה.

בשלוש השנים שבהן הבלוג הזה קיים, אף פעם לא כתבתי על נושאים שאינם מהצ'כונה של אופנה, טיפוח ולייפסטייל אבל מכיוון שהייתי מעורבת באירגון הפעילות שתכף אספר לכם עליה, החלטתי להשתתף בה בעצמי, לצאת באקסטרים מעורי ולכתוב פוסט בישול וזאת למרות שאני רחוקה קילומטרים רבים מגילוי רזי המטבח.באפייה אני אף פעם לא יודעת מתי צריך להוציא מהתנור, בבישול אני אף פעם לא יודעת כמה מלח צריך לשים ובגדול, גם המתכון המדויק ביותר נראה במטבח שלי כמו אסון קולינרי ואני לגמרי מקנאה באלה שטובים בזה כי פשוט לא מבינה איך הם יודעים מה טעים עם מה ומתי התבשיל מוכן. כל שנותר לי, הוא להסיק שזהו חוש או מתת אל שפסחה עלי ולא השאירה לי פירור לנחמה. "את נורא מוכשרת בהמון תחומים אחרים" אני מנחמת את עצמי תמיד, בעודי נוגסת בעוד עוגיה שרופה או לא אפויה מספיק שיצאה כרגע מהתנור.

אבל, כששקית המגדנים של טונה סטארקיסט נחתה לי על הסף, לא נותרתיי אדישה והתגייסתי לביצוע המשימה: לבשל מנות טונה עם ילדים או עבור ילדים. היתה לי בעיה טכנית קלה עם הבריף - אין לי ילדים (מבחירה, אל תתחילו לנבור לי בשחלות) ולכן החלטתי לקחת בהלוואה את שלושת אחייני המתוקים ולהיות דודה כשירה ומתפקדת אשר משתעשעת במטבחה עם אחייניה ביום שבת שמשי ונחמד.

טונות של טונה, פלאס מהדורת גורמה של דגים מעושנים וסינר!
וגם חוברת מתכונים בריאים, חוברת צביעה וחוברת אינפו

המשתתפים:
מר אריאל קלמן
העלמות יערה (מימין) ואלה קלמן
הגיברת דודה.
דקה לפני שהמטבח שלי הפך לאיזור קרבות
המתכון הנבחר: קציצות טונה אפויות בתנור

הסווט-שופ בפעולה:


הדודה קוצצת

ואחרי שקולפים, מגררים וקוצצים, מכניסים למקרר לשעה.

אבל מה עושים עם שעה פנויה?
לא ולא!
יוצאים לשחק בחוץ. ויש לנו אליבי מוצק לגרפיטי שמאחור - אנחנו מבשלים טונה!

וכששבים הביתה לבלילה שהתקררה מתחילה מלאכת גילגול הקציצות:

ו-ל-ת-נ-ו-ר!

ועכשיו, מחכים לקציצות ומעבירים את הזמן:
 מצטלמים
 מתופפים
ומעניקים הרבה אהבה לחיות רעבות תמידית.

ואחרי 30 דקות פחות או יותר...
מוכן!
 וטעים! אפילו שהדודה הכושלת שכחה לשים נייר אפיה/לשמן את התבנית וכל מאפה שיוצא תחת ידיה
 ניחן בכיעור מופלג.

יש זיכוי גם מהשופטת הצעירה והמחמירה ביותר.

המתכון המלא שבחרנו ביחד:

וכך גם אני נראיתי כשהאחיינים שבו לרחובות והבית חזר להיות דירה של דודה מצ'וגעת ועייפה מאוד.
אימהות - איך אתן עושות את זה??

ולסיום, קצת על טונה וילדים - לאחרונה הסתובבו כתבות ברשת שטוענות כי טונה מסוכנת לילדים בשל הכספית באיזורי המחיה של הדגים. האמת היא שמדובר בסוגים מאוד מסוימים של דגי טונה - שאינם נמכרים בישראל, כך שהעובדות הן לא לגמרי נכונות ובטח לא מדויקות. עוד על טונה וילדים: כאן

למידע נוסף על מוצרים ועוד המון מתכונים: אתר סטארקיסט ישראל
לייקוש לסטארקיסט פה

בשלו, אפו ואל תשרפו,
וצ'או, בלות.
להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...