יום שני, נובמבר 18, 2013

מנסיוני - מוצרי האיפור של Malu Wilz

בשנה שעברה הזדמן לי להכיר לראשונה את ליין האיפור של חברת האיפור MALU WILZ (מאלו ווילז) מבית ג'רנטיק וכה הייתי מרוצה ממה שיצא, ששמחתי להיות מוזמנת בשנית למשרדי החברה לפרזנטציית החורף בהדרכת מאפרת הבית אורית יצחק,  ולאחר מכן, להתנסות בעצמי בכמה מן המוצרים. מכיוון שקיבלתי שלושה מוצרים מהחברה, החלטתי לסקור אותם כאן בפוסט עצמאי ולא בתוך אחד ממבזקי הקוסמטיש, בדיוק כמו שעשיתי לא מזמן עם מוצרי קלרינס. כיוון שהמוצרים נמכרים אצל מאפרות בלבד אך גם באתר של מאלו ווילז ישראל אפרגן לכן קישורים לרכישת המוצרים. אז shall we? יאללה:

3D Effect Mascara


להמשך קריאה...

יום שבת, נובמבר 16, 2013

פוסט מלבושים - נקודות ולבבות

מזמן מזמן לא רקחתי כאן פוסט מלבושים ראוי. אולי כי כמעט ולא יצא לי להצטלם לאחרונה, עקב טביעתי בתוך ים עבודה מפרכת, אולי זה כי במשך שלושת השבועות האחרונים הייתי עסוקה יותר בבריאות של של אבא שלי שהיה מאושפז ופחות באאוטפיטים מושקעים (אבא בבית, השבח לאל) ואולי אלה שלושת הקילואים המעצבנים שהחליטו להתנחל על ישבני וביאסו את נפשי.
אבל הנה, חזרנו אני ומדור המלבושים ועקב ההיעדרות הארוכה החלטנו לצ'פרכן בפוסט כפול של יום ולילה. בשל הסיבות שציינתי לעיל, מיעטתי להשתתף לאחרונה באירועי יח"צ ולכן בחמישי שעבר הפנקתי את עצמי בהשקת בוקר והשקת ערב, לפני עוד סופ"ש הטובל בנוף המחלקה הכירורגית בקפלן.


מלבושי הבוקר:
להמשך קריאה...

יום חמישי, נובמבר 14, 2013

קוויקי קוסמטיש!

שמן עיסוי מסדרת Oriental Spa של רשת BODY SHOP

להמשך קריאה...

יום רביעי, נובמבר 13, 2013

הקולקציות באות - הוניגמן סתיו/חורף 2014

עונת הפרזנטציות בעיצומה ובמהלכה ביקרתי ועוד אבקר בחשיפן של קולקציות הסתיו-חורף שמכינים לנו המותגים הכעניים והלועזים לעונות שאמורות היו כבר להתחיל. ובכן, זמון זומנתי לבית הוניגמן בדרום העיר, נישנשתי קישונים ומיני מאפים וצפיתי במעצבות הבית של המותג אשר הציגו מבחר מייצג של פריטי הקולקצייה. זו אינה הפעם הראשונה בה אני נוכחת בפרזנטציה בהוניגמן ובכל זאת, מעולם לא הצלחתי לאפיין ולהגדיר באופן המדויק ביותר את רוח המותג. תמיד היה נדמה לי שבהוניגמן מתקשים להגדיר את קהל היעד שלהם  וגם הפעם יצאתי עם אותה תחושה, אך בשונה מהפעמים הקודמות, לאחר הפרזנטציה האחרונה ובעודני מעלעלת בתמונות הפריטים הבנתי- הבגדים של הוניגמן הם... סחים. ממש כך. זה לא רע בהכרח, זה פשוט סחי. וזה אפילו די בסדר, יש לא מעט משרות שדורשות לוק סחי, אירועים שהשמרנות יפה להם ולמעשה, רוב הפריטים כה שמרניים שניתן יהיה בנקל לשלב אותם עם פריטים תעוזניים יותר או איפור משמעותי ולקבל לוק מלא ניגודיות ומכאן הדרך לאפיל של מנהלת מותג על סערת הורמונים, קצרה ביותר. 

עם זאת, מצאתי לא מעט פריטים שהשיק לצידם ולכן לא מיהרתי להשתעמם.
אז בואו נצא לסקירה תמונתית מייצגת של הפרטים הסחים פחות ויותר:

סחים יותר:
 169.99 

להמשך קריאה...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...